Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Pai de afara gasesc numai incomplete (ebay) sau BBK-uri care pt mine , la ce le folosesc costa prea mult. Ia-mi tu un set complet de R32 sau BBK second si-ti dau banii ca m-am saturat sa tot caut. Poate ai in anturaj vreun baiat care vrea sa vanda masina sau vrea vreun upgrade.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are port etrieri EGo si nici aparatorile nici furtunase nici senzori uzura placute ...  asa tot gasesc si eu .

 

Ms oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu aiba portetrieri? E complet. Furtunasele nu le poti refolosi pe cele de pe masina?

De asemenea senzorul de uzura (e unul singur stanga fata parca) vine odata cu placuta cand o cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu vinde fara portetrieri pentru ca nu are ce face cu ei !post-73-14249912953253_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au Ego , scrie mai jos in descrierea anuntului ce vinde.

Fusco check ebay si ai sa vezi ca asa sunt de vazare , fara. Nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu stie vanzatorul cum se numesc. Intreaba-l daca vinde exact ce e in poze. In mod normal ce vezi esti si ce primesti.

Si cand dai de un set bun esti sceptic :)).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai omule da esti culmea :))) Ti-am pus poza cu frana mea de acu cativa ani tocmai ca sa compari cu aia de pe ebay. Se vede clar ca in poza de pe ebay portetrierul (care la mine in poza e langa etrier) e montat deja pe etrier. Intelege ca nu vinde nimeni fara ca n-are ce face cu portetrierul ala separat ! Daca chiar esti asa neincrezator, da-i un mail si intreaba-l daca "caliper carrier" e inclus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles de ce ai pus poza aia acolo , intr-adevar unul vinde cu port etrieri altul fara. 

 

Am sa licitez pt kitul complet. 

 

Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine te orientezi catre ceva cu 4 pistonase, eu nu pot sa zic ca am fost foarte incantat de cele de S3, e diferenta destul de mica fata de stock, doar la franari de la viteze mai mari se simte o diferenta ceva mai mare

Modificat de Roberto666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este enorma din orice unghi te uiti...poate la tine a fost vreo problema cu ele (gen nu au fost bine aerisite sau ceva similar)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Redeschidem discutia ca pana acum m-am dat cu motorul si nu am dus lipsa de frane :)

 

Franele de pe Audi S3 , cele de 370 mm , merg pe cc ? 

 

Am gasit un kit bun ca pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi o varianta mai buna sa iei etrierii de Porsche Cayman sau 998? Asa ai pastra discurile actuale de 312

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma am facut upgrade-ul propus de fuscobal si ii multumesc pe calea asta.

 

Merita din plin , e mai mult decat ma asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci care a fost upgrade-ul pana la urma?

In topic s-au discutat mai multe variante. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doresc sa imi schimb discurile/placutele uzate si in acelasi timp daca este posibil sa imbunatatesc sistemul de franare oem

masina este cc-ul de 3.6   discuri 345 fata  310 spate, ambele ventilate.

 

ma gandeam la discuri ATE normale + EBC yellowstuff + lichid de frana motul. are rost sa schimb furtunasele de frana ( masina are 120 mii km ) sau daca sunt in stare buna sa le las. as scutii 550 ron cat sunt furtunasele.

plus ca din ce am citit pe aici, eu ma gandeam ca furtunasele metalice, imbunatatesc presiunea , si  scurteaza/intaresc pedata.. dar unii au patit pe dos. dupa ce au pus furtunase, au cursa in pedala mai lunga. si eu urasc treaba asta..

 

de fapt ce vreau sa obtin e senzatie aia cum placutele musca din discuri, fara sa fiu nevoit sa apas frana f tare, sau cursa f lunga a pedalei .. momentan daca am 180h si vreau sa franez repede pana la 100. dar fara franarea aia gen de urgenta. simt ca trebuie sa trec cu pedala prin podea si tot nu e cum vreau eu frana

 

ex concret. 150 km la ora, daca intru tare in pedala, gen franare de urgenta, incepe sa franeze puternic cu o cursa scurta, si cu un efort relativ mic..  franeaza f bine pana se opreste masina

dar daca la 150km la ora, incep sa o franez, si cand ajunge pe la 80 la ora, vreau sa franez brusc, simt ca trebuie sa apas ff tare pedala si in lung.. sa mai franeze calumea e un fel de fading .. nu trebuie sa fie incinse placutele. sa se simta asa

 

un clasament al importantei ma gandesc ca ar fi , excluzand anvelopele

-placute

-discuri

-etrieri

-lichid frana

-furtunase ?

poate ma corecteaza cineva la aceasta lista

 

 

si ca o alta intrebare, placutele yellowstuff cand sunt reci franeaza mai prost decat cele ATE oem  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le luam pe rand. Ai deja un sistem de franare bun dar si masina e grea, ceea ce inseamna energie cinetica mare care trebuie transformata in caldura de sistemul de franare.

1) EBC yellowstuff sunt niste pocnitori. Incearca ceva Pagid RS29 daca vrei anduranta mare si bite bun. Sunt altele si mai bune gen Carbotech, Carbone Lorraine, Performance Friction, Endless...dar scartaie tare si fac mult praf pe janta. Astea iti dau acel bite extrem de puternic dar e greu de mers cu ele pe strada !

2) La discuri diferentele sunt f mari intre OEM si un disc bine calit. Aici totul depinde de stilul tau de franare si cata temperatura ai de gand sa pui in frane. Pentru 1-2 frane mai puternicute sunt decente si alea OEM. Daca vrei frane de la 150-180 la masina aia, trebuie sa pui macar un Tarox F200 ( e vreo 400E setul) sau mai sus, ceva Racing Brake, Ap Racing ... Si eventual din 2 bucati.

3) Furtunele de frana OEM de pe sistemul tau sunt ranforsate bine fata de alea de pe GTI dar nu sunt chiar ca si alea din inox. Chestia cu pedala moale dupa furtunele de inox e o baliverna. Cei ce au zis asa nu au aerisit cum trebuie frana dupa. Eu am furtune metalice la ambele masini si schimbarea pedalei a fost in bine.

4) descrierea e ceea ce patesti tu la cele 2 feluri de franare e absolut normala. Daca vrei sa menajezi frana, franezi scurt si puternic. Daca tu franezi mediu de la 150 la 80, tii placuta presata pe disc mult timp si cresti temperatura placutei ( care nu rezista oricum prea mult daca e oem) si duci temperatura in lichidul de frana care fierbe si devine compresibil din cauza bulelor de aer care se dezvolta pe traseu. Atunci apare pedala moale si normal ca nu poti sa mai dai inca o frana brutala de la 80 in jos. Oricum, stilul asta de franare nu e sanatos pentru nici un sistem, asa ca ar fi bine aici sa schimbi si tu modul de franare. Lichid de frana foarte bun e Motul 660 sau mai sus Castrol SRF ( daca vrei sa dai 500ron pe 2L ca astia nu fac decat la bidon de 1L si tie iti intra putin peste 1 L). Atentie > Daca ai fiert idata lichidul, el isi revine cand se raceste dar niciodata nu va mai avea performantele dinainte, adica la urmatoarea frana puternica, pedala se va inmuia mult mai repede. De asemenea mare atentie la cine faci montajul, sa faca aerisirea calumea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o recomandare pt discuri/placute sa tina cat mai bine la rece? nu conteaza daca scartaie, lasa praf sau se tocesc repede. pt mers in oras, nu pe circuit.

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Care e procedura corecta ptr aerisirea franelor dupa montare unui BBK?

am aerisit in modul clasic, fiecare etrier dar inca nu sunt multumit de cat de ferma e pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesa partea de VCDS de aerisire a pompei ABS, aerisirea clasica am facut-o de 2 ori deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales sa folosesc discuri "mari" dar cat mai usoare, cele de ML sunt mult prea grele la 13.3kg/bucata

340mm brembo 10kg/buc, placute hawk performance, furtune hel, etrieri Q7 prelucrati de mine ptr centrare perfecta cu discurile apoi powder coated.

Ptr a mentine totul cat mai usor, jante 18" Oz ultraleggera 8.6kg/buc

20160901_172630_zpslxi0tujt.jpg
20160901_171354_zps00qmq6gi.jpg
20160901_171342_zpsfuc3j3x8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!