Jump to content
Sign in to follow this  
fuscobal

2.0 TFSI - Intercooler upgrade

Recommended Posts

Bebeee

Intercooler de pe Cupra R: 1K0 145 803 AK - 1103.62ron cu tva

S3: 1K0 145 803 P - 1224.46 ron cu tva

Nutzule, crede-ne ca stim toate upgradeurile posibile pentru masinile noastre, singura chestie e ca intercooler-ul Forge e

Share this post


Link to post
Share on other sites
nutzuXXL

eh , mi-am dat si eu cu parerea :scratch:

stie cineva pretul la reprezentanta pt intercoolerul de cupra 2.0tfsi 240 cai ?

si daca isi schimba cineva intercoolerul cu ceva upgrade si nu mai are nevoie de cele 2 racorduri care intra in intercooler , asi fi interesat sa le cumpar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
xht20

Intercooler-ul de Cupra = mkV GTI = Octavia 2 RS?? Daca da, iti pot da eu racordurile + intercooler daca vrei ca acum 1 saptamana mi-am facut upgrade

Share this post


Link to post
Share on other sites
nutzuXXL

intercoolerul il am . l-am luat din anglia ( este pe drum , nu l-am primit inca ) m-ar interesa doar cele 2 racorduri . baga in lista id-ul meu sa vb detalii .

ym : nutzu_gotgame

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex_buc

are cineva habar daca intercooler-ul de la S3 merge pe un 1.4TSI 160 CP , am un scirocco si vreau sa fac ceva modificari ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

M-as mira sa mearga. Este cu totul alt motor si banuiesc ca are alte unghiuri si diametre la furtune + prinderi diferite si distante diferite la intercooler !

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Are cineva idee daca pot adapta un FMIC de cupra 2.0 tfsi pe passat 1.9 tdi 2002? ma intereseaza daca am loc sa il bag, ca sistemele de prindere le fac eu.. Maine ma apuc de lucru dar as fi curios daca a mai incercat cineva asa ceva.

BTW: stie cineva unde gasesc furtune siliconate care sa reziste la 1.6 bari? si sa le pot modela cat de cat , sa nu fie tzapene ca trebuie sa modific traseul putin. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
nutzuXXL

si eu am un intercooler de cupra . tot pe tdi vreau sa-l adaptez . la mine ( seat cordoba ) trecuie sa mut radiatorul de la apa putin mai in spate in partea pasagerului ca sa am loc . la passat e posibil sa incapa ca e mai mult loc . furtunele de silicon nu se pot mula . sunt turnate drepte , unghi de 45 grade , 90 , 180 grade . gasesti pe ebay uk . in jur de 50 ron un furtun .

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Am desfacut astazi toata situatia pe acolo si la prima vedere merge adaptat insa am nevoie sa tai putin din fusta fatza si sa mut niste condute mai sus sau varianbta 2 , sa pun intercoolerul invers si sa renuntz la grilele laterale fata. Sper sa nu imi faca lag foarte mare, voi vede astazi cand vreau sa il si montez :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Maine am sa merg sa caut furtune de presiune si vreau sa il si fac functional. Mai trebuie putin taiata fusta (prelungirea) fata pentru ca nu intra bara din cauza intercoolerului.

post-13364-1274906427_thumb.jpg

post-13364-1274906432_thumb.jpg

post-13364-1274906436_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
nutzuXXL

cu prinderea speciala la intyercooler ce faci ? ai furtunele speciale sau tai capetele de plastic si pui furtune de silicon ? ce diametru o sa fie traseul ? sa pui poze si cu traseul ca sunt tare curios :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

Mai oameni, nu mai faceti mai improvizatii ca un intercooler e gandit si el pentru un anumit motor, are prin el niste anumite presiuni si debite si nu e in regula sa-l pui pur si simplu pe alt motor chiar daca fizic reusesti sa-i fabrici furtune care sa incapa acolo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
nutzuXXL

acelasi intercooler e pus pe 1.9tdi , 2.0tdi , 2.0tfsi ... intercoolerul e tot intercooler . e gandit sa raceasca si sa faca cat mai putin lag .

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

Si ciorba e tot ciorba...unora le iese mai buna, altora nu...Cred ca aia in ETKA au pus coduri diferite la intercooler intre 1.9/2.0TDI si 2.0 TFSI asa la misto !

Share this post


Link to post
Share on other sites
GtSport

Pai da, le-ar fi fost mai simplu, de ce sa mai modifice linia de productie? Montarea unui intercooler prea mare poate avea ca rezultat doar "lag".

Edited by GtSport

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Sa ne intelegem. Intercooleurl e montat deja de 1 saptamana pe masina mea. Surpriza: am lag MAI MIC decat inainte. S-a scurtat traseul.

Cei de la vw au considerat ca pentru 101 cai nu este nevoie de FMIC. Voi la 2.0 TFSI de ce faceti upgrade la intercooler de s3? De ce nu l-au pus ei de fabrica cu marginile de aluminiu? Masina merge acum foarte bine si pe caldura se simte diferentza enorma. Cel stoc , SMIC-ul, era ft mic. Eu mi-am schimbat injectoarele, turbina... Ce ar fi fost sa ma limitez la 131 de cai din cauza ca nu s-a pus FMIC pe passat :unsure: ? Singurul inconvenient este ca IC-ul coboara cu 3 CM sub nivelul masinii ..

Atasez si niste pzoe cu noul traseu, lucrarea fiind facuta foarte bine ! S-au folosit mufele rapide de la intercoolerul de Cupra si s-a mai folosit teava de inox, pentru scurtarea traseului :icon_thumright:

post-13364-1276589122_thumb.jpg

post-13364-1276589170_thumb.jpg

post-13364-1276589273_thumb.jpg

Edited by RedFighter

Share this post


Link to post
Share on other sites
nutzuXXL

felicitari pt lucrare . ma asteptam la asa rezultate . intotdeauna un fmic de dimensiuni generoase e mai bun decat unul restrictiv smic

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Multumesc. Da, intercoolerul este muuuuuuult peste cel OEM. Merita din plin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CatalinL

Cat tea ajuns intercoolerul cu tot cu traseu ? Si de unde le-ai achizitionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Intercoolerul l-am luat de la Bebe, impreuna cu furtunele .

Traseul +sistemele de adaptare+ toata munca de pus sus a fost 250 de lei, am ales sa il atasez cat mai profi pe masina mea si am decis sa nu il pun singur sus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Multumesc frumos. Diferentza s-a vazut foarte mult chiar si cu acelasi soft, mai ales la 30+ grade celsius :hainoroc: dupa 2 minute, deja se "facea moale" masina. :beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JonDoe2

Si .. cam asa arata cu toate puse la loc :coffee_lol:

post-13364-1276678639_thumb.jpg

post-13364-1276678642_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mOFO

Foarte buna prezentarea si lucrul manual b(arata foarte bine in poze) :icon_thumright:, felicitari ! Pe viitor daca doresti sa mergi cu presiune ridicata un intercooler de tip aer > apa ar fi varful in materie de solutie de racire primara a aerului, un astfel de setup permite scurtarea drastica a traseului turbina > admisie, de asemenea un alt avantaj al acestei solutii este faptul ca poti controla debitul de apa din circuit(si a adauga gheata la nevoie).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Intrebare intrebatoare: sunt necesate modificari ale softului dupa schimbarea intercoolerului?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

La 2.0 tdi NU, oricum daca nu bati 220+cp atunci nu ai nevoie. Cel de S3 este plug and play!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri