Jump to content

Noul Golf VI


psyk3
 Share

Postare recomandată

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    50

  • Dudu

    35

  • csmn

    26

  • YEP

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut si eu astazi Golf VI. Destul de banal ... m-am uitat cred maxim 5 minute la el, dupa care am sarit iar in Scirocco :blah:

Un lucru care m-a deranjat la el: daca stateam pe locul din spate, cu scaunul din fata dat destul de in spate si eu cu picioarele lungi, nu mai puteam inchide usa pt ca manerul usii imi venea direct in picior. Acelasi lucru l-am intalnit si la A3 sportback. Cred ca puteau gandi un pic mai bine manerul ala de la usa, s-o mai poti si inchide totusi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

producatorul spune ca 85% din piese sant noi(nu markV)

Off-topic: @protos - Te rog conjuga corect verbul a fi, adica "sunt" nu "sant". Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ LYm

Pai de aceea trebuie sa iti iei toate 4 geamurile electrice, ca sa nu ai manede de geam care sa iti intre in picior. Sau il iei in 3 usi, si scapi astfel de problema aparuta. Sau te certi cu prietenii care sunt lungi in greble, si nu e nevoie sa ii mai "cari" in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Silk - modelul in care m-am urcat avea 4 geamuri electrice, oricum nu maneta de la geam era problema, ci manerul usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu ieri si am vazut Golf 6.

Am ramas placut impresionat de designul exterior. Din poze eram total dezamagit de cum arata, mai ales de partea din spate. M-am convins ca nu e asa:

-stopurile nu sunt chiar asa mari cum par in poze, la Highline arata foarte bine, fiind cu tenta inchisa

-din lateral arata mai bine decat 5-ul in primul rand din lipsa bandourilor si a formei oglinzilor

-din fata este ok, cu farurile cu xenon va arata chiar foarte bine

Sa trecem la interior:

-un mare plus ca au renuntat la fanta de aerisire indirecta de pe bord, cea care cauza si multi "greierasi"

-materialul de pe bord este de o calitate mai buna

-scaunele sunt mai bune calitativ

-volanul este frumos

-ceasurile de bord arata bine dar iluminarea copiaza prea mult audi

-comenzile de la geamuri de pe usa soferului sunt dispuse mai bine ca la 5, ajungi foarte usor la ele

Ca minusuri:

-materialul de pe plafon nu foarte atent lucrat si montat

-la cea din showroom era dezlipit "burduful" dintre volan si bord (cand coborati volanul la maxim ramane un burduf ca sa mascheze acea zona)

-capacul cotierei este putin prelungit in fata, este mai usor de utilizat dar il agata frana de mana

Per total masina este o evolutie, poate in timp vor schimba materialele cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand azi treburi pe la Iasi am zis sa opresc la Sandra sa vad G6 pe"viu" cum se zice avand in vedere ca voiam sa achizitionez unul dupa ce il vand pe actualu`,dar sincer va spun ca nu m-a impresionat cu absolut nimic(asta facand o comparatie cu Golful meu 5 culorile fiind identice(negru)) ceasuri de CC,butoanele pt geamuri de CC,volan de CC .. in general bord de CC , spate de Touareg (ceva mai mic) cum spunea si unul din reprezentantii Sandra ..fata nu stiu cat de mult mi-a placut,parca seamana cu ultimul model de Renault Laguna 3(sper sa nu ma inesel,ceva parca prea patrat).. motorizarea de 2.0 litri si 140 CP la pretul de 24.000 e fara taxa de prima inmatriculare + alte comisioane(enorm de mult din punctul meu de vedere cand te gandesti ca in Germania cu acesti bani iti poti lua BMW seria 5 530d din 2005 full si cu 60.000 km la bord).singurul lucru care mi-a placut au fost jantele pe 18.deci cade varianta de a schimba actualu G5 pe noul G6.As fi absurd sa spun ca nu arata bine dar mie nu mi-a placut ce am enumerat mai sus(in special chestia asta copiata de la CC).

Ce m-a impresionat f mult a fost VW Scirocco.Sincer am ramas fara cuvinte fiind prima data cand vad acest model si cred ca actualu G5 va fi inlocuit de acest model cat de curand.

Sper ca nu am suparat pe nimeni cu parerile mele.Sunt doar personale.

In rest numai bine tuturor :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco si Golf sunt 2 clase diferite de masini,nu o sa inlocuiasca niciodata una pe alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este intre Golf V 4 usi si Scirocco / pt ca intre cel de 2 usi si Scirocco nu prea este + hai sa fim seriosi de cate ori folosim usile din spate (eu unul nu prea)

Parerea mea este ca Scirocco este inlocuitorul perfect pt Golf V (am 4 usi) - la mine cel putin este :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@djatomic_ro: O sa realizezi cat de mult le foloseai cand nu o sa le mai ai (usile din spate) si o sa ai nevoie de el. Cel putin asa s-a intamplat cu mine. Nu spun ca este un calvar dar e mai comod cu 4 usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce spune spb. Eu am condus un timp un C4 Coupe, si aveam impresia ca nu ma va afecta lipsa celor 2 usi. Parca intradins atunci aveam nevoie de ele. Dar, arta cere sacrificii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca golf V a fost inlocuit de golf VI :P si scirocco de scirocco 2 .. :) deci nu a inlocuit scirocco pe golf sau invers :) fiecare cu mancarea lui de peste (sunt de acord cu protos ca nu stiu de unde pana unde legatura intre g5 si scirocco, in afara de sigla pe care le poarta :P) :) Cel putin asta e parerea mea .. corectati-ma daca gresesc :question:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco va avea un concurent direct in special in Golf VI GTI , chiar daca nu sunt in aceeasi clasa se adreseaza aceluiasi tip de cumparatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa Scirocco nu este la fel de practic ca Golf-ul (ma refer la spatiu in portbagaj si locurile din spate, plus posibilitatea de a fi in 5 usi) :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa ma urc in Golf VI si va spun ca am ramas foarte dezamagit de calitatea materialelor si a asamblarii !!

Ca posesor de Golf V va spun ca se vede ca s-a taiat din calitatea masinii.

Calitatea tapiteriei de pe fetele usilor este sub Octavia 2, exact acolo unde se sprijina cotul pe usa, la golf 6 este un material foarte aspru si tare, zici ca este carton si asa este pe toate echiparile, la golf 5 este un material moale si fin.

taresiaspruia8.th.jpgthpix.gif

Materialul moale de pe fetele usilor este identic cu cel de pe bordul Fabiei 2 numai ca are alt model, cand il atingi se simte ca este ieftin. La Golf 5 este un material ca din piele, placut la atingere,

materialcainfabiaem0.th.jpgthpix.gif

Ornamentul acela lucios de pe Highline este plastic vopsit cum era in Octavia 2 Elegance, nu mai este materialul acele lacuit de pe Sportline !!

vopistlv1.th.jpgthpix.gif

Materialul de pe bord este moale, are aceeasi calitate ca si in Tiguan. Dar, consola centrala din zona climatronicului este facuta dintr-un material tare casant !!

poze0005vn2.th.jpgthpix.gif

Consola din stanga soferului unde este comutatorul de lumini este foarte prost asamblata, cand am apasat pe material se ducea spre interiorul bordului intreaga consola, se misca unde este imbinat bordul cu ornamentul acela vopsit. In golf 5 nu exista asa ceva, totul este prins bine si imbinat perfect.

99347375cn9.th.jpgthpix.gif

Comenzile de pe volan sunt foarte prost gandite, nu sunt simple si practice ca la golf 5. cand apesi volum se misca tot butonul ca si cum se rupe, initial am crezut ca sunt defecte, apoi am vazut ca se misca ca si cum se desprind de pe volan.

carphoto28192825hr1.th.jpgthpix.gif

Un sfat celor care au Golf 5, NU merita sa vindeti golf 5 pentru Golf 6. Golf 6 este o masina fabricata ieftin si nu mai are calitatea care o avem in Golf 5.

Imi pare rau daca am dezamagit pe cineva, credeti-ma ca si eu am ramas foarte dezamagit.

Saptamana viitoare voi merge sa testez doua motoare: 2.0tdi 110cp si 1.4 tsi 122cp. O sa va spun daca se comporta mai frumos decat un golf 5, sper macar din punctul asta de vedere sa fie mai bun golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma duc si eu la pbv1 sa incerc sa il vad si sa iau un pliant mai detaliat (nu doar preturile) si sper sa postez cate ceva. o sa iau si aparatul cu mine sa fac niste poze (daca nu uit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco va avea un concurent direct in special in Golf VI GTI , chiar daca nu sunt in aceeasi clasa se adreseaza aceluiasi tip de cumparatori.

Nu se adreseaza deloc aceluiasi gen de cumparatori. Scirocco este pt persoanele care sacrifica aproape orice pretentie de practicitate si functionalitate (daca au in primul rand vreuna :icon_thumright: ) pentru look pe cand GTIul este pentru persoanele care vor o masina practica, care poate primi si 5 persoane, poate duce copii la scoala si care poate primi suficiente bagaje incat sa nu trimiti prietena cu trenul :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta merge mai bine decat golfV, e mai stabil pe viraje, mai confortabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost azi sa-mi vizitez masina. Era murdara rau.

Trebuia sa o iau in seara asta dar nu m-am mai dus... ma duc maine dimineatza.

Cand au aparut primele poze, criticii au inceput sa-i gaseasca defecte (sincer prima poza postata, dintr-o revista, nu mi-a placut deloc), s-a inceput apoi cu absurda comparatie cu sandero :lol: , apoi s-a terecut la interior, performante si asa mai departe gasindu-se intotdeauna mai multi critici decat admiratori.

Astazi dupa ce am stat fatza in fatza cu ea tre sa va spun ca nu se compara cu pozele, arata mult mai bine in realitate(dar asta s-a mai spus).

Legat de criticile si laudele aduse, in psihologie exista un termen: fericirea sintetica (sper ca nu gresesc), cei cu golf 5 care stiu ca nu or sa-si schimbe prea curand masina sunt inclinati s-o laude mai mult pe a lor, cei cu golf 4 vor spune ca dintre toate Mk-urile ala e in top (desi evoluam... tehnologia avanseaza)

Eu care vin cu o experienta de 8 ani de condus o dacie din 81 nici nu are rost sa imi dau cu parerea despre impresia buna pe care mi-a lasat-o golf vi, dar daca ar fi postat si tata pe site sigur era printre critici, ar fi spus ca tabla dp dacia de 27 de ani nu se compara cu asta cere e pe golf vi ;)

Modificat de csmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu azi la pbv1. am fost cu un prieten cu g5 1.4 80 cp (ca sa le pot compara mai clar). nu am facut poze decat cu telefonul ca mi-a fost jena sa ma car cu dslr-ul dupa mine sa fac poze la o masina.

ce mi-a placut:

- VOLANUL (si scriu cu litere mari intentionat). neaparat trebuie luat ala in piele ca e absolut superb si cum arata si mai ales cum il simti la mana. SUPERB lucrat.

- atentia la detalii; mici modificari fata de g5, gandite pt optimizarea lucrurilor.

- reglajele de la oglinzi si geamurile plasate mult mai bine.

- pe partea interioara a usilor, la chedere, acestea sunt acoperite cu un material care cred ca are rolul de antifonare, oricum, nu e cauciuc, e....nu stiu cum sa il descriu, oricum la g5 nu era.

- masina arata bine, putin bondoaca, mai ales ca am dat cu ochii si de scirocco cu care a fost love at first sight (pacat ca interiorul nu e extraordinar, ca masina pe afara e, eram 3 insi, am ramas toti 3 ca la dentist). mai ales fata de la g6 imi place mult mai mult.

- in general materialele din interior, foarte bune, cu nimic mai prejos ca la g5. fata de clio al meu, 3 clase peste oricum (bine, si pretul e cu totul altul).

- sonorizarea super ok (8 boxe erau). mai mult decat decent. eu ma multumeam si cu ce am in clio. mi se pare suficient. oricum, orice as pune nu se poate compara cu sistemul meu audio de acasa, aranjat si bibilit, deci trebuie sa imi vad lungul nasului.

- ca cica e mult mai antifonata, o sa vad eu mai incolo, asa mi-au zis ei. eu sunt disperat dupa liniste, deci daca e adevarat, e mare lucru.

o sa fac un drive test cu 1.4 122 candva sapt viitoare.

ce nu mi-a placut:

- ca la comfortline nu e cu jante din Al. la g5 era, se mai si laudau cu scaderea cheltuielilor, pai sa se simta si la client.

- ca la trendline venea cu continental iar la comfortline cu pirelli. pai e cinstit asa? plus ca asta nu e scrisa nicaieri. sincer, cred ca ambele sunt bune, dar cred ca mai bune sunt pirelli, iar eu nu vreau comfortline, deci ma vad nevoit sa raman cu continental.

- ca nu aveau carticica cu poze in care sa vad si eu scaunele sport, cum e cu mufa multimedia etc. mi-au zis ca au facut comanda si ca e pe vine.

- ca frana de mana cand era trasa, cam venea peste cotiera. eu nu o trag decat in pante, deci nu ar fi o mare problema.

- iluminarea bordului e ca la passat cc, dar nu mai e ca la g5 si sincer, nu pricep de ce au schimbat-o, era mult mai misto. bine, dupa 10 ore la volan uiti de lumina aia si te concentrezi pe lucrurile importante.

- ca parea mai mic in interior decat g5. cred insa ca era de la scaunul dat prea in spate. cand l-am dat eu la maxim ca sa stau ca imparatul, nu prea mai aveau loc cei din spate, in schimb eu la volan, stateam imparateste, erau pedalele taman la fix (am un 1.78m si vreo 72 de kg).

-comenzile pe volan, desi mai misto ca pe g5, tot nu imi plac, mai ales ca aglomereaza volanul. preferam ca la mine, sau cum e la ford, cu satelit de comanda, plasat in spatele volanului.

- ca Xenon se poate comanda doar de la anul. dupa spusele lor.

Trecand peste defalcarea asta pot sa spun ca mi-a placut si masina si cum m-am simtit in ea (asa, suindu-ma pe toate locurile, cu masina oprita). e cu siguranta o evolutie, dar nu extraordinara, daca as avea g5 nu as sari pe ea. e adevarat, nu am mers cu ea si nici nu am testat suspensii adaptive, parcarea automata, etc. poate ca acolo as fi mai impresionat. sa nu se inteleaga ca e rea, nu, nici pe departe asa ceva. cred ca o sa imi iau una, desi dupa ce am vazut cat de putin in plus costa scirocco si cum arata, o sa ma mai gandesc :lol:

daca imi aduc aminte, va mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu azi primul contact vizual cu Golf 6 .......:

-Ceea ce impresioneaza e interiorul , mai ales la Highline cu echipari minime(gen RCD510 si climatronic)...dar highline costa!!!

-Scaunele din echiparea comfortline mi sau parut mai comfortabile decat cele asa zis sport din echiparea highline

(mentionez ca pe mine ma intereseaza fiabilitatea , comfortul si un raport onest intre consum si performante).

..... vw golf nu se poate spune ca se incadreaza intre masinile ce au legatura cu termenul de sport....parerea mea!!.

-Nu pot sa nu mentionez un subiect pe care nu l-am prea vazut prin forumuri...si anume....

fiabilitatea motoarelor 1.4 TSI ...sunt de acord ca d.p.d.v tehnologic sunt sa spunem la moda in domeniu dar.....

raportul de compresie mare legat de faptul ca chiulasa e mica ( limitata de dimensiunile motorului ) cu grosimi de pereti mici etc., etc

...ma face sa nu prea am incredere in fiabilitatea acestor motoare .

Acelasi lucru il pot spune si despre viitoarele motoare 1.2 TSI , 1.6TDI ....care vor aparea la anul....acest downsizing

nu e neaparat un lucru bun si nu o spun numai eu ......

Cand dai 22000 de euroi pe o masina ai pretentia ca dupa 70000 km facuti cu ea sa nu te lase prin Austria .....

-Parera mea ca cele mai potrivite motoare (ca fiabilitate) sunt cele de 2000 cmc TDI si in special cea de 110 cp

-Exteriorul ...aici e o buba....partea din spate mie nu-mi place ...golful 6 si-a pierdut acel look de masina bine cladita pe care o avea golful 5

...aici intervin si farurile care au acum o portiune de semnalizare transparenta in treimea de jos , care din spate ii da o alura cam aiurea.

In rest caroseria e ok si partea frontala o consider mai frumoasa decat pe precedenta versiune.

-Chestiile pt. care merita sa cumperi un Vw Golf 6 sunt : DSG7 , suspensie adaptativa , sistemul de avertizare acustica la obstacole in fata/spate

, ESP-ul care ar trebui sa fie standard ...dar...

........problema mare cu masina asta (in opinia mea) e pretul ....e scumpa rau...nu stiu daca sunt pregatit sa finantez viata buna a nemtilor

cu bani mei...nici macar la schimb cu un Vw Golf 6 . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Da-mi voie sa te intreb daca esti cumva inginer de teste sau specialist in turnarea aliajelor speciale... O sa-mi spui ca-s poate niste realitati fizice insa totusi permite-mi sa ma incred mai mult in inginerii de la VAG si mai putin in tine

Pareri "avizate" de genul celei expuse de tine duc vestea ce bombe sunt motoarele astea... ai mers cu asa ceva? stii ce presupune motorul asta? sau sunt pur constatari personale via radioshantz? Ai informatii oficiale, ceva?? Discutam pe argumente iar ale mele sunt o masina rosie in parcare si o carte service imaculata...

Haideti fratilor terminati cu idioteniile astea...!!! Am TSI, in 16 luni n-am avut nici o problema majora (doar o eroare de noxe si o valva care nu face prea multe - intrebati si posesorii de 1.9TDI de volante, injectoare, samd...) nu regret nici un moment suma destul de mare platita pe el iar din restul posesorilor min 90% sunt in aceeasi situatie ca si mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi voie sa te intreb daca esti cumva inginer de teste sau specialist in turnarea aliajelor speciale... O sa-mi spui ca-s poate niste realitati fizice insa totusi permite-mi sa ma incred mai mult in inginerii de la VAG si mai putin in tine

Pareri "avizate" de genul celei expuse de tine duc vestea ce bombe sunt motoarele astea... ai mers cu asa ceva? stii ce presupune motorul asta? sau sunt pur constatari personale via radioshantz? Ai informatii oficiale, ceva?? Discutam pe argumente iar ale mele sunt o masina rosie in parcare si o carte service imaculata...

Haideti fratilor terminati cu idioteniile astea...!!! Am TSI, in 16 luni n-am avut nici o problema majora (doar o eroare de noxe si o valva care nu face prea multe - intrebati si posesorii de 1.9TDI de volante, injectoare, samd...) nu regret nici un moment suma destul de mare platita pe el iar din restul posesorilor min 90% sunt in aceeasi situatie ca si mine...

Nu vreau sa fac polemica pe aici!!!...

.....da , sunt inginer proiectant in motoare diesel (de vreo 10 ani ...in occident ...nu voi spune unde...) iar in comentariul de mai sus ce am zis eu E O PARERE PERSONALA ...am si accentuat aspectul asta ....poti sa fii de acord sau nu cu ea...deci nu arunca cu ciomagul .... legat de o fraza de sus... sa stii ca la VAG lucreaza si multi ingineri romani....nu iti doresc decat sa iti ramana imaculata cartea aia de service...desi cu valva aia....nu e cam devreme dupa 16 luni?

Modificat de dios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, toate sunt pareri personale. dar pe ce se bazeaza? (concret, fapte). asa se intampla mereu cand se obtin puteri mari din cilindree mici, exista si persoane care le vad suspecte. americanii au teoria cu cilindreea cat mai mare indiferent de numarul de cai. cand au aparut motoarele pe 16v nu a fost la fel? prin niste artificii tehnice, s-au imbunatatit substantial motoarele. niciun producator bine cotat actual, nu isi permite sa apara pe piata cu motoare susceptibile.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!