Jump to content

Portbagaj B6


Riddler
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Presupun ca postul tau este unul FOARTE ajutator colegilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Intrebare: am haion cu deschidere electrica si as vrea sa stiu daca poate fi activata INCHIDEREA din butonul de pe usa soferului si respectiv din butonul mijlociu de pe cheie. In starea implicita portbagajul se poate doar deschide din aceste 2 butoane, iar inchiderea se poate face numai din butonul de pe haion.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi este putin neclar. Sa inteleg ca la tine nu se ridica haionul cu ajutorul cilindrilor pneumatici ci cu motoras? Si cu modulul acesta apesi odata pe buton se ridica haionul, apesi inca odata si se lasa el singur jos si se inchide/incuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haionul este operat de motorase electrice si la deschidere si la inchidere. Pe haion este montat un buton din care il inchizi, insa eu as vrea sa-l pot inchide si din butonul de deschidere din usa si de asemenea din butonul de pe telecomanda. Normal se poate doar deschide din acele 2 butoane.

Am gasit un modul ceva mai destept pe un alt shop online, care costa vreo 80 de euro fara transport si in plus permite inchiderea din ambele butoane (cel de la Kufatec te lasa sa-l inchizi doar din telecomanda, nu si din usa soferului).

Link aici: http://www.bexpro-sh...md62ciack076tt1

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegilor,legat de inchiderea si deschiderea si inchiderea automata a portbagajului la un passat b6 break,stie cineva daca se poate achizitiona de undeva tot mecanismul,balamale motorizate sau alt sistem care este acolo. Daca stie cineva, ar fi binevenita o idee!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sistem, mai greu.

Doar sa gasesti o masina la dezmebrari.

Sigur, pretul o sa fie unul mare, la toate componentele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dezgrop topicul acesta pt a va informa pe cei carora vi se deschide portbagajul din senin sau care va chinuiti sa il inchideti trantindu-l de mai multe ori, iar martorul din bord indica faptul ca e deschis, ca exista un fix simplu pt aceasta problema. Solutia cu WD-40,chiar daca pentru moment remediaza problema, e apa de ploaie. La fel si cea cu solutie antiinghet cu grafit (care totusi face treaba mai buna, mai ales iarna, cand defectiunea e mai freventa). Nu lubrifierea insuficienta este cauza.

Partea buna este ca nu trebuie sa cumparam o broasca noua.

Se scoate capitonajul capotei portbagajului, se desface incuietoarea din cele doua suruburi de 6, o detasam apoi de cablul de la deschideea manuala si din mufa de comanda electrica. Desfacem cu grija capacul de plastic care acopera actuatorul si scoatem de acolo o tija cu melc pe care sta un arc. Intindem un pic arcul respectiv si il tragem inapoi, peste capul tijei peste care alumeca accidental, aceasta fiind cauza tuturor problemelor. Cu un cleste cu falci inguste strangem un pic spira care il lasa sa treaca peste capatul tijei. O alta solutie mai profi ar fi montarea unei saibe crestate. Punem capacul la loc, broasca in pozitie, conectam cablurile si punem la loc capitonajul.

Operatiunea e descrisa mai bine aici, are si poze:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4100662

Problem solved.

Modificat de tamango
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Revin si eu cu o problema legata de portbagaj. La masina din semnatura mi s-a rupt in doua si a cazut inauntru acea clapita marcata cu rosu in poza atasata. Stie cineva ce cod are acea clapita si un cost informativ ?

Mentionez ca odata cu "clapita" au cazut si cele 2 arculete care o tinezu fixa. Cum as putea sa indepartez partea de plastic de acolo pentru a avea acces la zona marcata cu albastru in poza.

Multumesc anticipat de raspunsuri.

post-7354-0-63961200-1347524778_thumb.jp

Modificat de DeepKiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontate lateralele si apoi iese din clipsuri si partea inferioara.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi ... va cer si eu un sfat aici ...

Astazi, in urma unui control de rutina (generat oarecum de un miros mai dubios din portbagaj) am constatat ca sub roata de rezerva era apa.

Evident am scos totul afara am scos apa (nu foarte multa cantitativ - cateva din acele scobituri erau pe sfert pline cu apa) si am inceput sa caut cauzele.

Ceea ce stiu este ca anul trecut in toamna am inlocuit chederul portbagajului cu unul nou; verificand acum nu am constatat apa pe la cheder ...

Va intreb asadar in afara chederelor din jurul bratelor de la capacul portbagajului (caroserie sedan) mai exista vreo posibilitate sa intre pe undeva apa? ...

Presupun ca apa a provenit de la ploile de zilele trecute; de asemenea am constatat ca sub garniturile de la brate era cam multa mizerie si in plus una din garnituri parea putin cam imbatranita (ceva urme de degradare fizica).

In portbagaj apa (atat cat am simtit la pipaire) preovenea de sub mocheta ce capitoneaza partile laterale ale masinii -- undeva pana la jumatatea portbagajului - in partea din spate a masinii.

Daca imi poate de cineva o parere -- ar trebui sa inlocuiesc acele garnituri din jurul bratelor portbaajului - eventual un cod de produs si un pret - sau eventual ce ar trebui sa mai fac / verific etc.

Multumesc anticipat.

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema. Am achizitionat un Passat CL din 02.2009, limuzina nu varianta combi. Din pacate pt bugetul meu, stopul depe stanga spate (cel dinspre exterior) trebuie schimbat. Intrebarea mea este cum se desprinde mocheta care acopera stopul astfel incat sa am acces la stop. Mentionez ca partea laterala mocheta nu are nici o "portita de vizitare" lasata asa cum are mocheta pe portbagaj. Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din pacate trebuie desfacuta - desfa chederul pe suprafata unde se suprapune cu panoul lateral, dupa care e prinsa in cleme de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si desfa o portiune cat mai mare a mochetei. Daca o desfaci "din scurt" doar cat sa ai acces la suruburi s-ar putea sa deformezi mocheta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzam de info. Am aavut azi o tresarire de orgoliu si am reusit sa o desfac (mocheta laterala). Mi-a luat ceva timp sa prind cum se desfac clipsurile (cel de pe partea superioara prin culisare, iar cel de p artea laterala, care se afla mai in interior prin tragere - am si reusit sa il rup). Dupa aceea a fost simplu. Oricum mi se pare cam aiurea ca mocheta sa fie prinsa in clipsuri diferite. Poate are VW motivele lui ! ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - cost saving.... de asta nu au facut nici clapa de acces la lampi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai curios este ca unele masini au "gura de vizitare" pt stopul de pe aripa iar altele au mocheta dintro bucata. Cred ca cele mai vechi aveau "gura de vizitare", ulterior adoptandu-se varianta dintro bucate, probabil din motivul invocat de florin.

@sioux: ca sa nu strici de tot mocheta, nu o mai pune la locul ei pana nu rezolvi cu stopul. Ca daca o mai desfaci de cateva ori ai ocazia sa o schimbi odata cu stopul... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rugaminte am si eu ... daca ma puteti ajuta cu o schema a amsamblului de drenaj al apei din jurul bratelor ce sustin capacul portbagajului (caroserie sedan). Se pare ca pe acolo imi cam intra apa in portbagaj (si in stanga si in dreapa) si deci trebuie sa ma apuc de desfacut.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o "problema" cu portbagajul, si nu sunt singurul. Cand e rece afara, daca deschid portbagajul, capacul nu se ridica de tot. Mai am un coleg cu B6 care tot asa a patit. Coincidenta sau nu, ambele masini sunt din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nu este nicio coincidenta ... sau ba da ... atat la time cat si la colegul tau amortizoarele portbagajului sunt uzate.

Probabil ca atunci cand este cald si foarte cald afara capacul portbagajului sare la maxim fara probleme iar cand e frig si foarte frig (ger) sta nemiscat.

Concluzia ... trebuie schimbate amortizoarele.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sta nemiscat, se ridica pana la jumatate. Daca il ajut cu mana si-i dau un mic impuls, se ridica pana sus. Asta e, daca trebuie schimbate, le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simtomele difera de la caz la caz functie de uzura amortizoarelor. ... Dar varianta cea mai ok este sa le schimbi ... si eu intentionez acelasi lucru acum cand desfac pentru remedierea problemei cu apa in portbagaj. ...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA rog .... daca are cineva cateva imagini din ELSA cu demontarea panourilor laterale din portbagaj (sedan) pentru a ajunge la amortizoarele capacului etc ... raman dator :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!