Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
Deci sa inteleg ca radiatorul din foto este intercoolerul.
Da, este intercoolerul.
Dupa cum se vede, sunt urme de ulei. Sa inteleg ca este spart?
Este posibil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...din pacate pare spart,sper sa nu ma insel ,mai exact are pori facuti de deflectorul de aer care este montat in fata lui...

despre achizitionare ai 2 variante:

de la magazin unul nou 1J0145803M(Valeo)

il dai jos pe al tau si te duci cu el la o firma de sudeaza radiatoare si poate il faci...

despre DIY uite cum ajungi la el http://vwforum.ro/index.php?showtopic=13822

dupa ce ai dat bara jos,dai si farul dreapta jos si vei observa 3 suruburi in care este prins intercooler-ul,2 sus si unul jos

decuplezi si furtunele si aia e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am o problemă cred că pierd ulei nu mult dar este vizibil pe motor şi o pată

post-58172-1271777766_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius, @ Lawrentzyu_86, multumesc foarte mult. Ce nu se vede in foto este ca volanul e pe partea dreapta deci este exclusa sudura. :D

Sper ca am nimerit piesa: http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volkswag...c5d899&INTC

Ma intreb ce se poate intampla daca o mai lalai o perioada ?!

Va foarte multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a revenit cu foto motor

altele

altele

ultima fotografie reprezinta partea de jos a tevii de insertie cu egr ul

m ar mai interesa ,,piesa" din dreapta motorului cum il privesti (se vede in foto 2) cum se numeste

am gasit si sub ea unde se imbina putina unsoare

Multum anticipat

post-58172-1271781884_thumb.jpg

post-58172-1271781890_thumb.jpg

post-58172-1271781894_thumb.jpg

post-58172-1271781908_thumb.jpg

post-58172-1271782011_thumb.jpg

post-58172-1271782016_thumb.jpg

post-58172-1271782023_thumb.jpg

post-58172-1271782092_thumb.jpg

post-58172-1271782097_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu se vede in foto este ca volanul e pe partea dreapta deci este exclusa sudura. :cool:

poate imi scapa ceva...dar ce treaba are sudura cu partea volanului?

Sper ca am nimerit piesa: http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volkswag...c5d899&INTC

exact acela este...dar pe la magazinele noastre nu ai gasit?gen volkspart?

Ma intreb ce se poate intampla daca o mai lalai o perioada ?!

eu am lalait-o cam 2 ani...nu trage bine masina si consuma mai mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are legatura, in ciuda profilului meu, locuiesc in UK (n-am avut optiunea de a alege alte tari) si ma indoiesc ca cineva pe aici se incurca cu suduri. De fapt cunosc o companie dar ma tem ca ar costa sudura mai mult decat radiatorul. In final l-am cumparat de pe ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=160425838917 si se pare ca sambata voi fi ocupat. :wub:

Multumesc, inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha..in cazul acesta..are legatura...

oricum...mai bun este cel nou decat cel lipit...

spor la treaba sambata si daca ai ceva nelamurii in privinta montajului ..aici suntem:)

si ar mai fi ceva...relectorul acela de plastic care este in fata intercooler-ului incearca sa mai tai din el cam 0.5cm...sa nu mai atinga de ic...ca de aceea freaca si cu timpul il taie

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate exprima nimeni o parere, un sfat

pozele sunt postate in doua alte posturi anterioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...din ce se vede in pozele tale este vorba de trei scurgeri nu?

prima...este la pompa tandem(pozele 4,4,8)...uite mai multe detalii aici http://vwforum.ro/index.php?showto...andem&st=20

a doua...este la treaseul de reciculare al gazelor de la ccv(poze 3) nu prea ai ce sa-i faci la acea imbinare dar nu e prea grav

a treia...este la imbinarea dintre EGR si galeria de admisie(poza 9) acolo scapi usor.fiind o garnitura care costa cam 10 ron...

este vorba de pozitia 4 din imagine

mai asteapta si tu niste pareri mai avizate sa zic asa...sau du-te la un service ca sper sa nu ai probleme grave totul rezolvandu-se cu niste garnituri

post-14266-1271954159_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare astazi am schimbat uleiul si dand scutul jos am observat undeva in spate intre baie si cutia de viteze este tot timpul murdar de ulei asta decand am luat-o inainte sa o cumpar respectivul a schimbat baia de ulei si cred ca se scurge undeva dar nu stiu unde ..

Este vreun silicon special care sa dau acolo la cutie sa nu mai curga (cateva grame cred la un schimb) sau sa strang mai tare baia de ulei e posbil sa nu fie buna garnitura si din cauza asta sa nu fie etansa ..

Imi pare rau ca nu am facut o poza sa nu mai trebuiasca sa scriu romane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna, am si io o problema... am dat jos de curand "capsula" motorului(capacul in care se afla filtru de aer :) ) si am constatat ca am cateva suruburi slabite la capacul de la tacheti si de asemenea silicon negru care se exfolia/desprindea.... Bineinteles ca pierd ulei pe acolo , nu foarte mult dar e deranjant !! As dori sa remediez problema prin desfacerea capacului de la tacheti si "siliconarea" zonei :biggrin:. INTREBARE: A mai facut cineva aceasta operatiune ? Ce probleme pot aparea ? Exista vreo metoda mai deosebita de a desface acel capac? La ce anume ar trebui sa fiu atent? Va rog sa ma ajutati cu o descriere a operatiunii cat mai detaliat daca se poate ....

Multumesc anticipat !!!

Motor 1.6 16v AZD 105 Cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti atent, axele cu came sunt incorporate in capacul de la tacheti.Ca sa dai capacul jos,sutomat trebuie sa dai distributia jos.Daca nu ai mai facut treaba asta,eu zic sa nu te apuci :biggrin:

am avut aceiasi problema si s-a muncit in jur de 3 ore la masina(la service) si m-a costat 250 de lei operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap...am remarcat si io chestia asta....cred ca o las pe cand voi schimba distributia. Mersi mult :blink: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, e prima oara cand postez, am un golf 4, 1.9 TDI si de cateva zile am si eu o problema, imi pierde antigel. Am gasit borcanul cu antigel gol, si imi curge pe undeva prin spatele motorului, prin partea stanga, jos in scut. Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna ce ar putea fi, furtun rupt, sonda? Eventual cum se schimba, daca a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intreb eu raspund, am fost vineri la service si mecanicul de acolo mi-a gasit doua furtune de apa crapate si garnitura de la senzorul de temperatura ciupita. Acum s-a rezolvat treaba, este totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema la golful meu (1.9 TDI AXR), ieri am observat ca este ulei pe EGR, in zona dintre EGR si motor si sub pompa de vacuum, a mai patit cineva, as dori cateva sfaturi, pana acum nu am avut probleme, de cand am cumparat masina. Ce ar putea fi si cum s-ar putea rezolva, ca am pus 1L ulei in 7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema la golful meu (1.9 TDI), ieri, cand am schimbat antigelul, am observat ca este ulei pe radiatorul de intercooler si pe furtunele de ies din el, jos, langa roata din dreapta fata a mai patit cineva, as dori cateva sfaturi, pana acum nu am avut probleme, de cand am cumparat masina. Ce ar putea fi si cum s-ar putea rezolva, ca am pus 1L ulei in 7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ...am shimbat si eu filtrul de aer si am observat ca se misca busonul de ule si se pierde ulei pe acolo....nu busonul propiu zis ci partea de jos care este prinsa de capacul de la motor...stie cineva din ce cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ...am shimbat si eu filtrul de aer si am observat ca se misca busonul de ule si se pierde ulei pe acolo....nu busonul propiu zis ci partea de jos care este prinsa de capacul de la motor...stie cineva din ce cauza?

da e de la garnitura...acea parte de jos are garnitura ...poti sa o schimbi si daca tot iti curge ai putea lua niste camera de bicicleta taia exact dupa garnitura gfealalta si pui acolo si nu mai ai treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare si LMA!

Revin pe forum cu o problema din pacate, poate ma ajuta cineva sa o rezolv. Treaba sta in felul urmator: Azi dimineata cand ajung la servici vad ca imi curge antigelul de spoilerul fata de pe partea pasagerului. M-au uitat sa vad la radiator si pe acolo jos se vede ca picura ceva. Sa fie vreun furtun acolo(ca nu am vazut find putn intuneric) care ar putea sa scapa?

Ms. si raman dator de orice parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

partea de jos a radiatorului este din plastic iar daca ai urcat ceva borduri si ai atins cu fusta fata de la bara ai sanse sa il fi fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar aste e si faza.. de lovituri nu stiu nimic, dar gaura cred ca este destul de mare ca daca pornesc motorul incepe sa si picure in cateva minute pe acolo. Nu este nicio garnitura sau ceva pe unda ar putea curge, ca daca nu atunci este spart radiatorul... insa nu ineleg cum asa dintr-o data. ms

Se poate repara sau cere altul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.imi curge lichid din vasul cu solutia de parbriz,am observat sub masina solutie albastra.m am uitat aseara la furtunase sunt umede nu prea am vzt bine k era intuneric.e posibil sa se fi spart vasu sau sa se fi rupt vreun furtunas

iar pe spate nu mi mai arunca apa,motorasu se aude....o fii ceva intrerupt vreun furtunas..poate ma ajuta si pe mn cnva.tx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf416,incearca provizoriu(poate ai noroc) cu pulbere de infundat porii.Asa am patit eu,am bagat pulbere,s'a astupat porul(era ca un jet de seringa) si apoi dupa ce nu a mai curs,am spalat instalatia si am completat cu antigelul filtrat de vreo 3 ori.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!