Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

Daca e in partea dreapta a motorului,poate sa vina de la distributie,poate sa fie apa de la pompa de apa sau poate ai dat cu scutu,sa arcuit,a lovit cutia,a fisurato,si acum curge ulei din cutie pe scut,cred ca asta e cea mai plauzibila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanePartyGolfIV

Nu am posibilitatea de poza in momentul de fata iar mecanicul exact aceasta expresie a folosit-o (lucreaza la Augsburg). Mie mi-e foarte frica sa nu ma lase turbina, ca ma saraceste de tot!

Daca e in partea dreapta a motorului,poate sa vina de la distributie,poate sa fie apa de la pompa de apa sau poate ai dat cu scutu,sa arcuit,a lovit cutia,a fisurato,si acum curge ulei din cutie pe scut,cred ca asta e cea mai plauzibila

Am schimbat si distributia, cu pompa de apa, cutia este intacta, am schimbat scutul motor deci... nici una din variante nu este plauzibila.

Modificat de FanePartyGolfIV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golfix, in partea dreapta este motorul nu cutia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea...40% ca provine de la turbosuflanta sau EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanePartyGolfIV

Si este normal sa provina de la turbosuflanta ori EGR? Care ar fi solutia si care sunt riscurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca doar cat umezeste nu este grav. Este o problema des intalnita la grupul VAG.Insa daca scurgerile sunt mai insemnate atunci este bine a se face o inspectie mai amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristianionut

pai de fapt dilema cea mare este daca scurgerile acelea sunt de la turbo sau functionarea egr-ului.La mine sunt momente cind gasesc pe asfalt picaturi nu plins, o problema serioasa.

si am turbina KKK, de negasit in romania.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O problema asemanatoare intampin si eu - si anume scurgeri ulei in zona turbinei. Am fost azi la service la metrotehnica si imi spune mecanicul ca pierde ulei pe la turbocompresor - ca nu se poate face nimik si ca ar trebui sa schimb turbina. Intrucat ma macina acest lucru vreau sa stiu daca chiar nu se poate face nimik (daca nu exista posibilitatea repararii turbinei - un service specializat daca stiti?) riscurile la care ma supun, si cam cat ma duce o turbina noua - preturi reale

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pai la mine treaba sta cam asa:

Eu am turbina KKK pe golf 4 un model dintre cele mai proaste posibile.

-exista posibilitatea de a se desface turbina KKK si a se schimba componentele in conditia in care "rotorul" nu este deteriorat.Pentru a schimba rotor fabricantul nu a dat licenta prin urmare se gaseste foarte greu. Pret estimativ 300 de euro.

-schimbat turbina cu una identica cost 500-1500, dar nu gasesc acest model in Ro.

-schimbat turbina KKK cu una marca Garet cu dimensiuni identice la care se modifica ceva pe la EGR-racord.Aici e de preferat a se alege o turbina mai mare pentru a asigura un surplus de siguranta in exploatare.pret gasit de mine 700 de euro cu manopera

Prin urmare aleg ultima varianta, deoarece sunt sigur ca e noua, e dimensionata pe necesarul din motor cu riscul evident de a nu se potrivi la motor.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am o problema cu scurgera uleiului.Se prelinge pe la busonul de umplere a carterului motor!Se poate ca garnitura aia nu etanseaza bine intre chiulasa si marginea de plastic a busonului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi am descoperit ca o suprafata considerabila din partea inferioara a cutiei de viteze este acoperita de ulei. Atasez poze. Trebuie sa ma ingrijorez?

numai bine

post-11830-1212317546_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti picura din ea nu e nici o problema, si a mea e ceva de genul. Daca picura trebuie sa vezi simeringurile de la planetare, simeringul de la axul ce intra in discul de ambrej sau la busoane. Spal-o eventual (nu folosi presiune) si urmareste sa vezi de unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 saptamani am schimbat uleiul. Cand mecanicul a scos filtrul de ulei a curs ceva ulei in aparatoarea din fata motorului, ulei pe care nu l-am curatat la momentul respectiv. S-ar putea sa fie de acolo. O sa curat cutia si sa observ daca se mai murdareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigr de la uleiul ala este.

Iti agata treptele cumvacand schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te si in partea de sus a cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare...am si eu aceeasi problema:scurgeri de ulei pe la intercooler...se si vede picatura exact la imbinarea dintre ic si furtunul ce vine dinspre turbo iar baza intercoolerului este si ea de ulei ...

pata lasata in parcare depinde de cum merg...adica la mers mai sportiv(schimbat treapta la 3500 rpm) este mult mai mare decat daca merg mai linistit...

ce nu inteleg eu este de unde acest ulei?si care este traseul acestuia...acel ulei provine din turbina sau din egr?si de ce ulei?

turbina nu da un volum mai mare de aer care este racit de ic si ajunge in motor prin egr?poate sa ma lamureasca si pe mine cineva?

ca sunt cam confuz asa...merci frumos

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Tot legat de intercooler trebuie spus ca eventuale neeteanseitati la intercooler sau la tubulatura lui (post turbo cel putin), la TDI cel putin, se pot observa si prin usoare scurgeri de ulei. Multi necunoscatori atunci cred ca intercooler-ul este un racitor de ulei ceea ce nu este. Uleiul este de fapt doar un film subtire depus pe interiorul traseului de aer. Uleiul acesta provine din 2 surse:

a. CCV

b. Turbina

Sunt pierderi naturale (normale) de ulei si nu trebuie sa ingrijoreze decat daca gasiti ceva gen 50-100 ml de ulei in intercooler sau mai mult. Atat CCV-ul (recircularea gazelor de carter - inevitabil cu vapori de ulei) cat si lagarele turbinei sunt imperfecte si "pun" ulei putin in tubulatura si intercooler.

Detalii aici.

Modificat de last
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai un consum mai mare de 1 litru de ulei la 10.000 km nu e o asa mare problema, am inteles ca 1 litru de ulei consumat la 10.000 km este dat si de constructor.

Uleiul care iti picura de la inbinarea ic cu furtunul provine de la turbosuflanta , aceasta are ungerea si racirea pe ulei , posibil ca turbosuflanta sa dea semne de uzura , trebuie sa ai grija ca daca se aduna ulei in ic acesta pote ajunge in capul pistoanelor si se produce socul hidraulic care iti pote indoi bielele, eu am patito si ma costa o caruta de bani, bineteles moorul a dat diverse semne fum alb la pornire , imi pica turbo (limp mode), dar nestiind am patito.

Daca iti scapa ulei pe la ic sigur pierzi si aer cea ce scade performata motorului , cel mai bine e sa mergi la un ervis bun sa-ti verifice turbo si sa-ti curete intercoolerul. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos de raspunsuri...deci ca sa evit shocul hidraulic trebuie sa mai curat ic din cand in cand...asta am mai facuto o data deci nu e nevoie sa merg la service...iar turbina cred ca o sa apelez la cipos pentru verificare ca are referinte bune:)

salutare si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca repari turbina nu mai trebuie sa cureti ic, bineteles daca trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor, sunt nou pe aici si am o problema cu o scuregere de ulei pe la cutia de viteze.

am fost in weekend si mi-am schimbat toate filtrele si uleiul si acolo cand mi-au ridicat masina pe elevator am vazut problema, mecanicul mi-a spus ca e vorba de un semering la planetara, si e posibil sa-mi curs o parte din uleiul din cutie.

s-a mai intanlit cineva cu problema asta? imi recomandati sa le schimb pe amandoua? stie cineva cat costa piesele si manopera?

multumesc anticipat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un G4 1.9 tdi 116Cp si 6 viteze, problema este urmatoarea: cand merg la drum intins peste 150km/h, opresc masina si cand o repornesc imi apare in bord STOP SERVICE MANUAL......deschid capota so cimpletez apa cu antigel cam 200-300g o pornesc si imi dispare chestia din bord. Am incercat si varianta sa merg mai usor adica pana in 120 Km/h si nu imi apare nimic in bord dupa ce o repornesc............na m-am uitat eu pe la motor pe sub ea si nu am vazut nici o sc urgere de apa, balta etc ...............hmmm ce sa fie oare ??????

Modificat de hbogdan
Esti total OFFTOPIC. Exista un topic imens despre mesajul STOP: Check Service Manual.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de scurgeri. La un moment dat am observat pe grila fata la masina o pata destul de mare pe grila fata, nu stiam ce lichid e. Pana la urma am observat ca era lichid de servo, am completat si am strans un surub care parea un pic desfacut. Intrebarea mea e: e posibil sa curga si din alt motiv cu exceptia acelui surub? sau e vreo simptoma careia sa ii urmeze altceva? Precizez ca in urmatoarea saptamana nu a mai curs dar intreb preventiv (paza buna trece primejdia rea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare revin cu aceeasi problema:scurgeri de ulei pe la intercooler

inca nu am ajuns pe la o verificare amanuntita de unde provine acel ulei dar am adus poze ca sa vedeti exact cam de ce cantitati este vorba

sunt cam sigur ca intercoolerul este spart iar uleiul adunat(aici este problema ca nu stiu de unde este) in acesta se scurge rezultand pata din poze...

stiu ca in intercooler este ''normal'' sa se afle o oarecare cantitate de ulei dar mie imi pare cam mult cat se scurge...

acum am o intrebare...acest intercooler spart,pana sa aflu de unde provine uleiul si sa remediez problema,nu ma cam protejeaza de socul hidraulic?

adica acel ulei care se pierde pe la IC ar putea sa ajunga udeva ''bine'' si sa creeze mari probleme,nu?

sa il lipesc/schimb urgent sau sa mai aman pana aflu ce este cu uleiul acela?

in poze vi se pare o cantitate maricica sau nu prea este de speriat?

imag000bc6.th.jpg imag002jj6.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!