Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

Corp EGR.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca curge ulei e ceva grav Al Bundy?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Am ceva prelingeri de ulei intre blocul motor si chiulasa si pe senzoru presiune ulei. (Mentionez ca senzorul de ulei l-am schimbat acum 10.000 km cu unul oem nou pt ca curgea prin el, deci nu cred ca e de la el)

 

Stie cineva ce ar putea fi?

post-89752-0-10656700-1376483888_thumb.j

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am ceva prelingeri de ulei intre blocul motor si chiulasa si pe senzoru presiune ulei. (Mentionez ca senzorul de ulei l-am schimbat acum 10.000 km cu unul oem nou pt ca curgea prin el, deci nu cred ca e de la el)

 

Stie cineva ce ar putea fi?

 

Nimeni nu cunoaste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

In urma cu vreo luna cand am facut distributia mecanicul a constatat ca se pierdea motorina pe undeva pe la pompa...era pe la capacul pompei de injectie, s-a  inlocuit garnitura si s-a remediat, cel putin asta a fost asigurarea care mi s-a dat...in aceeasi zi am facut si schimbul de ulei...de atunci am mai facut vreo 500 km si astazi, pentru ca ma pregateam pentru un drum mai lung, am zis sa vad care-i situatia, cat de curat imi e motorul...am dat capacul de plastic jos si..surpriza..o balta de ulei/motorina in  zona marcata cu rosu in pozele din atasament. 

 

Lichidul are aceeasi culoare si consistenta cu uleiul din motor luat de pe joja...eu zic ca nu e motorina si e ulei deoarece pompa de motorina era uscata, am si pornit motorul si l-am si turat la relanti, pe la pompa nu mai pierde (inainte se vedea cum picura din pompa...acum e uscat)  plus ca motorina daca ar fi ...vorbim de un lichid mai fluid decat ce am gasit eu acolo, care are aceeasi consistenta, scuze ca ma repet, cu uleiul din motor

 

La schimbul de ulei nu aveam balta aceea, iar in intervalul in care am facut cei 500 km am avut parte de o singura "intamplare" pe care o consider nefericita:

am facut RAR-ul masinii si mi-a fost turata in gol la 5000 RPM..amintesc asta deoarece mai sunt pe forum niste topic-uri intitulate  "pierde ulei la turatii mari" si am zis ca poate si la mine este aceeasi problema...despre turarea excesiva a motorului la RAR am mai avut o lunga dezbatere pe forum cu cativa useri mai priceputi si cam fara exceptie toata lumea m-a asigurat ca nu i-a daunat motorului...

 

Am atasat o poza cu zona in care am gasit "adunata" balta de ulei...poza ce-a mai reusita ...dupa poza am curatat zona si vreau sa vad cum evolueaza, astazi spre dimineata o sa verific si nivelul exact al uleiului pe joja, sa vad daca se vede pierderea si aici.

 

Fac precizarea ca balta de ulei se intindea pe intreaga lungime acelei muchii de la locul de conexiune a acelui senzor (partea dreapta) si pana in stanga, sub pompa de injectie...dar mie mi-a reusit doar poza dispre imbinarea senzorului...apropo, e senzorul de la cutia de viteze acolo ?

 

Ma puteti ajuta cu niste pareri despre balta de ulei gasita acolo ? Multumesc mult

post-130520-0-21457800-1393021326_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat, cu o sugestie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara băieti. In urma cu aprox. Doua luni la un drum mai lung sau nu chiar, eram in viteza a patra cu 80km/h si intram in depasire. La jumatatea distantei de depasire motorul mia dat in (nas) si am ramas fara putere. Aveam 3200-3300 ture. Am reusit sa rezolv depasirea ( prin retragere inapoi in banda) si in prima parcare am tras pe dreapta si am oprit matorul. Am ridicat capota si... Nu stiam ce are , dar am pornit din nou si .......minune : si-a revenit. Dupa vrea 500 km la un alt drum aceeasi problema. Am citit pe forum cat decat am inteles despre ce era vorba : motorul intra in .... mode nu stiu cum. De atunci am circulat cu masina mai turata: schimb vitezele cam la 3000-3100 ture (inainte 1800-2000) si vreau sa va spun ca am mers si cu 4000de ture in viteza a patra dar nu am mai avut neplacerea de a o lua in nas. Pierde sau consuma cam 500g ulei la 9000km dar in spatele motorului sus imprastie ulei. Sper sa pot sa atasez cateva poze.Aaa am uitat sa precizez am un golf IV 1,9tdi 90cai din 2000.

Modificat de remus tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pun cateva poze. Uleiul a aparut după ce motorul a facut chestia aia cu pirdut putereA in mers.post-100043-0-52012200-1393388579_thumb.post-100043-0-42806900-1393388598_thumb.post-100043-0-60716500-1393388620_thumb.post-100043-0-32333300-1393388643_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In astfel de cazuri in prima faza se curata bine zona sa se vada exact pe unde ai scurgerile..la cum arata acum este greu pentru ca este o zona mare murdara...si nu se disting petele noi de ulei fata de cele vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut scurgeri de motorina pe la pompa tandem. Am desfacut-o, am curatat-o si am pus putin silicon negru peste garniturile ei. Bun. Acum observ ca nu mai curge motorina pe la pompa ci pe langa mufa groasa de langa pompa tandem de pe blocul motor. Am desfacut si mufa aceea , am tras-o putin in exterior doar cat mi-a permis si i-am pus si acolo silicon pe langa garnitura ei. Acum ma intreb oare nu e altceva problema? ma gandesc : oare e ok ca imi ajunge motorina pe la mufa aceea. Momentan nu mai curge nimic.

 

Atasez o poza orientativa. Mufa desre care vb este cea incercuita cu galben

 

post-83343-0-83393800-1393417326_thumb.j

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86 asa am facut. Am curatat-o ( sters) zonele si astept sa vad pe unde mai exact arunca. Ma gandesc ca ar trebui sa ies si in afara orasului sa trag de ea putin. Sper ca nu este ceva grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Detin un Golf 5 BXE din 2008 105 Cp ,177k km.

 

Acum cateva zile am desfacut capacul de plastic de la motor pentru o inspectare a lui.

Uitandu-ma mai atent am vazut ca in partea dreapta sunt niste pete de ulei scurse pe un furtun subtire si pe unul mai gros din partea de jos a blocului motor.

Se vede un pic de ulei si pe cureaua care leaga alternatorul de motor, dar nu este foarte mult.

Am atasat cateva poze.

Totodata mentionez ca nu am pierderi de putere, nu scoate fum (excesiv)  la talpa, nu suiera, nu sunt martori aprinsi in bord si nici anulati. 

 

Are cineva idee de la ce ar putea curge ?

 

poza 1 http://tinypic.com/r/sm5d91/8

poza 2 http://tinypic.com/r/5es77m/8

poza 3 http://tinypic.com/r/2ni8kkw/8

poza 4 http://tinypic.com/r/34r975w/8

Modificat de AlexGo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu vreo luna cand am facut distributia mecanicul a constatat ca se pierdea motorina pe undeva pe la pompa...era pe la capacul pompei de injectie, s-a  inlocuit garnitura si s-a remediat, cel putin asta a fost asigurarea care mi s-a dat...in aceeasi zi am facut si schimbul de ulei...de atunci am mai facut vreo 500 km si astazi, pentru ca ma pregateam pentru un drum mai lung, am zis sa vad care-i situatia, cat de curat imi e motorul...am dat capacul de plastic jos si..surpriza..o balta de ulei/motorina in  zona marcata cu rosu in pozele din atasament. 

 

Lichidul are aceeasi culoare si consistenta cu uleiul din motor luat de pe joja...eu zic ca nu e motorina si e ulei deoarece pompa de motorina era uscata, am si pornit motorul si l-am si turat la relanti, pe la pompa nu mai pierde (inainte se vedea cum picura din pompa...acum e uscat)  plus ca motorina daca ar fi ...vorbim de un lichid mai fluid decat ce am gasit eu acolo, care are aceeasi consistenta, scuze ca ma repet, cu uleiul din motor

 

La schimbul de ulei nu aveam balta aceea, iar in intervalul in care am facut cei 500 km am avut parte de o singura "intamplare" pe care o consider nefericita:

am facut RAR-ul masinii si mi-a fost turata in gol la 5000 RPM..amintesc asta deoarece mai sunt pe forum niste topic-uri intitulate  "pierde ulei la turatii mari" si am zis ca poate si la mine este aceeasi problema...despre turarea excesiva a motorului la RAR am mai avut o lunga dezbatere pe forum cu cativa useri mai priceputi si cam fara exceptie toata lumea m-a asigurat ca nu i-a daunat motorului...

 

Am atasat o poza cu zona in care am gasit "adunata" balta de ulei...poza ce-a mai reusita ...dupa poza am curatat zona si vreau sa vad cum evolueaza, astazi spre dimineata o sa verific si nivelul exact al uleiului pe joja, sa vad daca se vede pierderea si aici.

 

Fac precizarea ca balta de ulei se intindea pe intreaga lungime acelei muchii de la locul de conexiune a acelui senzor (partea dreapta) si pana in stanga, sub pompa de injectie...dar mie mi-a reusit doar poza dispre imbinarea senzorului...apropo, e senzorul de la cutia de viteze acolo ?

 

Ma puteti ajuta cu niste pareri despre balta de ulei gasita acolo ? Multumesc mult

 

Se pare ca am rezolvat problema...am inlocuit garnitura capacului filtrului de ulei...cand am facut asta nu am dat nici o speranta de rezolvare, am zis ca e o interventie facuta doar ca sa mi se ia banii in service :) Mecanicul mi-a zis ca prima data sa schimb pe acolo si dupa aia vedem daca mai curge,a avut dreptate...pentru cei care au poate o problema similara sa stie ca in ansamblul corpului care asigura suportul filtrului de ulei mai sus inca 3 garnituri pe unde ar putea curge: deasupra si dedesubtul racitorului filtrului de ulei (2 garnituri) si o garnitura la zona de contact intre suportul filtrului de ulei si blocul motor...balta se forma exact sub zona de contact intre suport si blocul motor...si totusi ”vinovata” era garnitura de la capacul filtrului de ulei, situata la o distanta muult mai mare !

 

Ciudat cum se preling lichidele astea, nu ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune un coleg daca la motoarele ajm se poate scoate gatul acela pe unde se pune ulei, cel pe care se insurubeaza busonul de ulei.La mine se pare ca pe acolo am ceva scurgeri de ulei dar nu stiu cum sa-l scot sa vad daca e crapat sau are vreo garnitura intre el si motor.Am observat ca atunci cand desurubez/strang busonul se roteste si el cativa mm stg/dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca desfaci "gatul" ala o sa vezi ca gasesti o garnitura acolo. Ai doua optiuni: o schimbi sau mai adaugi una peste ea si astfel cand pui gatul la loc o sa fie mai strans si mai etans. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum iese acel gat ca nu imi dau seama.e pe filet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
golf4 afumati

salut !am si eu o problema. am schimbat uleiul acum cateva zile si de atunci imi picura ulei pe la surubul de la baie pe unde se da drumul la ulei. cineva mi-a spus ca acel surub trebuia schimbat odata cu uleiul si cu filtru, pentru ca are o saiba de aluminiu si de obicei dupa desfacere nu se mai strange indeajuns de etans. SUNT CONFUZ !!!??? golf 4  1.4 16v AXP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
jangabriel.drind

salutare!

a avut cineva motorina in ulei?

aseara mergeam usor cu a-2a cand deodata sa accelerat singura la peste 2000-3000 ture, am tras pe dreapta si am incercat sa iau contactul sa opresc motorul dar nu s-a oprit, am bagat in viteza am calcat frana si l-am oprit. m-am dat jos m-am uitat cu lanterna nu amvazut nimic decat nivelul ulei peste maxim cu aprox 20 cm. am incercat sa-l pornesc si nu dadea deloc parca era blocat. astazi de dimineata i-am desfacut capacul la distirbutie, totul era in regula, am desfacut capacul la motor si nimic decat ulei subtire cu motorina in el,nivelul la antigel este normal, am desfacut bujiile incandescente si am invartit motorul si manual si la automat (fara motorina) ca nu cumva sa nu se fi blocat, mergea. am desfacut la turbosuflanta, se invarte, am desfacut si la pompa tandem dar nu am reusit sa desfac un  surub bagat jo de tot si nu am reusit sa o dau jos. am chemat platforma am lua-o si amdus-o laun mecanic.luni se apuca de ea. mentionez ca de o saptamana nu mai aveam nici frane , pedala foarte tare. sunt bucuros canu este blocat motorul.

Ce credeti pe unde ar putea sa intre morina asa multa in motor pe la pompa tandem sau pe la vreun oring injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit scurgeri mici de ulei pe langa filtru de ulei, am verificat uleiul si nu e sub limita niste sugestii inainte sa ma duc la mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
jangabriel.drind

Am rezolvat problema am schimbat pompa tandem,era fisurata si obucata rupta in blocul motor unde vine axul cu came. Pompa era veche data cu gaschet pe margini. Acum am si frane bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare baieti, am si eu o problema cu golful meu. Mi-a consumat 2L la 3000km, asa ca i-am facut schimbul de ulei. Din moment ce nu gaseam pete de ulei si fum nu scotea am presupus ca nu a fost schimbat uleiul de foarte mult timp (masina o am cumparata de putin timp si am facut greseala de a nu ii face schimbul de ulei imediat), dar in timpul schimbului am observat ca baia de ulei este umeda si ar parea ca se scurge de la garnitura. Daca poate careva sa-mi recomande un service unde sa ma pot duce in Bucuresti pentru constatare si reparatie v-as ramane recunoscator. Nu vreau sa imi las copilasul pe mana oricui :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut tuturor. am ulei in galeria de admisie ,1,6-16v-AZD. aveti idee de unde ar putea veni? din cauza uleiului se murdareste clapeta de acceleratie foarte des. precizez ca furtunul de la epuratorul de gaze este curat, de asemenea conducta care vine de la egr este curata si furtunul de la canistra de carbon la fel. Deci care e problema? vreo garnitura la galeria de admisie? orice pareri sunt binevenite, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca se murdareste clapeta vine de la epuratorul de ulei.Vezi filtru de la motor cum este.Si mai spune cat de des se murdareste clapeta?Eu o curat cam de 2 ori pe an si este destul de murdara.Ce vrei sa zici ca ai ulei in galeria de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata72cataam avut ulei in filtru de aer inainte sa curat epuratorul de gaze dar acum nu mai este. pe circuitul epurator - clapeta de acceleratie totul este uscat. in schimb este ulei pe exteriorul conductei de plastic din interiorul capacului motorului, cea care face legatura intre furtunul de la epurator si gura de admisie a clapetei de acceleratie. acea conducta este la interior uscata si la exterior plina de ulei e ca si cum uleiul ar iesi din admisie, din clapeta si ar stropi in sus. cand am curatat clapeta am sters si in interiorul admisiei (cat mi-a intra mana acolo) si a iesit numai mizerie (ulei negru). am curatat clapeta de 2 ori intr-un interval de 2000 km (pentru ca incepuse sa oscileze la relanty) si acum ca si la prima curatare a iesit la fel de multa mizerie. m-am gandit ca ar putea fi de la benzina (poate nu arde cum trebuie), pt. am alimentat numai de la agip si stiu ca e foarte aditivata. Daca era epuratorul nu trebuia sa fie ulei si pe furtunul de la epurator? Sau de acolo uleiul se scurge inapoi in baie si de-aia este curat? Daca epuratorul nu isi mai face treaba uleiul ajunge in admisie -este corect -pentru ca nu mai separa gazele arse de vaporii de ulei- asta ar fi singura explicatie logica. Sa schimb epuratorul nu m-as incumeta pana nu sunt sigur ca el este de vina. Daca ai alte pareri tu si ceilalti participanti la discutii pe forum le astept cu placere. O seara buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mateescugeorge89

salut,

am observat o scurgere de ulei la etrierul stanga spate la golf 5 unde se afla surubul care prinde arcul de la frana de mana.

stie cnv de la ce e si cum se poate rezolva???mentionez ca la o franare mai puternica banuiesc ca si sare ulei deoarece este stropit si cauciucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!