Jump to content

Probleme Pornire


florin_81
 Share

Postare recomandată

On ‎1‎/‎12‎/‎2018 at 22:22, stoesn a scris:

Salutare am si eu nevoie de ajutor.

Am un golf 4 1.6 16v 77kw aus

Am urmatarele erori

16786 valva recirculare gaze debit excesiv  - permanent

16705 circuit intrare senzor turatie motor semnal incorect - intermitent

17566 senzor variatii presiune aspiratie, neplauzibil - intermitent

Masina nu merge rotund la relantiu, la 4000 de ture incepe turometru sa o ia razna pana la 0 si se aprinde becul de engine si cel de ulei si apare pe display stop se opreste si motorul. Se opreste in mers de exemplu cand merg cu a2a si o scot pe liber. Are momente cand nu porneste dupa cateva ore porneste.

Am montat egr topran nou si este si rescris schimbat senzor impulsuri arbore cotit nou delphi, pompa benzina noua magneti

Masina e luata la mana 2 si nu stiu ce sa ii mai fac

Masina pana sa ii schimb egr nu avea simptomele astea doar martorul de engine aprins si eroare excesive flow pe tester. Sa fie egrul defect? Ca nu stiu ce sa ii mai fac

Multumesc pt ajutor

 

 

salutare

poate sa fie cumva probleme la relee?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    20

  • csizmasreky@yahoo.com

    15

  • gyury_

    10

  • dygy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

La polo pe benzina, motor 1.2 a o mica problema. Cand pornesc mai ales dimineata trebuie sa invarta electromotorul cam 3-4 secunde. Pana acum pornea la fix. Am schimbat doua seturi de bujii, am curatat clapeta, filtre noi dar tot asa porneste. Electromotorul pare sa invarta destul de bine. Poate fi din cauza bateriei care e destul de veche? Are 8 ani si invarte bine dar parca imi vine sa dau vina pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am sters erorile nu mai aparea nici o eroare. Am mers cu a2a si avea o intrerupere nu tragea rotund si când o scoteam pe liber se oprea motorul. Am oprit intr-o parcare si dupa nu a mai vrut sa pornească. Pe tester nu aparea nimic. Dupa cateva ore a pornit fara probleme. Si nu stiu ce sa ii mai fac.

multumesc pt ajutor

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stoesn

Având în vedere că după cum îmi pare mie cea mai deranjantă problemă este cea cu pornirea (mai este și partea cu ralantiul instabil, dar dacă nu pornește nu are ralanti:)), am mutat postările aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am curatat contactele la releul 409 si vad ca nu a mai facut figuri cu pornirea. O singura data am pornit motorul mergea la 500 de rotatii si daca acceleram nu facea nimic. In rest masina trage bine mai are putin tremurat la relantiu.

Dupa scanare au reaparut erorile 

16786 egr exesive flow permanent . Mentionez ca egrul l-am schimbat si mecanicul a zis ca a facut si adaptarea.

17566 manifold pressure senzor intermitent

Cum pot sa remediez aceasta problema?

Multumesc

Modificat de stoesn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima eroare trebuie să fii sigur că se face adaptarea. Verifică firele care vin la mufă şi mufa în sine.

La a doua verifică senzorul încercuit în poză. Eventual înlocuieşte-l dacă firele sunt ok (două fire care merg la EGR sunt comune cu acest senzor).

Fă şi o adaptare la clapeta de acceleraţie.

Caută în aria prestări servicii un coleg din Bucureşti care se ocupă de probleme electrice.

aus.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am rezolvat momentan problema cu anularea egr-ului, am pus o tabla. Masina merge super bine, la relanti marge rotund, trage mai bine si a pornit la sfert. Am facut si un drum bucuresti-brasov si parca a scazut si consumul cu mers 100-110 km/h am scos un 6.2 si la intoarcere cu stat vreo 2 ore in coloana si mers 130 km/h arata pe bord 7.4.

Urmatorul lucru o sa curat clapeta de acceleratie ca am vazut ca este destul de murdara pe dinafara are parca ulei pe ea si sa duc egr-ul la garantie sa vedem ce zic ei.

Multumesc pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am urmatoarea problema. In zilele calduroase (peste 30 grade afara) daca opresc motorul dupa ce am mers in regim de oras nu mai porneste daca o las vreo 10 minute in soare. Am patit asta la o bariera peste calea ferata, unde am fost nevoit sa opresc motorul si masina a stat in soare. Electromotorul invarte, bateria e buna, motorul da sa porneasca dar se balbaie si oscileaza turatia sub 800 si in cateva secunde se opreste. La rece porneste la a 2-3-a cheie. Toata iarna a ponit ok in conditiile de mai sus, dar cum au fost caldurile astea de acum peste 30'C a inceput sa faca probleme. 

Tind sa cred ca amestecul nu mai este optim la pornire in aceste conditii.

Erorile logate sunt doar legate de valva EGR care e noua, dar n-am reusit s-o adaptez ptr ca-mi da eroare pe group 74 si inca n-am aflat de ce :). Clapeta de acceleratie e curatata si adaptata.

Temperatura lichid racire, in bord, sta la 90'C. Filtrul de aer relativ curat. Filtru de benzina schimbat anul trecut.

Imi puteti recomanda ce sa mai verific eventual in ce group? A mai experimentat cineva ceva asemanator? Stiti vreun post in care cineva a descris ceva asemanator? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

incearca sa mergi cu mufa scoasa la EGR si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si cand am mufa scoasa (am uitat sa precizez ca merg cu mufa scoasa). Cu mufa pusa nu porneste nici la rece decat daca scot borna la baterie si o pun la loc dupa 1 min. Dupa asta porneste ok dar in vreo 20 sec incepe sa scada turatia si sa oscileze, dupa care se opreste.

Deocamdata merg cu mufa scoasa ca sa-mi fie EGR-ul blocat inchis (e nou, deci banui ca sta inchis :) ).

Modificat de Vapi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
csizmasreky@yahoo.com

Bună tuturor ,nu mai deschid un nou topic din cauza că tot despre pompa de benzină sa vorbit aici.Problema mea cu un polo 6kv5 variant 2001 alimentare întreruptă(nu  am curent la borne) la pompa de benzină.Cum nu ştiu care siguranţa,am verificat toate (fiind electrician de mesreie am sculele necesare pentru continuitate a unui cablaj),toate sunt bune .De releu nu am dat deci nu ştiu starea lui.Întrebarea sau rugămintea atît ar fi cele 4 fire  dela pompă unde se duc  mai exact?,ştiu că cele două borne din mijloc sunt în principiu alimentarea şi cel din laterale ar fi pentru indicatorul de nivel(dacă greşesc corectaţi-mă).Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In general releul de benzina se afla sub bord mai exact sub volan ,cel putin la passat b5 si arata asa:

Este comandat de ecu prin minus,plusul venind din contact'

 

releu-pompa-372.jpg

Modificat de vortexo
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com

Esti sigur din contact,trebuie sa fie sigur treaba ca prin comandă am curent ,am fortat cuplarea releului(am desfăcut releul si am înpins cuplarea)sa aprins becul de verificare  la pompa de benzină de vreificare la urma am pus la loc mufa si bîrîia pompa de bennzină doar atît. la mine nu se alimentează releu în principiu.De unde se alimentează releu în principiu????

Modificat de csizmasreky@yahoo.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este puţin mai complicată pentru că intervin două relee: releul pompei şi releul de shut-off (ăsta nu este un releu simplu, are şi parte electronică în el).

În principiu alimentarea  releului de combustibil se face la plus prin releul de shut-off (regleta 30 este de plus permanent, iar regleta 15 plus numai când se acţionează demarorul), iar la minus prin pinul 26 al ECU atunci când hotărăşte ECU.

Dacă atunci când apeşi lamela releului apare tensiune pe pompă înseamnă că la contactele releului ajunge tensiunea de +12V şi că este bun cablajul până la pompă. Rămân în ecuaţie ECU şi releul de shut off.

Cauze posibile: ori ECU are un motiv să nu alimenteze pompa ori este dus relelul de shut off.

Verifică dacă atunci când dai la automat ai scânteie la bujie. Dacă ai atunci probabil că releul de shutoff este de vină, dacă nu atunci probabil că ECU are un motiv serios să nu permită pornirea (cum se întâmplă uneori când este defect senzorul de la arborele cotit).

Prima dată procedează aşa:

  • scoate cele două relee din soclu
  • verifică:

- continuitatea circuitului de la pinul 3 al releului de benzină (K20) la pinul 8 al releului de shut-off (A188)

- continuitatea 5/K20-26/ECU

- continuitatea 3/A188-masă

- dacă pe 6/A188 ai plus permanent

- dacă pe 2/A188 şi 4/A188 ai plus când pui contactul

În funcţie de rezultatele măsurătorilor, din schema ataşată cred că poţi să îţi dai seama unde este buba, dacă nu scrie aici.

Ar fi bine să faci şi o scanare de erori.

AUD schema.pdf

aud relee.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com

Mulţumesc mult pentru informaţii dacă este defect sensorul de vilbrochen  ar trebui să arate testerul?Test am făcut ,simtomele sunt dealugul timpului(maşina am de 3 ani)iarna pistonul 1 mai lipseşte scînteia la prima pornire dimineaţa cînd îi minus grade,opresc masina si pornesc din nou funcţionează toată ziua normal,şi eroare de pornire la contact ,dar rar mi se întîmplă de la contact ,trebuie să ţin învărtit apăsat să pornească dar nu tot timpul.Să fie de la contact ! dar o îndrumare schemă m-aş descurca exact ca mai de sus .Sunt în curs de rezolvare a releurilor dar mă gîndeam să postez odată. multumesc tuturor.

Modificat de csizmasreky@yahoo.com
completare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am găsit schema de la contact, dar dacă ar fi de la contact ar trebui să nu ai tensiune atunci când pui contactul pe pinii 2 şi 4 ai releului A188 (vezi că am avut o eroare pe care am corectat-o în mesajul precedent, am bold-uit unde am corectat). Dacă ai tensiune acolo înseamnă că nu este de la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com

releului de shut-off (A188) nu-l găsec în schemă deduc că ar fi încorporat în schema K20?Minusul de la ecu la releu meu lipsă(pinul 1) cum verific?Este ok dacă desfac releu şi urmăresc traseu de masă a circuitului şi pe care pică pinul ăla este??

releu suth off.jpg

Modificat de csizmasreky@yahoo.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de greşeală. Schema aceasta am avut-o în vedere când ţi-am dat explicaţiile

aud.pdf

Cred că m-am jucat eu pe acolo şi am exportat din eroare schema de la AUD pus pe polo normal. pe variant se pare că sunt aceste două relee. K20 pe poziţia 2 şi A188 pe poziţia 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com

Acuma este clar mersi mult ,mă apuc  de treabă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu un Lupo 1.0 mai exact cu pompa de benzina(banuiesc)  de o vreme porneste doar cand are el chef, motorul invarte dar nimic mai mult si am observat ca nu se mai aude pompa cand pun contactul si nici cand deschid usa.Uneori trebuie sa stau cate 10 min sa tot pun contactul pana in sfarsit si aude pompa si porneste din prima.Siguranta am verificat-o si este ok as vrea sa verific releul dar nu stiu exact unde se afla, inakte sa schimb pompa daca ar fi pe ducā.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com

Bună tutuor ,am verificat tot ce s a mentionat  mai sus totul este ok ,ce nu am mentionat în timp înainte să postez am scos calculatorul (Ecu)din masină că o parte carcasa tare era corodat fiind  apa acolo picura pe  el dealungul timpului.Am desfăcut interiorul era imaculat nimic lipitură rece  sau condesatori umflati.,nimic suspect (mirosea frumos)L-am etanşat bine înaoi cu silicon special şi duă cîteva ore am montat  la locul lui.Am dat contact la masina si iacătă că se alimenta pompa de benzină.Am încercat  să pornesc maşina numa învărteai se  electromotorul în gol .încă odată încercat  la treia sa oprit alimentarea pompei(bîzîitura)şi încodată am repetat procedura weekend că m-am gîndit la lipsă contact la socluri,după o îndelugă verificare si schemă la nas constatarea că totul este ok am dat drumu tot asa Ecu imi dădea 3 porniri şi atît, lipsă masă de la ecu de pe pinul 26 pe K20( releu de pomă )pe pinul 5.Acuma întrebarea mea este în afară de sensorul arbore cotit  ar fi vreun sensor care ar influnta gindirea calculatorului să schimbă părerea  si sa ma lase sa conduc ca tare lipseste la familie.Stimă.

Ups mai precis unde se afla o poză daca are timp cineva normal mai caut pe net si eu.

La Hora raul aş sugera la fel dacă are puţin habar  de electricitate chiar la nivel amatorial să facă la fel schema la mînă şi cîteva îndrumări mai ales că este  consătean cu vortex care are habar nu cred că nu ar primi ajutor ,că presupun de aia există forumul şi nu numai.

Modificat de csizmasreky@yahoo.com
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, csizmasreky@yahoo.com said:

Ups mai precis unde se afla o poză daca are timp cineva normal mai caut pe net si eu.

elemente management motor.pdf

Presupun că ai scos şi mufa de la ECU, era bine dacă dădeai cu niste spray de contacte.

Mai verifică atunci când nu se închide circuitul releului dacă ai masă la pinii 2 şi 28 ai ECU (scoţi mufa ECU şi verifici ce rezistenţă ai faţă de caroserie) şi de asemeni dacă pe 15 ai +12V permanent, iar pe 27 +12V atunci când pui contactul.

Din ce ştiu în afară de senzorul de pe volantă ar mai fi senzorul de la arborele cu came. Am ataşat procedurile de verificare. Ar fi bine să le verifici direct în mufa ECU (urmăreşti în schemă unde ajung pinii senzorilor) şi în felul ăsta eşti sigur că este ok cablajul. Am ataşat şi o schemă a pinilor ECU cu toate semnalele care ajung acolo.

CKP.pdf

CMP.pdf

PINI ECU.pdf

O întrebare: când porneşte maşina rămâne pornită?

@Hora Raul

Ce cod are motorul?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com
On 1/28/2019 at 11:12 PM, lupo_bv said:

O întrebare: când porneşte maşina rămâne pornită?

În momentul funcţionării pompei nu ,nu porneşte motorul numai eletromotorul învîrte!

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csizmasreky@yahoo.com
On 28.01.2019 at 23:12, lupo_bv a scris:

 

@Hora Raul

Ce cod are motorul?

-AUD 186049 din 2001 dar nu găsim sensorul de pe arborele cotit ,de pe bilă manivelă am găsit este pozitionat sus si este functionabil ,am căutat după schema dată dar  se pune întrebarea la modelul ăsta are oare?dacă nu atunci să fie ecu?O părere

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!