Jump to content

Probleme Pornire


florin_81
 Share

Recommended Posts

salut. am si eu unele probleme cu un golf 4 2.0 benzina. la prima pornire, indiferent de ora, se opreste motorul. dupa care la a doua cheie porneste si merge fara probleme. am incercet sa pun contactul de 2 3 ori si apoi sa incerc dar degeaba. am incercat sa ajut din pedala dar degeaba. si parca dupa ce porneste nici nu merge prea rotund vreo 30 sec. aveti vreo idee? mersi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dygy

    8

  • lupo_bv

    18

  • gyury_

    10

  • csizmasreky@yahoo.com

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai incerca sa ajuti din pedala, ca bine nu-i faci in niciun caz, nu-i dacie...

Nu ti se aprinde nimic in bord? Scanare cu vag-com ai facut? Incearca o scanare si vezi daca afiseaza vreo eroare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Administrator

se aude bazait cand deschizi usa sau cand pui contactul? Daca da inseamna ca pompa de benzina lucreaza si amorseaza. Vezi sa nu fie din cheie ceva. eu am ceva eroare la imobilizator ca cica signal too low :Driver: da n-am baterie-n chip. Ceva nebunie de-al ECU.

Da-i un scan in VAG-com la instruments sa vezi daca-ti da ceva. :a total scan nu mi-a aparut eroare, doar cand am scanat instruments. Poate ECU nu vede cheia bine la inceput si-ti opreste tot. La a 2-a incercare i-si revine. Daca-ti si palpaie becul de la imobilizator in bord.... aia e problema. cica nu trebuie sa tii cheia langa telefonul mobil ca afecteaza chipul din cheie. :P si trebuie reprogramat. Acuma nu stiu daca-i real.

Edited by Aerofan
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Stiu ca nu are legatura cu bateria, ziceam ca eroarea e "signal too low" de parca as avea baterie in chipul de la cheie si cand e gata bateria nu mai are destul semnal. La mine am avut eroare dar nu s-a aprins becul in bord.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

De o luna incoace si eu am o problema cu pornitul la rece cu Octavia 2 de 1.4l. Daca o pornesc cel putin din 3 in 3 zile, totul e OK - adica porneste la sfert de cheie. Daca o las ~4 zile fara sa o pornesc, trebuie sa dau de vreo 5-7 ori la cheie. Mie mi se pare ca nu ar primi benzina, pentru ca dupa primele ~3 chei parca incearca sa "arda" ceva in sensul ca incearca sa porneasca inecat. As vrea sa mentionez ca nu sunt un cunoscator al tainelor auto (dar cred ca a venit momentul sa incep), asa ca orice detaliu imi va fi de folos. Masina are 13.000 Km si am cumparat-o noua.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Ai incercat si doar sa pui contactul de mai multe ori, fara a da si cheie? Posibil ca dupa o stationare mai lunga sa se dezamorseze pompa de benzina. Incearca mai intai sa faci asta. Pui de 2-3 ori contactul si astepti pana se sting becurile din bord (sau pana se aude ca nu ar mai trage pompa de benzina) si incearca apoi s'o pornesti

Alta problema nu prea are ce sa fie ... si nici nu cred ca ai cum s'o rezolvi ...

Link to comment
Share on other sites

Ok, am sa incerc sa pun contactul fara a da la cheie. Apropo, dupa ce pun contactul se aude ceva, insa nu as putea spune ca este pompa. Sincer sa fiu, chiar daca acest "truc" va merge, tot nu voi fi cu inima impacata. Chestia asta se intampla de o luna incoace, de aceea gandul imi sta la vreo defectiune. Am sa mai adaug un lucru (nu stiu cat de multa relevanta are): am pus o alarma Viper, conectata pe CAN, la dealerul de la care am cumparat masina. Lucru straniu si cu alarma asta, pentru ca din cand in cand (fara regularitate si fara legatura cu pornirile) incepe sa "urle" - cred ca a urlat de vreo 5 ori in 8 luni.

Intrebarea mea: cum as putea depista care este problema cu pornirile?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Problema este ori la senzorul de temperatura,ori la clapeta de acceleratie,poti incepe cu curatarea clapetei ca sa nu investesti intr-un senzor!

Spor la treaba

Link to comment
Share on other sites

@l_iulian_l

Oare la 13000km (masina noua) ar fi nevoie de curatarea clapetei de acceleratie.Cred ca un VagCom ar spune ceva.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am acelasi motor de 2.0L si 115cp cod AZM. Intampin probleme oarecum asemanatoare si anume. La prima pornire pe ziua respectiva nu porneste. Daca nu astept sa se stinga taote indicatoarele de pe bord, dau cheie si uneori porneste alteori nu. Daca astept sa se stinga toate indicatoarele si dau cheie nu porneste. Aceasta problema se manifesta doar la prima pornire din zi si mai ales acum cand e mai racoare. Vara nu avea nicio problema. Relatiiul e stabil nu fluctueaza, dar din cand in cand parca simt ca ar da un rateu, dar nu sunt sigur. Am intrebat si eu pe la service-uri si au zis ca trebuie scanata dimineata atunci cand se manifesta problema. Asta iinsemna sa las masina peste noapte la ei si sa vin sa o iau a doua zi dupa-amiaza. Nu prea am incredere si de aceea cred ca imi voi achizitiona VAG-COM.

Link to comment
Share on other sites

Am pornit masina dupa 3 zile asa cum mi-ati sugerat: am pus contactul de 4 ori fara a porni motorul. La al cincilea contact am pornit motorul si a mers perfect.

Acum am un workaround insa problema inca exista. Eu ma gandeam ca exista ceva filtre pe traseul: rezervor -> motor si ca acelea ar fi infundate. Acum imi dau seama ca asta mi se intampla dupa ce m-am intors din Bulgaria, unde am alimentat de la un Lukoil. Sa fi intrat atunci ceva mizerie? Cum as putea sa imi dau seama?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

cu putin noroc s-ar putea ca filtrul de benzina sa fie montat la octavia 2 in acelasi loc ca la golf 4: sub usa

dreapta spate chiar langa prag. Daca te uiti sub masina ar trebui sa vezi un cilindru argintiu. Pentru

schimbarea lui poti consulta topicul (pt golf 4):

Schimb filtru benzina

numai bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
@l_iulian_l

Oare la 13000km (masina noua) ar fi nevoie de curatarea clapetei de acceleratie.Cred ca un VagCom ar spune ceva.

DA,chiar la 13 mii golfu meu 4 a fost la garantie( fluctua relantiu si murea in mers)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutari.

Problema cu pornirea greoaie o am si eu la Golf 4, 1.6. Acum de cand s-a racit la prima cheie nu porneste motorul. La a doua merge. Am schimbat bujiile de curand sperand ca asta ar fi problema dar nimic! La scanarea cu VAG-COM' ul mi-a dat eroare de senzor de temperatura dar persoana care mi-a facut scanarea a zis ca nu are cum sa fie el de vina. Ce ziceti, dau banii pe el sau ba!? :D

Link to comment
Share on other sites

daca e vorba de G2/G62 atunci are legatura cu pornirea. ECU primeste informatii despre temp si ajusteaza cantitatea de combustibil cat si avansul dinamic. Schimba-l ca nu e mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Recent am schimbat si eu bateria odata cu venirea frigului, dar dimineata cand pornesc motorul, mai ales daca masina sta nepornita 1-2 zile pleaca mai greu un pic. Invarte de vreo 3-4 ori pana sa plece. Daca opresc motorul si dau cheie din nou, pleaca la sfert. N-am apucat sa fac scanare cu vag-com (nu am) inca. Unii colegi de aici (care au tot benzinare, unii chiar acelasi motor cu al meu) mi-au zis ca si ei patesc la fel acum pe frig. Bateria o scot din discutie ca e noua, nu cred sa fie ea problema, ma gandesc sa fie vreun senzor, citeam postul lui al bundy mai sus si am facut legatura. E normal oare sau ar trebui sa ma ingrijorez?

Edited by h3llboy
Link to comment
Share on other sites

Ma alatur si eu grupului cu pornirea greoaie. La Golf 4, 1.6. Asa a fost si anul trecut, cum a fost putin mai rece cum o lua mai greu, nu tot timpul. Acum pun contactul de doua ori inainte de a porni motorul (cand imi aduc aminte). Dupa ce a pornit o ia la sfert. O problema am si la relanti, nu fluctueaza, merge rotund insa dupa ce motorul s-a incalzit si coboara la 750rpm vibreaza. Calcand usor acceleratia, pana la 800rpm de exemplu, totul se linisteste si nu mai exista nicio vibratie.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca marirea relantiului e o solutie... La mine a inceput saptamana trecuta sa vibreze dupa ce se stabiliza relantiul (la pornirea de dimineata) si astazi a pornit din prima, insa dupa 2 ore n-a mai pornit - incerca sa porneasca apoi murea!!! O sa ma duc la service si revin cu detalii.

Link to comment
Share on other sites

daca e vorba de G2/G62 atunci are legatura cu pornirea. ECU primeste informatii despre temp si ajusteaza cantitatea de combustibil cat si avansul dinamic. Schimba-l ca nu e mult.

Intradevar, acel senzor a fost problema pentru pornirile grele (la temperaturi sub 4 grade). L-am schimbat (se schimba usor) si merge ca unsa acum! :icon_thumright:

Multam` "al bundy"!

Link to comment
Share on other sites

spune-ne te rog si noua cat a costat, de unde l-ai luat si denumirea exacta, ca sa stim ce cumparam daca e cazul. Multumim

Link to comment
Share on other sites

Am fost la mecanic, mi-a facut o scanare si a zis ca este de vina senzorul de temperatura. Indica temperatura cu ceva grade in plus, adica: in conditiile in care temperatura din bord este de 90 grade el o detecteaza la 105. Cine stie si ce stie despre acest lucru?

Trebuie schimbat senzorul??? Cam cat ma costa sau care este codul piesei, cum il aflu?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept