Jump to content

Probleme Pornire


florin_81
 Share

Recommended Posts

S-a rezolvat!Cum?Am curatat admisia si tubulatura de vaporii de ulei si un senzor de la turbo cu lichid de curatat franele,s-au sters erorile si acum nu m-ai apare nici o eroare,desi trepidatiile la relantai persista...Mecanicul care a "operat-o" mi-a spus ca e normal sa gaseasca acolo vapori de ulei,dar nu atat cat aveam eu,si asta datorita "talpii grele".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    18

  • csizmasreky@yahoo.com

    15

  • gyury_

    10

  • dygy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor.

am un pasat b4 variant cu motor abs mono motronic.

la rece cand plec de pe loc parca da sa dea in nas, ca si cum nu s-ar alimenta.

in mers nu se accelereaza liniar si nu are puterea pe care ar trebui sa o aibe.

ce sa fie?

si temperatura motorului pare cam mica in mers, dupa ceasul de bord al carui ac nu sta la dunga ingrosata de pe mijloc si cundeva mai jos.

o sa pun si o foto cu bordul dar nu pot acum ca nu am cablul pt aparat.

ms

Link to comment
Share on other sites

referitor la temperatura este posibil sa ai termostatul blocat pe deschis si motorul nu ajunge la temp optima, consumul de asemeni este mai mare si performantele motorului scad.

Link to comment
Share on other sites

ma scuzati ca postez aici,dar mi se intampla ceva destul de ciudat.

dupa ce pornesc masina si eliberez ambreiajul sa plec,la prima invartire a rotii se aude ceva zgomot si se intrerupe putin curentul.am observat variatia de curent la faruri.

dupa aceea,merge fara probleme si nu se mai intampla.

la fiecare pornire patesc asa.

idei?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
andrei.toledo

Salutare!

Am si eu o problema la masina din semnatura.Mai exact nu vrea sa porneasca.

Bateria este noua , toti martorii se aprind in bord , pompa de benzina functioneaza , dar cand dau la cheie se aude un click la electromotor insa nu se mai intampla nimic.

Am scos bornele , le-am curatat si verificat si face la fel.

Bujiile au 10 mii de kilometri de cand au fost schimbate.

Cu cateva saptamani inainte , in momentul in care pornea masina si lasam cheia libera se mai auzea un carait scurt.E posibil sa fie ceva din electromotor ?Carbuni , bucse ?

Pe VAG-COM nu da nicio eroare.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Din cate descrii ar rezulta ca problema este la nivelul electromotorului. Nu are nici o legatura cu bujiile sau cu alimentarea. Asta in cazul in care bateria este buna (chiar daca este noua, se mai poate intampla sa se fi descarcat).

Edited by audi_m
Link to comment
Share on other sites

gelupassat1998

salutare! sunt sofer de un an si ceva, am un passat b3 din 98 si intampin urmatoarea problema: din dorinta de a curata motorul cand am cumparat masina am bagat aditiv in benzina si imediat dupa aia masina nu mai statea la relanti, motorul murea efectiv. am dus-o la un service i-a sters nu stiu ce eroare si nu am mai avut problema o perioada de juma de an cu ea. apoi in toamna lui 2009 am intampinat aceeasi problema adica cand o pornesc moare si nu sta la relanti daca nu ii dau pedala. am mers la alt service si am sters de vreo 2-3 ori erorile ce imi apareau, insa una persista fara sa se poata sterge si suna cam asa: 17967 p1559 throttle valve control part- j338 fault in basic settings. apoi din cauza frigului si fara sa am relanti am reusit sa o innec. a luat-o un mester care se pricepe la passaturi si a curatat clapita de la acceleratie si traseul de aer parca. a mers cateva zile dar in mers la o perioada de cateva secunde motorul oscila in turatii cand o scoteam din viteza sau o lasam la relanti. la o saptamana dupa ce am luat-o de la mester nu imi tine iar relantiul decat daca merg pret de cativa km si atunci cand o las la relanti oscileaza turometrul undeva in jur de 4-600 de rpm. puteti sa imi recomandati si mie ce sa fac in situatia data. :icon_thumright: :blush:

Link to comment
Share on other sites

puteti sa imi recomandati si mie ce sa fac in situatia data. :blah: :))

Sa citesti si ACEST TOPIC ... poate te ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Am o si eu problema cu pornirea si daca m-ati putea ajuta v-as fi recunoscator. Am o Bora 1.4 16V, motor AXP, cumparata in august. Mi se pare ca porneste cam greu. Indiferent ca e cald sau rece afara dureaza cam 2-3-4 secunde pana porneste. Nu a pornit ,,la sfert" niciodata. Pana si un diesel porneste mai repede. :icon_thumright: Nu am nici o eroare pe vag-com. Bujiile si fisele le-am schimbat. Stiti cumva care ar putea fi problema ? Sau asa greu pornesc motoarele AXP ? Celorlalti posesori ai acestui motor tot asa greu le porneste ?

Mentionez ca uleiul recomandat pt. masina mea este Castrol Edge 5W-30, iar eu am Castrol Magnatec 10W-40. Este posibil ca din aceasta cauza sa porneasca asa de greu ? Multumesc. :(

Edited by Deadly
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat aseara uleiul. Am pus Castrol mai subtire (5W-40) si tot asa greu porneste. La service mi s-a spus ca e normal sa porneasca mai greu motoarele astea de 1.4. :vaidecapulmeu: Eu totusi nu cred asa ceva. Are cineva vreo idee, ceva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Am cumparat si eu recent un golf IV 2.0 AZJ si am si eu aceeasi problema, cu pornirea, imi porneste la rece doar la a doua cheie, la cald porneste din prima. Cand deschid usa de la sofer nu aud sa porneasca pompa de benzina, oare de la aia o fi problema cu pornirea, cat costa o pompa noua?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Edited by Celeronu
Link to comment
Share on other sites

1.Daca nu se aude,nu e de bine.

2.Daca e doar la rece problema,se poate senzorul g62/g62(ma gandesc sa nu citeasca bine temperatura de afara).

3.Incearca sa pornesti imediat dupa ce ti se STING becurile.

4.Unde e diagnoza aia cand e nevoie de ea?

@Deadly...bujiile cand le'ai schimbat ultima data?

Edited by zebrocksky
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu o problema care nu ii dau de cap

la golf 4 1.6 16v la pornirea masini trebuie sa ii tin cheia mai mult invartita in contact ca sa nu moara motoru,afara nu conteaza ca e vara sau iarna,dupa ce porneste il opresc si pot sa ii dau la cheie de 1000 de ori si porneste la sfert(chiar mai bine)daca motoru e rece face figuri,recent i-am schimbat si carbuni la electromotor,numai prima pornire face figuri in rest porneste super ok

o sa incerc sa filmez sa postez problema

Link to comment
Share on other sites

nu le-am schimbat,dar am desfacut una si mi-se parea ok,o sa le schimb cat mai repede

Edited by xxnelu
QUOTE/REPLY inutil. Foloseste "Add Reply".
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salutare!

Am si eu o problema la masina din semnatura.Mai exact la prima pornire.Cand e motorul rece, porneste foarte greu...parca ar fi inecata,scoate fum alb si miroase ca naiba a benzina.Dupa ce motorul se incalzeste nu mai am probleme.Ma poate ajuta cineva ?Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Caut de vreo oră pe forum şi n-am găsit nimic asemănător... De pornit - maşina îmi porneşte "la sfert", de mers - merge bine, la ralanti - totul ok, niciun zgomot suspect. Numai că, în momentul în care am plecat de pe loc, la accelerare se aude un cârât... "electric", i-aş spune, timp de vreo 10-15 de secunde. După care dispare de tot şi, după cum am spus, îm mers se comportă foarte bine. Dacă opresc motorul pentru puţin timp, la următoarea pornire nu se mai aude nimic... doar dacă o las să stea cel puţin 5-6 ore.

Zgomot de "bătaie" a avansului nu e, sună diferit, cârâit de la bendix nu e, pentru că zgomotul nu apare când îi dau la cheie. Până nu demult am crezut că ar fi ceva provocat de sonda lambda, pentru că, în perioada în care am descoperit sunetul, mi s-a aprins şi martorul "check engine", am scanat cu VAG-COM-ul şi am schimbat sonda. După ce am schimbat-o, sunetul a dispărut o perioadă, dar a apărut iar şi parcă e mai intens. Ce ar putea fi?

Mulţumesc anticipat.

Edited by the cube
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu are nimeni idee ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

....poate un filmulet ar fi mai ajutator.Sunete sunt multe si ciudate.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut.detin un golf 4 1.6 FSI si la prima cheie se aude un zgomot ciudat(cum ar bate ceva) si merge turat motoru cam la 2000-2500 turatii aproximativ 30 de sec asta de cand e mai frig. daca pun contactu de 2 sau de cel mult 3 ori nu se mai aude nici zgomotu ciudat si nici nu mai functioneaza turat la inceput. are cineva vreo parere? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am o grava problem la un motor vw 1.8 90cp injectie multipunct din 1987

nu mai porneste dupu repaus de 2 ani si dupa mai multe probleme remediate tot nu porneste,mai exact:

-filtru principal presurizat schimbat de nevoie

-verificat si reparat pompa presiune din rezervor

-curatat si inlocuit furtune vacum defecte

-injector sprit si pornire functioneaza deci porneste si se opreste imediat

-la verificare constat ca nici un injector de pe motor nu primeste benzina desi este presiune si cel de sprit functioneaza desi se alimenteaza din aceasi carcasa

cred ca este ceva din electronica sau senzori.

Help eventual scheme ecu sau sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare

Am probleme cu pornirea (de fapt nu porneste deloc) doar cand apa are 90 de grade, daca las motorul sa se raceasca pe la 65-70 de grade, porneste. Am schimbat filtre de aer, benzina, ulei, bujii, fise, bobina. Am curatat clapeta si EGR-ul si am dat cu spray toate mufele pe care le-am vazut, am curatat un senzor care era pe admisie. Am inteles ca atunci cand motorul e cald, isi ia aer din recirculare si tine clapeta inchisa. Am dat jos filtrul de aer si am blocat clapeta pe deschis. Tot nu a pornit (apa la 90 de grade). O defectiune cu atat mai suparatoare cu cat in rest masina merge brici. Doar ca nu am voie sa opresc. La benzinarii stau cu motorul pornit ca banditii. Urmeaza sa o duc la o scanare, dar e 50 de ron si ultima data cand am fost, individul imi zambea si spunea ca totul e ok si dupa 3 km, bec galben aprins in bord. Daca ati intalnit asemenea simptome si aveti idee cum se rezolva, va rog sa ma ajutati.

Toate cele bune

Link to comment
Share on other sites

compara temperatura de pe engine si instruments la senzorul g2/62.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!