Jump to content

Probleme Pornire


florin_81
 Share

Recommended Posts

Ieri am facut o diagnoza si nu mi-au gasit nimic!!! Stie vreun posesor de 1,6FSI sa-mi dea ceva indicii??? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    18

  • csizmasreky@yahoo.com

    15

  • gyury_

    10

  • dygy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intradevar, acel senzor a fost problema pentru pornirile grele (la temperaturi sub 4 grade). L-am schimbat (se schimba usor) si merge ca unsa acum! :)

Multam` "al bundy"!

Revin si trebuie sa spun ca m-am grabit sa ma bucur! Dupa cateva zile de mers perfect, acum iar am probleme cu plecarea la rece, iar imi moare motorul cand plec de pe loc (la o cutie automata chestia asta e ciudata oricum) si s-a aprins martorul CheckEngine.

Denumirea exacta a senzorului nu o stiu, il stiu doar de G62, si m-a costat 105 Ron la un magazin aici in Calarasi. O sa merg la inca un service sa isi mai dea si altu cu parerea! :(

Am uitat sa mentionez inca o simptoma: imi pornesc ambele ventilatoare cand opresc si scot cheia din contact!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Revin si trebuie sa spun ca m-am grabit sa ma bucur! Dupa cateva zile de mers perfect, acum iar am probleme cu plecarea la rece, iar imi moare motorul cand plec de pe loc (la o cutie automata chestia asta e ciudata oricum) si s-a aprins martorul CheckEngine.

Denumirea exacta a senzorului nu o stiu, il stiu doar de G62, si m-a costat 105 Ron la un magazin aici in Calarasi. O sa merg la inca un service sa isi mai dea si altu cu parerea! :huh:

Am uitat sa mentionez inca o simptoma: imi pornesc ambele ventilatoare cand opresc si scot cheia din contact!!! :(

daca iti merg ventilatoarele dupa ce scoti cheia din contact ar trebui sa fie termostatul de vina , asa am patit eu si mai stiu pe cineva cu o octavia. La un moment dat pe langa check engine va ramane aprins si becul de ASR-ESP, dar mentionez, se poate sa nu fie termostatul.

ai grija sa opresti ventilatoarele ca altfel patesti ca si mine adica ramai fara baterie si ai sa te sperii intr-o dimineata cand nu ai putea sa o pornesti si va trebui sa ajuti cu pedala de acceleratie...fum mult si negru....dar cel mai bine o scanare vag-com

Link to comment
Share on other sites

Am testat ieri si eu cu vag-com si nicio eroare deocamdata, dar de pornit prima data tot greu a pornit. de fapt a trebuit sa iau contactu si sa dau din nou la automat pentru a putea porni :icon_thumright: Dupa 4 ore cu motorul rece a plecat la sfert la -3 grade. Nu stiu ce sa mai cred. Daca ar fi senzorul G2/G62 ar trebui sa dea eroare pe vag-com sau nu e neaparat?

Oare dfac bine daca scot mufa senzorului si pornesc in aceleasi conditii dar cu senzorul deconectat? Imi pot da seama astfel daca el e de vina?

ce ma sfatuiti?

Edited by h3llboy
Link to comment
Share on other sites

daca iti merg ventilatoarele dupa ce scoti cheia din contact ar trebui sa fie termostatul de vina , asa am patit eu si mai stiu pe cineva cu o octavia. La un moment dat pe langa check engine va ramane aprins si becul de ASR-ESP, dar mentionez, se poate sa nu fie termostatul.

ai grija sa opresti ventilatoarele ca altfel patesti ca si mine adica ramai fara baterie si ai sa te sperii intr-o dimineata cand nu ai putea sa o pornesti si va trebui sa ajuti cu pedala de acceleratie...fum mult si negru....dar cel mai bine o scanare vag-com

Mi-a mai zis cineva de acel termostat, si da, de cand amproblemele cu pornirea se aprinde si martorul de ESP si CheckEngine! Si cu bateria am patit-o: aveam bateria destul de veche si intr-o dimineata m-am trezit ca nu mai arunca motorul! :lol:

Merci de sfat, oricum luni o am programata la Bosch Car Service si sper sa se rezolve acolo! O sa le zic si de termostat!

Multumesc de sfat!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am patit o chestie ciudata azi venind spre casa. Am plecat cu masina de la servici si dupa vreo 10 minute simt cu se opreste motorul si mi se intareste volanul. Abia plecasem de la un semafor si cam incurcam lumea asa ca am incercat repede sa-i dau o cheie .. poate porneste. N-a mai pornit. M-a ajutat cineva si am impins-o pe dreapta. De fiecare data pornea la prima cheie si n-am avut probleme cu pornirea pina acum.

Baterie am buna pentru ca atunci cind dau s-o pornesc ... electromotorul invirte. In schimb, 'cred' ca nu se mai aude pompa de benzina atunci cind pun contactul ... in schimb se aude un tzacanit la vreo citeva secunde dupa ce pun contactul.... dar nu este precedat de acel zumzait pe care-l face pompa de benzina.

Surprinzator ... imi este aprins in bord martorul ptr baterie ..desi bateria e buna. Am adus si alta baterie si se intimpla acelasi lucru.

Banui ca-s probleme la pompa de benzina..dar de ce imi este aprins martorul ptr baterie?

Martorul check engine imi era aprins dinainte ptr ca am o problema la o sonda lambda pe care n-am rezolvat-o inca.

Masina este Golf IV 1.6 16V din 2001 (AUS) si inca n-am scanat sa vad codul de eroare.... sa caut pe cineva sa ma ajute. Aveti vreo idee?

Multumesc,

Vapi

Link to comment
Share on other sites

Verifica sigurantele de la pompa de benzina in primul rand. Daca nu este de acolo atunci neaparat scaneaz-o sa vezi ce-i problema. Pe langa sigurantele de la pompa de benzina mai verifica-le si pe celelalte sa vezi daca totul e in regula la sigurante.

Link to comment
Share on other sites

becul la baterie se stinge in momentul in care motorul porneste si alternatorul incepe sa incarce. daca tie nu-ti porneste motorul n-are cum sa se stinga. ridica bancheta si verifica cu o lampa de control daca ajunge curent la pompa de benzina in momentul in care dai la automat. daca ai curent acolo mai mult ca sigur ca a murit pompa.

Link to comment
Share on other sites

becul la baterie se stinge in momentul in care motorul porneste si alternatorul incepe sa incarce. daca tie nu-ti porneste motorul n-are cum sa se stinga. ridica bancheta si verifica cu o lampa de control daca ajunge curent la pompa de benzina in momentul in care dai la automat. daca ai curent acolo mai mult ca sigur ca a murit pompa.

Da, ai dreptate ... am verificat in manual dupa ce am postat. Banui ca problema e pe 'circuitul' de alimentare cu benzina. Am sa verific asa:

1. alimentare pompa benzina - cum ai scris mai sus si daca nu primeste curent trec mai departe cu verificarile

2. siguranta fuzibila pompa benzina - in bord, pe panoul de sigurante

3. siguranta fuzibila releu pompa benzina - sub capota, la baterie

4. releu pompa benzina - scot releul si fac un shunt pe circuitul 'de putere'

Am cautat pe forum si mi-am notat care sunt sigurantele dar nu stiu sigur cum localizez releul pompei de benzina. Banui ca-i pe linga panoul cu sigurante dar acolo ma astept sa fie mai multe relee. Cum stiu care-i pentru pompa de benzina?

Multumesc.

PS: tocmai descarc niste manuale .. dar mai dureaza...sper sa gasesc acolo raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai m-am intors de la masina. E la vreo 4 km. Acum chiar nu am nici o idee. Am verificat pompa de benzina si functioneaza .. adica bazaie. Nu stiu de ce n-am auzit-o data trecuta ... poate era trafic si zgomot mare in zona.

In concluzie, sigurantele de la pompa de benzina si releu sunt bune, pompa de benzina se alimenteaza. Bateria e buna, electromotorul invirte. Ce-a mai ramas?

1. sa verific presiunea la benzina

2. sa verific ca bujiile dau scanteie

Cum verific presiunea la benzina altfel decit cu manometru? La Dacie stiu ca scoteai furtunul de benzina care intra in carburator si dadeai o cheie. Cei cu experienta stiau daca pompa baga bine dupa lungimea/puterea jetului de benzina. Dupa manual, sigur tot cu manometru se verifica. Se poate 'adapta' ceva la Golf 4? :P

Dupa ce pui contactul, cum se decide cind sa se opreasca pompa? Se verifica presiunea cu un senzor si se opreste daca presiunea e normala... sau e cu timer? Daca ar fi cu senzor as fi sigur ca si pompa creaza presiunea corespunzatoare ..deoarece o aud cum se opreste.

Cum verific ca bujiile dau scinteie? Pot sa scot fisa unei bujii si sa o apropii la citiva milimetri de cadru metalic?

Alte idei? Ce ziceti sa mai verific? Daca trebuie sa mai verific ceva va rog dati-mi mai multe detalii despre acel ceva pentru ca nu prea am avut probleme cu masina de 3 ani de cind o am. Nu prea stiu pe unde se afla componentele motorului/masinii.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu detalii.

Mi-am facut o interfata OBII si am scanat moulul Engine. Aveam 2 erori de la sona lamba e care stiam si inca doua 'noi'.

Ieea e ca am sters toate erorile am incercat o pornire si am scanat in nou .... guess what? ... no errors. !!! Nu stiu daca sa ma bucur sau nu.

Concluzie: Baterie buna, electromotor invirte nu porneste si nici o eroare logata. La contact, pompa de benzina se aude cum bazaie si apoi se opreste.

Asta inseamna ca din punct de vedere (al computerului) electric treaba sta bine !?

Imi da cineva vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce pui contactul, cum se decide cind sa se opreasca pompa? Se verifica presiunea cu un senzor si se opreste daca presiunea e normala... sau e cu timer? Daca ar fi cu senzor as fi sigur ca si pompa creaza presiunea corespunzatoare ..deoarece o aud cum se opreste.

Cred ca e cu timer si nu cu senzor. Daca pui de 2 ori contactul consecutiv o sa iti dai seama. Eu zic ca ar trebui sa verifici pompa de benzina.

numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai zis cineva de acel termostat, si da, de cand amproblemele cu pornirea se aprinde si martorul de ESP si CheckEngine! Si cu bateria am patit-o: aveam bateria destul de veche si intr-o dimineata m-am trezit ca nu mai arunca motorul! :)

Merci de sfat, oricum luni o am programata la Bosch Car Service si sper sa se rezolve acolo! O sa le zic si de termostat!

Multumesc de sfat!

O rezolvare, ceva?

Link to comment
Share on other sites

O rezolvare, ceva?

Din pacate nici o rezolvare! Am fost la service si "indivizii" au schimbat senzorul de temperatura, asta dupa ce au facut ei o "diagnoza"! Eu le-am spus ca l-am mai schimbat o data dar au zis "...sa ii las sa isi faca treaba!" Acum, mi-ai zis de termocupla, tre sa ajung iar la service! Problema e ca toate service-urile auto din zona sunt in vacanta!!! Asa ca nu am facut decat o programare dupa 5 Ianuarie si o sa vad atunci. Problema e ca nu stiu daca numai termocupla e de vina; de ce nu porneste dimineata decat la a 2-a cheie!? nu are treaba cu mersul ventilatoarelor! Asta e, astep pana pe 5 si poate ajung la un service mai serios in Bucuresti. :P

Link to comment
Share on other sites

termocupla are treaba cu mersul ventilatoarelor.

Daca vii in Bucuresti, cauta-ma inainte de a te duce in service. Sunt curios sa vad si eu cum se manifesta problema la tine si ce erori sau parametri sunt pe masina.

Edited by al bundy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am inlocuit termostatul pentru ca el era de vina si acum pornirea, relantiul si incalzirea s-au rezolvat! Problema e ca dupa rezolvare am pus VAG-COM-ul mecanicului pe masina si, cu toate ca in bord temperatura se oprea la 90 grade el a zis ca pe VAG-COM apareau 108 si acum ventilatoarele nu mai plecau :beerchug:

Cum el e doar mecanic mi-a zis sa incerc la un electrician sa masoare, sa...

Link to comment
Share on other sites

Revin prin a spune ca am facut cateva drumuri prin oras (cu mare frica de a nu se intampla ceva aiurea) si apa a ajuns la 90 grade unde a ramas fixata! Acum nu stiu ce sa mai cred, este problema si nu o sesizez eu, nu e nici o problema si tipul cu calculatorul a gresit! Are cineva un sfat ?!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut!

Sunt nou pe forum, am si eu cateva probleme cu masina si sper sa ma ajute careva, e vorba despre un Golf 4 benzina 1.4 75 cai :

1. Nu porneste din prima cheie cand e motorul cald, urca turatia pana pe la 500-600 si apoi pica , curios e faptul ca daca motorul e rece nu are nici o problema porneste perfect datorita autoshocului , cred

2. S-a stricat inchiderea centralizata la usa din dreapta fata, merge cand vrea ea ,si tot in acelasi timp s-a ars si becul din usa pe care l-am schimbat si merge (becul) si s-a mai ars si becul din portbagaj pe care l-am schimbat si nu mai merge (becul)deloc, are cineva habar pe unde s-a produs vreun scurt care sa afecteze cele intamplate ?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit pe forum. Am rugamintea sa citesti si regulamentul.

Intr-un topic, problema care se discuta este cea din titlul topic-ului.

Pentru problema legata de inchiderea centralizata, ai la dispozitie functia SEARCH cu care poti gasi un topic potrivit.

Bafta! :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
O rezolvare, ceva?

Cam tarziu, si imi cer scuze pentru asta, dar revin cu o explicatie completa pentru problema care am avut-o iarna trecuta cu pornirea la a 2-a, 3-a cheie : in primul rand termostatul a ramas blocat in pozitia deschis asa cum am mai scris si in alt reply, doar ca asta era motivul pentru care motorul nu se incalzea si avea tendinta sa se opreasca dar nu avea legatura cu pornirea. Schimbandu-l am rezolvat acest aspect. Pornirea grea era din cauza unui furtun topit :) , furtun aflat oarecum pe admisia motorului (sper sa nu gresesc), si cum zicea mecanicul care l-a descoperit tragea "aer fals". S-a remediat "romaneste" cu banda adeziva si a pornit fara probleme. Partea proasta e ca am fost la 3-4 mecanici si la 2 service-uri din care unul laudat si nici un expert nu s-a gandit sa se uite la acel furtun...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

A mai rezolvat cineva problema cu pornirea la rece ? De cand e mai frig afara, nu vrea sa porneasca la prima cheie. La a2a cheie porneste la sfert. Nu am nici un martor aprins si nici vreo eroare. Pompa de benzina se aude cum bazaie. Aveti vreo idee ?

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu ceva probleme iarna trecuta, verifica EGR-ul sa fie curat, bornele la baterie sa fie stranse, lasa-l un pic inainte sa dai cheie, cateva secunde bune, verifica G2/G62 (astia sunt la motorul meu, nu stiu la tine daca sunt aceiasi senzori, se ocupa cu temperatura lichidului de racire si in functie de asta se regleaza amestecu la pornire). Vezi la demaror (electromotor) sa fie curatat, sa nu fie imbacsit si acum iarna din cauza frigului sa intepeneasca. Si nu in ultmul rand fa-i o scanare poate semnaleaza ea ceva probleme :D

Link to comment
Share on other sites

EGR-ul a fost curatat, bornele si bateria sun OK si martorii ii las sa se stinga din bord inaintea pornirii. Chiar am incercat sa pun contactul de mai multe ori inainte sa pornesc dar degeaba. M-am uitat si la temperaturile afisate de senzorul G2/G62 si par in regula. Electromotorul e adevarat ca imi ramane cuplat 1-2 secunde dupa ce porneste masina si chiar am de gand sa il curat maine. Poate fi din cauza electromotorului? Totusi nvarte fara probleme.

Edited by gavrochem
Link to comment
Share on other sites

Daca ai observat ceva in neregula la electromotor, da-l jos si curata-l sau verifica-l. Nu trebuie lasat sa se stinga toti martorii din bord, numara pana la 4 in gand si da-i cheie, sau lasa pana se stinge martorul de placute de frana, eu asa fac.

Sa revii cu impresii :icon_thumright:

Edited by h3llboy
Link to comment
Share on other sites

Am ceva probleme la pornirea masinii dimineata,la rece(4 grade) si simptomele sunt urmatoarele: la 4 grade afara imi porneste,creste la 1100 rot/min ,o tine cateva secunde acolo,dupa care coboara pana se opreste motorul.Pornesc din nou motorul,incerc sa o tin din pedala pana pe la 2000 rot/min,o las,iar moare motorul.Iar pornesc si o tin numai la 2000 in ideea ca poate a prins vreo mizerie,pun masina in mers,dar merge "inecat".Dupa ce ajunge la 90 grade temperatura apei,nu mai are nici o problema.Azi la 11 grade nu imi mai moare motoru,dar la 1100 turatii se simt din cand in cand(la 3-5 secunde)niste trepidatii/oscilatii slabe.Am fost la un VAG-COM si imi zice ca am 2 defecte: "control clapa admisie: dereglare reglaj" si ceva la supapa turbo(asta cred ca e din cauza DV de la Forge).Masina are aprox 28000 km si i-am pus numai Petrom 99+ in ultima perioada si vreo 10 l de Carrera 100 si inca vreo 13 l de Alto 101 pt ca nu am gasit altceva in zona in care eram.

Ce credeti ca ar putea fi?Se poate curata acea clapeta,se regleaza?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!