Jump to content

Probleme Pornire


florin_81
 Share

Postare recomandată

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    20

  • csizmasreky@yahoo.com

    15

  • gyury_

    10

  • dygy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria e OK, am verificat-o, eu ma gandesc la contact sau bobina, dar cum sa le verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Cu cateva zile in urma,culmea,cand afara erau vreo doua grade cu +,nu mi-a pornit masina(cea din semnatura). Pur si simplu,s-a comportat ca si cand bateria ar fi moarta,fara pic de curent. Pornesc in cele din urma,cu ajutorul unor cabluri,si bineinteles o alta masina si merg la un prieten,sa pun un tester de baterie pe ea,sa vad, daca intr-adevar, aceasta si-a dat duhul (mai ciudat e ca la -13 grade,mi-a pornit fara probleme). Pune omul testerul,o verifica ca in final sa imi spuna ca bateria e in parametrii normal doar ca a fost nitel descarcata,deci,nu are rost sa o schimb...Ok,zic eu,a fost o intamplare... La,alte cateva zile distanta,dupa aceasta intamplare,dau sa pornesc masina,aceasta porneste,doar ca pentru cateva secunde dupa pornire,a avut o trepidatie,lasandu-mi impresia ca se inneaca,fara ca in bord sa mi se aprinda vreun martor... Apelez,din nou,la colegul MRC,sa ma ajute cu o diagnoza,pentru a vedea care,ar fi cauza...si bineinteles,ca si la testul bateriei,nimic,nicio eroare,nici macar la dignosticarea "Instruments"...Precizez ca am curatat clapeta de acceleratie,am schimbat egr-ul,releul cu carbuni de pe alternator,curatat senzor de turatie,asa ca am eliminat astea,ca fiind eventuale cauze,ale acestei probleme...  :icon_confused:​  O parere,un sfat din partea celor care au trecut prin asa ceva,care ar duce la remedierea problemei,mi-ar fi de mare ajutor si multumesc anticipat,celor care ma pot ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva minute,am incercat sa pornesc,dara fara sa fi avut succes... Am constat ca electromotorul nu imi invarte deloc iar in bord mi se sting pana si displayurile,in momentul in care invart cheia in contact... Tind sa cred ca bateria mea si-a dat ultima suflare...  :icon_confused:

Modificat de liviu-lfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cand invarti cheia sa pornesti se inchid si becurile din bord inseamna ca la baterie poti sa-i dai ultima impartasanie. Cumpara alta noua ca nu o mai salvezi nici cu redresorul. Sunt eu patit, am dus o baterie 3 nopti la rand in casa si am pus-o pe redresor in fiecare noapte si tot nu am mai salvat-o. Tot asa se stingeau martorii din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e drept,nu stiu de cand e bateria pe masina... Am masina de doi ani,si nu am schimbat bateria,care a venit cu tot cu masina... O recomandare,va rog,in privinta achizitionarii,unei noi baterii...

Modificat de liviu-lfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varta sylver, Banner, Exide, Moll.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varta sa fie... In zilele urmatoare voi merge sa achizitionez o noua baterie,pana atunci,putina odihna pentru Bora mea... Multumesc pentru promptitudine si sfaturi,Florine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am si eu cu BCB 1,6 16v senzor nou, baterie , electromotor revizionat, bujii noi etc.. Dimineata la prima cheie nu porneste la a doua la sfertsi dupa.. Sa fie de la benzina de 95?

Aceasi problema am si eu cu BCB 1,6 16v senzor nou, baterie , electromotor revizionat, bujii noi etc.. Dimineata la prima cheie nu porneste la a doua la sfertsi dupa.. Sa fie de la benzina de 95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dragi colegi va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Masina sotiei un Polo din 2001 de1 litru nu vrea sa porneasca la prima cheie.Uneori trebuie sa dau de 3-4 ori la automat.Bujiile sunt schimbate anul trecut,pompa de benzina noua cumparata si montata ieri,regulatorul de presiune nou , senzorul de temperatura si MAF noi schimbate si ele anul trecut.Nu stiu ce sa ii mai fac.

La prima cheie masina invarte in gol ca sa zic asa.Pana acum o sabtamana dupa prima cheie pornea la sfert.

Singura eroare este de la egr , dar si cand egr-ul functiona masina tot nu pornea la prima cheie.

de asemenea se simte si un puternic miros de benzina la esapament.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Am o problema de cateva zile (golf 5 1.4 fsi), dupa ce am facut plinul (aveam 98 de la rompetrol si am pus 95 de la omv). In fiecare dimineata, observ ca masina nu porneste la prima cheie. La a doua cheie porneste, si apoi pe tot parcursul zilei nu am probleme. Se intampla ceva atunci cand sta o perioada mai lunga (peste 10 ore), pentru ca dupa ce plec de la munca (8, 9 ore) nu am probleme cu pornirea.

I-am pus tester-ul insa nu este nici o eroare, si nici alte probleme nu am la ea.

Ceva sugestii cu ce as putea incepe sau unde sa ma uit cu VCDS-ul?

Multumesc.

Modificat de gyury_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regulator de presiune conbustibil defect?incearca sa pui de 2-3ori contactul la rand si apoi da-i cheie...posibil si pompa sa nu tina presiune,sau regulatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/12/2016 at 9:16 AM, gyury_ said:

Buna,

Am o problema de cateva zile (golf 5 1.4 fsi), dupa ce am facut plinul (aveam 98 de la rompetrol si am pus 95 de la omv). In fiecare dimineata, observ ca masina nu porneste la prima cheie. La a doua cheie porneste, si apoi pe tot parcursul zilei nu am probleme. Se intampla ceva atunci cand sta o perioada mai lunga (peste 10 ore), pentru ca dupa ce plec de la munca (8, 9 ore) nu am probleme cu pornirea.

I-am pus tester-ul insa nu este nici o eroare, si nici alte probleme nu am la ea.

Ceva sugestii cu ce as putea incepe sau unde sa ma uit cu VCDS-ul?

Multumesc.

Asta e si link-ul cu un filmulet care l-am facut, referitor la problema: http://sendvid.com/whg3xbrd.

De mentionat ca si dupa 9 ore simptomul este asemanator, insa porneste intr-un final nefiind nevoie de o alta cheie, ceea ce inseamna ca nu se mentine presiunea.

@mirceamad: asta e urmatorul pas pentru maine dimineata, sa ii pun contactul de mai multe ori, sa vad daca face la fel, si revin cu mai multe detalii.

Daca intre timp poate cineva sa isi dea seama din video, as ramane recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu testterul si valorile senzorului de temperatura pe engine si instruments...nu trebuie sa aibe diferenta mai mare de 5grade.curataa clapeta de acceleratie si fai o adaptare ca la carte,verifica regulatorul de presiune si abia apoi mergi catre pompa.asta ca prima data sa elimini dubiile lucrurilor mai ieftine,si mai usor de verifficat,sa nu schimbi piese scumpe degeaba.de verificat si bujiile.daca nimic din astea nu dau roade,mergi la un service bun...e urata rau pornirea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am pus/luat contactul de trei ori, insa e la fel, in sensul ca la prima cheie nu porneste, ci numai la adoua.

@mirceamad: face asa numai dimineata sau cand sta mult nepornita (mai mult de opt ore). Daca ma duc si o pornesc dupa doua sau trei ore porneste la prima cheie, deci nu au cum sa fie bujiile, senzorul de temperatura ori clapeta de acceleratie, pentru ca nu are logica. Am sa citesc mai mult despre regulatorul de presiune, pentru ca din simptome asta mi s-ar parea cauza. Oricum planuiesc sa ma duc la service, insa inainte vroiam sa cer niste sfaturi pe aici, pentru ca in general cei din service sunt darnici cu schimbatul pieselor.

Asta e video de dimineata: http://sendvid.com/ul6kj66w

Unde nu mai e asa urata pornirea pentru ca dupa prima cheie, am astepat si am dat o a doua cheie, nu ca in celalalt cand am incercat sa o pornesc din prima.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,faci cum vrei....eu ti-am zis ca ar fi senzorul sau clapeta ca eu sunt patit si am schimbat pana acum 2 senzori si am curatat clapeta,si am scapat de pornirea grea...si la fel,dimineata,sau cand statea nepornita facea figuri.sau mai poate fi filtrul de benzina,daca nu l-ai schimbat prea recent.dar daca spui ca ai pus contactul de mai multe ori si tot nu a pornitt....scoate-i si tu furtunasul ala de vacum di regulatorrul de presiune si incearca sa pornesti cu el scos...eu incerc sa te ajut cu niste "sfaturi"pentru a economisii ceva banuti.cauta pe forum ca s-a discuttat mult tema pornirii grele la cald si la rece si vei vedea in cate cazuri vinovat a fost acel senzor.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apreciez toate aceste sfaturi, insa incerc si eu la randul meu sa elimin cat mai multe, pentru ca intr-un final am cam o sansa pe zi sa fac ceva si sa vad daca rezolv problema:).

Am tot citit pe forumuri si intradevar senzorul a fost de multe ori cauza, insa si simptomele erau mai permanente.

Am sa incerc sa fac cat ma pricep si cat gasesc prin manuale, iar daca nu la service.

Filtrele sunt schimbate in noiembrie, bujiile in ianuarie, sondele in februarie deci am sa vad ce mai urmeaza:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu la fel probleme cu pornirea masini doar cand afara este o temperatura de +18 in sus si cum a venit timpul frumos ma innebuneste ..

exemplu: dimineata pleaca la prima cheie ajung la munca sta 8h in parcare peste zi soare 18 grade + iar cand ajung sa plec pe la ora 18:30 dau la cheie de imi vine rau...am pus si contactul de mai multe ori dar fara succes am fost nevoit sa calc si acceleratia de cateva ori pentru a porni...pompa se aude cum amorseaza dar nu stiu de ce nu vrea sa plece.Am tot cautat pe aici pe forum raspunsuri am inlocuit senzorul de temperatura g62..am inlocuit bujiile..am inlocuit 2 injectoare benzina primeste numai de 98 de la rompetrol am motor de 1.4 80 cp tip BuD din 2008 am si instalatie gpl Tomasetto stag 4 pe masina ar putea fi una din cauze?Pentru ca automat dupa ce plec si ajunge la 40 de grade sare pe gaz iar ulterior dupa ce o opresc si cand ar trebui sa o pornesc ar trebui sa plece pe benzina.

inca ceva ciudat la prima pornire dupa o pauza de stationare de cateva ore bune sau peste noapte display-ul acela unde arata consumul imi arata un consum instant de 3.2 cateodata de cele mai multe ori 2.4 - 2.2 si scade pana la 1.3 - 1.2 si daca as vrea sa plec imediat simt ca si cum s-ar inneca masina trage greu daca o las cateva secunde - 1 min se aude cum scade intensitatea si consumul ajunge la 1.3 - 1.2 dupa care merge f bine..o parere un sfat ceva va rog

 

https://vid.me/4CwF

Modificat de Bvlgari
atasat filmulet cu problema la pornire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/14/2016 at 4:36 PM, gyury_ said:

Apreciez toate aceste sfaturi, insa incerc si eu la randul meu sa elimin cat mai multe, pentru ca intr-un final am cam o sansa pe zi sa fac ceva si sa vad daca rezolv problema:).

Am tot citit pe forumuri si intradevar senzorul a fost de multe ori cauza, insa si simptomele erau mai permanente.

Am sa incerc sa fac cat ma pricep si cat gasesc prin manuale, iar daca nu la service.

Filtrele sunt schimbate in noiembrie, bujiile in ianuarie, sondele in februarie deci am sa vad ce mai urmeaza:)

Dupa ce am urmarit cu VCDS-ul toate grupurile de pe engine sa vad care e diferenta intre momentul in care porneste si care nu, mi s-a terminat si benzina din rezervor. Deoarece aveam si o alta problema (imi batea avansul), la recomandarile unui inginer de service, in incercarea de rezolva problema cu avansul, am pus benzina de 98 de la rompetrol, si spre surprinderea mea, masina nu a mai avut probleme cu pornirea. Problema cu avansul inca persista, aproape insesizabil, dar e acolo.

Deci o explicatie logica de ce nu pornea masina din prima cu benzina de 95 OMV dupa 9 ore de stat, si cu benzina de 98 rompetrol porneste, si nu am mai avut probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎04‎.‎05‎.‎2016 at 0:39 PM, Bvlgari said:

Salut am si eu la fel probleme cu pornirea masini doar cand afara este o temperatura de +18 in sus si cum a venit timpul frumos ma innebuneste ..

exemplu: dimineata pleaca la prima cheie ajung la munca sta 8h in parcare peste zi soare 18 grade + iar cand ajung sa plec pe la ora 18:30 dau la cheie de imi vine rau...am pus si contactul de mai multe ori dar fara succes am fost nevoit sa calc si acceleratia de cateva ori pentru a porni...pompa se aude cum amorseaza dar nu stiu de ce nu vrea sa plece.Am tot cautat pe aici pe forum raspunsuri am inlocuit senzorul de temperatura g62..am inlocuit bujiile..am inlocuit 2 injectoare benzina primeste numai de 98 de la rompetrol am motor de 1.4 80 cp tip BuD din 2008 am si instalatie gpl Tomasetto stag 4 pe masina ar putea fi una din cauze?Pentru ca automat dupa ce plec si ajunge la 40 de grade sare pe gaz iar ulterior dupa ce o opresc si cand ar trebui sa o pornesc ar trebui sa plece pe benzina.

inca ceva ciudat la prima pornire dupa o pauza de stationare de cateva ore bune sau peste noapte display-ul acela unde arata consumul imi arata un consum instant de 3.2 cateodata de cele mai multe ori 2.4 - 2.2 si scade pana la 1.3 - 1.2 si daca as vrea sa plec imediat simt ca si cum s-ar inneca masina trage greu daca o las cateva secunde - 1 min se aude cum scade intensitatea si consumul ajunge la 1.3 - 1.2 dupa care merge f bine..o parere un sfat ceva va rog

 

https://vid.me/4CwF

verifica senzorul de temperatura a lichidului de racire cu vcds,sau scotand-ui mufa,si apoi dai cheie...dupa simtome,asta ar fi...incercati sa mai cititi si in urma...s-a tot discutat despre problema asta in "n"topic-uri...

On ‎22‎.‎05‎.‎2016 at 0:48 PM, gyury_ said:

Dupa ce am urmarit cu VCDS-ul toate grupurile de pe engine sa vad care e diferenta intre momentul in care porneste si care nu, mi s-a terminat si benzina din rezervor. Deoarece aveam si o alta problema (imi batea avansul), la recomandarile unui inginer de service, in incercarea de rezolva problema cu avansul, am pus benzina de 98 de la rompetrol, si spre surprinderea mea, masina nu a mai avut probleme cu pornirea. Problema cu avansul inca persista, aproape insesizabil, dar e acolo.

Deci o explicatie logica de ce nu pornea masina din prima cu benzina de 95 OMV dupa 9 ore de stat, si cu benzina de 98 rompetrol porneste, si nu am mai avut probleme?

parerea mea,daca spui ca si avansul bate,e ca senzorul de detonatie(knock senzor)face figuri...din cate am inteles,pe diagnoza apare de cele mai multe ori cand crapa de tot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!Am si eu o problema cu pornirea la cald, motorul se opreste cand ajunge la 90 grade si numai dupa se raceste pot sal pornesc!Stiu ca am missfire pe cilindru 1 si 2 poate sa fie din cauza asta ori a mai aparut ceva probleme.Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
catalingrigorescu

Salut!
Am avut probleme la masina cu pornnirea. La rece dadea rateuri si nu o puteam accelera. Am verificat furtunele de vaccum si sunt ok. Am curatat clapeta. Am pus testerul pe masina si am gasit cod de eroare "16825 - EVAP Emission control Sys - P0441 - 008 - incorrect Flow - intermitent". Am inlocuit supapa N80 cu una noua, marca Bosch. Am suflat pe furtune, nu par infundate. La cel spre rezervor merge mai greu. Am desfacut busonul si am bagat aer cu o pompa de bicicleta, apoi am suflat cu gura. Nu e infundat! Dupa inlocuirea valvei masina a mers ok, cu mici variatii la relanti cand era cald motorul. La trei zile am sesizat variatii mari la relanti cand motorul este cald. Am pus diagnoza si acelasi cod ca inainte. Nu stiu ce sa mai cred. Ce este interesant ca pe bord nu s-a aprins " check engine" nici prima data si nici a doaua oara. Are cineva idee ce sa mai fac? Exista posibilitatea sa fie ceva la canistra? Aici nu am desfacut! Am testat supapa in Basic setings - grup 70 si imi da ca este ok!

IMG_20161024_195258.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

Am o problema cu un Golf 4, 1.4 din 2001. Daca nu o pornesc cateva zile, nu o mai pot deschide din cheie si nici nu mai porneste, nu se mai invarte cheia, nu mai face nimic. Va rog, ajutati-ma. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil bateria a ieşit la pensie sau ai un consumator ascuns. Prima dată încearcă cu o baterie care să ştii sigur că este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut!

Golf 4 (2001), 1.6, 16V AZD

De cateva saptamani face figuri la pornire, simptomele sunt ciudate, ba chiar am ajuns la service si nu m-au putut ajuta cu nimic pentru ca nu avea nicio eroare si motorul mergea "rotund".

Aleatoriu masina nu vrea sa mai porneasca, ulterior am observat ca daca nu vrea si tin contactul pus, mi se reseteaza ceasul, se inchid/ deschid ușile si intr-un final porneste.

Reușesc sa va surprind cu problema mea sau nu? :))

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!