Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@xmisterx Asa o sa fac, sper sa fie totul ok dar parca merge mai bine fara mufa la EGR :))

@lupo_bv Apropo, stiu ca am pierdut mult timp, bani si nervi dar nu mai conteaza ca intr-un final i-am dat de cap, asta e tot ce conteaza, daca nu ii dadeam de cap atunci da eram suparat dar acum sunt fericit, nu mai conteaza trecutul ci viitorul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @lupo_bv @S3rial_thrilla Salutare baieti, sa nu va suparati iar pe mine ca vin iar cu probleme dar revin din nou cu alte informatii, am tinut mufa la EGR conectata, am vazut ca nu mai face figuri sa oscileze dar e mult mai puturoasa cu mufa pusa, deci am facut comparatie cu mufa si fara mufa si clar fara mufa merge mai bine, dar am simtit-o ca tot nu e ce trebuie, adica banuiam pana ieri cand m-am convins iar pe pielea mea ca nu trage ok de toti caii. Am fost si m-am intalnit cu un baiat, nu il cunosteam, era de pe facebook sa-i vand niste ceasuri de bord si avea o bora 1.6 16v AZD si el nu prea le are cu masinile si a zis ca nu-i trage bine si ca ii oscileaza motorul si i-am zis ca e de la EGR si i-am tras mufa afara si i-am zis sa mi-o dea sa merg si eu cu ea, deci ma jur, rupea asfaltul, deci rupea, fata de a mea rupea, avea forta aia de te baga in scaun, avea putere, avea zvac, pai treapta 1, 2 si 3 rupea, deci nici nu aveam cum sa le compar a lui cu a mea, eu n-am acea forta sa te bage in scaun decat foarte putin, daca bag piciorul in ea brusc la fel imi face, apas pedala pe moment 1 secunda nu face nimic apoi se trezeste si zice stai ca trebuie sa accelerez si accelereaza cat de cat, i-am dat si lui golf-ul meu sa mearga cu el si a zis ca da,nu trage la fel si avem aceleasi motoare identice, a zis ca se simte si in pedala ca a mea e laguita, e gatuita undeva, are ceva pentru ca nu trage la fel ca bora lui, deci nu mi-a venit sa cred cat de bine poate sa traga un motor AZD si nu i-a facut nimic la motor, si o mare diferenta pentru ca din ce stiu eu bora e mai grea ca golf 4 si mai avea si jante pe 17 si eu le am pe 16, deci tot nu sunt multumit, masina tot are ceva, si clar nu e din EGR pentru ca si la el la fel ca la mine fara mufa merge mult mai bine dar daca ar fi vorba sa vorbim de performantele in tras la bora lui trage sa zicem 100% si la mine comparatia e de 60%/70%, masina mea e posedata... acum o sa schimb catalizatorul, i-am luat nou aftermarket ca al meu zornaie foarte tare si ma gandeam sa mai schimb odata clapeta de acceleratie cu rampa de injectoare si injectoarele, pompa de benzina si multe altele dar imi e ca iar le schimb degeaba, as vrea sa schimb pedala de acceleratie ca n-am umblat niciodata la ea dar nu cred ca e din pedala.... ce sa mai fac? mi s-a luat pana peste cap, toate AZD-urile trag bine numai a mea nu, doamne fereste ca m-am saturat ca mereu sa fac ceva la ea si ea sa nu traga la performante maxime... mai am si totul functional pe masina ca ati zis si voi din logurile care le-am facut deci ce sa fie? ce sa aiba ?............. mi-a facut masina asta atatia nervi si suparari incat parca nu-mi mai doresc masina deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro eu zic ca s-ar putea sa existe ceva uzuri interne, mergand atata timp cu pre-catalizatorul aproape infundat ar putea fi o problema pe la segmenti si/sau etansare supape. Ia fa-i un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Pai stii ca e refacut tot motorul si stii ca am zis aici ca i-am facut test de compresie si am 14, 13, 13, 14 pe fiecare cilindru, nu are cum sa fie din motor, bag mana in foc pentru motorul asta, a fost facut prea bine ca sa fie motorul de vina, oricum imi pare rau cand merg cu alte AZD si merg mai bine ca a mea... adica de ce altele pot si a mea nu? altele sunt cazane si merg prea bine, a mea e ingrijita si nu merge deloc cum trebuie...m-am saturat de masina asta... am nevoie de puterea aia sa ma bage in scaun, sa traga, sa simt ca trage, stiu ca nu sunt multi cai dar la altii care au AZD de ce ma baga in scaun si la a mea nu? Eu de exemplu o simt ca nu trage cand trebuie fix cand schimb treapta si apas brusc pedala la podea si abia urca, acolo o simt ca nu e ce trebuie, merge mai bine de cand am spart ceramica dar tot nu e ce trebuie, asta e ideea, de ce nu trage la fel ca la altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro Pai este refacut motorul, insa ai mers 4 ani cu filtrul ala infundat, este posibil sa se fi deteriorat prematur componentele inlocuite, mai ales ca zici ca pe-alocuri mai papa si ulei. Eu zic sa refaci testul de compresie.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Marian, motorul nu mananca ulei deloc, atunci a scazut din cauza epuratorului de gaze carter ca atunci inainte sa-l schimb am gasit foarte mult ulei in filtru de aer si posibil de aia a scazut nivelul dar de cand am schimbat epuratorul de gaze carter nu mai gasesc ulei deloc in filtru de aer si testul de compresie a fost facut anul trecut prin iunie, iulie, oricum deci clar problema nu e din EGR pentru ca la altii rup fara egr, ala asa il las, cu mufa scoasa si asa moare. Ideea e ca unde se pierde demarajul, unde se pierd caii si cuplu ? La altii AZD-ul ia scart si cu treapta 2, mie abia imi ia cu treapta 1, pana si motoarele 1.2 au zvac, au puterea aia cand trag, au forta cand apesi acceleratia, a mea n-are mai deloc, asta ma neliniste teribil pentru ca de aia am si senzatia ca nu merge cum trebuie pentru ca eu atunci cand apas acceleratia doar urca si atat, nu am putere, nu am zvac, nu am demaraj nu am nimic, adica am dar foarte putin pentru un 1.6 16v....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ai performante optime iti trebuie suficient aer / compresie / carburant. Daca esti convins ca internele sunt in regula, treci la partea de carburant (nu am vazut sa fi verificat nimic legat de asta). Verifica injectoarele sau daca nu sunt scumpe schimba-le direct. 

 

PS: Nici macar un diesel cu 250 Nm nu ia scart in treapata II pe un drum cu asfalt curat. Daca o bruschezi din ambreiaj, dai scart si cu Dacia 1310 ... dar scartul ala nu are nici o treaba cu puterea motorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 Salut, injectoarele au fost schimbate cu tot cu rampa si cu tot cu regulatorul de benzina, injectoarele mele erau 2 oem si 2 aftermarket, la fel si pompa de benzina a fost schimbata dar fara nici un rezultat, am bagat si benzina de 100 si masina merge la fel.

Si in legatura cu scartul am specificat totul ca poate va ajuta cu ceva, nu ma intereseaza sa-i dau scartz, ma intereseaza sa am zvac-ul si puterea aia cand trage, e prea lesinata, de tras trage nimic de zis, merge mai bine fara ceramica aia dar tot nu e ce trebuie in comparatie cu alte AZD, de 2 ori e mai puturoasa a mea ca alte AZD, v-as fi dat-o la fiecare sa mergeti cu ea sa va faceti o idee si dupa imi dadeati dreptate ca nu e ce trebuie. Ideea e ca nu stiu ce are si de la ce poate fi, am tot suspectat EGR-ul dar se vede clar ca, cu mufa e mai puturoasa si fara mufa merge un pic mai bine, asa e si la altii, imi zornaie catalizatorul si o sa-l schimb, am luat unul aftermarket de pe net, firma WALKER, nu stiu cat de bun este dar sunt cativa care si-a pus aceasta firma si au zis ca le ies noxele si merge si masina mai bine, vom vedea dupa ce il schimb, poate al meu e topit, e infundat si de aia tot nu trage de 105 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR l-ai adaptat cu vcds?

Referitor la evacuare înfundată vezi că ți-a explicat mai in urmă un coleg cum se verifică fie prin măsurarea temperaturii cu  un termometru în infraroșu fie prin măsurarea presiunii cu un manometru montat in locul sondei lambda. Nu am incercat, dar pare logic ce a scris el acolo.Daca zornăie ceva prin catalizator este clar că este ceva spart prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Da l-am adaptat cand i-am pus mufa, nu am termometru cu infrarosu, trebuie sa-mi cumpar unul sa fac si treaba asta, catalizatorul meu cred ca e praf ca la orice acceleratie usoara sau tare zornaie foarte tare, la inceput se auzea foarte putin dar acum se aude foarte tare, o sa-l schimb si o sa vad daca e vreo diferenta. Si inca ceva, cand am avut motorul stricat in 2017 si pana mi-a facut motorul a durat o luna si am avut nevoie de o masina ca sa merg la servici si un prieten mi-a dat un renault kangoo 1.4 benzina 8v 75 cai an 2001 si masina era cazan la propriu, nu se inchideau usile din telecomanda, dadea cu fum, manca ulei, frane aveam doar pe o roata, deci era un cadravu pe roti dar singurul ei plus era ca tragea, deci tragea masinuta aia, cand am mers prima oara cu ea am zis, ba esti nebun, trage mai bine ca golf-ul meu si chiar asa era, cand apasam acceleratia blana la podea in orice treapta prindea viteza si se ducea, avea acel zvac, acea putere, avea forta, ma baga in scaun, se simtea ca trage cum trebuie dar la golf-ul meu nu prea am asa ceva, pai la mine cand apas acceleratia brusc nu face nimic pentru putin timp apoi incepe si urca asa usor batraneste si trebuie sa trag mult de ea ca sa ajung la viteza dorita, pai la renault-ul ala daca ii faceam pedale, gen luam piciorul de tot de pe acceleratie si apoi il apasam brusc rupea in treapta 1, 2 si 3, aici e problema, la mine urca in viteza nimic de zis doar ca greu si fara putere, fara forta fara nimic, adica doar urca si atat, ... deci unde sa mai fie problema ca m-am saturat rau de tot, nu mai stiu ce sa mai fac, o sa innebunesc din cauza masinii asteia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Robert Ro said:

ma intereseaza sa am zvac-ul si puterea aia cand trage

Un tesare pe un stand dyno te va lamuri exact .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Am facut test dyno tot atunci cand i-am facut si testul de compresie si mi-a scos 87 cai si 120nm din 105 cai cu 150nm, unde se pierde cuplu si caii? Masina asta a mea e posedata si sigur nu o sa-i dau de cap niciodata 100%, ceva undeva pierde din putere dar unde? de ce nu imi da pe VCDS? de ce pe logurile care le-am facut mai de mult au zis baietii ca e totul ok la toate componentele dar masina nu merge cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva iti scapa .

Mototul e foarte simplu ,scanteie/benzina/compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@Robert Ro câteva curiozitati : 1-dupa ce ai spart precatalizatorul ai ceva erori /becuri aprinse în bord?

2- motorul este mai gălăgios cu precatalizatorul spart? 

3- cat te-a ajuns catalizatorul walker, pentru ca atunci când l-am cautat eu era piperat rau prețul, undeva pe la 2000 lei? Apropo, walker mi se pare o firma bună, acum vreo 2-3 ani când îl urmăream eu pe niște site-uri era 700 lei, acum eu unul am finalizat prin a lua cea mai ieftina varianta de catalizator, BM Catalyst cu care mi-au ieșit noxele la ultimul itp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @EEXCALADE Pai ce sa imi scape daca nici pe VCDS nu-mi da nimic ? Unde sa fie problema cand eu am umblat aproape la tot? Bobinele de inductie nu le-am schimbat decat din dezmembrari dar nu cred ca e de acolo deoarece sigur dadea eroare si mergea motorul urat.

 

@xmisterx Salut, nu mai da nici o eroare si nu mai oscileaza dar ti-am zis, e mai laguita cu EGR, asa ca i-am scos mufa ca merge mai ok.

 

@S3rial_thrilla Salut

1. Nu am nici o eroare pe VCDS si nici in bord dupa ce am spart ceramica din pre-catalizator doar ca am observat ca miroase mai tare a noxe cand e motorul rece, cand o las la relanti 5 minute sa se incalzeasca miroase rau a noxe :))

2. Motorul pare sa se auda mai bine acum, inainte se auzea prea tare cand se tura, acum parca nu se mai aude asa rau dar nu prea pot sa imi dau seama exact pana nu schimb catalizatorul ca al meu asta de pe masina zornaie in ultimul hal.

3. Catalizatorul WALKER l-am gasit nou pe autodoc la 1600 lei si era oferta de 50% si l-am luat cu 800 lei, nu stiam daca e o firma buna sau nu dar am vorbit cu 2 persoane de pe facebook care si-au pus pe 1.8T si 1.6 16v AZD de vreo 3 sau 4 ani si au zis ca le ies noxele pe bune, fara spaga fara nimic asa ca sper ca si la mine o sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@Robert Roabia aștept sa fac și eu chestia asta cu spartul :) ce sa zic, walker ul l-ai luat la preț super 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
S3rial_thrilla

Update : acum 4 zile am scos și eu ceramica din precatalizator, mersul mașinii s-a îmbunătățit dar la fel ca și @Robert Ro nu ma declar pe deplin mulțumit. Ce e drept eu nici nu am cu ce compara, nu am mai condus alta mașină cu tipul acesta de motor, eu îl compar cu un polo 1.4 de prin 2006. Oricum acum din punctul meu de vedere mașina trage mai bine, e mai vioaie, suna un pic mai tare motorul dar nu deranjant. Ca și chestii contra, mirosul de noxe se simte rapid in spatii închise și după ceva mai bine de 100 km făcuți martorul motor bineînțeles ca s-a aprins semnalând probleme la catalizator, chiar dacă cel de sub mașina are vreo 3 luni de când a fost înlocuit. Una peste alta sa zicem ca mașina merge ok cat de cat, dar am un gust amar pentru chestiile enumerate mai sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla Salut, eu sincer iti zic ca la mine e moarta frate, adica pana in 80km/h urca acceptabil dar dupa 80km/h ma rog de ea, m-am bagat sa depasesc un tir, eram cu a 5 a, i-am dat a 4 a si am apasat pedala la blana si abia urca, eram in spatele unui tir, mergeam cu 80km/h si am vrut sa-l depasesc, era unu cu un passat foarte departe si am zis hai sa il depasesc pe asta cu tirul ca am timp si stiu ca tirurile sunt limitate la 90km/h si ma bag in depasire si mi-a luat 15 secunde sa ajung de la 80km/h la 110km/h ca sa il depasesc si m-a ajuns ala cu passatul si imi dadea flash-uri sa ma dau la o parte dar eu ma chinuiam sa depasesc tirul, eram cu pedala la podea, deci nu am ce sa-i fac, e prea lesinata la mine, nu are forta deloc, sincer imi e si frica sa ma mai bag in depasiri ca mor sigur cu cazanul asta, abia depasesc un tir care ala e limitat la 90km/h, sa fim seriosi ca e imposibil asa ceva, daca era 1.2 sau 1.4 da nu ma asteptam sa traga dar e 1.6 16v, am mai mers cu un 1.6 16v BCB, ce vorbesti frate, cand bagam piciorul in ea blana ma lipea de scaun, nu imi venea sa cred cat de bine trage BCB si e la fel ca AZD, am mai mers si cu un 1.6 SR 8v, ala mai agresiv, ala mananca asfaltul, trage mai bine si ca AZD, BCB si ca toate 1.6 16v, eu nu sunt multumit deloc, eu o simt ca e puturoasa in depasiri si cand merg cu ea si apas pedala la blana si nu face nimic, atunci se simte ca e moarta complet, nu stiu ce sa-i mai fac, nu mai am idei, nu mai am nimic... nu e posibil asa ceva sa te rogi de un 1.6 16v sa traga, nu mi-as mai lua AZD nici daca mi-l da cineva pe gratis, TARABA DE MOTOR, CEL MAI RATAT MOTOR POSIBIL DE LA VW.

Deci in cloncuzie, masina mea in acte are 105 cai si reali mai am 80 cai, daca era posibil sa omologhez 1.8T imi puneam direct, nici nu mai stateam la discutie dar nu vreau sa ma risc asa ca las saracia asta de motor, taraba asta de motor, mortaciunea asta ca mi s-a luat de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@lupo_bv @S3rial_thrilla @xmisterx @EEXCALADE @adrian001 @Emy D Salut baieti, sper ca nu e deranj ca v-am dat tag la toti dar revin cu noi informatii legate de golf-ul asta al meu care m-a terminat de tot, eu ma dau batut, nu mai am ce sa-i mai fac, ce sa mai verific si sa schimb, numai pot, chiar ma dau batut, initial am vrut sa o fac sa mearga cum trebuie asta mi-am propus dar cu masina asta chiar nu se poate, n-am vrut sa mai postez nimic dar am zis hai sa va zic ca poate sunteti unii din voi curiosi, asa ca hai sa incepem, acum 2 saptamani am schimbat catalizatorul cu unul nou aftermarket WALKER cum am zis mai sus crezand ca e infundat cel original si oricum zornaia ca s-a desprins ceramica din el si dupa ce am schimbat pot sa zic ca e mai puturos cazanul, ce naiba o avea eu nu inteleg, am crezut ca nu mai face figuri cu mufa la EGR pusa dar a inceput iar sa oscileze si sa imi moara motorul cu EGR, catalizatorul vechi cel original nu era infundat, era chiar ok, chiar ma asteptam dupa ce schimb catalizatorul sa zboare dar se pare ca e mai moarta, nu stiu cum sa ma exprim dar ati vazut cum e sa mergi cu motorul subturat, cand esti cu a 3 a la 30km/h motorul e subturat de exemplu si cand accelerezi abia urca in turatii ei bine asa e la mine in permanenta, parca ar fi motorul subturat permanent, s-a mai uitat un coleg la golf-ul meu si a zis ca a observat ca se inneaca mereu cand accelerez, eu am vazut ca atunci cand accelerez ii da in nas si apoi se accelereaza, a zis ca se vede ca se inneaca ca se misca motorul ciudat si se aude si se aude cum se inneaca pe evacuare, acum nu stiu de la ce e si de ce face asa dar nu mai am ce sa-i fac, am incercat toate variantele, am bagat bani mereu in piese, am schimbat tot ce a fost posibil si am verificat tot ce am putut si se pare ca fara succes. Acum recent si-a luat un prieten un golf 4 1.6 16v AZD ca al meu si mi-a dat sa merg cu el si nu se compara cu al meu, e diferenta de la cer la pamant, a lui rupe si a mea e moarta, nici pe jumate nu trage si cam atat am avut de zis, daca vreodata prin vreo minune desi nu cred in viata mea ca o pot sa o fac sa traga o sa va anunt dar pana atunci drumuri bune si sa ne auzim cu bine si va multumesc inca odata pentru ajutor cei care v-ati batut capul sa ma ajutati, apreciez enorm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e ok in motorul ala... sau cu niste senzori care isi fac de cap.
E imposibil sa mearga atat de prost cu toate schimbate si motor refacut. 
Daca ai vreodata ocazia, pune alt motor (de proba). Apoi decizi ce e de facut... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro E greu de crezut ca problema poate fi de la catalizator atata timp cat respecta specificatiile normei E4, eu as zice sa incepi cu verificarea vizuala a bujiilor, sa mai verifici inca odata compresia la acest motor si sa le postezi aici, in teorie un motor se ineaca/nu trage din cauza amestecului aer-benzina, compresie mica, pt mers neregulat in relanti pot fi mai multe cauze, probleme pe partea de aprindere, aer fals aspirat in admisie, probleme la injectoare, compresie scazuta etc. Du masina la cineva care stie ce are de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D Nu stiu frate ce are, nu mai imi bat capul ca nu o scot la final cu masina asta, o las asa si gata, ma dau batut... renunt complet, merg asa cu ea si gata, rade toata lumea de mine ca nu trage, nu pot sa fac o depasire ca nu trage, consuma mult... asta e soarta mea, sa ma chinui cu masina asta... nu mai am nici o speranta ca o voi repara vreodata.

 

@xmisterx Nu are cine sa o faca pentru ca nimeni nu stie ce are, ma dau batut, renunt, nu mai vreau sa ii fac nimic pentru ca tot ce am facut la masina am facut degeaba, am bagat multi bani degeaba si m-am saturat pentru ca nu sunt un magnat sa n-am ce face cu banii, asa o las pentru ca oricum nu o sa o fac niciodata si prefer sa nu-mi mai bat capul degeaba asta pentru linistea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sylverbozvaci

schimba bujiile (tot nu vrei sa iti iei o amarata cheie de bujii),

ia o compresie la cilindri

Posibul sa ai o surpriza @Robert Ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!