Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@Robert Rote astept in timisoara sa te dai cu ea cat vrei tu :)) ti-am spus proba zice tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@Robert Ro nu știu ce ai de gând sa faci tu dar cel mai probabil dacă acoperi și gaura de deasupra galeriei și pe cea din lateral o sa se oprească motorul zic eu sau o sa meargă prost tare...tocmai ca aia din lateral la filtru se duce, aia de deasupra galeriei la fel...e ok sa încerci sa o blochezi pe cea de la galerie, dar nu le poți bloca pe amândouă și sa zici ca o sa tragă "din filtru"..nu mai are pe unde ajunge aer la filtru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii, am lipit acea clapeta care trage aer de la galeria de evacuare si am mers cu ea si pot sa zic ca masina merge la fel, nu stiu ce viseaza @seby99 ca ii trage masina si ca ii merge mai bine dar la mine merge la fel, @S3rial_thrilla si tu ai zis ca iti merge la fel cu clapeta lipita pe inchis, oricum la mine cu mufa la EGR e mai lesinata, nu mai trage asa bine, pierde din putere cam mult cu mufa la EGR asa ca o tin scoasa cum a fost si pana acum. Uite, am vorbit cu un prieten care are si el tot AZD si la fel era puturos ca ale noastre si a zis ca a schimbat toate furtunele de la motor si acum ii merge bine masina, sa nu uitam ca a zis ca nu mai are catalizator si toba intermediara, doar finala, probabil astea l-a ajutat nu furtunele, zic si eu... Ce ii mai facem @S3rial_thrilla? La ce mai umblam? ce mai verificam ? ce mai e de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@Robert Ro nu știu...eu cred ca o sa încerc mai încolo sa sparg precatalizatorul ăla sa vad cum e fără el...și cam atât 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla Asta o sa fac si eu pentru ca asta e ultima varianta care mai am ce sa-i fac si daca nu merge asa moare, dar prima data o sa incerc sa scot sonda lambda 1 sa vad cum merge fara sonda lambda 1 sa respire pe acolo prin gaura la sonda si daca nu vad nici o schimbare ii sparg pre catalizatorul. Dar incearca si tu sa scoti mufa la EGR si sa mergi fara mufa si sa imi zici cum merge, iti zic ca eu ca merge mai bine cu mufa la EGR scoasa, doar incearca si spune-mi ca sunt curios ca la mine merge mai ok cu mufa scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro e gresit ce vrei tu sa faci, gaura aia de la lambda este prea mica pt a vedea vreo diferenta, trebuie sa lasi lambda acolo sa masoare pt ca ECU sa poata face corectiile cum trebuie, altfel faci mai mult rau, mai bine sparge ceramica aia din precatalizator si conecteaza egr-ul inapoi, asa o sa merga mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@Robert RoAm mers vreo 2 săptămâni cu o saiba oarbă la egr, nu se vedeau diferențe la mersul mașinii, mi se părea ca merge la fel, în plus nu mai prea mai pupam căldura în aia 5-6 km cat făceam naveta și nu scapam de martorul motor aprins în bord .Pe urmă am scos saiba aia plina după ce am constatat ca merge la fel...iar cu scosul sondei lambda sunt de aceeași părere ca @xmisterx, nu știu ce ce vrei sa faci asta sau ce rezultate speri sa obții dar mi se pare greșit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @S3rial_thrilla Chestia cu sonda lambda mi-a zis-o baiatul care imi repara mie golf-ul mereu, el imi face tot ce tine pe partea de electrica si l-am intrebat ce are de merge asa si a zis ca si AZD-ul lui merge la fel, are un 1.8T si un 1.6 16v AZD si a zis ca e la fel de mort ca al meu dar am mers cu el si nu e asa, merge mai bn al lui ca al meu si mi-a zis sa incercam cu sonda lambda 1 data jos de tot sa respire mai bine sa vedem daca e vreo diferenta si daca nu e sa spargem pre catalizatorul ca ala e de vina 100%, oricum v-am explicat ca si cu sonda si fara sonda masina merge la fel deci nu am nimic de pierdut, oricum o pun la loc dupa, vreau doar sa vad daca e vreo schimbare sau nu, eu vreau sa ma conving mereu, cand am schimbat axele cu came toti mi-au zis sa nu le schimb ca sunt la fel si masina o sa mearga la fel si n-am ascultat si le-am schimbat si asa a fost si unii prieteni s-au suparat pe mine ca am aruncat cu banii degeaba ca n-am vrut sa-i ascult si sunt incapatanat dar sincer nu mai pot cu masina asta, tot incerc posibilul si imposibilul sa o fac in mortii ei odata ca mi-a mancat viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro, In situatii de genul asta crede-ma ca nu prea ai alte variante decat sa incerci si sa incerci. Tu stai bine. Altii cheltuie mii de euro doar pe piese pentru a rezolva anumite probleme (cutii automate, consum ulei, etc) si cu stres si cu nervi. Asta e. NU ai ce sa faci. Ori o conduci asa (desi e pacat de ea) ori o faci cum trebuie, cauti de innebunesti dupa rezolvare si iti asumi. 


PS: Sonda Lambda isi are rolul ei daca e buna, cablajul bun etc. Niciodata NU va merge mai bine fara sonda Lambda, decat daca merge extrem de prost din alte cauze. Vezi de precatalizator si ala cam e ultimul lucru la care ne putem gandi pe aici. 

PPS: incep sa ma simt prost ca ti-am zis sa schimbi axele pentru ca aveai axe cu came de 1.4... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Emy D Nici nu mai am ce sa incerc, incerc cu pre-catalizatorul si asa moare sau o vand si scap de chin dar o sa-mi para rau dupa ea pentru ca am pus-o la punct 80% cu totul si sa o dau si sa iau alta sa incep iar sa repar si sa reconditionez piese parca nu merita ca nu iau 5000 lei lunar sa zici ca am de unde... Pana la urma o sa ramana asa daca nu merge cu pre-catalizatorul, dar stau si ma gandesc in felul urmator, daca era galeria de evacuare sau catalizatorul infundate trebuia sa am erori pe sondele lambda obligat fortat dar dupa cum ati vazut nu am nici o eroare deci stau si ma gandesc ca n-au nimic, eu o sa incerc, asta e, de 7 ani ma tot chinui, deja am innebunit la cat am cautat si la cati bani am bagat fara rost schimband piesele crezand ca de acolo e si nu a fost... Daca sparg ceramica din pre catalizator si tot nu merge alta idee nu mai am, chiar nu stiu ce sa-i mai fac, multi imi zic sa scap de el, sa il vand si sa imi iau alt golf 4 dar normal ca zic asta cand ei in rablele lor n-au bagat nici un ban, mai si zic ca golf-ul meu costa 500e, pai daca masina mea costa atat eu o dau la fier, ma las de masini si imi iau caruta, despre ce vorbim ?

 

Nu ai de ce sa te simti prost ca mi-ai zis sa le schimb ca si altii mi-au mai zis nu doar tu, stai linistit e ok, nu sunt suparat pe nimeni, eu oricum voiam sa fac chestia asta pentru ca voiam sa aduc motorul il starea lui initiala adica cu axe de AZD si cu galerie de admisie de AZD pentru ca astea 2 nu erau ale motorului si chiar speram ca de acolo e dar n-a fost insa nu mai conteaza, conteaza ca e motorul complet de AZD, are totul de 1.6 pe el si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro când precatalizatorul sau catalizatorul sunt parțial înfundate ecu nu da erori pe sondele lambda, apare eroare pe valva egr (incorect flow)ceva de genul problema care afectează admisia de aer și evacuarea. Dacă tu scoți sonda lambda 1, va genera alte probleme pe partea de amestec plus ca gaura aia va fi prea mica pt a vedea o diferență notabila, asa ca fa asa cum ti-am recomandat în postul meu anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx O să încerc cum ai zis tu că altă soluție se pare că nu am... Dar mai am o întrebare, e normal ca la fiecare plecare de pe loc să imi scuipe pe evacuare apa? Cam de fiecare dată face așa cand e motorul rece dar cand e si cald, cand o accelerez si plec de pe loc îmi scoate apă pe evacuare. E condens? Mă gândesc că e normal dar nu mi se pare normal să facă mereu... Voi ce parere aveți? @lupo_bv si restul băieților, mulțumesc în avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a acumulat apa in toba din cauza condensului. La toba mea am văzut ca are o gaura mica in partea de jos. Vezi daca nu are (sau poate este înfundată) fa o gaura de vreo 3mm sa se scurgea apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condens acumulat normal in toba finala. Perioadele reci favorizeaza acumularea de apa. Evaporarea apei se face mult mai greu decat condensarea, astfel incat si la pornirile la cald exista apa suficienta incat la accelerari sa fie aruncata pe evacuare. La diesel-uri, datorita faptului ca functioneaza cu exces de aer mai mic, acumularea de apa este mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert RoDa e normal sa scuipe apa, se numeste conversie catalitica, gazele nocive sunt convertite si in apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@lupo_bv @xmisterx @S3rial_thrillaSalutare băieți, revin cu noi informații, am fost ieri la un prieten sa ne uitam la pre-catalizator si am dat sonda lambda 1 jos sa vad cum merge fara si bineînțeles ca mergea mai prost si nu mai tragea deloc deoarece nu mai vedea sonda lambda 1 valorile corecte. Dupa avea el o camera endoscopică și a bagat camera pe gaura la sonda lambda să vada ce e acolo și a zis ca e înfundată si o sa va las poza sa imi spuneti si voi daca e înfundată sau nu, sa imi spuneti si voi parerea voastră și a zis normal ca nu trage din moment ce sita aia e partial înfundată așa că am decis cu el sa imi sparga ceramica aia din pre-catalizator asa ca de luni încolo revin cu noi informații dupa ce sparg ceramica sa vedem cum merge dupa. Si mai am o problema la catalizatorul mare, mereu la accelerație imi baraie, zdragane, probabil ceramica din el asa ca as vrea sa iau altul nou sa pun si mi-a zis cineva sa iau Walker, știți voi vreo firma buna de catalizatoare ca sa il schimb pe al meu si sa imi iasa la noxe si sa fie bun si sa reziste? 

20230421_111044.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor care a papat ulei cam asta face: înfundă catalizatorul. Am văzut pe aici pe forum o poza ( e demult, nu reușesc să o mai găsesc) cu un catalizator tăiat după ce motorul a consumat mult ulei și avea o depunere ca o sare, adică cam ce se vede la tine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei sau combustibil cu aditivi metalici, consum de ulei si/sau antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florilar1 @lupo_bv Deci problema mea cu trasul e de la pre-catalizator care e infundat dupa ce se vede in poza care am atasat-o? Adica e infundat, nu? Vreau confirmarea voastra ca eu nu cunosc... Oricum va anunt dupa ce il sparg cum se comporta masina, sper sa mearga ok si sa nu mai ma rog de ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti poate da nimeni certitudini, mai ales ca poza este foarte neclara. Dar da, cam asta a mai ramas la tine ... o problema legata de canitatea de aer (redusa) care intra in motor. Daca motorul asta avea debitmetru, era mult mai usor de identificat de la inceput. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 Pozele nu am reusit sa le fac destul de clare pentru ca batea soarele in aparat si in plus de asta nu a tinut mult camera in pre-catalizator pentru ca era fiert si s-a topit si putin plasticul din jurul camerei si tocmai de aia n-am reusit sa fac pozele destul de clare ca nu voia sa beleasca camera... el a zis ca nu trebuie sa fie alb ci negru cum e pe margine, o sa vin cu un rezultat sapt viitoare dupa ce sparg ceramica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert RoIn sfarsit a aparut ceva concludend si logic in acelasi timp, din cauza asta apare si eroarea pe EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare @lupo_bv @xmisterx @S3rial_thrilla si restul băieților de pe aici care m-au ajutat, revin cu noi informații, am fost vineri si am spart acel fagure din pre-catalizator și acum dupa operatiunea asta pot să zic că mașina trage mult mai bine, are mai multa putere, se accelerează mai bine si urcă mai bine in turații, chiar ma bucur mult că am reparat-o că, credeam că nu o să-i mai dau de cap niciodată, credeam ca e posedată si voiam să o vand într-un final că deja ma saturasem, oricum trebuie să îi conectez mufa la EGR înapoi, să il adaptez iar și să șterg erorile și cred că o să meargă și mai bine de atat si o să urmăresc să văd dacă mai face figuri cu mufa pusă, sper să fie ok și să meargă bine, o sa mai revin si cu informații in legatură cu EGR in caz că face iar figuri. Vă las pozele mai jos să vedeți cum era acel fagure deasupra pre-catalizatorului si dedesubt,in prima poză e deasupra adică unde era înfundat și in a doua poză e dedesubt adică cum trebuia să fie si deasupra ca sa meargă ok masina, era logic că nu aveau pe unde să treacă gazele din moment ce mai avea doar cateva gaurele de alea pentru evacuarea gazelor...

Va mulțumesc tuturor pentru ajutorul oferit, va mulțumesc ca v-ati dat interesul să mă ajutați să îmi repar golf-ul și sunteți niste oameni de milioane toti de aici care m-ati ajutat, respectele mele. 

20230428_202839.jpg

20230428_202859.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/27/2019 at 5:59 PM, lupo_bv said:

Posibil evacuare parţial înfundată (cu EGR activ recirculă prea mult)

Uite că se fac aproape 4 ani şi vreo 20 de pagini de discuţii pe topicul ăsta :))(şi mulţi bani cheltuiţi) de când ţi-am sugerat asta. Dacă ai fi investigat mai mult pista asta poate că făceai ceva economii de bani şi nervi. Dar bine că s-a rezolvat cât de cât.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Asa este dar nu am crezut ca e din pre-catalizator pentru ca am niste prieteni cu aceiasi problema la golf 4 1.6 16v AZD si la ei nu se turau mai mult de 4000 de ture si 130km/h, la mine se tura pana la 7000 de ture si i-am dat 180km/h dar am tras mult de ea, oricum merge mult mai bine acum, sper sa mearga si EGR si sa nu mai oscileze si sa imi dea eroare, si am mai observat ca acum miroase mai rau a noxe :)) probabil din cauza fagurelui care l-am spart... poate o sa iau altul nou sa pun dar nu stiu ce sa zic ca imi e sa nu am aceiasi problema ca si cu asta vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!