Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

salut, revin si eu din nou pe aici.. ce am observat si e diferenta remarcabila.. cand ajung aproape de 90 de grade urca dupa mine foarte greu in turatii.. comparativ cu ce am urmarit si pe youtube cum ar trebuii sa traga, cand e rece situatia se schimba.. am incercat sa ma dau putin cu ea e extrem de agresiva cum urca si in turatii.

 

In videoclip eram cu a3a pedala la pamant. Exact cum am scris si mai sus, mie unul mi se pare ca urca greu in turatii. Contraziceti-ma va rog in cazul in care gresesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seby99 Mie mi se pare ca trage normal, testul pe care l-ai facut nu se poate compara cu cele de pe youtube, daca observi atunci cand intra in zona de cuplu maxim( 4500 de rot/min) incepe sa se tureze mai repede. Fa o filmare de accelerare cu plecare de pe loc si in treptele 2,3,4 tine motorul in plaja de turatie 4500-5500 pt ca aici dezvolta cuplu maxim si apoi compara cu ce este pe youtube, eu zic ca este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, seby99 a scris:

salut, revin si eu din nou pe aici.. ce am observat si e diferenta remarcabila.. cand ajung aproape de 90 de grade urca dupa mine foarte greu in turatii.. comparativ cu ce am urmarit si pe youtube cum ar trebuii sa traga, cand e rece situatia se schimba.. am incercat sa ma dau putin cu ea e extrem de agresiva cum urca si in turatii.

 

In videoclip eram cu a3a pedala la pamant. Exact cum am scris si mai sus, mie unul mi se pare ca urca greu in turatii. Contraziceti-ma va rog in cazul in care gresesc.

Salut. Ai facut si tu test Dyno si ai mai putini CP? Asta ar fi relevant... 

in plus, in cat timp scoti 0-100? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare @xmisterx @lupo_bv @Emy D @S3rial_thrilla @seby99 revin cu noi informații legate de cazanul meu de mașină, am cumpărat săptămâna aceasta un kit de pornire exact pe codurile mele care le am pe mașină complet cu ECU, ceasuri si cheia cu cip si ieri le-am montat pe mașină să mă conving că nu e din ECU deși banuiam ca nu e nici eu de acolo dar am zis hai sa vedem poate merge rabla asta si o fi ECU umblat in el si e terminat și din păcate mașina merge la fel si cu ECU meu si cu ECU schimbat deci clar problema nu e din ECU si nu mai știu ce sa-i fac, m-am săturat până peste cap dar băieții de acolo de la service m-au întrebat ce cod motor am si le-am zis ca AZD si au zis ca la AZD sigur mi s-a infundat galeria de evacuare si de aia imi merge prost ca au zis ca au mai avut 2 AZD la reparat tot golf 4 cu aceiasi problema si era de la galeria de evacuare care era infundata sau partial infundata si de aia nu trage si i-am intrebat daca poate sa fie si catalizatorul in sine cel de sub masina si a zis ca de la ala nu e sigur ca primul se infundata asta din față si nu-i da voie sa il infunde si pe celalalt si i-am zis ca la rece merge mai bine si mi-au zis ca la cald se dilată și de aia merge foarte prost, poate aceiași problema o are si @S3rial_thrilla si @seby99 tot de la pre-catalizator asa ca eu o sa fac si treaba asta, o sa schimb si pre-catalizatorul ca pe el e si galeria de evacuare și poate o sa meargă dar in prima faza o sa scot sonda lambda 1 de tot si o sa merg fara sonda sa vedem cum se comporta, baietii au zis ca trebuie sa traga bine fara sonda, adica nu sa ii scot mufa ci sa o scot de tot din galerie si sa merg fara ea asa ca va sfătuiesc si pe voi sa faceti acelasi lucru de test sa vedem cum merg cazanele si postati si voi aici pe grup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca debitul de gaze este restrictionat si se scoate lambda atunci motorul va merge cu si mai multa funingine deoarece nu stie cum sa dozeze corect carburantul. Puterea e limitata de rezistenta de pe evacuare, chiar daca intra combustibil mai mult (nu poate trece aer mai mult). Nu mi se pare un test plauzibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florilar1 Pai si atunci dc merge la fel si cu mufa la sonda lambda 1 si fara mufa la sonda? Explica-mi si mie te rog daca e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca tie cu sonda conectata merge la fel de prost (din cauza altor probleme gen CAT/Pre CAT/evacuare cu probleme) ca atunci cand ar fi un motor bun cu totul ok dar cu sonda defecta/deconectat. 

Sonda buna si conectat + probleme pe evacuare = Sonda defecta/deconectata fara probleme pe evacuare. 
Same shit.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza infundarii, debitul de aer care este absorbit in motor este limitat si conditionat de cat de mare este restrictia. Cand scoti sonda lambda motorul incearca sa introduca combustibil mai mult, dar, din cauza ca nu are aer suficient, nu poate da putere mai mare ca nu are oxigen suficient pentru ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert RoEste imposibil sa se infunde galeria de evacuare la ce temperaturi se ating acolo, mai degraba precatalizatorul este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

Salutare tuturor! @Robert Ro dacă mai ai răbdare câteva zile, eu am catalizatorul de sub mașina nou în portbagaj. Luni sau marți plănuiesc sa ma duc cu mașina la un tip sudor ( ca sa mai corectez și eventuale alte probleme pe evacuare) La precatalizator nu am umblat încă pentru ca atunci când am segmentat motorul mecanicul mi-a spus ca părea ok, deși acolo este imposibil sa vezi prin el, în partea cealaltă fiind galeriile de evacuare. Cum ziceam, săptămâna viitoare plănuiesc sa merg la un nene, vreau sa sparg precatalizatorul și sa scot ceramica și sa îl înlocuiesc pe cel de sub mașina, apoi te țin la curent cu felul cum merge. Pica numai bine treaba asta pentru ca la sfârșitul lunii am și itp-ul de făcut și o sa am și de acolo un feedback despre noxe 

@xmisterx eu o sa îl sparg de tot pe ala, dacă am după aia ceva neplăceri am văzut ca e undeva la 250 -300 unul second...la fel ca și ceilalți colegi numai aici nu am umblat la evacuare și dacă nici cu asta nu se rezolva asa va rămâne cat timp o sa o mai țin. Totuși nu vad logica ta, de ce s-ar înfunda precatalizatorul și nu al doilea catalizator...eu aici presupun ca temperaturile mai mari se ating mai aproape de galeria de evacuare, deci la precatalizator...acum nu știu, presupun ca și ce fel de ceramica sau site sunt în fiecare face diferența...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@xmisterx  scuze, acum am văzut ca ai făcut referire la galeria de evacuare și nu la precatalizator vs catalizator cum am crezut eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla Si eu l-am sfatuit pe @Robert Ro pe whatsapp sa distruga ceramica din precatalizator pt ca aia oricum nu mai neutralizeaza nimic, cred ca mai rau face acum dupa atata timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @S3rial_thrilla, astept sa vedem ce rezolvi tu, oricum chit ca rezolvi sau nu problema eu sunt chitit pe ceramica din pre-catalizator, o sparg si gata, poate o sa mearga bine javra asta de masina ca m-am saturat, alte ideei ce sa-i mai fac nu am... am mers zilele astea cu inca un 1.6 16v AZD in mintile lui si nu se compara cu al meu frate, pai cand apasam acceleratia se ducea si avea acel zvac, avea forta cand tragea, se simtea ca trage bine motorul, astept sa vad ce rezolvi tu cu catalizatoarele si ma anunti si pe mine te rog, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

Da, o sa postez aici rezultatele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

Bun, azi am fost la un tip sudor cate mi-a înlocuit catalizatorul de sub mașina. Spre surprinderea mea cel pe care l-am dat jos nu e înfundat, are pic de funingine dar se vede prin el exact ca și prin cel nou. Cel mai probabil l-am înlocuit degeaba, mașina se comporta fix la fel. Din păcate nu am mai avut timp sa dau și galeria de evacuare jos ca sa vad starea precatalizatorului eventual sa îl sparg. A rămas pentru alta data, eventual după ce ma lămuresc mai bine dacă s-a schimbat ceva în mersul mașinii 

Totodată nenea la care am fost se pare ca face si munca de mecanic ( e prima oara când ajung la el deci mi știam prea multe) Mi-a arătat o chestie interesanta pe care a pățit-o la o mașină la care a schimbat distribuția. In capătul arborelui cotit este o roata dintata care are o pana care o tine pe poziție. Asta în mod normal nu se da jos și nu se schimbă odată cu distribuția. El mi-a zis ca a pățit-o și mi-a arătat drept dovada angrenajul respectiv ca pana respectiva sa nu mai fixeze corect acea roata, iar acest joc sa fie suficient încât sa decaleze cu un dinte cureaua de distribuție. Deci practic mi-a zis ca degeaba semnele de pe rolele distribuției sunt aliniate dacă pinionul din capătul arborelui cotit are joc sau ceva de genul. Acum nu știu dacă prinde fluturi sau este posibil...și cred ca este și mai puțin probabil sa avem toți aceeași problema dar m-am gândit sa va zic totuși :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla Eu stiam ca nu o sa rezolvi nimic pentru ca eu cu a mea nu mai am nici o speranta, am schimbat-o aproape toata si tot nu merge, deci nu mai am sperante nici cu a ta nici cu a lui @seby99 ... Eu o sa incerc prima data sa dau de tot jos sonda lambda 1 sa vad cum merge si daca merge mai nasol o sa desfac galeria de admisie adica pre - catalizatorul si o sa sparg ceramica si ma risc, daca nu merge nici asa nu-i mai fac nimic, asa mor cu ea pentru ca nu mai am ce sa-i fac si am bagat deja prea multi bani degeaba si n-a dat nici un rezultat, m-am saturat maxim... cum sa o schimb toata frate toata si tot sa nu traga? da-o in sange de masina, nu mi-as mai lua in veci AZD, cel mai ratat motor si cel mai jegos, dar na atunci cand am luat-o nu stiam nimic despre masini deci ce sa zic, am luat o teapa foarte frumoasa cu masina asta... Eu zic ca nu e din distributie ca daca era eu zic ca mergea motorul urat sau dadea eroare pe senzorul ax cu came si vb ta, sa avem toti 3 aceiasi problema la distributie pare imposibil... De exemplu am multi prieteni cu 1.6 16 AUS, ce vorbesti ma vere, RUPE ala, RUPE, deci trage de 3 ori mai bine ca AZD si nu mai zic de 1.6 SR, 1.6 SR 8v e zeu pe cai, deci pentru 102 cai cat are si 8v mananca asfaltul, am mers cu un prieten cu un 1.6 SR, cand baga piciorul in acceleratie credeam ca are 150 de cai, deci o forta pe motorul ala si un zvac, m-a lipit de scaun, cred ca daca ma dadeam cu el ma lasa 3 sate in urma, e fain sa iti traga masina cum trebuie, e chiar misto dar se pare ca noi nu cunoastem sentimentul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

 

revin cu golfu' ciudatenia pamantului, va spun ca acum trage, simplu.

Incep prin a spune ca am EGR nou pe masina ( are aprox 1000 km) mufa bagata, am curatat porcaria aia de teava ce iese din egr si intra in clapeta cu spray de carburator ( daca o scoateti grija ca se baga greu inapoi ( a avut ditamai stratu de calamina pe ea ), clapeta de acceleratie (aveam probleme si cu ea cand aveam egr bagat oscila si aveam si chestia cu turatu pana in 2000 la pornire ( acum s-a rezolvat )) pot sa zic ca sunt deja aprox 1000 km si nu a oscilat absolut deloc, pe filtru de aer este un mecanism cu o clapetuta ei bine surpriza la mine acel mecanism era blocat pe DESCHIS - tragea aer de pe galeria de evacuare incontinuu', am lipit-o inchisa cu superglue acum trage doar din fata.. ce am vazut ca dezavantaj e ca se incalzeste mai greu putintel acum pe frigu asta. Am tras de masina zilnic aproape cate 5-6 ture ma gandesc ca o fi fost si ceva infundat sau dumnezeu o mai stie..

 

Acum recent mi-a fost retinut talonul.. diferite cauze de le-au gasit plozii de la rar, am fost in serivce de am schimbat tot brate telescoape flanse discuri placute tot ( m-am mai gandit si la chestia ca aveam discurile pe spate prea uzate (placutele erau roase doar intr-o parte nu erau liniare) si ma infranau sau ceva, mi s-a spus ca am ceva teava sparta la esapament inainte de catalizator o sudura ceva si mi s-a zis ca se rezolva.

Si ca o "lauda" va pot spune ca m-am plimbat ieri(26.03.2023) cu niste prieteni( am fost 4 in masina) care i-am plimbat si cand am luat masina si mi-au zis ca n-are putere in ea si sa o vand, ieri au ramas socati cand au vazut cum ii baga in scaun, unul dintre ei chiar m-a intrebat daca am softat-o sau ceva ca e ireal sa traga cum trage acum.

 

Astazi 27.03.2023 am avut norocul de a ploua afara si am zis sa vad cum se duce si am incercat sa fac plecari mai tari de pe loc.. s-a aprins esp cum patina in treapta 1,2 si surpriza a3a sa se stie ca pe ploaie abia imi aprindea esp in a2a.

 

nu va pot garanta ca stiu sigur ce i-am facut sau si-a dat ea singura drumu va zic sincer ca este cea mai ciudata masina pe care am condus-o.. sper ca nu am omis ceva m-am gandit destul de mult sa scriu tot.

poate la voi nu e o metoda de rezolvare ce am facut eu insa poate va ajuta.

o seara frumoasa.

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, seby99 said:

ei bine surpriza la mine acel mecanism era blocat pe DESCHIS - tragea aer de pe galeria de evacuare incontinuu',

Din cauza asta nu trăgea.

 

@Robert Ro

Nu-mi mai amintesc din istoricul discuţiilor dacă ai verificat asta. Clapeta trebuie să fie deschisă numai la rece, după ce se încălzeşte motorul trebuie să se închidă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvnu bag mana in foc dar am zis sa incerc mai multe metode indiferent cat de eficiente sau nu erau si am iesit pana la urma cu ea.. de curiozitate poate in viitorul apropiat o sa fac un dyno.

 

Eu am considerat decat sa iau alt filtru de aer complet am zis ca mai bine o lipesc inchisa si asta e.

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai întâlnit pe aici pe forum, de-a lungul timpului, situaţii cu maşini care nu trăgeau la cald din cauza clapetei ăleia blocate pe deschis. Este şi logic, aerul încins conţine mult mai puţin oxigen (din cauza temperaturii creşte distanţa dintre moleculele de oxigen). Altfel nu puneau clapeta aia acolo.

Probabil că o să observi unele deficienţe în mersul motorului la rece atunci când va fi ger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla Ia vezi bro ca si tu te chinui la fel ca mine sa repari AZD-ul, cel mai ratat motor de la Golf 4, încearcă și tu ce a zis Seby că sunt curios dacă si la tine funcționează. 

 

@xmisterx Uite ca la mine nu se poate, eu am schimbat-o toată si nu vrea si el a facut cateva chestii si gata merge masina, pai zi tu acuma, sa nu o dau la fier si sa scap de ea? Daca nu bagam bani asa multi in ea crede-ma ca era data de mult, ii dădeam un vant la remat sa scap de chin.

 

@seby99 Deci eu tot nu cred, eu nu cred ca saracia asta de AZD poate sa tragă, ma bucur ca iti merge bine acum dar sunt trist pentru mine pentru ca eu am schimbat-o toată si tot nu merge, eu unul m-am dat batut, nu am mai postat si nu am mai cautat nimic ca sa o rezolv pentru că știu ca nu am ce sa-i fac si asa merge, pentru mine masina mea cam e un caz incheiat tocmai de aia nu mai cred nimic. Oricum stai liniștit ca, cu EGR la mine merge mai prost, adica are zvac in turatii mici dar dupa 80km/h e mult mai puturoasa. O să încerc si eu faza cu clapeta aia din filtru de aer dar eu zic nu are nici o importanta pentru ca acolo la motor mereu e cald si tot baga cald indiferent de situație. Eu am verificat teava la EGR, am suflat prin ea si nu avea nimic deci clar la mine nu cred ca e înfundată, am vrut sa o dau jos însă nu am putut ca se da foarte greu jos.

 

@lupo_bv Nu am verificat pentru ca am zis ca nu are cum un lucru asa mic sa faca o masina sa nu traga, nu i-am dat importanta dar o sa încerc azi să umblu la clapeta aia din filtru de aer dar ma repet, eu zic ca nu are nici o treabă pentru ca la motor e mereu cald și indiferent ca e blocata sau deschisă tot aer cald trage. Eu m-am uitat prin gaura filtrului de aer si parea ok, nu știu dacă se mai mișcă sau nu, o sa verific.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

@Robert Ro la mine în postările anterioare am zis ca la capacul motor e blocat definitiv traseul de aer cald cu poxilina parca i-am pus mai demult.
Nu am văzut sincer schimbări majore după aia, am rămas cumva cu aceeași senzație ca lipsa de putere e mai pronunțata la cald.
Ca și update-uri ieri am fost la itp și mașina a trecut testul de noxe după ce a turat-o inginerul ala câteva minute. Deci panarama de catalizator la 500 lei își face treaba...în rest, nu prea sunt schimbări, tot cam leșinata dar asta e...nu mai știu ce sa ii fac, în afara de a ma împăca cu ideea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla Si nu e nici o schimbare cu clapeta blocată? O să fac si eu asta azi si revin cu noi informații dar sunt 100000% sigur ca nu o să meargă și că masina o să meargă la fel dar o să îi mai fac o chestie insa nu știu daca fac bine sau rau, in capacul de motor trage aer de sub mașină pe la galeria de evacuare si o sa blochez clapeta aia de aer rece si aer cald, o lipesc dar si in dreapta pe la gaura aia de lângă baterie pe unde trage aer rece, o sa astup cu o cârpă si gaura asta ca sa fie amândouă astupate să vedem cum merge cu aerul închis in motor sa nu mai aiba de unde sa traga aer de afara ci doar din filtru si atat dar nu înțeleg la @seby99 cum de ii merge, sigur a facut altceva si nu vrea să spună ca să ne lase să ne chinuim cu rablele astea.... Am mers acum o săptămână cu un 1.6 16v AZD pe gaz si rupea, deci pe gaz mergea prea bine... Eu nu vreau să mă impac cu ideea, tot încerc să o fac dar dupa cum vezi tot ce fac e fără rezultat, bani aruncați degeaba și atat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!