Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@S3rial_thrilla @seby99 Da poate fi de la catalizator, eu la passatul din semnatura l-am schimbat cu unul nou (dedicat aftermarket ) pt ca panarama veche nu mai neutraliza nimic, nu dadea semne ca ar fi infundat, insa atunci cand l-am dat jos, fagurele era partial infundat si fisurat, arata asa albicios pe toata suprafata fagurelui, inca-l mai am.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterxm-am documentat putin cu pretu' catalizatoarelor astora si parca mai bine mai pun o diferenta de bani si mi iau alta masina :))

Eu va zic sincer ca mi-e frica sa fac o investitie asa mare doar ca sa vad dupa aceleasi rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seby99 te cred, la fel am facut si eu, am studiat piata sh si cand am vazut ca unul la mana a 2-a costa 700 de lei si unul nou aftermarket costa 1000 de lei am ales varianta nou pt ca pusesem instalatie GPL noua pe masina si trebuia sa treaca gazele cu brio la rar pt omologare, nu regret de alegera facuta, panarama merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx eu nu le trec nici asa dapai si cu gpl :)) :))

 

 

ultima varianta: catalizator universal.. daca se observa vreo diferenta bag mana in portofel si-l iau nou si asta e.

 

m am gandit la ideea ca ok, iau catalizator nou dar il voi strica iarasi datorita problemei motorului cu consumul de ulei.. sunt in dubii daca se mai merita facuta sau nu. Necesita cel mai probabil cum s-a zis catalizatoare si sigur o segmentare. Costuri: 4000+ iar masina a fost aprox ~6000 si putin :))

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor care papa ulei va înfunda catalizatorul mai devreme sau mai târziu. Acum ceva timp un coleg de aici de pe forum a taiat catalizatorul unei astfel de mașini și a pus poze. Se făcuse o depunere ca un fel de sare. Ce spuneți voi, miros de gaze, consum crescut, etc. Sunt simptome de catalizator înfundat, dat nu poți băga mâna in foc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va lămuresc cu catalizatorul meu la azd :)) pe un site de piese am monitorizat de vreun an preturile ( care s-au umflat binișor în ultima vreme la anumiți producători) și aveam ca variante asa : BM Catalyst undeva la 440 lei, Starline, Asso și încă o firma fără renume undeva la 600-800 lei, Bosal undeva la 1200, walker 2400 și cel mai amuzant e HJS la vreo 6000?! Eu băiat finuț am zis sa nu iau cea mai ieftina varianta și am optat pentru Starline la 600 lei. M-au sunat de la site-ul respectiv și au zis ca nu am ales bine, conform TECDOC au alta varianta de la starline la 595 lei. Ook, ce primesc eu după câteva zile? Catalizatorul BM Catalyst care avea o eticheta cu inscripția starline într-un colț. După câteva mailuri contradictorii cei de pe site mi-au zis chipurile ca BM Catalyst ar fi produs catalizatorul și Starline l/ar fi ambalat :)) deci eu plătesc cu aproximativ 160 lei mai mult pentru ca starline a luat catalizatorul de 440 lei și l-a băgat intr-un sac de plastic și i-a pus un abțibild. Asta e motivul pentru care i-am făcut retur a doua zi 

Pun și câteva poze 

E5158588-D93C-416A-914C-99414836E89D.jpeg

20E3C37E-F445-47DD-ABBF-0AC875705BEF.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, anumiţi producători sunt de fapt ambalatori. Se întâmplă cu toate piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @lupo_bv @Emy DAm revenit cu logurile, le-am facut de 2 ori pe un log si inca odata pe alt log, sper sa fie ok si sa imi spuneti va rog daca observati ceva ce nu este in regula, maine sau miercuri urmeaza sa schimb senzorul map si epuratorul de gaze, poate isi schimba mersul si merge mai bine dar nu mai am nici o speranta cu masina asta si inca ceva, cand am pornit masina cu vcds conectat am vazut pentru prima data valori de 8%, 10%, 11%, 15% 16%, 18% pe grupul 033 la sonda lambda 1.

LOG-01-001-003-033 clapeta.csv LOG-01-001-003-033 clapeta2.csv

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, tocmai ce am schimbat si eu bujiile, am bagat pzfr5d-11 (ngk v-line) las o poza cu cele vechi.

 

1676908270771.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro

După cum arată logurile nu pare să fie probleme în mers la clapetă şi MAP aşa că nu le schimba pe astea deocamdată

image.thumb.png.a70c0ad0617c00d50566d34752c7930c.png

 

image.thumb.png.f73e71cbedd9d99e9f9a0fed5a958f81.png

8 hours ago, Robert Ro said:

cand am pornit masina cu vcds conectat am vazut pentru prima data valori de 8%, 10%, 11%, 15% 16%, 18% pe grupul 033 la sonda lambda 1.

Durează un timp până se încălzeşte sonda. Dacă nu este încălzită nu măsoară cum trebuie,

 

5 hours ago, seby99 said:

tocmai ce am schimbat si eu bujiile, am bagat pzfr5d-11 (ngk v-line) las o poza cu cele vechi.

Din câte îmi dau seama arată destul de ok. A doua bujie pare să fi mers cu amestec mai ceva mai sărac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Oricum senzorul map l-am cumpărat nou ca eu am pus unul SH din dezmembrări mai de mult cand l-am schimbat si trebuie sa il pun ca doar nu am dat banii degeaba pe el si alta problema ce sa mai fie sau nu iti dai seama? Eu ti-am zis ca nu are leac masina asta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am remarcat cand ma dau la ea, dupa ce ma opresc la semafor spre ex se simte un miros asa mai aparte, de ars de sub masina parca se simte sau poate pe toba. Ambreiajul nu patineaza. Iar pe sub masina nu este vreo urma de gauri prin toba sa fie coapta sau ceva. 

 

Sunt convins ca e poate ceva neinregula cu catalizatorul.

Ce am mai observat este cand accelerez brusc asa o talpa scurta parca caraie, zornaie ceva, nu pot sa descriu sunetul, dar e scurt si dupa dispare sunetul e prezent si in viteza cand accelerez. Apas pedala vine caraitu apoi parca accelereaza. O sa incerc sa l filmez si va voi atasa un video.

 

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înfundarea evacuarii duce la supraîncălzirea motorului. Daca zornăie posibil sa ai ceramica spartă sau prin tobe ceva rupt. Prima dată verifica sa nu atingă evacuarea de ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvmai mult de 90 nu a ajuns nici dupa forja calumea. 

M-am gandit la chestia cu ceramica dar aia nu trebuia sa zornaie intotdeauna daca chiar e sparta?

Evacuarea nu se atinge de absolut nimic e verificata, e teapana. :))

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neapărat motorul in sine se încinge. Temperatura gazelor evacuate poate creste foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Eroarea care o am pe EGR este de debit excesiv, Cod eroare 16786 / P0402, la fel aceiasi eroare o are si @seby99 si oricum nu e din EGR, da-l incolo ca am un prieten cu AZD si are mufa scoasa la EGR si alt prieten cu BCB si la fel si le trag golf-urile fara probleme, le merg super bine, deci eu zic ca nu e din EGR, oricum m-am cam saturat... maine ma duc sa schimb ce am zis si revin cu informatii maine dupa ce le schimb dar fac pariu ca o sa mearga la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, la eroarea aia faceam referire, nu mai stiam exact denumirea... Nu EGR este problema aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 2 metode de a diagnostica infundarea catalizatoarelor fara sa fie scoase de pe masina cu motorul la relanti si antigelul la 90 grade:

1. Masurarea temperaturilor pe tevile de intrare si de iesire din catalizator cu un termometru cu infrarosu. Diferenta mai mare de 10°C indica infundare.

2. Montarea unui manometru de presiune pana intr-un bar oriunde pe traseul intre motor si catalizator (poate fi si in locul sondei lambda). O contrapresiune mai mare (depinde de capacitatea motorului) indica un catalizator infundat. Nu stiu cat ar trebui sa fie la AZD, dar pe alte motoare mai mult de 100 mbar indica infundare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @lupo_bv @Emy D Salut, am schimbat epuratorul de gaze carter si senzorul MAP si nu e nici o schimbare in mersul masinii, doar porneste mai repede, imediat porneste dar in rest in trasul masinii, nimic... acum m-am pus pe cautat de calculator motor (ECU) si al meu are terminatia cu BH si am gasit cu BB si CN, intrebarea mea este, conteaza anul fabricatiei al calculatorului si ce optiuni are masina ? Sau trebuie sa iau fix pe cod cu terminatia BH si merge fara probleme fara sa ma uit si la optiunile masinii sau anul fabricatiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro Inainte de a lua in calcul inlocuirea ECU, eu zic sa verifici catalizatorul sa nu fie partial infundat, eu nu sunt convins de testul facut cateva pagini mai in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, m am mai informat putin trage bine la rece cand a ajuns la fix 90 grade a murit. Trage la rece inclusiv cu clima de rupe. Ma gandesc sa mi iau alt senzor de bataie ( knock sensor ) a mai schimbat cineva asa ceva?

O iau pe ocolite.. am zis sa nu mai  schimb ce a schimbat si @Robert Roca e degeaba..

de incalzit se incalzeste relativ repede.. in filtru de aer inca se afla clapetuta aia.. mi e sa nu se blocheze sa traga aer doar de pe galerie ma gandeam si la asta sa o lipesc cu super glue sa traga doar din fata.

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercam astazi sa-mi explic cum poate sa traga mai bine cand e rece iar cand ajunge la temperatura lui optima de functionare si fie mort.Inteleg ca aerul rece este mult mai bogat in molecule fata de cel cald iar in legatura cu catalizatorul daca era sa fie infundat nu erau niste semne, adica sa fie o putoare si la rece si la cald?

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @lupo_bv Eu zic ca, catalizatorul nu are nimic, daca era infundat nu trebuia sa fie infundat in permanenta si sa nu mearga bine nici la rece si nici la cald, adica sa nu mearga bine tot timpul si mie imi merge mult mai bine la rece la fel cum ii merge si lui @seby99 , care este explicatia de merge mai bine la rece si la cald moare de tot ? senzorul de temperatura sa fie de vina? Eu daca pornesc AC nu mai trage absolut deloc, @seby99 daca porneste clima a zis ca ii trage bine cu motorul rece, niste cazane de motoare, calculatoare si tot ce influenteaza mersul masini, golf-urile astea 4 sunt prea faine dar orice numai nu 1.6 16v AZD, daca ar fi sa imi iau altu pe viitor direct 1.6 SR sau 1.8T.

 

Apropo, e cineva pe aici care face IMMO OFF pe calculatorul motor (ECU)? Ca mi-am cumparat ECU si vreau sa-i fac IMMO OFF sa-l pun pe masina sa vad cum merge kazanul asta ca mi-am pierdut orice fel de rabdare, mi-am pierdut si sperantele si tot, s-a umplut paharul si daca cu ECU nu merge, asa o las, nu mai vreau sa bag bani degeaba si sa nu mearga, macar daca bagam si stiam ca merge dar asa bag mereu si tot nu trage, stau sa ma rog de ea sa mearga? Nu conteaza ca apas acceleratia la jumate sau la podea, diferenta cand o apas la podea este ca se tureaza motorul mai mult si acele urca foarte greu, motorul se chinuie sa traga, ca se aude, se tureaza mult, dar degeaba, eu deja m-am saturat si o sa ma dau batut pentru ca nimeni nu are ce sa-i faca, nimeni nu stie ce are si nimeni nu poate sa o repare, asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cablu KKL? si iti dau software cu care sa faci Immo Off. Sau daca nu sigur sunt baieti care iti pot face asta in Bucuresti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!