Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

Pai oricum inlocuirea ECU e cea mai ieftina varianta. 
 

Citat:

Salut @florilar1, nu cred ca are nimic catalizatorul pentru ca i-am facut o gaura inainte de racordul flexibil si nu mai tragea deloc, mi-a murit motorul de 3 ori ca nu mai avea putere deloc nici sa plece de pe loc, cred ca din cauza sondelor lambda ca nu mai vedeau valorile ok dar nu cred ca are catalizatorul nimic pentru ca respira bine pe evacuare, daca ii astup evacuarea cateva secunde si iau mana de pe evacuare pufaie odata aerul tare rau de tot deci nu cred...

 

Mie nu mi se pare relevant testul asta. 
Normal ca cu o gaura (de cat? 5mm? 8mm? 13mm?) inainte de CAT nu o mai mers nici atata din moment ce exista sonde lambda inainte si dupa CAT ( in cazul asta, dupa gaura efectuata) iar in functie de sondele Lambda ECU face amestecul. 
Testul relevant ar fi: dat jos CAT-ul asta si pus altul!  Da, stiu, sudura timp si nervi. DAR asta ar fi un test ok dpmdv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut si chestia cu sonda lambda 1, am deconectat mufa si am zis sa vad daca e o diferenta.. categoric NU.
A pornit chiar frumos, am mers cu ea merge exact la fel nici o schimbare ca si cum ar merge fara sonda.. consum nu vorbim ca a mancat ca innecata.

 

Am bagat dupa mufa, am sters errorile nu au mai aparut.

Video cu pornire fara sonda: 

 

ps: pe poza imi apare si immo ( nu stiu cum se dezactiveaza, (nu am cb) cateodata nu porneste, scot cheia o bag din nou si o ia )

image.png

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare foarte ciudat că apare eroare numai pe elementul de încălzire nu și pe senzorul propriu-zis 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Asta am observat si eu la @Robert Ro eroarea este doar pe circuitul de incalzire nu si pe sezorul de oxigen. O sa fac si eu un test la passat cu lambda deconectata sa vedem daca o vede la fel, chiar daca ecu e diferit, fiind  c-am din aceeasi ani, poate ne putem face asa o  idee.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa ajungem la ... ECU... "ca cu" sonda sau fara, tot asa face injectia de benzina. 

Edit: sau vreun cablaj legat aiurea care da ecu peste cap?! 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi interesant un log pe canalul 003/001/033 cu lambda 1 deconectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @lupo_bv @xmisterx @Emy D am fost cam ocupat si nu am avut timp de loguri, si acum mai nou cand schimb viteza si accelerez smuceste de 3 ori si face asa mai mereu cand schimb treapta dar pe tester nu mi-a dat nimic asa ca am facut logurile acum la relanti si in mers cu sonda lambda 1 deconectata, mai am un prieten care are 2 golf-uri 4, unu 1.4 16v AXP si unu 1.6 16v dar nu mai stiu codul motor si el tot zicea ca mie imi merge bine masina pana cand acum 2 zile cand i-am dat-o sa mearga cu ea si a ramas suprins ca nu are putere deloc, a zis ca, credea ca e ceva in capul meu si sunt nebun dar acum imi da dreptate ca e moarta si nu trage dupa ce a mers cu ea, a zis ca da ca nu trage si nu am cuplu si nici cai, a zis ca sa pun alta cutie si alt ambreiaj, daca fac si asta pot sa zic ca am schimbat tot dar sincer mi s-a luat cand vad ca bag bani si bag fara rost fara sa o repar si merge la fel de prost, m-a dat o tura cu 1.4 16v AXP,ce vorbesti ma, sa vezi scartait de roti, sa vezi ce repede ajungea la 100km/h, si nu mai zic ca ma baga in scaun frate, nu se compara aia a lui cu asta a mea nici pe jumate, aia rupea si era si 1.4...

LOG-01-001-003-033 fara sonda lambda 1.csv

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am analizat si eu log-ul, din logo-urile analizate sonda lambda pare buna, in schimb map indica presiunea destul de ciudat, atunci cand se apasa acceleratia pana la maxim presiunea din galerie trebuie sa creasca instant pana la presiunea atmosferica, acest lucru nu se intampla, eu cred ca map ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @xmisterx  , de luni incolo cand are timpul mecanicul o sa schimb senzorul map, o sa-l pun pe acela care l-am luat nou HELLA si o sa schimb si epuratorul de gaze carter, poate isi revine dar nu cred, nu mai cred nimic, sincer nu mai am nici o speranta cu masina asta, mi-am pierdut toata increderea si speranta si consider ca asa o sa mor cu ea pentru ca nu are leac, nu vezi ca am schimbat-o aproape toata si nu vrea sa mearga nici ca un 1.4 16v, mai degraba merge ca un 1.2 dar si ala merge mai bine si nu inteleg dc cand schimb treptele si accelerez mi-o gatuie, de cateva zile face asa si nu inteleg de ce ca nu am nici o eroare, fix cand accelerez ii da suturi, nu stiu cum sa zic, se smuceste de cateva ori apoi isi revine dar face asa cam in orice treapta... o sa-i schimb si cutia si ambreajul cand o sa am bani ca sa fiu sigur ca am schimbat absolut tot... imi pare atat de rau ca am bagat foarte multi bani si nu am reusit nici acum dupa aproape 7 ani de zile sa o fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx corectează-ma dacă ma înșel dar eu parca știam ca presiunea înregistrata de MAP trebuie sa fie aproape egală cu cea atmosferica înainte de pornirea motorului? 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiu si eu , doar ca e benzinar si cat timp e la ralanti , fiind motor aspirat, face vacuum (prin aspiratie) deci, nu te poti astepta ca el cand e la ralanti sa iti arate presiunea atm iar cand accelerezi sa creasca pt ca nu-i pompeaza nimeni aer, ci isi trage. 

Inca ceva din logul lui Robert: 

 

image.thumb.png.e6d5b6b6a2f8f0f97917901a8d01b4a8.png

 

doar mie mi se pare ciudat Trottle angle? 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate în manual nu scrie decât la ralanti cât trebuie să fie unghiul, dar logic nu prea pare ok, am refăcut eu graficul să se vadă mai bine unghiul clapetei

 

image.thumb.png.5eea6eb21dd64e24f20f30cf48f4a6f2.png

După cum se vede ar fi un motiv destul de bun să meargă în şuturi la accelerări bruşte

Orientativ pun şi logul lui @xmisterx

image.thumb.png.132f76bfac6d0906f09844a6038ca2c7.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, S3rial_thrilla a scris:

@xmisterx corectează-ma dacă ma înșel dar eu parca știam ca presiunea înregistrata de MAP trebuie sa fie aproape egală cu cea atmosferica înainte de pornirea motorului? 🤔

Cu motorul oprit presiunea trebuie sa fie undeva aproape de cea atmosferica, cu motorul in relanti se formeaza vacuum un galeria de admisie iar presiunea indicata de map ar trebui sa fie undeva pe la 300 mb, insa atunci cand accelerezi,  vacuumul din galerie scade iar presiunea trebuie sa creasca progresiv cu deschiderea clapetei de acceleratie si turatie.

 

@Emy D @lupo_bv Legat de pozitia clapetei, eu zic ca pt a avea niste date corecte ar trebui refacut log-ul cu niste accelerari progresive si bruste, asa am putea vedea corelarea dintre map-turatie-pozitie clapeta.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro

Mai fa o data logul, dar in mers. La un moment dat atunci când ești în treapta a 3-a, pe la 1700 rpm apasă la podea acceleratia și tine-o așa până când turometrul arata vreo 5000 rpm, apoi cauți un loc unde să oprești, tragi pe dreapta și salvezi logul. 

Pornești logul înainte de a incepe deplasarea și îl salvezi după ce tragi pe dreapta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa facă colegul Robert am făcut eu unul pentru ca ma lovesc mai mult sau mai puțin de aceleași probleme 

Log 19.02.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ce nu e ok ? Clapeta de acceleratie si senzorul MAP? Nu de alta dar sa stiu ce schimb... @lupo_bv sa refac log-ul pe ce canal, tot pe 001, 003 si 033 ? @xmisterx legat de MAP, cand am contactul pus cu motorul oprit imi apare pe VCDS 999.6bar si cu motorul pornit cam 300/400 apoi cand accelerez pe loc scade in loc sa urce, o sa il schimb saptamana asta si MAP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla

la tine pare ok unghiul clapetei

image.thumb.png.a92b70b0f660d0ab5645c34e71878e2b.png

@Robert Ro

Deocamdată nu schimba nimic. Fă mai întâi logul în mers cum ţi-am explicat (tot pe 001, 003 si 033 ) ca să vedem dacă în mers clapeta se deschide cum trebuie pentru că la logul precedent pus de tine se observă că nu prea se deschide atunci când o turezi brusc pe loc. Iar indicaţiile MAP sunt direct proporţionale cu deschiderea clapetei şi dacă aici este o problemă poţi schimba cate MAP-uri vrei că tot puţin o să arate. Deci să vedem mai întâi logul în mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu în afara de un catalizator parțial înfundat nu ma mai pot gândi la nimic altceva. Am comandat deja unul dar a trebuit sa îl fac retur a doua zi după ce l-am primit pentru ca m-am simțit înșelat pe fața și nu am vrut sa îl păstrez. Eh, poveste lunga dar ideea e ca de acum mai aștept vreo săptămână returul și apoi fac comanda de altul :) mulțumesc tuturor și va țin la curent cu rezultatele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.. revin si eu prin topic din nou.. cu aceleasi probleme :))

Am facut si eu azi o depasire.. adica e mult zis facut ca era sa ma faca terci unu' cu tiru.. 120 la ora intru in depasire apas pedala la fund raspuns 0 nu accelereaza nu nimic, i am dat a4a am zis ca s prea pretentios aceias chestie.. pot sa zic ca e moarta la propriu.. de curiozitate am vrut sa fac si un 100-160( acolo se plafoneaza nu mai trage) am scos(doar viteza a5a) ~26.0-26.4 sec 

 

 

Recent am schimbat clapeta, a fost calibrata cum trebuie nici o problema, erori pe tester nu am.

@S3rial_thrilla ma gandesc si eu la catalizator datorita mirosului extrem de puternic de benzina in afara masinii.. 

 

Am pornit masina in garaj sa o las sa se incalzeasca aprox 2-3 min am zis ca ma sufoc de la miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seby99 asa și la mine dimineața când o pornesc câteva minute în garaj, miroase a benzina arsa, benzina nearsa, naftalina, de toate :)) nu știu, ma gândesc ca anii în care a papat ulei ca la balamuc se poate sa fi afectat cumva catalizatorul. Apropo, pe mașina mea am ăsta, o fi cel original? 

75F048F6-22CB-4767-BCAB-5EC25E406F28.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrillanu am idee cum arata cel original.

 

In legatura cu mancatul de ulei la mine inca e valabil.. mananca in balamuc(in oras .. afara am vazut ca nu mananca strop) am zis ca poate o sa l segmentez insa ziua de azi m-a pus grav pe ganduri.. 0 raspuns la pedala sa nu aibe pic de vlaga in el imi trage loganu de 1.4 de 120 ori mai bine si fara sa fac misto ajunge mai repede de la 0-100 decat golfu :))

 

@Robert Roil are segmentat si e mort la mine nu e segmentat nu da fum si tot mort e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai și al meu e segmentat :) nu mai ia pic de ulei dar ca mașina tot leșinata e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrillasa ne zici cu catalizatoru ala ce si cum cand iti vine, eu ma gandesc sa mi pun universal. Am investit prea mult si consider degeaba.

Mai putin imi vine itp'u :)) mi-au zis tipii de acolo ca anu asta sa ma prezint cu alt motor ca asta nu mai ia sigur. :))

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!