Jump to content

Senzorul de temperatura a apei


milika
 Share

Postare recomandată

salutare,al meu e 1.6,ABU am schimbat termostatul marca behr asta iarna,dupa ce pornesc ajunge normal la 90 si oscileaza acolo de cateva ori dupa aceea incepe sa urce la 103 grade si acolo ramane lucrand intre 97-103 grade,nu e prea mult?am cu un singur ventilator,oare sa fie senzorul de temperatura de pe carcasa termostatului si sa porneasca ventilanorul la peste 100 grade?foarte rar prin oras sau daca urc dealuri serpentine ajunge la 105 maxim,oare nu se duce motorul cu timpul?daca e senzorul ala sau termocontactul de pe radiator va rog sa-mi spuneti si mie ce sa iau,ce tip,marca,culoare si cam cat v-a costat,apa nu fierbe,nu da afara,porneste chiar daca il opresc la 105 si-l pornesc iar,nu suna nimic in bord,mie frica de chiulasa sa n-o prajesc si ma enerveaza ca merge ventilatorul aproape tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de termostat ai pus? Nu marca ma intereseaza, ci la cat incepe sa deschida, si la cat e deschis maxim

Cum ai masurat/determinat temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

behr-t,si m-am inselat intr-un alt topic spunand ca e de 87 grade dar de fapt e de 84 ca l-am dat jos aseara si m-am uitat pe el,de temperatura imi dau seama punand mana pe furtun si cand incepe sa se infierbante merg si ma uit in bord si am 90,restul am scris mai sus,am un singur ventilator si cica nu merge o treapta,dar eu nu am cu doua ventilatoare!!!deci,unde am doua trepte???

Modificat de astacist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu 2 ventilatoare sunt cu AC. Al tau are doua trepte...

Ti-am raspuns pe celalalt topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut,mersi mult :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am gresit topicul, se poate sterge.

Modificat de ZBENG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna baieti ,

De cateva zile am si eu o problema cu masina din semnatura , nu mai porneste , culmea e ca am dat o tura cu ea pe transfagarasan intoarcere prin curtea de arges , vreo 300 de km in total , nici o problema.A 2a zi am vrut sa plec cu ea , si nu mai merge, invarte, are curent , dar nu porneste , e posibil sa aibe vreo legatura cu senzor de temp defect , care raporteaza la computerul de bord care nu lasa masina sa porneasca?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu 2 ventilatoare sunt cu AC. Al tau are doua trepte...

Ti-am raspuns pe celalalt topic

Eu am AC, dar am un singur ventilator decat cu o treapta. Este posibil sa fie arsa treapta 1 si sa plece doar la treapta 2-a? Cum sunt pornite treptele, as vrea sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treapta 1

pornire: 92-97

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci , o sa caut in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu am vazut la nimeni sa zica cum se schimba sonda de apa , o pot face singur? maine vreau sa o schimb impreuna cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o foarte usor are o simpla siguranta care o scoti si am descoperit ca nu era ea buba , am lasat sonda veche pe pozitie, asa ca am o sonda noua pe stoc , daca are cineva nevoie ma gasiti cu privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o mica problema cu treapta intai de la ventilator,nu imi porneste numai in trapta a doua.oare de la ce sa fie senzor temperatura,fire intrerupte,termostat,termocupla,sigurante?

imi e frica sa nu mi se duca chiulasa,ca temp de pe ceas imi ajunge pe la 110 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o problema care cred ca este legata de senzorul de temperatura.Cand este motorul rece si il pornesc sta ~1200rpm cateva secunde, dupa care incepe si se tureaza pana la 1600-1800.Tot cu motorul rece am scos mufa de la senzor si de abia statea la relanti(dadea sa moara), iar cand puneam la loc mufa se tura din nou la 16-1800.Cu motorul cald sta relantiul ~1000rpm, iar cateodata se 'mai gandeste sa stea' normal la 750-800. Eu banuiesc ca senzorul este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cald...daca scoti mufa senzorului de temp?

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate imi mai aduc aminte, la cald, daca o scot nu mai are niciun efect.O sa incerc maine sa o scot si o sa postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata aceasta am facut un drum de aprox 15km.Cand am ajuns la destinatie am lasat motorul la relanti si surprinzator ca statea la 750-800 cateva sedunde, dupa care a cazut la 500rpm .Am deschis capota si am scos mufa de la senzorul de temp dupa care am accelerato usor si apoi am observat ca relantiul si-a revenit la 750-800rpm.Am pus mufa la loc am turat usor din nou motorul, iar relantiul a cazut din noi la 400-500rpm.Am repetat aceeasi chestie de 2-3 ori si tot asa mi-a facut.Bun.Dau sa pornesc, nimic, masina nu porneste.Scot mufa, dau sa pornesc, nimic; pun mufa la loc, dau sa pornesc, nimic, dar am ajutat-o cu acceleratia.Dupa ce am ajuns inapoi in localitate, relantiul nu mai coboara sub 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceleasi simptome le am si eu, numai ca nu coboara sub 1000, decat rar, numai la pornire. In mers se simte in masina miros de benzina nearsa, iar dimineata, pe timp rece are un mers un pic neregulat. Desfacut bujiile, 2 afumate, 2 umezite de benzina. Consuma ulei in limite, iar pe cilindrul 4 am compresie 7, fata de restul unde am 12. Cauza pe care o banuiesc: supapele nu mai inchid bine iar semeringurile de la supape sunt uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am verificat recent compresia si ii in tre 11,5-13, desi este foarte buna.O sa incerc sa schimb senzorul sa vad ce se intampla,ca alte cauze nu mai gasesc, poate stiu unii colegi.Totusi mi se pare ca a inceput sa consume mai mult cu ~1L.Mai exista vreun senzor care 'participa' la reglarea relantiului in afara de cel de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tocmai ce am cumparat un golf3 1.8gt 90cp //an 1993, am schimbat la el termostat si termoculpla si imi fierbe apa din ce in ce mai des, ajunge aproape pana la gradatia de la 110 daca nu ma insel, asta se intampla indiferent daca merg cu ea pe liber la vale sau daca merg cu 120-130, in momentul in care am oprit masina da jos, daca opresc si scot busonul de la vas imi clocoteste apa, ventilatorul nu merge atunci ca prin minune, porneste si el cand vrea, il mai aud ca ramane pornit cand opresc masina, prin alta parte nu da apa afara, pe la vas o arunca toata, cred ca are vreo valva sau ceva....am primit deja variante de genul, chiulasa sparta, garnitura chiulasa impuscata, radiator spart si alte de astea, nimic verificat, daca a mai trecut cineva prin asta si ma poate ajuta, raman dator, termostatul e de 87 grade, VA MULTUMESC, anticipat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa dai jos chiulasa...parerea mea verifica: daca ventilatorul porneste cand trebuie, daca nui infundat radiatorul (poate vi se pare amuzant...dar am auzit de asa ceva), si daca e bun termostatul.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai schimbat termocupla, ai schimbat si termocontactul de pe radiator?El porneste si opreste termocupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat doar termocupla, cei drept am gasit o cutie de poxipol in masina:)), am vorbit cu mecanicul si m-a indrumat sa cumpar alta termocupla cu 3 papuci ce sa intre mai devreme de 90grade, deci saptamana viitoare o sa incerc sa fac asta, astazi s-a mers cu masina si nu a mai avut nimic, dar inainte de asta a baut 3.5l de apa....ii era sete de la ultimul abuz....daca mai are cineva idei, chestia cu chiulasa si garnitura e scoasa ca am verificat nivelul si nu e crescut, si nu da apa pe la garnitura pe nicaieri, el o fierbe si o da jos pe la vas pe undeva in lateral, cred ca e o valva ceva acolo....nu am idee, am sa ii schimb termocupla si am sa mai vad dupa asta, dar e posibil sa fie termocupla pentru ca el cand o fierbe nu invarte ventilatorul...., stie cineva la golf 3 ai un buton ceva ce iti recircula aerul din interior, sau sa intre din ext...cred ca stiti la ce ma refer...Multam pentru raspunsul prompt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am fost si am parcat-o mai bine, cat am stat jos am zis sa o pornesc un pic si sa ii mai completez niste apa, a intrat in ea aproape 4litri, am mai turat-o un pic sa creasca temperatura, a ajuns acul de la temperatura fix la jumatate daca nu ma insel sub 70grade, exact la jumatate, cand o turam cu busonul scos de la vasul de expansiune cand dadeam drumul la acceleratie deja dadea apa afara, apoi deodata a inceput sa o clocoteasca cu toate ca acum era tot la jumatate, iesea si abur pe gaura de la buson, am pus dopu inapoi, am mai turat-o odata si a dat din nou apa pe langa fas pe partea dreapta//inspre amortizor, are ceva acolo?, supraplin sau ceva de genul asta, ma gandesc sa nu fie gaurit vasul sau ceva de genul asta, in tot timpul in care a fost pornit motorul nu a pornit ventilatorul deloc,...are cineva idee de ce face asta, ce ar putea fi dus, mi-a zis taicamiu ca e posibil sa fie termostatul pus invers?, se poate gresi asa?....este modelul care are termostatul in partea de jos daca nu ma insel este si pompa de servo acolo, e in partea stanga jos....astept pareri, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!