Jump to content

Senzorul de temperatura a apei


milika
 Share

Postare recomandată

Guest ghicicine

Poate parea stupida urmatoarea intrebare, insa fiind patit, ma bag si eu: Instalatia este aerisita?

Dupa ce ai schimbat termostatul, te-ai asigurat ca circuitul pentru caloriferul interior este aerisit? In cazul in care ai aer pe acest circuit, nu iti baga caldura in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce se infunda caloriferul? Ca e doar apa prin el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot felul de depuneri şi mizerii care există pe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatele care le-am probat au fost de 84, respectiv de 87 de grade (care e si montat acum), dar cred ca e caloriferul infundat. Furtunul care intra in calorifer frige cand pun mana pe el, iar cel care iese e doar un pic caldut, diferenta e foarte mare.

Multumesc tudor AHT pentru ideea cu Mr Muscolo, sper ca soda caustica sa nu afecteze prea tare structura caloriferului.

Ciudat ramane faptul ca la majoritatea celor intrebati "la ce temperatura sta apa?", toti spun undeva intre 80 - 85 de grade. Si la golful 2 care l-am avut apa statea la mijlocul cadranului. Sotia are golf 4, 1,4 16V si apa sta la 90 fix.etc etc..

E posibil ca motorul sa se raceasca doar din simplul fapt ca "bate vantul pe langa el"?? Am facut 120 de km pe drum intins, apa nu a crescut de 60-65 de grade, termostatul nici vorba sa deschida. Am oprit, am turat-o pe loc si foarte repede temperatura a crescut la 80. Abia atunci am simtit ca a deschis termostatul. Nu mai stiu ce sa cred, m-am blocat. Si in afara de toate astea, nu m-ar deranja foarte tare asta, daca as avea caldura in masina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !!! Am si eu .... tot cam aceeasi " PROBLEMA " ca sa`i zic asa... am motor de 1.9 GTD si temperatura la apa nu`mi creste la apa mai mult de 70 Grade nici cand stau pe loc si nici in mers.... dar caldura in masina am, frige nu pot sa tin mana la aerisirile alea... dar ma ingrijoreaza temperatura indicata de ceas, mentionez ca vara sta tot cam pe la 70 maxim 80 in mers, pe loc ajunge pana la 100 grade (vara) si incepe ventilatoarele ca sunt 2 si o raceste imediat... dar totusi 70 nu e prea putin? Daca mai are cineva problema asta sau un raspuns va rog PM !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta putin mai sus de 80 in mers si aproape de 100 la mers de melc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibi ca sonda de apa sa nu lucreze corect sau ceasul sa fie decalibrat,la mine sta la 70 si ceva de grade desi termstatul deschide si inchide normal iar temperatura apei este mai mare,se stie ca este o problema la g3 cu senzorul de temperatura,rar se gaseste unul care sa indice normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remus tata....citeste ca e un topic separat cu temperatura la golf 3 ca m-ati distrus:)) majoritatea care intra pe forum sunt innebuniti cu temperatura apei ce nu este indicata bine in bord:))asta este prima problema minora la golf 3...eu singur i-am dat de cap fara tot felul de cioflingari de mecanici care ma puneau sa schimb toata masina daca ma luam dupa ei:P

prima problema cu care ai deschis topicul si aici imi spun doar parerea dar din cate spui tu suna a calorifer infundat...

a doua pb cu indicarea apei este foarte simpla si sa va intre la toti in cap odata ca nu este foarte greu:

sa presupunem ca nu va indica bine temperatura in bord...cel mai simplu de verificat daca sonda de temperatura este de vina:mergeti la cineva care are un aparat de masurat si sa puna la motor unde se afla mufa de la sonda de temperatura,curent,si va uitati daca in bord urca automat acul de la apa pana la 110...daca urca acul,nu aveti pb cu ceasul din bord si este de la sonda de temperatura ce indica temperatura apei...multe masini au pb asta...cat despre golful 2 si la mine statea la fel la 90 si la golf 4 si toate astea mai noi asa stau...dc?pt ca asa sunt facute ele cu eroare in bord,ca daca o pui pe tester vei vedea exact cat iti indica si o sa constati ca temp indicata nu este ca cea de pe tester:P.e logic ca pornesti dimineata motorul si iti urca la 90,e clar ca nu ai um sa ai 90 de grade imediat...

cat despre sonda aceea de temperatura,ea poate influenta pornirea motorului...la mine nu pornea cateodata...doar la cald,pt ca motorul era cald si ea trimitea o alta temperatura la calculator neindicand bine si nu pornea tot timpul...am schimbat cateva de firma pana sa dau de una buna si m-am certat cu ei la diferite magazine pt ca nu erau bune de noi si mi-au zis ca e masina mea de vina...sonda care o am acum de 1 an jumate este de la meat&doria si a fost f buna iar pe tester indica cu aprox 3-5 grade mai putin.cand porneste ventilatia am 90 in bord iar pe tester 95...asa trebuie sa arate la toate...cel putin asa stiu pt motorul meu de 1,8 abs 90cp...daca mai aveti nelamuriri cu ce stiu va mai ajut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reunit aici cele 2 topic-uri care tratau aceeasi problema, senzorul de temperatura. Rog ca atunci cand deschideti un topic continutul postului sa corespunda cu titlul acordat topicului respectiv. Sunt probleme de nuanta care nu intotdeauna au aceeasi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... dubioasa treaba.... voi aveti calculatoare pe masini... eu sunt mai sarantoc si am motorul clasic :P si par in regula toate si ceasu si sonda... oricum pe mine nu prea ma deranjeaza ca sta apa la 70 dar na.... toata lumea cand se urca in masina ma intreaba dece sta apa la 70 chiar si la 180 km/h :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca mai am una... o intrebare..

Dupa cum spunea si Remus suna interesant ideea cu Mr Muscolo si sau calgon. Acum intrebarea: Din ce e facut caloriferul? Nu il distruge solutia aia? Parca Mr musculo are ceva cu soda... acizi...

M-am uitat la borcan, are o mazga groaznica pe pereti asa ca i-mi imaginez ce e in calorifer. Deci, cat de "safe" e sa bagam solutii in el si ce anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu nu stiu cat de "sigura" este solutia cu fel si fel de solutii dar in opinia mea este doar o solutie de moment care nu va avea efect pe termen lung. Cel mai bine este schimbul lui. Intotdeauna piesa noua este "piesa noua", da stiu ca este ceva de munca sa il schimbi dar nu te mai doare capul cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e robert,piesa noua e piesa noua dar atunci cand este originala de fabrica nu cele aftermarket care sunt de "rahat"-scuzati-mi expresia...orice piesa cumparata de noua este de 2 lei chiar si cele care vin pe original nu se compara cu cele cu care a venit masina,doar ca au o calitate mai buna si ca sa fiu on topic,mai bine cureti caloriferul si lasi piesele originale...succes si ai grija sa nu te traga apa in calorifer cand il cureti:))la fel ca pe Mr Musculo:))asta a fost o gluma cu nici un fel de misto...pune-te pe treaba si lasa piesele originale si doar atunci cand pica schimba-le...succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. cei care au mai urmarit topicul: azi am shimbat iar sonda de temp (a 3a) acum am luat Hella, si asta arata la fel, se ridica acul la 90 imediat cand motorul e rece :D . Eu a 4a sonda n-o mai cumpar, e ceva cu indicatoru ala din bord

Deci, 2 sonde de-alea de 40ron noi noute le dau moka, numai invatati-ma cum reglez ceasul ala sau ce sa-i fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt offtopic da` nu pot descchide unu nou... deci am un golf III variant si dupa ce temperatura apei ajunge la 90 grade si opresc motoru`, acesta nu mai porneste decat dupa o perioada de timp 10-15 minute dupa ce se raceste. va rog mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ajung apa la 90', opreste motorul, deconecteaza mufa de la senzorul de temperatura, porneste motorul. daca porneste imediat e clar ca senzorul e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si senzorul de temperatura unde il pot gasi?:vaidecapulmeu: ca nu ma pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce nu am mai ponit masina doua saptamani, am incercat sa o pornec ieri dimineata. A pornit dar a stat turata la 4000, apoi dupa 5 minute de mers cu ea si-a revenit. Dca o pornesc si motorul este rece, la fel. Am scos senzorul albastru si a scazut turatia la 900. dupa ce l-am bagat la loc a inceput sa aiba fluctuatii de turatii. Cu un alt senzor la fel face. inca nu am masurat rezistenta lui, dar astept sugestii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura temperatura indicata in bord dupa c am mers 15 min si "socul nu mai este tras" nu ajunge nici p departe la 90 de grade cum am citit p aici , ci deabia ajunge la a 4 "[cenzurat]"cred k p la 40-50 de grade. consumul il am cam mare...in oras am consum 11% gpl mers linistit nu sportiv..........c sfaturi imi dati c trebuie facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las-o in relanti in jur de 20-25 minute, in timpul asta apa ar trebui sa ajunga la 90', chiar sa si treaca putin. vezi ce se intampla si da d stire, poate cineva din cati suntem te poate ajuta. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa un mers de 15 min prin oras am mai lasat-o la relanti ink vreo 10 min si abia a ajuns p la 70 de grade. am scos senzorul si nu s-a intamplat nimic doar k temperatura apei a scazut.am pornit motorul cu senzorul scos si a pornit fara probleme.toate furtunurile sunt la fel de fiebinti deci cred k termastatul merge.....c sa-i mai fac????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o pornesti si o lasi la relnti, nu sa mergi si apoi sa o lasi la relanti. trebuie o juma de ora, vezi ce indica la bord, iei un termometru si il bagi in vasul de expansiune si compari valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare...cel putin asa sper, masina imi mananca enorm de mult(undeva la 18-20%). Initial am zis ca este de la sonda lambda, mai ales ca am vazut-o si ca era lovita...am schimbat-o si lafel. dupa aia am zis ..o fi de la senzorul acela de temperatura, m-am gandit ca daca este defect merge mereu cu soclul tras si papa mult, plus ca la acceleratie brusca ...parca se ineca...dura ceva pana sa se accelereze. Ok ma duc sa iau senzorul acela, in prima faza mi-a dat acel senzor de la primele pagini despre care lumea zice ca este de ulei..m-am dus la aia si i-am zis ca asta e senzor de ulei nu de apa...m-a bascalit pe acolo...ca e de apa, ca de cand lucreaza ea..etc, etc. si eu talamba ca nici macar nu m-am uitat inainte sa vad cum arata senzorul acela. Am comandat altul de la FAE...cum il cuplam...palpaia ledul din bord, deci era bun fix de nimica(partea proasta e ca am si dat vreo 800 de mii pe el si l-am montat mult dupa ce l-am luat, deci nema bani inapoi). Tin sa mentionez ca nu avea nici un fel de inel si arata identic cu cel vechi. Am facut acuma comanda direct de la un dealer Skoda pt. el si il astept sa imi vina. Sper ca el sa fie cel care face masina sa mearga in halul acesta, ca deja nu mai stiu ce sa ii mai fac. Unde mai pui ca ecu-ul nu imi cominica ca sa pot sa fac o diagnosticare corecta:(. Apropos, are cineva idee cam cat este un ecu sh pt. masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa un drum d la buzau la bucuresti temperatura la apa s-a ridicat decat pana la a 3-a [cenzurat]....tinand cont ca afara erau 10 grade. c poate fi d nu imi creste temperatura la 90 d grade cum am mai auzit.....lasand masina la relanti vreo 20 min apa s-a ridicat pana p la 80 d grade si a pornit si ventilatorul ala .trebuia sa porneasca asa devreme?c trebuie facut ca nu am primit nici un raspuns?vreau sa-i mai fac o diagnoza dar vreau si parerea voastra....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul deschide mai repede decat ar trebui. De aceea la 80 de grade pornesc ventilatoarele. Masoara temperatura in borcan cand ai pe bord 80 de grade sa vezi cat ai in realitate. Asta cu capacul de la borcan deschis de cand pornesti masina ca se face presiune si iti arunca apa afara.

In cel mai rau caz indicatoarele sunt decalate si trebuie reglate (asta nu stiu cum se face) sau schimbi termostatul si ai scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!