Jump to content

Probleme pornire


marianpop
 Share

Postare recomandată

sall am si eu o problema...imi joaca feste indicatorul de motorina cand este umezeala afara sau o spal dar numai daca stau cu ea pornita sau cu contactul pus pe loc dupa ce plec cu ea la drum si merg cca 5 km isi revine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am o O1, din 2004, motor 1,9TDI, ASV, 81KW, 110CP.

Am rugamintea sa ma ajutati si pe mine cu o problema.

In zilele astea de ger puternic, dimineata cand plecam la servici cu masina, incalzeam bujiile de doua ori (asa ca siguranta sa imi pornesca masina din prima),

Pornea fff usor dupa cateva secunde imi aparea un mesaj in legatura cu lichidul de racire (STOP KUHLMITTEL PRUFEN BETRIEBSANLEITUNG - in germana).

Lasam masina pornita 2-3 minute dupa care o opream si o porneam din nou, si nu imi mai aparea acel mesaj. Asa am facut vreo saptamana cat a fost -10....-20 grade.

Azi dimineata (ora 7:10, -10 grade), am facut aceeasi metoda de pornire, am pornit masina, am lasat-o tot vreo 2-3 minute si am oprit-o. Cand i-am dat cheie din nou nu a mai pornit.

Totul se deruleaza normal, pana cand ii pun contactul, da sa porneasca si dupa o secunda se aude un zgomot (ca si cum ar fi un motoras mic ce merge in gol).

Tin sa mentionez ca bateria am schimbat-o acum 6 luni, si am verificat-o si e OK.

Cine imi poate da un sfat util, sau daca a mai patit cineva la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e devina electromotorul! numai sare bendixul si de acolo auzi cum se invarte electromotorul in gol!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . S-ar putea sa fie "opritorul" ( nu stiu care este denumirea exacta a acestuia, dar opreste motorul cand iei contactul ) . Simptomul este urmatorul : in prima faza motorul da sa porneasca dupa care imediat " pierde" compresia si se invarte foarte usor .Acel opritor este situat inspre parbriz la imbinarea dintre furtunul care duce la intercooler cu o componenta metalica ( este acolo o piesa care seamana cu un ceas de butelie ) , putin stanga cum te uiti din fata masinii si este o tija care ramane blocata . Asta este la mine care am ALH , dar nu cred ca la tine difera amplasarea acestuia . Imi cer scuze pentru exprimarea mai mult decat empirica ,dar sunt paralel cu mecanica . Stiu de piesa pentru ca am patit si eu aceeasi problema ! Sper ca ti-am fost de ajutor . Numai bine !

Am gasit un post exact cu problema ta unde ai si poze . Mult noroc ! http://vwforum.vwfor...u-mai-porneste/

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pte, tu vorbesti de shut-off valve, care este in corpul EGR-ului.

Mai sigur e cum a zis Sor1neL, nu mai sare bendixul, dar poti verifica si ce a spus pte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe shutoff merg si eu ca e blocat pe inchis.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt mesajul in legatura cu lichidul de racire,cred ca trebuie sa cureti tijele metalice din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da - i-am scris si eu, dar vad ca nu s-a salvat mesajul.... plotii senzorului din vas sau mufa senzorului - de curatat cu spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi, si va multumesc tuturor pentru sfaturii.

Intradevar era shut-off valve, din corpul EGR-ului, era blocat.

Sambata o sa incerc sa il scot de acolo si sa-l curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal,

cum adica era blocat?

si eu aceeasi problema, stiu despre problema cu supapa egr, insa la mine culiseaza

ar putea fi blocata in interior?

sau chestia cu bendixul cum o pot proba?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane blocata si motorul nu poate sa traga aer. Nu, cand ramane blocata, nu o poti actiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Sper sa nu ajung la acelasi deznodamant ca si colegul de mai sus insa de cand temperaturile sunt undeva sub 10 grade la prima pornire dimineata si ori de cate ori sta masina oprita cateva ore.. cand o pornesc nu o ia normal ca atunci cand motorul e cald gen Brrrrr ci parca colcaie si se ineaca cu un tremurat puternic la pornire. Intreb doar ca idee ..ar trebui sa mi fac probleme din cauza asta? Skoda octavia 1 motor ASV 1.9 tdi 110 cai e masina, si nu am patit sa nu porneasca ..totdeauna a luat o insa de o luna doua observ o pornire mai greoaie si total diferita . O sa incerc sa filmez cu sunet cand o sa am ocazia .

Tin sa precizez ca daca opresc si o pornesc imediat e oke..merge brrrrrr ..EGR ul a fost curatat acum o luna .

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filmeaz-o .... sa vedem brrr-ul.... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi au fost 6 grade, exista acea balbaiala mica insa o sa mai filmez cand o sa fie mai frig, fiind mai accentuata .

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu ar trebui sa mi fac griji domnule Florin :) .. am filmat si o pornire la 0 grade cum a fost astazi :

. Nu inteleg de ce nu porneste rotund ca n timpul zilei si trebuie sa o rupa asa de parca mi sare un piston din motor:).
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce aud urechile mele, imi pare mai mult decat ok.

de ce nu porneste rotund ? multe considerente - de la bujiile incandescente, diferenta compresie, injectoare, etc - in linii mari, varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thnx , o intrebare mai am dar o sa postez filmuletul intr o alta sectiune deoarece e referitor la un sunet ciudat ca un tarait ..de indata ce se hotaraste yotuube sa mearga :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima postare la 0:04 acolo se aude un sunet mai ciudat, care pare a fi o fisura in evacuare.

Ultima postare: o pornire eleganta, am fost atenta....dar nu am mai auzit sunetul la secunda la care m-am referit, posibil sa ma fi inselat.

,,ca un tarait ..": este telefonul Caline :lol: fiindca eu incercam sa te sun... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este problema cu evacuarea :).. e masina veche.. daca pica..om lua alta ..1000 de lire nu i atata :) . Hrrr as vrea eu .........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
negraruovidiu

salut am si eu o intrebare, dimineata porneste ca masina si are vana in ea, dar dupa amiaza cand sa plec acasa de la servici, dupa ce a stat toata ziua in soare, porneste mai greu si parca nici vana nu are cum trebuie. ce ar putea fi? Azi a plouat toata dupa-masa, am facut cateva ture cu ea si merge super, pornea repede si avea si vana. Voi ce ziceti??

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Pornire grea la cald si consum mare de motorina, 1.1 instantaneu la relanti. Masina este sot1 1.9 asv 110cai. Pe tester nici un defect, am schimbat pompa injectie sh si aceleasi simptome. Invarte bine, baterie buna, astept ceva idei ca m-am blocat.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut,am si eu o problema,a trebuit sa desfac electromotorul de pe masina pt ca imi facea urit la pornire,nu invirtea mereu ,in fine l-am desfacut,si am constatat ca,carbunii erau murdari.i-am curatat si l-am pus inapoi,prima oara nu mi-a pornit,si l-am mai desfacut o data,uitasem sa leg firul de la carbuni,dupa ce l-am montat mi-a pornit la a 2 a  cheie.acum imi porneste perfect dar mi s-a aprins martorul de la motor si cel cu spire care imi indica intermitent.stie cineva care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa faci o diagnoza o sa stim/o sa stii.

Verifica becurile pe stop frana/swich pedala frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si stopurile pe frina merg,inainte de a umbla la electromotor nu aveam nici un martoe aprins in bord,sa fie din cauza ca masina a stat fara baterie jumate de zii?oricum maine ii fac o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!