Jump to content

Probleme pornire


marianpop
 Share

Postare recomandată

sigur nu..... fa scanarea/diagnoza = posteaza rezultatul, exact cum iti apare la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut,am o problema,cind dau sa pornesc citeodata mi se aude un harait de bendix blocat,si nu porneste,am desfacut bendixul,l-am curatat,totul ok,carbuni ,tot,la testul cu bateria si bendixul dat jos,nu se blocheaza...daca misc masina un pic in fata sau in spate,dupa ce ramine blocat,porneste,se poate sa fie din volant,sau sa ramina  blocat din cauza volantei?am schimbat ambreiajul de 2 ani?si un meserias de la service mi-a zis ca se poate sa fie strimb vreun dinte de pe volant,se poate strica ceva daca merg asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu incerci cu ce e mai simplu? sa inlocuiesti bendixul....  metodele astea de verificare la mana/ la ochi nu sunt prea bune in stabilirea unui diagnostic. verifica sa fie bine asezat si electromotorul pe carcasa.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa vad de unde fac rost de un bendix(bosh) sa probez si cu acela ,sa vad dupa ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!
Sunt posesorul unei Skoda Octavia Elegance 1.6i (BFQ),model 2003 dotata cu instalatie GPL de 5 ani(km aproximativi-200.000).
De circa 2 ani am o problema cu ea,dar nu prea i-am acordat atentie pana nu am observat ca ar consuma mult.Masina mea are urmatoarele simptome:

-consuma mult,atat pe benzina,cat si pe GPL(cam 14 litri GPL mixt);
-porneste greu uneori(nu tot timpul),atat la cald cat si la rece;
-uneori la pornire are trepidatii mari(nu foarte des);
-de cateva ori mi s-a oprit in mers la viteza mica,fiind scoasa pe liber.


Am fost la una din reprezentantele Skoda din Craiova (Autec) si a aparut pe tester amestec sarac:

16555 P0171 035
Bank 1,fuel measurement system
System too lean
Sporadic fault

Din ce am citit ar fi una din urmatoarele cauze:
-debitmetru defect;
-scapari de aer in admisie;
-sonda Lamdba defecta(am schimbat ambele sonde Lambda acum 6 ani,montand 2 sonde Bosch).
Cei de la Autec nu m-au lamurit si vroiau sa o luam pe ghicite,facandu-mi un pret de vreo 1.600 RON ,cu reducere,bineinteles.
La ITP ,pe esapament am amestec bogat.
Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi,as dori sa ma duc la un service care sa stie ce face si sa nu ma puna sa schimb piese aiurea.
Am atasat si cateva poze de la un scan pe care l-am facut,poate are ceva relevanta pentru cine stie sa interpreteze valorile acelea.
http://s1308.photobucket.com/user/iorgubiti/media/IMG_20151031_110436_zpsnrdlyhgo.jpg.html?sort=3&o=2

http://s1308.photobucket.com/user/iorgubiti/media/IMG_20151031_110554_zpsifda11lj.jpg.html?sort=3&

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am mare nevoie de ajutor.sunt proprietar de Skoda Octavia 1 1.9 AHF 110 cp de 2 sapt si am o problema cu ea.porneste greu(dupa vreo 4-5 secunde) chiar daca motorul e rece sau cald.Senzorul de temperatura a fost schimbat de vreo 3 ori,cel actual am inteles ca este cel mai scump si ar fi cel original..l-am verificat cu obd-ul iar diferenta dintre temperatura care o trimite la ecu si cea pe care o trimite la instrumente este de 1 grad deci trag concluzia ca ar fi bun...cateva observatii:
-chiar daca e motorul rece,martorul de bujii nu sta  aprins mai mult de o secunda
-daca scot mufa de la ETC si dau la automat fara sa o las pe bujii porneste repede chiar daca e rece motorul
-daca scot mufa de la ETC si pun contactul,martorul de la bujii sta aprins cam cat ar fi normal ca durata de timp.
-pe obd nu imi da nici o eroare.
Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La o Octavia 1.6 i ,cate o data dau la cheie, tabloul de bord indica normal si totusi demarorul nu da niciun semn ca este excitat si ca ar vrea sa porneasca.Mai astept un pic, dau la cheie si porneste normal.

Diagnoza facuta  nu cuprinde  nimic despre acest lucru.

Ma ajuta cineva care a patit asa ceva ?

Multumesc.

Modificat de bigigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica partea electrica a contactului.

 

Va sunt indatorat,dar n-am inteles, ce sa verific contactul electric de la cheie cu firul de excitatie ?

Nu am desfacut nici odata un contact ,cum procedez ?

Modificat de bigigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica se afla in spatele partii mecanice a contactului(unde bagi cheia e partea mecanica), trebuie sa demontezi plasticele de pe coloana volanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa care poti face strap in mufa acestuia, sa vezi daca da la demaror sau nu.... daca da, partea electrica a contactului, trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca daca nu-s topite tare contactele o poti curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de ce e acolo.....sincer, nu este foarte scurt, daca are probleme merita inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am reparat dar am avut problema la contactul general nu la demaror unde e curentul mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mai merg, nu-i bai - doar ca recomand inlocuirea cu urmatoare ocazie, sa nu te lase pe la drum, etc... sa stai sa demontezi masina pe strada. Unul Valeo este in jurul la 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
maximilianbogdan

Salut. Am si eu o problema la Skoda Octavia 1.9 tdi alh, masina nu am pornit-o de o luna pe gerurile astea, nu vrea sa mai porneasca, nu imi mai vine motorina in filtru, precizez ca masina mai avea putina motorina , de abia se mai ridica acul, am mai pus inca 5 litri si tot nu vrea. Aveti idee de la ce ar putea fi? sunt nou in grup 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toarna si niste motorina in filtru

Scoate returul si umple pe acolo

Nu are pompa electrica in rezervor si se face greu amorsarea pompei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maximilianbogdan

o sa incerc asta si revin cu un raspuns daca s-a rezolvat. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, dupa o gramade de vreme, revin si eu cu o problema.
La Octavia 1, 75 kW, motor 1.6 din 2003, benzina, am schimbat EGR, senzor de aer cred (nu stiu cum ii zice exact, trebuie sa intreb mecanicul) s-au verificat furtunele, si dimineata la prima pornire de obicei, porneste si apoi moare motorul, este cateodata cand se aude parca un trancanit metalic.
Deja nu stiu ce sa ma mai fac, sau ce mecanic sa mai schimb dar problema e foarte deranjanta... Aveti vreo idee ce sa fie?   


Ovi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanare de erori , inlocuire pompa benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

cum a zis colegul, scanare erori si verificat presiune benzina, in principiu din erori ar trebui sa iti spuna ce o doare sau in ce directie sa te uiti:DD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca pompa de benzina e obosita, nu da nici o eroare pe tester.
Problema asta am avut-o si eu si mai multi prieteni pe 1.8t odata cu frigurile care au trecut.

Solutia este inlocuirea pompei de benzina. Un aspect interesant este ca atunci cand aveam peste 1/2 din rezervor plin, pornea normal. Cel putin in cazul meu si al unui coleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 31.10.2015 at 7:45 PM, Candian0 said:

Salutare!
Sunt posesorul unei Skoda Octavia Elegance 1.6i (BFQ),model 2003 dotata cu instalatie GPL de 5 ani(km aproximativi-200.000).
De circa 2 ani am o problema cu ea,dar nu prea i-am acordat atentie pana nu am observat ca ar consuma mult.Masina mea are urmatoarele simptome:

-consuma mult,atat pe benzina,cat si pe GPL(cam 14 litri GPL mixt);
-porneste greu uneori(nu tot timpul),atat la cald cat si la rece;
-uneori la pornire are trepidatii mari(nu foarte des);
-de cateva ori mi s-a oprit in mers la viteza mica,fiind scoasa pe liber.


Am fost la una din reprezentantele Skoda din Craiova (Autec) si a aparut pe tester amestec sarac:

16555 P0171 035
Bank 1,fuel measurement system
System too lean
Sporadic fault

Din ce am citit ar fi una din urmatoarele cauze:
-debitmetru defect;
-scapari de aer in admisie;
-sonda Lamdba defecta(am schimbat ambele sonde Lambda acum 6 ani,montand 2 sonde Bosch).
Cei de la Autec nu m-au lamurit si vroiau sa o luam pe ghicite,facandu-mi un pret de vreo 1.600 RON ,cu reducere,bineinteles.
La ITP ,pe esapament am amestec bogat.
Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi,as dori sa ma duc la un service care sa stie ce face si sa nu ma puna sa schimb piese aiurea.
Am atasat si cateva poze de la un scan pe care l-am facut,poate are ceva relevanta pentru cine stie sa interpreteze valorile acelea.
http://s1308.photobucket.com/user/iorgubiti/media/IMG_20151031_110436_zpsnrdlyhgo.jpg.html?sort=3&o=2

http://s1308.photobucket.com/user/iorgubiti/media/IMG_20151031_110554_zpsifda11lj.jpg.html?sort=3&

Revin dupa ceva timp...
Din pacate nu am rezolvat problema,desi :
- am schimbat tubul de aer care duce de la filtrul de aer la clapeta de acceleratie;
-am schimbat furtunul de gaze carter;
-am curatat clapeta de acceleratie si am readaptat-o cu VCDS.
In continuare masina are aceleasi simptome si aceeasi eroare.Am cumparat un VCDS si m-am jucat putin pe acolo pe la campurile 002,atat stationar cat si in mers,030 si 032.

In prima imagine este campul 002 la relanti,in a doua este 002 stationar cu acceleratia la 3000 RPM,in a treia imagine este 002 in mers,in a patra imagine este campul 030,iar in ultima 032.
La prima vedere pare a fi un "vacuum leaks" ,valoarea din primul camp de la 032 fiind foarte mare,aceasta oscileaza de la 20 pana pe la 50.
Sondele par in regula,la 030 am 111 care se mai modifica rar in 110.
Nu stiu daca debitmetrul este defect din cate am citit ,testand 002 la relanti ar trebuie sa fie peste 2,iar eu am valoare mai mica,apoi 002 stationar la 3000 RPM am abia 8(desi ar trebui 10),iar cu 002 in mers (accelerat in treapata a doua)am maxim 70,desi din ce am citit ar trebui sa am minim 80(0.80x102 CP cat are masina).
Va rog sa ma ajutati cu o interpretare daca se poate,pentru ca nu stiu ce sa mai fac.

002 la relanti.JPG

002 stationar la 3000RPM.JPG

002 in mers.JPG

030 after deleted codes and 5 minutes acceleration.JPG

032!!!!.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Revin cu un update ,poate este util pentru cineva: am depistat o scapare de vacuum,tubul de aer pe care il schimbasem cedase.Am schimbat tubul,masina trage mai bine,este vizibila o schimbare,dar problema nu este rezolvata total.Am parcurs cateva sute de kilometri,masina a mers bine,am verificat cu testerul,nu a mai aparut eroarea de amestec sarac.Apoi,dupa un drum la mare s-a prins MIL iarasi si la scanare am gasit doua erori: pe langa 16555,cea de amestec sarac ,apare acum si 16825,eroare care mi-a mai aparut o data acum cateva luni. Ce este interesant ,acum la campul 033,Bank 1 Lambda control valorile fluctueaza foarte mult,la pornire la rece am valoare negativa,sa zicem -20,apoi,pe masura ce motorul se incalzeste valoarea trece pe plus,ajungand chiar si la +30.
Sa fie o problema cu canistra de carbon,valva de aerisire,acestea sa dea acest amestec sarac?

15.08.2016_zpsq79e56b4.jpg

15.08.2016_zpsbu75n1h5.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!