Jump to content

Probleme pornire


marianpop
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema semanatoare , tot nu porneste , bujiile si electrovalvula nu primesc curent . cand pun contactul si invart , martorii de la abs si controlul tractiunii se aprind si stau aprinsi cat timp tin contactul pus(invartit sa porneasca) demarorul invarte , dar degeaba , nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este mai degraba e de natura electrica.

Incearca o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira de bujii se aprinde cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema semanatoare , tot nu porneste , bujiile si electrovalvula nu primesc curent . cand pun contactul si invart , martorii de la abs si controlul tractiunii se aprind si stau aprinsi cat timp tin contactul pus(invartit sa porneasca) demarorul invarte , dar degeaba , nu porneste

cum ti-ai dat seama ca nu ai curent la bujii si electrovalva? te-ai uitat la EGR, este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat cu un voltmetru . nu m-am uitat la egr daca se misca , o sa ma uit , dar nu cred ca se misca , se comporta ca si cum ecu nu ar comanda nimic , in rest , in bord se aprind toati martorii normal , se sting si dupaia cand dau cheie , se aprind martorii de la abs si controlul tractiunii , asta e singura diferenta fata de inainte cand pornea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare baieti... am si io o problema am o skoda octavia 1.9 tdi 110cp din 2000 m-am cam jcat cu masina mea prin zapada sau mai bine spus am patinat cu ea si acum cand dau in marsarier se aude un zgomot...niste trepidati...pana pleaca de pe loc inapoi ce sa aiba???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca toti ne-am jucat prin zapada, dar trebuie s-o facem astfel incat sa nu fortam masina prea tare... :icon_thumright:

Doar cand dai in marsarier?

S-ar putea sa fi fortat prea tare ambreiajul sau sa se fi dat peste cap ceva in cutia de viteze.

Daca, in plus, intra mai greu in viteze s-ar putea sa fie ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intra greu in viteza intra foarte bine si merge foarte bine inainde dar cand dau inapoi se aude o bataie pe partea dreapta un duruit mai exact pana pleaca de pe loc sau daca tin calcata frana si incerc sa dau inapoi se aude lafel.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred totusi ca ai gheata pe contraaripile de plastic sau intr un caz mai nefericit poate s a spart una si freaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa spun dar astazi facu umpic de dimineata si acuma nu mai face asta dupa ce patinai cu ea putin.....se poate sa fie tamponul de balans?????????ca face figuri si atunci cand o bruschiez in orce treapta adica cand reduc viteza si apoi ma dau tare la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sall am si eu o problema am curatat intercooleru de ulei era cca 200 ml in el si ieri am ramas intr-o panta si am cam forjat la ea ca nu urca si de dimineata am gasit lipsa cam 150 ml de ulei sa fie tot in intercoler ? si daca da de ce? am urcat cu ea cam 2 km de panta si a fost sloata asta si am cam omorat la ea intr-antaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti baga ulei in intercooler, inseamna ca ai probleme la turbina, mai exact uzura in lagarele axului. Deci e cam nasoala treaba...

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut/ Am si eu o problem cu pornirea. Pana acum am avut probleme cu carbunii de la electromotor care trebuiau schimbati de ceva timp. Am tot amanat iar acum nu mai porneste deloc masina. Invart de cheie si degeaba. Nu se mai intampla nimic. Nici "clanc" nici nimc. Ce poate sa fie? Am verificat curentul in baterie si este ok, firele par ok toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte probabil sa fie ce banuiesti si tu, electromotorul. Problema este ca pe Octavia electromotoarele sunt facute de 2 producatori, mai precis Bosch si Valeo. Daca este Bosch, ai noroc, se gasesc piese de schimb, daca e Valeo, atunci e mai urat, ca nu gasesti piese de schimb noi pt.el. Stiu un prieten care a fost nevoit sa-si ia un alt electromotor SH pt. ca avea carcasa bendixului (cea de aluminiu) sparta. Nu a gasit piese de schimb noi nicaieri, nici la reprezentanta macar.

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu o problema cu o SOT. Cand o pornesc se aude la motor ca un fel de curea ce se tot invarte. Asta se intampla pana se incalzeste masina. De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...totusi, ai putea specifica ce motor e pe masina, daca in profil nu este.

Scuzati off-topic-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuzele mele...1.9 TDI 90 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu o problema cu o SOT. Cand o pornesc se aude la motor ca un fel de curea ce se tot invarte. Asta se intampla pana se incalzeste masina. De la ce poate fi?

Mai mult ca sigur este vorba de rola de ghidare de la cureaua de distributie . Cam "asa face toate" ALH-urile cand imbatraneste distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...am auzit si eu ca ar fi o problema des intalnita la aceasta masina. Ciudat mi se pare mie ca se manifesta la 70.000 km.

Ce trebuie facut in situatia asta si cam cat costa?

Modificat de bogdan0207
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut masini cu ALH care deja la 50-60.000 km aveau deja zgomotul asta la pornirea la rece. Mecanicii in service dau cu un spray de curele la distributie si dispare zgomotul, dar dupa cateva zile/ max. reaparare. Nu-ti recomand aceasta varianta, deoarece acel spray poate dauna curelei de distributie si solutia e doar de moment.

Sfatul meu este sa o lasi asa pana la 90.000 km cand trebuie sa schimbi distributia si atunci vei scapa definitiv de acel zgomot. Din pacate asta-i singura solutie viabila. In cazul in care dispui de ~2000 RON si vrei sa faci aceasta lucrare cu 20.000km mai devreme, nu te opreste nimeni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde din ce an e masina cureaua poate fi schimbata si la 150000 mai asteapta pana se mai incalzeste afara si nu va mai fi asa suparator ,asa fac alh-urile si de pe la 30000 sa mai discutat pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema de pe la 75 k . Era foarte enervanta cand era motorul rece pentru ca se auzea forte tare . Am schimbat distributia pe la 91 k si de atunci a disparut acel zgomot .Era intradevar rola de ghidare .

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut/ Am si eu o problem cu pornirea. Pana acum am avut probleme cu carbunii de la electromotor care trebuiau schimbati de ceva timp. Am tot amanat iar acum nu mai porneste deloc masina. Invart de cheie si degeaba. Nu se mai intampla nimic. Nici "clanc" nici nimc. Ce poate sa fie? Am verificat curentul in baterie si este ok, firele par ok toate.

Indiferent de tipul de electromotor , una din doua : contactul din spatele solenoidului ( bobina de pe electromotor )(contactul din interior) sau daca ai noroc sint carbunii . Daca te uiti la electromotor vezi ca la el vin un fir subtire ( comanda solenoidului ) si un fir gros , legat in spatele bobinei la un surub . Tot din spate pleaca un alt fir gros ( tot de pe un surub ) care intra in electromotor .

Proba : faci cu o cheie scurt intre cele doua suruburi ...

==Daca electromotorul se invirte ( se invirte in gol , deci nu-ti face probleme ca s-ar intimpla ceva rau ) , deci daca se invirte e de vina contactul din interiorul bobinei ( si ai ciufulit... fiindca bobina e capsulata )

==Daca nu se invirte si nu face de loc scinteie sau face scinteie mica , de regula sint de vina carbunii ( scapi usor , cu demoontarea electromotorului , curatarea si inlocuirea carbunilor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns lucian. Masina am dus-o in service sa se uite mecanicii la ea. Sper sa fie de la carbuni. Ramane de vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o. Am dus masina la service si dupa ce s-au uitat bine baietii de acolo mi-au zis k este de la alarma. Au scos mufa de la alrma si acum porneste foarte bine. Am scapat ieftin pentru ca oricum nu mai foloseam alarma de mult timp deoarece o luase razna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!