Jump to content

Skoda Nu Mai Porneste


David
 Share

Postare recomandată

Seara o parchez, fara sa fi inregistrat probleme in functionare. Dimineata nu a mai pornit.

Ma gandeam ca sunt bujiile si am tras-o la viteze mai mari in trapta a 3-a ca sa nu rup distributia. Am tras-o vreo 7-8km si degeaba :icon_thumright: .

Ma gandesc ca nu-i mai vine motorina. De inghetat e putin probabil ca e cald afara... Sta parcata in Berceni si nu stiu ce sa-i fac. Ce poate sa aiba?

Are cod motor AGR, 1.9 Diesel 90 cai

Modificat de David
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • Bogdan_b4

    10

  • pop cristian

    6

  • emilvef

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti incerca urmatorul lucru care nu afecteaza masina deloc:

Ridici capota si pe mana stanga cum te uiti la motor imediat sub parbriz este o tija, care actioneaza o clapeta care este pe circuitul de aer al masinii. Actionezi acea tija de mai multe ori dupa care mergi si incerci sa-i dai o cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu rost de o baterie .... si vezi daca porneste si numai trage masina ca ii faci mai mult rau decat bine ! Se mai aprind farurile ? pune niste aditiv in motorina care o ai in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca in seara asta sa o pornesc miscand clapeta aia de la EGR.

Sper ca de asta vb bogdan.

Multumesc si lu' electricu' :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da despre clapeta EGR este vorba!! Ai ceva depuneri de funingine si e posibil sa se fii blocat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a si fost! :D

Si cand ma gandeam sa o duc la service pe platforma pentru lucrul asta.

Masina a stat o saptamana in fata blocului :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a fost?? Ce a avut?

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai citit mai sus? Clapeta de oprire era, cea care face corp comun cu EGR-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy

am intrebat in ideea in care cineva mai sus ii recomanda sa verifice bateria!!

PS. Eu i-am spus de clapeta EGR si vroiam sa stiu sigur!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, sorry credeam ca nu ai inteles. Aceeasi problema am avut-o si eu si zilele trecute am demontat corpul EGR si l-am curatat. Mamaaa ce era acolo. Am vrut sa dau jos si galeria sa o curat dar am renuntat. Am curatat-o cu o panza de bomfaier indoita in forma de carlig la un capat cu care am curatat peretii galeriei de admisie tragand mizeria afara de pe pereti. Am curatat-o destul de bine zic eu, a durat vreo 4 ore cu totul.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate, i-am pus aditiv si a luat-o !!!

(sper ca nu am suparat pe nimeni, a fost spusa doar in spirit de gluma)

On topic: intr-adevar, a fost clapeta de la agr care se blocase al capatul cursei (pe inchis).

Nu am fost asa harnic ca al bundy dar am miscat de ea inainte si inapoi de cateva ori sa-si mai faca loc printre jeg.

Ce parere aveti de desfiintarea egr-ului insa? Nu vreau sa deschid alt topic ca cred ca s-a discutat. Poate aveti voi vreun link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice sfat este bine venit :vaidecapulmeu: decat deloc bine si asa....bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Primul lucru daca nu mai porneste verifici clapeta de la egr. Am patit-o si eu de cateva ori pana la 59 000 KM. Cred ca este de la frecatul motorului prin oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Baieti sunteti de nota 10 ! :icon_cool:

Dupa ce am incercat sa ii dau curent de la Octi2 , am revenit pe forum sa vad de ce nu porneste ... am apasat clapeta de egr de cateva ori si a luat-o din prima.. pentru mai multe detalii atasez si pozele ca eu unu nu stiam pe unde e clapeta :(

post-3188-1234213062_thumb.jpg

post-3188-1234213113_thumb.jpg

Modificat de CristiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate aia nu e clapeta de la egr ;) ,este decompresmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am apast-o de cateva ori si apoi a luat-o din prima...?!?! daca se poate sa puna careva o poza de la clapeta in cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata clapeta in interior daca incepe sa se blocheze.

post-25792-1234217626_thumb.jpg

post-25792-1234217631_thumb.jpg

post-25792-1234217649_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca daca mai imi face faza, si nu mai porneste dupa ce apas pe decompresmetru, va trebui sa dau jos acel butuc si sa il curat ? 10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va mai bloca asa ca trebuie o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut

azi am scanat masina unui coleg care a avut si el de cateva ori probleme cu pornirea

uite ce eroare am gasit, printre alte cateva minore, asta mi s-a parut cea mai grava

e legata de imobilizer

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 822 C

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 05144

Shop #: WSC 00921

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X2117301

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

cauta si fa si tu o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat.

problema s-a rezolvat acum ... un an si a fost clapeta in cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe

imi cer scuze, nu ma uitasem la data postarilor

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
salut

azi am scanat masina unui coleg care a avut si el de cateva ori probleme cu pornirea

uite ce eroare am gasit, printre alte cateva minore, asta mi s-a parut cea mai grava

e legata de imobilizer

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 822 C

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 05144

Shop #: WSC 00921

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X2117301

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

cauta si fa si tu o scanare

01314 - Engine Control Module

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.

To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/01314"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mai simplu, verifica releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!