Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Foarte bune preturile.

Eu iti recomand sa mergi pe cele originale. E mica diferenta de pret, dar vei simti o MARE diferenta, mai ales la placutele de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ti se pare ciudat la kitul de distributie ca e mai scump cel Contitech decat cel original VW?

E adevarat ca nu e obligatoriu ca ce e mai scump sa fie mai bun dar sunt 100 ron diferenta.

Daca pun distributia originala VW merg pe schimb la 90k sau la 120k?

Defapt nu cred ca voi ajunge sa mai fac eu un schimb de distributie :rolleyes: la 25k maxim cat fac eu pe an.

Mai mult de 2-3 ani nu intentionez sa tin masina.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o kestie ciudata cu placutele de frana fata la passat. Am luat acum 3 ani unul din germania si nu aveam nici un bec aprins, la cateva zile dupa ce am ajuns acasa s-au terminat placutele pe fata fara sa am vre-un bec aprins. (aveau senzori dar trecuse de ei)

Urmatorul schimb l-am facut la 1000km dupa ce s-a aprins becul si mai avea vreo 3-4mm din placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Florin, preturile astea pot diferi foarte mult, in functie de furnizor.

Si, vorba ta: nu neaparat ce e mai scump e mai bun. :rolleyes:

Si nici nu inseamna ca distributia OEM merge mai mult sau mai putin decat cea pe producator. Durata e data de producatorul masinii, in cazul tau parca 120.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou.

Multumesc pt raspunsuri lui Cosmin, vicius the one, Luci G si ABC.

Stie cineva sa imi spuna ce inseamna mesajul este AIRBAG GURTSTRAFF?

L-am observat de 2 ori pana acum in momentul in care pornesc motorul.

Eu nu stiu o boaba germana si nu stiu ce inseamna :) .

Ma poate ajuta careva?

Eventual stiti daca se poate schimba pe engleza fara a fi nevoie sa se schimbe softul?

Exista ceva optiune de limba care poate fi selectata cu Vag Com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, cand nu o sa mai ai aditiv, pe bord o sa-ti apara "engine workshop" si daca o pui pe VAG-COM o sa-ti scrie acolo ca nivelul e scazut de aditiv :ceuameni: Nici mie nu au fost in stare sa-mi zica cantitatea astia de la Quark. Eu am fost acolo in Zimand la tipu ala si l-am dat jos si asa ne-am dat seama cam cat mai e, miscandu-l :lol: Nu a fost ceva foarte exact..dar mi-am facut o idee. Aditiv..intra vreo 4 litri +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Florine, ca sa-l completez pe colegul Rio, pe langa mesaj ti se va aprinde si martorul arc electric, se afla pe turometru parca. Si daca vrei sa verifici nivelul de aditiv pune masina pe un tester VAS, reprezentantele pe bune il au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles, ca voi fi avertizat de martorul de la bord si de mesaj, dar din cate am citit in acest post fluctuatiile de turatie ar fi un semn ca aditivul e pe terminate.

Dar asta nu trebuie sa fie neaparat motivul. Eu sper sa fie asta :blah: .

Cel putin pe tester nu mi-a dat nici o alta problema la motor care sa determine acest comportament.

Oricum maine sau cel tarziu poimaine voi schimba filtru motorina, filtru aer, filtru polen pe langa distributie si placute frana.

E posibil sa fie incarcat filtru de motorina pt ca am observat ca doar cand e motorul rece are acea mica fluctuatie de turatie de la 800 cade 2-3 sec la 600 si apoi revine.

Dupa ce fac schimburile voi vedea cum se comporta.

Eu pana acum nu am observat cand isi face curatirea DPF-ului, adica acea crestere de turatie la 1000 sau putin peste.

E adevarat ca am numai 2 plinuri facute de cand am cumparat masina ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin. Am avut si eu de cateva ori impresia ca atunci cand calc ambreiajul si trec schimbatorul la punctul mort, pentru a ma opri la semafor scade turatia, dar nu are legatura cu aditivul pentru filtrul de particule.Incearca sa calci ambreiajul si ai sa vezi ca revine turatia la normal. Am citit pe undeva pe forum ca ar fi din cauza volantei, dar nu-i grav inca...

Legat de uleiul folosit, eu folosesc un ulei original pentru grupul VAG, un bidon argintiu a 5 L, Long Life III pentru DPF si sunt foarte multumit de el, am completat foarte putin (100-200 gr) intre doua schimburi de ulei 15.000 KM. In rest preturile postate de tine pentru piesele respective mi se par foarte bune, eu pentru kit distribuite OEM (curea, role, intinzator curea) am platit aproximativ 750 RON + manopera, pompa apa 250 RON, intinzator curea alternator 550 RON, consumabile si ulei 750 RON si in plus am avut !noroc! sa schimb si radioatorul de racire care a mai urcat suma cu aproximativ 550 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10X nikolas pt informatiile legate de ulei.

Referitor la preturile prezentate, kitul de distributie nu include pompa de apa, ce are un pret de 170 Ron cu TVA :blink: daca o dai la schimb pe cea veche.

Precizez ca e tot originala.

Eu am comandat deja vineri: kit distributie+pompa apa, filtre aer, polen si motorina si placute frana fata+spate.

Sper sa le primesc maine sa pot face schimburile.

Se pare ca uleiul chiar a fost schimbat in urma cu vreo 2800 km si inca nu are rost sa-l schimb ca e tot Castrol Edge (kestia aia cu ciclul de curatare, etc. ... bla bla bla :D).

Maaaama de mi se duce volant am pus-o :huh: .

Citind pe forum de kestia cu calcatul ambreiajului am facut-o si eu si chiar a revenit turatia, dar ma gandesc la faptul ca daca abuzez de varianta asta se duce mai repede ambreiajul care si asa am inteles ca in trafic intens se cam incinge si pleci mai greu de pe loc.

Cand voi merge la service (e un service specializat pe masinile VAG) pt schimbul distributiei o sa cer parerea si mecanicului referitor la fluctuatia asta de turatie sa vad el ce varinta a cauzelor in va da ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu tocmai mi-am cumparat o astefel de masina.as vrea sa stiu de unde se poate cumpara aditivul pt combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai scade si la mine usor turatia de relanti, dar asta cand e pornit AC-ul cu diferenta mare de temperatura intre exterior si cea setata pe AC (opune multa rezistenta compresorul de AC)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am descoperit problema cu fluctuatia de turatie: senzorul G62 defect!!!

La test imi da eroare la el, dar deoarece nu imi "joaca" acul la temperatura nu am luat in seama eroarea.

Insa am citit pe acest topic http://vwforum.ro/index.php?showto...l=g62&st=60 si se pare ca de acolo ar fi problema.

Cum ziceau si unii useri de acolo si lor le cade turatia cand o lasa la liber (scoasa din viteza) si chiar li s-au oprit motorul (mi s-a intamplat si mie 1 data).

Se pare ca e destul de important senzorul asta pt ca influenteaza chiar si consumul si buna functionare a motorului. :)

Luni fac si eu comanda la unul sa il schimb ca marti plec in Grecia si nu vreau sa am surprize neplacute.

Si mai vreau sa scot si consum bun :D deoarece ieri pe autostrada spre Budapesta am avut un consum mediu de 8,9 :blink: (e adevarat ca i-am dat talpa la 200 km/h dar numai vreo 15-20km dupa care am mers constant la 140 km/h)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa o fii cu senzoru ala ? Eu nu am mai primit erroarea aia, dar tot mai imi face figuri din cand in cand relanti-ul..Defapt mi-a facut figuri cand aveam nivelul scazut de aditiv, iar apoi s-a calmat..acuma foarte rar mai imi face dar nici vorba sa-mi mai moara motoru.

Florin, daca reusesti, anunta-ma si pe mine si spune-mi si costurile :icon_thumright: ca daca aia-i problema..atunci si eu il schimb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e foarte important senzorul ala. Si mie imi fluctua pana l-am schimbat. Banuiesc ca nici la voi n-o fi mult diferit comportamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toti.

Tocmai m-am intors din Grecia.

Am fost cu masina.

Total distanta parcursa aprox 2.200 km.

Am fost 4 persoane cu portbagajul plin de bagaje si clima pornita aproape non stop.

Viteza medie 98 km/h

Consum mediu 7,6%. :blink:

Mie mi se pare cam mare avand in vedere ca am mers 90% din drum pe autostrada si viteza constanta 140 km/h cu tempomatul.

Inainte de plecare am schimbat si senzorul G62. Din ce am observat nu mai sunt acele fluctuatii de turatie dar

consumul a ramas la fel de mare.

Costuri schimb senzor: 70 ron senzorul(culoarea verde) + 50 ron :) manopera (la idiotii de la Pyramis... nu mai merg acolo in viata mea).

Rio i-ai laudat pe cei de la Pyramis dar cel putin la motoarele noastre sunt in plop si plopul e in aer. Am stat 1 ora sa gasesca unde e senzorul G62 :blink: .

Si pe prostia lor ca am stat 1 ora cu masina la ei m-au taxat cu 50 ron. Am auzit eu ca sunt fostii mecanici de la service Dacia si acum chiar m-am convins.

Nu au habar de o kestie banala, ce sa mai zic sa mergi la ei cu ceva mai complicat. :biggrin:

Am vazut ca si ulei a consumat cam 250-300 g la acest drum. Vi se pare normal? Din cate am auzit aceste motoare nu prea consuma ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, nu stiu peste care mecanic ai dat, dar eu chiar nu am avut probleme cu ei. Pana acuma si-au facut treaba exemplar si nici nu m-au taxat mult. Acuma nu stiu daca e din cauza ca-l cunosc pe patron (adica tata il stie) sau doar pentru ca ei sunt asa.

Consumu mie mi se pare normal la viteza aia..normal pentru masinutele noastre ca altfel mi s-ar parea mare. Eu cand am fost pana la Sankt Polten si inapoi am avut consum de 8l/100 km cam la aceiasi viteza (+/- 20-60 km/h)..asa ca nu ma mir de consum..

In plus, acuma vezi inca o dovada in plus ca nu ii resoftata masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare cam mare avand in vedere ca am mers 90% din drum pe autostrada si viteza constanta 140 km/h cu tempomatul.

Inainte de plecare am schimbat si senzorul G62. Din ce am observat nu mai sunt acele fluctuatii de turatie dar

consumul a ramas la fel de mare.

Am vazut ca si ulei a consumat cam 250-300 g la acest drum. Vi se pare normal? Din cate am auzit aceste motoare nu prea consuma ulei.

al meu are 250k de km si nu consuma atat nici pe departe ... de fapt nu consuma aproape nimic , pana la 10000 de km (eu fac schimbu la 15000) era ok nivelul , de abia acum la 13000 nivelul a mai scazut fff putin ...

cat despre consum si al meu consuma cam 8 sau 9 la viteza aia :) asta este

daca vrei consum decent dute constant cu 110 sau 120 max , eu am facut experimentu :)

.......sau i-ati un TDI de 90 de cai , ala e campionu la consum :angry:

daca vrei mecanic bun sa imi zici pe PM !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau renuntati la modelele variant. Consumul ala la mine e pe TRIP 2 si asta cam 40% oras, 60% afara. E posibil totusi acel consum si sa-ti fi papat cantitatea aia de ulei la cat si cum ai mers cu ea(distanta, incarcarea, iar cu viteza aia de 140 sa i-o spui cui vrei tu, sunt sigur ca s-a mers destul timp cu 30-40 mai mult de ce spui), pana la urma e diesel. Dar cum ti-ai dat seama ca ti-a luat 250-300 gr ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar cu viteza aia de 140 sa i-o spui cui vrei tu, sunt sigur ca s-a mers destul timp cu 30-40 mai mult de ce spui... Dar cum ti-ai dat seama ca ti-a luat 250-300 gr ulei?

Pai daca am pus pe tempomat la 140 cum crezi ca puteam merge cu 30-40 mai mult :) ?

La intoarcere, din tot drumul am mers fara tempomat cam 80 km pe DN printr-un defileu prin Macedonia, unde era limita de 80 si in unele portiuni unde se lucra era si de 40-60. Deci mai mult nu am mers de 140.

Insa cand am mers spre Grecia am mers fara tempomat si am avut portiuni in care am mers cu 160-180 dar nu mai mult de 60-70 km si mi-a iesit consum 7,8%.

Referitor la consumul de ulei, mi-am dat seama dupa nivelul de pe joja. Inainte de plecare aveam peste zona hasurata cam 2 mm (mecanicul la care am mers mi-a zis ca nu e problema ca sunt vreo 200 gr in plus) iar dupa ce am ajuns acasa am vazut ca a scazut si e intrat pe zona hasurata chiar in partea de sus. Asa am ajuns la concluzia ca sunt vreo 250-300 gr, dar poate ma insel si e mai mult sau mai putin :D .

Oricum aveam de gand sa schimb uleiul dupa ce ma intorc din Grecia deoarece nu am facut schimbul de cand am luat masina si nu am nicio garantie ca uleiul a fost schimbat cand mi-a spus vanzatorul. Deja am 5500 km facuti de cand am luat-o (din 13.05.2009) si zilele astea schimb si uleiul+filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-i uleiul dimineata inainte de a o porni, dupa ce se va fi scurs uleiul in baie pe timpul noptii. Daca nu-i schimbi uleiul curand nu completa nimic, nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am verificat nivelul uleiului si era asa scazut.

Oricum cred ca sunt aprox 10.000 km de la schimbul uleiului si deja am comandat pe maine dimineata ulei + filtru.

Ulei Castrol Edge 5W-30 la bidon de 5 l - 250 Ron cu TVA

filtru Mann - 21 Ron cu TVA.

Maine merg sa si fac schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ar_florin,

Pai daca spui ca era 200g peste zona hasurata, de ce te miri ca s-a consumat? E f important, mai ales la motoarele cu DPF, sa nu se depaseasca nivelul de ulei. Probabil fiind peste nivel, s-a eliminat. Mecanicul trebuia sa stie ca nu se pune peste nivel, dar daca a gresit, normal ca nu ti-a zis. Tu nu ai manualul de la masina si cartea de service? E bine sa te duci pregatit cu informatiile la mecanic, si sa ii spui tu cat sa bage, ca ei stiu doar sa rastoarne bidonu cu gura in jos. Cu cititu si informatu mai greu...

Uitasem de ce ziceam de manual... acolo scrie ca e normal sa consume ulei, si e specificata si cantitatea.

Consumul nu cred ca e mare... masinile astea nu sint campioane la consum scazut, dar nici nu trebuie comparate cu alte masini diesel de 90cp si cu 200kg mai usoare. Sint masini mari, grele, si cu multi cai putere.

Modificat de Maximus9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca am vazut ca a tot luat-o in jos si am ajuns pe la mijlocul zonei hasurate dupa ce am mai facut un drum Arad-Hunedoara dus-intors (cam 380km total).

Oricum am facut schimbul de ulei + filtru si voi putea urmari eu acum exact care e consumul de ulei.

Eu am cumparat masina de putin timp si nu am schimbat uleiul pana acum 2 sapt.

Acum o verific in fiecare dimineata sa vad cum se comporta :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!