Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

A schimbat cineva senzorul de temperatura motor g2/g62 la acest tip de motor? DAca da, cum ? ca nu mai e montat pe orizontala si spre dreapta masinii sa ai cum sa-l scoti usor ci pe verticala si in jos, sub pompa tandem. NU am reusit sa scot nici macar siguranta de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost sa schimb senzorul la un service.

Au stat 4 mecanici mai bine de 1 ora pana l-au descoperit unde e :( .

La mine e acoperit cu o husa aluminizata ca un buzunar si are o capsa. E situat in partea stanga a motorului, spre parbriz.

Am stat langa mecanicul care l-a descoperit si am vazut ca a bagat mana sub un tub turtit de plastic (dupa ce a desfacut initial racordul flexibil)

si a scos siguranta. A iesit usor. Partea cu gasitul a fost cea mai complicata ;) . Bine ca a reusit sa il schimbe asa fara sa demonteze si EGR-ul ca ma taxau cu ceva bani pt treaba asta.

Asa ca se poate si fara sa se demonteze EGR-ul; daca iti zice ca nu merge altfel mergi la alt mecanic pt ca inseamna ca asta vrea sa te jupoaie de ceva banuti in plus.

Daca nu stii sigur ce trebuie sa faci mai bine mergi la un service. Risti sa rupi siguranta si pana faci rost de alta nu mai poti circula cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE schimat il schimb eu singur, l-am gasitb relativ usor, area acea husa aluminizata pe el, dar nu am reusit sa scot siguranta. Pana nu fac rost de alta nu o fortez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este un topic pe senzotrul G62 si acolo descrie pasii ce trebuie sa-i faci sa schimbi senzorul.

Am vazut un user care chiar a rupt siguranta si a facut alta din ceva sarma sau spita de bicicleta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este un topic pe senzotrul G62 si acolo descrie pasii ce trebuie sa-i faci sa schimbi senzorul.

Am vazut un user care chiar a rupt siguranta si a facut alta din ceva sarma sau spita de bicicleta.

BAi nene, dar mai lasa-ma cu topicul respectiv, stiu eu de ce am intrebat aici, ca la celelalte motoare am schimbat vreo 10 pana acum. Stii tu cum se schimba la ACEST tip de motor? Crezi ca eu intreb sa ma aflu in treaba ? :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin sa va confirm ca am rezolvat problemele postate anterior, ba chiar mai mult- din pacate pt buzunarul meu si din fericire pt sufletul nostru (al meu si al masinutei)

1. Am rezolvat problema cu calitatea aerului din interior prin schimbarea furtunului flexibil care e imediat dupa turbo

costuri: 500 RON (material/manopera). durata: 5 ore pt ca am fost primul 2.0 TDI pe care l-au rezolvat ei. Rezultate: excelenta treaba facuta de ei.

-pt cei din Bucuresti- am vorbit cu mecanicul care in prima faza mi-a zis ca nu vrea sa mai vada 2.0 TDI caci a lucrat dublu decat la un 1.9, si mi-a confirmat ca oricare dintre voi e binevenit.

Adresa nu o stiu dar va pot explica pe privat daca aveti nevoie

2. In legatura cu eroarea ce o afisa BC-ul (Abgass Werkstadt), dupa o diagnoza VAG s-a dovedit a fi bujia de la cilindrul 3, care a fost inlocuita ( cost 50RON manopera si 92 RON bujie originala VW)

3. Am rezolvat si cu aditivul din DPF- cumparat de la VW (220RON/l)- a trebuit numai completat 250ml caci masina a avut schimbat DPF-ul la 122.000Km in Germania chiar inainte sa o cumpar

4. A 4-a problema, ....eeee, asta e aparuta dupa postul anterior. Insa deschide noi oportunitati de imbunatatirile si modificarile care erau in plan pt masinuta:). Si cu siguranta il va bucura si pe Voinea caci acum nu mai am nicio indoiala sa merg la el:)(CHIPTUNING!!!)

Mai exact acum 4 zile mi-a picat turbosuflanta:((. De inteles poate la cei 200.000km. Am gasit prin cunostinte relatii si prieteni una nou nouta la incredibilul pret de 400Euro!!! In conditiile in care prin magazine si pe net nu am gasit sub 600 iar la Porsche e 1147euro!

Am cautat si de reconditionat si cel mai bun pret l-am gasit la niste baieti ce au lucrat in Turbomecanica si si-au facut propria afacere- pret reconditonare totala (ramane numai carcasa) 1.000RON + 250 manopera (demontaj/montaj pe masina). Dureaza 4-5 ore.

Pt amatori- pe PM telefon si adresa lor.

Sper sa va fie de folos informatiile si sa va scuteasca de stresul prin care am trecut 2-3 zile:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult cosmin pentru intelegere :D

Pentru inceput as vrea sa spun (din proprie experienta) cate ceva legat de DPF (filtru departicule) care este diferit de cel de pe Passat 3C. Filtrul pus pe acest tip de passat este unul cu aditiv, iar recipientul aditivului este sub roata de rezerva. Are un volum de 4 litri si se poate umble doar cu ceva aparate speciale (2 sau 3 aparate, nu mai stiu exact) pentru ca lichidul este sub presiune :D

In momentul in care nivelul aditivului este intre 0.5 si 0.3 litri, la bord o sa va apara, din cand in cand, la turatii mici (mersul prin oras) "engine workshop" si spirala. Ca sa vedeti daca aceasta este problema sau alta, v-as sfatui sa verificati cu VAG-COM-ul.

Probleme ce pot aparea din cauza lipsei de aditiv:

-Infundarea catalizatorului

-Oprirea motorului in mers din cauza errorilor date de DPF (eu am patit-o de prea multe ori pana acuma :( dar spre norocul meu, de fiecare data am fost pe faza). Errorile o sa dispara din memoria masinii doar cand DPF-ul va fii 100% functional. Altfel, degeaba stergeti errorile pentru ca ele vor reaparea (destul de rapid) si riscati sa vi se opreasca (nu sa moara) motorul. Cum se opreste ? Simplu! In cazul unei depasiri cand te duci cu o treapta la turatii mai mari de 3000 rpm iar apoi schimbi viteza, RPM-ul scade la 0 ! Asa ca mare grija cei care aveti asemenea probleme.

-curatirea DPF-ului se face mult mai des. O sa observat ca masina din cand in cand, la relanti, sa in ~1000 rpm si trage un pic mai greu, mai ales la plecarea de pe loc.

-motorul tinde sa se opreasca scazand turatia si pana la 5-600 rpm cand stati pe loc. In cazul acesta este bine sa apasati ambreiajul pana cand turatia isi revine la normal.

-consumul va fi cam cu 1l/100 km mai mare. Cel putin asta am observat eu, dar nu sunt foarte sigur.

-putere scazuta a masinii.

Maine o sa primesc si eu aditiv-ul, iar luni sper sa-l bag in masina.

P.S.: Am auzit ca o alta cauza a aparitiei errorii de DPF ar mai fii mersul subturat ! Asa ca aveti grija!

aditivul nu e sub presiune.eu am dat jos rezervorul manual si i-am pus 1 litru de aditv pt ca mai mult nu am avut.dupa aia nu sa mai aprins martorul de la bujie in bord.masina merge excelent.la fel mergea si cand se aprindea martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ieri am fost si am schimbat si eu racordul flexibil pentru ca ma intoxicam in masina..Am ales sa merg la o firma ce se ocupa de evacuari, iar acolo mi l-au taiat si au pus altul de la Bosal ( :offtopic: ) dar nu a facut cea mai buna treaba posibila, opturandu-mi din diametru evacuarii in zona racordului.

In plus, atentie !!! DPF-ul nu vine cu tot cu racordul flexibil !!!! Sunt piese separate. Racordul flexibil vine cu catalizatorul(sunt intr-una), care n-are nici o treaba cu DPF-ul.

Astea fiind zise, Luci G. uita-te bine daca ti-au schimbat aia DPF-ul sau doar catalizatorul...

P.S.: Am mai schimbat si uleiul din cutie, pentru ca-mi facea din cand in cand probleme, dar regret..Cand l-am scos, parca era ulei nou. Nu avea nici macar o tenta de negru..

Modificat de rio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu nevoie de ajutor...in decembrie am deschis un dosar de dauna pe casco deorece am luat un bolovan de pe drumurile patriei intre roti si mi-am rupt scuturile, un plastic de protectie de la burduful de planetara dreapta si inca o chestie din dreapta pe care nu o mai am (a ramas pe drum) dar din care a ramas o bucata prinsa de un surub pe care cei de la service-ul unde o repar (nu e VW) nu o pot identifica...

Ma poate ajuta cineva cu o "schema" detaliata vedere de jos sau macar cu o poza....????

Merci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pune tu o poza de sub masina ta cu zona in care e piesa ramasa incomplet. Sau chiar cu piesa respectiva.

Vezi daca gasesti vreun cod scris pe restul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eusunt, te ajuta imaginea asta? daca nu, procedeaza asa cum a zis Razvan sau sa nu murdarim topicul, pune poza pe mail ul meu (florinkrs@gmail.com) si eu iti trimit schema cu ce trebuie sa fie pe acolo.....

post-30007-1263373706_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu racord flexibil de la catalizator in sv pret 3.9 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Asta-i poza de cu ce a mai ramas din piesa.....din pacate nu pot sa gasesc pe ea nici un cod....

post-29947-1263542669_thumb.jpg

Modificat de eusunt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eusunt, pare o bucata dintr-o protectie.....acum, mai pune o poza in care sa prinzi o imagine de ansamblu...sa cuprindă mai multe componente, sa ne orientam mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mie este rupta acea piesa fix de unde-i si a ta :icon_thumright: nici eu nu stiu ce a fost (ce-i mai dubios este ca nu-mi aduc aminte sa o fi pocnit-o pe dedesupt, doar frecat usor cate o bordura la urcare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate saptamana trecuta nu am ajuns sa o ridic pe o rampa sa-i fac o poza mai buna...dar o sa ma chinui sapatamana asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eusunt, incercuieste zona unde este situata bucata aia de plastic, in poza pusa de mine, si posteaza sa vdm si noi.....

post-30007-1263845273_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am incercuit...in ambele poze si cea pusa de mine si in a ta se pot vedea cele 2 furtune...

post-29947-1263930903_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunuri...am vrut sa scriu :( dar la ora aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite un PM cu VIN-ul masinii si iti caut piesa, respectiv codul si pretul. Sigur este un plastic de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este protectia conductelor de motorina. Doar B5.5 o are. La B5 nu s-a montat.

A mai avut cineva pe forum problema asta dar nu gasesc postul acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!! am un passat din 2004 cu motor de 2.0 tdi 136 d cai.. cam rar am vazut.. dar asta e.. si am o problema.. poate ma ajuta cineva.. nu mai sta la relantiu ..si gasesc pe toba fum negru.. cu toate ca are filtru de particule.. la inceput era teava curata.. sa fie de la turbina? injectoare? astept raspunsuri.. help..

Modificat de R_a_z_v_a_n
Mutat in topic corespunzator.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! am un passat din 2004 cu motor de 2.0 tdi 136 d cai.. cam rar am vazut.. dar asta e.. si am o problema.. poate ma ajuta cineva.. nu mai sta la relantiu ..si gasesc pe toba fum negru.. cu toate ca are filtru de particule.. la inceput era teava curata.. sa fie de la turbina? injectoare? astept raspunsuri.. help..

am gresit.. este din 08-2004 dar pe libret scrie 2005 ..:D banuiesc ca lichidul de la dpf a fost schimbat in germania .. acum are 160k km, cand este pe liber stationat .. cand scade turatia la 600 .. dupa aceea se tureaza la 1000.. cand la normal.. uleiul de unde este ? de la turbina?? HELP.. thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!