Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

cum arata powerbox-ul asta?

este acel device care se pune intre senzorul de presiune situat in admisie si mufa senzorului ca sa citeasca calculatorul o presiune mai mica decat cea reala si sa ceara turbinei mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine, am facut ieri un drum de arad, szeghed cu un consum de lupo :) 4,3 cu box

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABC, nu, se pune pe senzorul de temperatura al motorinei :)

Sabine..asa consum o sa scot si eu cand o sa-l transform in 1.9 :offtopic: :) sau daca merg Arad - Timisoara in treapta a 6-a cu 70-80 km/h :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi RIO pentru informatie :Driver: . Si eu cateodata am impresia ca pleaca mai greu de pe loc..dar ce naiba are 1640 kg masina..oricum daca ma enervez putin si ii caut in coarne motorului plec foarte usor de pe loc chiar cu caii din fabrica :P :blah_: . Intr-un timp vroiam sa imi pun si eu P-box pe ea dar ..am zis ca e bine si asa , sunt multumit de consum ..acum cum s-a indreptat vremea si aglomeratia s-a mai imprastiat..scot un 9.8 - 10 in oras si un 5.5 - 6 in afara localitatii. Consumul mediu il am 6.4 in momentul de fata ( mers in afara localitatii 110 km/h si in localitati 60 km/h ).

Vroiam sa va intreb pe toti posesorii de Passat Variant daca in virje se lasa tare suspensia. Am impresia ca in viraje stranse se lasa prea tare masina. Sper sa nu imi fie telescoapele duse..si..daca cumva da..as vrea sa stiu un pret informativ la telescoape originale ( fata + spate ). Oricum nu o consider formula..pentru un wagon de familie e prea bun pt drumurile noastre

Modificat de Andrei_99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu am impresia ca se lasa cam tare in curbe :| Eu i-am schimbat telescoapele pe spate si urmeaza sa le schimb si pe cele pe fata, dar impresia a ramas aceiasi. In plus parca subvireaza mai tare decat un sedan :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai telescoapele bune masina fuge in curbe spre exterior dar niciodata o masina break (variant) nu va sta in curbe cum sta o masina berlina,tot timpul va avea o tendinta subviratoare sau supraviratoare deoarece are spatele inalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
passat 2.0 tdi

buna ziua,

Am o problema asemanatoare cu racordul flexibil pentru un passat 136cp 2.0 tdi. Va rog daca puteti sa-mi dati datele de contact ale firmei de unde ati procurat racordul fara DPF.

gabi_viespe@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul care a reusit dintre noi sa schimbe separat racordul e Nikolas.Uite nr lui de telefon: 0740111273. Ia legatura cu el si o sa-ti spuna exact unde a facut toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pt. GABI dai jos sistemul de tobe de la turbo pana la prima imbinare ,masori racordul flexibil(lungime,diametru),te duci la magazin de piese auto si cumperi racordul(gasesti toate dimensiunile),tai la flex vechiul racord si il sudezi pe cel nou.o rezolvi tu sau la service .simplu!rezolvat de mine la un alt PASSAT ,dar benzina(diferenta :la benzina racordul flexibil este o idee mai lung )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum se vede si la mine negru pe racord si miroase la motor de zici ca este autobuz vechi.

Cum fac sa dau jos DPF-ul fara sa pierd lichidul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai oricand DPF-ul ca aditivul n-o sa-l pierzi. S-a mai spus, aditivul se afla intr-un tanculet sub rezervor, daca ai sa urci masina pe o rampa ai sa-l vezi si acest aditiv este trimis prin pompare spre filtru. Dar de ce vrei sa dai jos DPF-ul? Vrei sa schimbi racordul? Eu zic sa mai astepti si sa incepi sa cauti sa gasesti racord separat pt ca altfel trebuie sa scoti vreo 5000 RON acum daca mergi la vreun service autorizat.Uite-te pe topic, ca Nikolas a reusit,ai si nr lui in profil.Sau cum a zis Mihai_lrn, cu toate ca nu vad solutia lui posibila pt ca racordul la aceste motoare este mai scurt si cam greu de sudat cum a zis el, de aia si sparge mai repede. Stai deocamdata linistit, cand am avut racordul spart si stateam la vreun semafor, iar DPF-ul se autocurata, ceilalti soferi din trafic ma strigau ca mi-a luat foc masina, se facea ceata in jurul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ce lungime are racordul flexibil, procedeul e acelasi.Am vazut racorduri la mai multe modele de masini.LA grupul VAG toate modelele diesel au racorduri flexibile de diferite dimensiuni(am vazut de curand la un audi A4 motor 1,9TDI acelasi racord flexibil ca motoarele noastre de 2.0 TDI, la fel de scurt).INTREBARE:de ce se gasesc la magazinele de piese auto toate dimensiunile de racorduri flexibile?.RASPUNS:pt. a nu inlocui sistemul de tobe care e costisitor din punct de vedere financiar.E foarte simplu de inlocuit, dar e un pic de munca si mizerie.La PASSATUL de 1.6 care l-am inlocuit a fost munca si chin pana l-am dat jos, pt. e locul stramt ,la fel si la montat ,dar la taiat la flex si apoi sudat a fost floare la ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu unde este rezervorul, doar ca se leaga cu doua conducte in DPF pe care trebuie sa le desfac cumva. Ca sa pot face sudurile si taieturile trebuie sa dau jos teava care este cu tot cu DPF.

am gasit pe cineva cu aparat de sudura in argon. as putea sa iau si racordul cu maxim 200 RON.

Imi trebuie si mie diametrul tevii ca sa stiu ce comand (din ce am citit pe aici nu se gaseste la porche decat cu DPF iar pretul este de vreo 1000 RON)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc cand am schimbat kit-ul de ambreiaj si volant, pe DPF ai un senzor si traseul aditivului, ambele se demonteaza usor si n-ai sa pierzi aditivul. Mai ai o flansa spre toba finala de la filtru, la mine la aia s-au cam chinuit ca erau coapte suruburile, dar cu putin spray WD-40 reusesti. Si mai ai o flansa chiar pe filtru, in partea spre motor, s-a demontat relativ usor. Astfel ai scapat de DPF, de acolo vezi tu cum ajungi la racord. Eu unul, cu toate ca am schimbat racordul cu tot cu DPF, n-am asistat la lucrarea respectiva, astfel ca nu pot da mai multe detalii, sper sa te ajute ce ti-am spus la demontarea DPF-ului.

Vezi ca ai gresit pretul ala, e vorba de 1000 EURO si cu piesa veche la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna!Marti,21 aprilie 2009, am avut un teribil accident de circulatie la Beharca,jud.Dolj in timp ce ma intorceam de la Herculane.La un moment dat, mi-a taiat calea o dacie, soferul neasigurandu-se si facand o manevra de intoarcere pe dubla linie continua.In urma accidentului VW PASSAT 2.0TDI s-a facut praf, repararea lui fiind practic imposibila. Sunt in continuare un impatimit VW,dar din pacate fara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea.

Sunt un nou posesor de VW Passat 3BG 2.0 TDI an 2005 motor BGW. O am doar de o saptamana.

Are 185650 km si as vrea sa fac schimbul de ulei deoarece nu ma incred in ce zice fostul proprietar.

L-am intrebat ce ulei a pus in motor si mi-a zis ca e Castrol dar de care nu stie :mop:

As vrea sa imi spuneti o parere care e cel mai bun ulei pt tipul asta de motor?

Din ce am mai citit pe net am vazut ca parerile sunt impartite (dar nu am gasit o discutie strict legata de motorul BGW,

deci va rog sa nu imi amintiti de SEARCH :lol: ca l-am folosit). Unii Castrol, altii Mobil1,Esso sau Aral.

As prefera tot Castrol dar nu stiu daca SLX Proffesional Powerflow Longlife III 5W-30 sau Edge 5W-30.

Din ce stiu trebuie pus ulei cu specificatia 507. Ambele uleiuri mentionate au aceasta specificatie dar SLX -ul nu

e si pt benzina si pt diesel? Nu ar fi de preferat un ulei special pt diesel decat unul "universal"?

Sper sa ma lamureasca cineva cat mai curand ca am de facut niste drumuri mai lungi si vreau sa fac shimbul inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o nelamurire legata tot de schimbul de ulei: stie careva daca 2.0 TDI 100 kw DPF tip BGW are sonda aceea in baia de ulei pt Long Life Service?

Am citit ca se mai numeste si "senzor de calitate ulei" parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce an de productie e masina sigur are. Verifica in cartea masinii existenta codului QG1 si stii ca are asa ceva sigur. Daca nu uita-te in portbagaj langa roata de rezerva si cauta prin codurile alea QG1.

PS: Schimba uleiul la 15.000km maxim.....uita de Long life service...mai ales in Romania unde mergi mult in oras si afumi uleiul cu egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius the one, uita la motorul asta de clasicele probleme ale EGR-ului de la motoarele 1.9 tdi, pt ca este cu totul altfel aici.Ar_florin, folosesc Castrol SLX Proffesional Powerflow Longlife III 5W-30 de 2 ani si ceva, intr-adevar trebuie folosit ulei cu specificatia 507.00. Dar uleiul care ti l-am spus mi l-au dat si la un magazin de reprezentanta in Germania dupa seria de sasiu. Intervalele la care sa faci schimbul depind de tine, normal ca la tarisoara noastra e bine la 15k, dar nu cred ca ar fi o problema daca il faci la 20 sau la 25k, mai ales daca folosesti masina la drumuri lungi. Iar senzorul acela exista la aceste motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ar fi o problema daca il faci la 20 sau la 25k, mai ales daca folosesti masina la drumuri lungi.

Si eu cu 1,9 tdi a si facut asa daca aveam drumuri lungi periodice. m-am referit la afumarea uleiului. Sa nu zici ca la 2.0tdi uleiul nu se afuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce an de productie e masina sigur are. Verifica in cartea masinii existenta codului QG1 si stii ca are asa ceva sigur. Daca nu uita-te in portbagaj langa roata de rezerva si cauta prin codurile alea QG1.

PS: Schimba uleiul la 15.000km maxim.....uita de Long life service...mai ales in Romania unde mergi mult in oras si afumi uleiul cu egr-ul.

OK. Ms mult. o sa verific.

Nici un posesor de Passat 3BG 2.0 cu motor tip BGW pe aici? :icon_thumright:

Spuneti-mi si mie ce ulei de motor folositi?

Am vorbit cu Rio si el zice ca are Aral 5W-30 dar nu stie de care Aral :blink:

Astept sugestii.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar_florin, pai tu nu vezi ca ti-am scris cate ceva? Mai suntem cu motorul asta, stai linistit. Uite eu am masina din decembrie 2006. Citeste cu atentie topicul si ai sa gasesti raspunsul la intrebarea cu uleiul, chiar si la multe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei merg la autotal cu talonul si imi dau ei un castrol SLX nu mai stiu cum 5W40 (acelasi care imi dadeau si pt AWX-ul 1.9TDI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar_florin, pai tu nu vezi ca ti-am scris cate ceva? Mai suntem cu motorul asta, stai linistit. Uite eu am masina din decembrie 2006. Citeste cu atentie topicul si ai sa gasesti raspunsul la intrebarea cu uleiul, chiar si la multe altele.

Sorry Luci G. Am dat replay inainte sa vad postul tau deoarece nu am dat refresh la pagina :biggrin:.

Am citit postul asta chiar de la inceput dar numai un singur user imi amintesc sa fi spus ce ulei foloseste.

Raspunsuri sunt multe. Unul chiar la o simptoma ce am observat-o: cateodata daca iau piciorul de pe acceleratie si scot din viteza cade turatia de la 800 cam pe la 600 pt 2-3 sec apoi revine la normal. Acum 2 zile am patit chiar ca mi s-a oprit motorul. Sa fie semn ca e gata aditivul? Masina are 185700 km si nu stiu cand s-a mai completat sau daca s-a completat aditivul. :biggrin:

Am fost la noi in Arad la Quark Motors, dealer + service autorizat VW sa verific istoricul masinii. Am intebat pe cel ce era la receptie service (care se presupune ca le stie pe toate despre masinile VW :ninja: ) si am intrebat daca se paote pune pe tester sa verific nivelul aditivului pt DPF. Mi-a zis ca nu se poate verifica nivelul :rolleyes: dar ca atunci cand scade mi se aprinde martorul la bord. Din ce am citit in acest topic Rio zicea ca la el au verificat nivelul aditivului tot la Quark. Nush ce sa mai cred.

Tot ala mi-a zis ca a fost shimbata distributia in Germania la 116k km si ca mai pot merge linistit 10k pana sa o schimb (cum ziceam am 185700).

Mai am o problema: ieri (25.05.2009) am shimbat jantele si am observat ca placutele nu mai au decat maxim 3 mm. Cam care e minimul sa mi se aprinda martorul la bord pt placute? Mii sa nu fie defect si sa nu ma atentioneze :). La voi cat mai aveati din placute cand v-a avertizat?

Modificat de c o s m i n
Post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit acum cu cineva care aduce piese din Germania.

Cum vi se pare urmatoarea oferta la consumabile PT PASSAT 3BG AN 2005 2.0 TDI BGW?

ORIGINAL VW:

filtru ulei - 26.50

filtru combustibil - 99

filtru aer - 60

filtru polen - 30

set placute frana fata - 311

set placute frana spate - 168

kit distributie - 454 :P (mi se pare suuuuuuuuuuuuuuper oferta!!!!!!!!)

PRODUCATOR:

filtru ulei - 27 BOSCH / 24 MANN

filtru combustibil - 87 BOSCH / 91 MANN

filtru aer - 28 FILTRON / 44 MANN

filtru polen - 60.50 BOSCH / 108 MANN (carbon active)

set placute frana fata - 233 FERODO

set placute frana spate - 105 FERODO

kit distributie - 550 CONTITECH si asta la fel!!! pare super oferta!!!

ULEI CASTROL EDGE 5W30 - 5L (pt filtru de particule) - 255

MOBIL SPECIAL V 5W30 - 5L (pt filtru de particule) - 207

PRETURILE SUNT EXPRIMATE IN RON CU TVA INCULS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!