Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

cu placere :)

azi e a patra zi de cand am schimbat bujia si nu sa mai aprins martorul de pe bord, sper sa nu mai vad niciodata martorul aprins ca aproape aveam cosmaruri. ieri am mai patit o chestie ciudata, care nu mi sa mai intamplat de cand am masina(am cumparato la inceputut lui noiembrie) relantiul statea la 1000rot, oare atunci isi facea curatarea la filtru?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul statea la 1000rot, oare atunci isi facea curatarea la filtru?

Da, si la mine urca la 1000 rpm si consumul instant la 2 l/h. Cand esti in mers si se curata filtrul o sa vezi un consum instant de peste 15% :D sa nu te sperii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare baieti!

1. George mai pune o data fisierul cu DPF pls, desigur daca se mai poate...

2. Am o intrebare la voi, vreau sa-mi verific service-ul, pana nu au facut o gafa... Ce ulei de motor puneti la motorizarea noastra BGW 136 CP?

Astia imi recomanda Castrol Power SLX 5W30. Nu vreau sa fac branza in motor...Ajutati-ma pls.

Mersi anticipat si spor voua si calutilor vostri! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ulei pentru motoare pompe dusse - care respecta norma vw 505.01. Vrerifica daca scrie asta pe bidon si daca da, atunci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic?! Poate ma lamuriti voi?

Baietii de la service au luat dupa numar sasiu si mi-au dat Castrol SLX Professional Powerflow C3 0W-30 (pe spate scrie: VW 502 00/503 01/505 00);

Baietii de la magazinul de piese, au luat si ei dupa numar sasiu si mi-au dat Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III 5W-30 (pe spate scrie: VW 504 00/ 507 00; Si ca completeaza cerintele fostului 503 01).

Cine are dreptate? :( :blink: Ce sa torn? Mentionez ca masina este un VW Passat 3BG, 2.0 TDI 136 HP, cu DPF(si lichid din ala scump pentru catalizare)din 2005. Daca va ajuta numarul de identificare va rog sa-mi spuneti.

Mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III 5W-30 (pe spate scrie: VW 504 00/ 507 00 trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

504.00 si 507.00 - norme VW de ulei pentru motoarele Euro 4 pe benzina respectiv diesel cu filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Alex si Florin, deci astia de la dealer mai nu mi-au facut-o cu service-ul lor... Bine ca m-am trezit la timp! :ceuameni:

Va multumesc baieiti, acum dorm linistit, stiu ce sa bag :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu nevoie de ajutor! Detin un PASSAT 3BG (B5.5) din 2004 cu motorizare de 2000 cmc TD, cutie de viteze 6+1, cod cutie HHQ. De ceva vreme am un vajait ca de rulment in timpul mersului, care se amplifica usor la viteza mai mare si atunci cand motorul este cald imi intra foarte greu in marcharriere. Am fost la una din reprezentantele VW din Bucuresti si mi-au spus ca de vina este cutia de viteze, sfatul lor fiind sa caut o cutie second-hand sau una noua (nu vreti sa stiti cat costa la ei una noua!!), deoarece de reparat cea de pe masina costa cat nu face si s-ar putea sa nu iasa treaba buna avand in vedere ca sunt niste reglaje foarte fine de facut.

Ideea este daca cineva a mai avut problema asta sau daca poate sa ma ajute cu o cutie second-hand, cod cutie HHQ (6+1 trepte), eu am cautat peste tot si nu am gasit. Multumesc,

Modificat de adip63
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ,baieti! E prima mea postare pe forum datorata unor probleme(normal)la masinuta.Am mesajul EMISSION WORKSHOP in bord,spirala bujii palpaie,poza cu DPF si mesajul DIESEL PARTICULATE FILTER-INSTR.Masina nu trage,la tester mi-a dat cod 18434 -(DPF) eficienta sub pragul admis.Mentionez ca am verificat nivelul de aditiv si dupa parerea mea mai am cam 1l aditiv.Va rog,daca a-ti avut vreunul vreo problema similara si daca s-a rezolvat doar prin completarea cu aditiv pt. ca de schimbarea DPF nici nu vreau sa aud ! :somnmare: Va multumesc !

Scuze de intarziere,mi-am rezolvat problema prin schimbarea senzorului situat pe filtrul de particule(nu stiu codul acestuia)!

Stie cineva care este siguranta de la priza de 12v(bricheta) dintre scaune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E una dintre sigurantele de sub blocul de relee. Pt a ajunge la ea, trebuie sa demontezi capacul de sub bord, de la piciorul stang al soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am o problema asemanatoare cu a colegului TL.92.XXX , imi afiseaza la bord mesajul DIESEL-PARTICLE FILTER INSTRUCT. , dar fara mesaj de EMISSION WORKSHOP in bord, sau spirala palpaind..., masina merge normal dar de cate ori o pornesc apare mesajul ala si imaginea galbena cu filtru de particole!Ce credeti ca ar putea fi?...scuze , am uitat sa mentionez,rezevorul de lichid DPF a fost umplut in urma cu doi ani cand am cumparat masina, in Germania la 134000km , acum are 169573km deci ar trebui sa mai mearga catva km!...multumesc anticipat!

post-46166-0-26000100-1302247366_thumb.j

Modificat de fmarius2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mai poate cineva urca undeva fisierul acela pdf cu procedura pt umplerea bidonasului de la filtrul de particule?

de preferat pe megaupload.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am schimbat racordul elastic cu unul bosal si in trei zile s-a rupt, m-am suparat si am nilocuit teava cu totul (de la turbina pana la mufa dintre DPF si toba de mijloc cu teva+ catalizator luate de la fostul meu AWX acum o luna si jumate. Un prietem mi-a reprogramat ECU sa nu mai citeasca dual presure sensor, lambda si temperature sensor ca pe esapamentul de AWX nu aveam unde sa le leg si la DPF OFF aceasta este procedura standard.

Inainte aveam consum instantaneu de 8% in treapta 6 si 140km/h iar dupa schimbare ajunsesem la 6,5-7% .

Din pacate nici o minune nu tine prea mult si mai nou observ cam mult fum negru, consum de 8% la viteza de 140Km/h si parca nici nu mai am la fel de multa putere (dupa scoaterea DPF-ului am simtit ca este mai Harnica la demaraj, insa acum a ajuns mai rau decat atunci cand il avea)

Aici sunt poze cu esapamentele demontate http://178.156.157.158/dpf/

si btw este vreo cutie de viteze cu trepte mai lungi? a mea in treapta 6 are 1000 rpm-50 km/h, 2000 rpm-100 Km/h 3000 rpm-145 Km/h si 4000 rpm-200 Km/h

http://178.156.157.158/cv/ aici sunt poze la cutie (la inceputul verii a crapat si volant :(( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABC, deci ai incercat sa elimini DPFul, am inteles corect?

Pare interesanta ideea, pt ca ar elimina niste costuri si probleme, teoretic.

Practic, din ce spui tu nu e asa usor. Cu ce soft ai reprogramat ECU? De pe alta masina/model? De aici poate sa fie buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocult teava cu catalizator+DPF cu alta de la o masina euro3 fara DPF.

Reprogramarea a facut-o butonistul cu o interfata ce a citit tot Flash-ul din ECU, l-a mixat cu ceva program care stia sa scoata parametrii DPF si l-a scris la loc in Flash.

Dupa procedura, am scos sondele din mufe si nu a dat nici o eroare.

Omul nu era la prima masina cu DPF_Off, in general repara calculatoare de motoare (la modul hardware, inlocuind cip-ui prin ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Scuzati ca scriu aici, in caz ca scriu intr-un loc neadecvat, dar detin masina din titlu si vreau sa ii verific nivelul de la aditiv. Se verifica prin portbagaj sau pe dedesubt, cu masina ridicata pe elevator? Mii de multumiri si scuze daca am scris intr-un loc gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu siguranta ti-ai rezolvat problema, dar scriu pt cei care vor avea aceeasi hiba. Am patit la fel, in trafic urban. Mecanicul a pus testerul si nu a gasit nimic ciudat, asa ca m-a trimis la plimbare pe autostrada, pt viteza si turatie. Abia am intrat pe autostrada si s-au aprins alte alea, si bujie, si engine workshop. Problema s-a rezolvat prin curatire fortata. Si Pronet (pe care-l salut) a dat aceeasi solutie in urma cu ceva vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine se ofera sa ma ajute cu o scanare pt a vedea cat de imbacsit este dpf-ul? Asta in Bucuresti, undeva pe Miercuri sau Joi? :D

Dau ceva bere rece :)

A schimbat cineva garniturile de la prinderile DPF-ului cu traseul de evacuare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

Sunt si eu interesat sa verific gradul de imbacsire al DPF daca nu este mare deranj pentru tine.

Daca cineva a reumplut rezervorul de aditiv sa ne spuna care sunt preturile si de unde se poate achizitiona acest aditiv in afara de reprezentanta, codul aditivului este G 052 143 A2.

Modificat de EMIL_bz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit pe un site german (dar nu am inteles prea bine) ca unii ar spala filtrul de particule atunci cand e plin de funingine si nu mai face fata! Ei spun ca dupa aceea a mers din nou foarte bine! Este cineva care poate sa spuna exact procedura si daca e cineva care a facut asta cu succes...

http://translate.goo...6prmd%3Dimvnsfd

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&prev=/search%3Fq%3DDieselpartikelfilter%2Bsp%25C3%25BClen%2B3BG%2B2.0TDI%26hl%3Dro%26biw%3D1067%26bih%3D480%26prmd%3Dimvnsfd&rurl=translate.google.ro&sl=de&u=http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php%3Ft%3D15877%26sid%3D6d160c6985bde422a2679fba6d99b3b3&usg=ALkJrhh_ZNOms981flgD63UMHYfKToCZKA

Modificat de fmarius2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand o sa caut si eu o firma serioasa care sa stie sa anuleze DPF-ul, gasisem o firma, dar modelul asta de motor nu era la ei in lista, iar pana sa ajung la ei o sa incerc sa dau jos galeria si sa il curat.

Faza cu, curatatul lui nu cred ca tine mai mult de cateva sute/mii de km deoarece el tot se va imbacsi.

Citisem ca ar exista un fel de solutie gen "particle filter cleaner", dar nu stiu daca este pentru curatat sau este aditiv de se pune in motorina. Hai sa tinem aproape ca treaba e nasoala cand incepe sa se regenereze prea des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Voinea - s-ar putea sa te rezolve el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!