Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

aaaa.. relax! aia cu 4% era o exceptie pentru care am pus multa sudoare sa accelerez FF usor si sa merg pe tempomat la 65 km/h. In mod normal consuma 10-13% in oras si in jur de 8% afara.

pe autostrada la 200km/h ia cam 18-19% mai mult de 210 km/h nu am reusit sa o urc. (si 1.9-le tot la 210 se oprea din urcat)

Modificat de ABC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, nici chiar 13 nu-mi ia decat cu softu mai puternic (aprox. 175 CP) si asta pentru ca-si facea de 3-4-5 ori curatirea pe zi.. Acuma sunt curios cum o sa mearga masina dupa ce-i schimb toate piesele astea :D Sper sa fiu incantat si de putere si de consum :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de curatire! eu fac aprox 1000 km/luna si la 2-3 luni intra pe ciclu de curatire. O tin 5 minute cu trepta I pe 3500-4000 ture si ii trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu il ai nou ? sau l-ai schimbat de curand ? La mine isi facea curatirea cam de 3-4 ori la un plin (aprox 650 km), iar cu un soft mai puternic isi facea de 3-4 ori pe zi..:| Oricum, azi am comandat piesele, vineri le pun pe masina..valoarea totala a lor este de vreo 2000 euro :| (750 euro catalizatoru + 810 euro DPF-u)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope!

Am luat-o din DE la 147.000 km acum doi ani. Acum are 175.000

Racordul elastic de la catalizatorul actual il ai bun? ca al meu s-a rupt si am pus un "tzing-tzing" (Bosal) care de cand l-am pus scapa pe la capsari si inca am miros de fum in habitaclu cand stau la semafor

Ca probleme la masina.... de cum am adus-o in tara am schimbat burdufe planetare si de doua ori rulment roata stanga fata (primu l-am luat de pe fosta masina taind cu flexul portfuzeta, ca erau sparte urechile pt pivoti si l-am pus cu fuzeta fostei masini, dar se auzea la fel huruitul, apoi am pus rulment nou si in continuare se aude) Acum am ridicat-o pe rampa si am bagat 100km/h cu rotile ridicate si spune mecanicul ca de fapt ar fi pe dreapta :) deci inca 300RON bag in ea (daca tot l-am pus nou pe stanga il pun si pe dr tot nou ca sa nu mai umblu nici o data la ei)

In rest, este o masina tipic nemteasca care cere motorina si apa la spalatorul de parbriz (imi spala si farurile, deci pana la mare trebuie sa opresc o data ca sa-l umplu din nou) si imi ofera kilometrii confortabili

Pe cartea service scrie ca la revizia de 120.000km s-au schimbat distributie si completat aditiv DPF, deci.... sa ne auzim la 240.000 km :P

De cand am schimbat racordul elastic si nu mai pierde mult gaz pe la el nu mi s-a mai aprins "emission workshop" si face curatirile rar

Modificat de ABC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante masini avem..vezi ca la 120 000 km trebuia si DPF-ul schimbat, conform reviziei :) Oricum, si eu am schimbat racordul flexibil cu ceva tot de la Bosal, dar nu mai am probleme, desi din cand in cand, in timpul curatirii mai simteam miros in masina, dar racordul nu e spart si nici pe la suduri nu ii negru deloc..deci nu stiu ce sa cred.

In plus, mie nu mi-a dat nici o erroare cand am avut racordu spart, doar acuma imi da pentru DPF. Imi da "engine workshop" si "diesel particulate instructions" si masina nu mai trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o citire cu vag-ul

Se pare ca nu mai ai suficient aditiv in DPF

De aceea si curatarile dese, plus ca se poate defecta si costa numai 4.000Ron :icon_thumright:

Iar problema cu racordul se pare ca e buba nr. 1 la motorul asta

Si eu am avut-o si am rezolvat-o la fel

Masina am luat-o din De in noiembrie 2007 la 127.000 km imediat dupa ce i s-a schimbat distributia si DPF-ul, iar acum am 215.000

Deci ma apropii vertiginos de repetarea manoperei :blah: Sper sa treaca criza pana atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad: N-are treaba cu aditivul :rolleyes: Aditiv mai am vreo 2 litri cel putin, dar totusi odata cu schimbarea filtrului de particule o sa pun si aditiv sa fie full :vwrullz: Deci practic o sa schimb tot ca sa scap de probleme cel putin 2 ani. Distrubutia o am schimbata (maxim 2000 km facuti), discurile si placutele (maxim 500 km), tot ambreiajul (maxim 10 000 km), pompa de tandem (maxim 2000 km) si acuma daca mai schimb si catalizatorul plus filtru de particule, chiar nu cred ca o sa mai am vreo problema in urmatorii 2 ani, sau cel putin ma rog sa nu mai am :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia e deosebita de 1.9 TDI? poti sa dai ceva amanunte? (de unde?marca?cat a costat?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia am luat-o din Arad de la un magazin de piese, dar nu mai stiu exact cat costa pentru ca atunci am mai luat si pompa de tandem si inca ceva si nu stiu exact cat a fost doar distributia..

Cat despre diferente, nici asta nu stiu sa-ti spun, ma gandesc ca o fi vreo mica diferenta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca e diferita, unu are motoru de 1,9 si unu e 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rio- referitor la intrebarea pusa pe topicul deschis de mine iti raspund aici: DPF-ul nu l-am schimbat, caci era facuta manopera in De inainte cu 2000 km de a o achizitiona.

La noi am completat cu aditiv, imediat dupa ce am remediat si problema cu rcordul flexibil, iar din acel moment nu mi-a mai dat avertizarea Abbgas Werkstadt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat calculatorul motor de la epava de rezerva(fostul passat accidentat) cu toate ca stiam ca nu merge din cauza imobilaizar ;pornea si se oprea,doar atat;; stie cineva unde se afla imobilaizar in bord?,ca fara el si cipul din cheie nu merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ii pui bordu, ceasurile sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imobilaizar se afla in ceasurile de bord?.stiu ca la celelalte masini e o cutiuta separat la care vine cititorul de la contact;;intre timp m-am legat de avans si am umblat la el, dupa ce am tras o linie cu marcarul pe roata ax came si surub,incercand sa dau si sa iau din avans.; concluzie: si la stinga si la dreapta de linia marcata ,miscata cu 3 mm nu porneste; cu 2 mm ,porneste si se opreste;cu 1mm la drepta ,adica luat din avans:porneste mai trepidat motorul iar consum instant din 0.4-0.5 devine 0.8-0.9;;cu un 1mm la stanga, adica dat avans:motorul porneste mai frumos, mai bine si de cum l-am avut eu inainte,iar consumul instant sta in 0.4 si uneori coboara in 0.3 ,motor suna si mai frumos la zgomot;;totul se face cu motorul cald-90 grade;;in ambele cazuri avansul la relanti pe tester arata 0;;;de tras masina am senzatia ca trage o idee mai bine, dar ce ma bucura cel mai mult sunt cele injectoare parnaiase 1 si 3;injectorul1 din +1-1.1 a devenit +o.4-0.5, iar injectorul 3 din--1.4-1.5 a devenit --0.9-1.0;;per total sunt multumit, astept cand va intra DPF sa vad cum se comporta si daca nu va mai trepida motorul,daca nu va intra asa de des ca inainte si nu va mai tine asa mult autocuratirea lui ,voi fi super multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-am schimbat si eu filtru de particule si pot sa zic ca sunt extrem de multumit :) E alta masina...In primul rand trage mai bine, iar in al doilea rand masina consuma mai putin :P Cel putin asta am observat acuma dupa un drum de Timisoara, unde am avut consum de 6.6 la 120-140 km/h, fata de 8 cum aveam inainte..:D Maine merg sa-mi schimb si catalizatorul si sa mai adaug aditiv si sper sa fie si mai roz situatia :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din pacate, mi-a aparut o problema la masina...Imi scoate fum cand o calc :) Voi ati observat chestia asta, sau iar am o problema ? Si cu soft si fara soft tot imi scoate fum. Diferenta este doar intre cantitatile de fum..Poate fi de la motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat furtunul ala gros de la turbo? Poate fi fisurat, imbatranit, crapat, etc.Daca are scapari scoate fum, negru si se aude un fasit cand o calci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rio: e foarte posibil sa fie de la motorina

si eu am soft de 175CP pe ea si la 220.000km nu scoate gram de fum (si nu e o exagerare)

crede-ma ca probabilitatea ca motorina sa fie "buba" e extrem de mare, si o spun in cunostinta de cauza vazand o "chestie" la un depozit OMV-PETROM

incearca sa o mai dregi cu motorina de la o alta statie si mai vedem dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nikolas, am verificat furtunele, dar sunt ok. Acuma astept sa scap si de plinu asta de motorina sa bag de altundeva si sa vad daca mai scoate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e acum ?ai apucat sa consumi motorina cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgerazvan

si mie mi se intampla ceva in gen , da se auzea un fasait de la turbina, la inceput zici ca se auzea ceva prin aeru conditionat , nu stiam exact de unde e , scotea o groaza de fum cand o forjam , da nici nu mai tragea ! avea un furtun/tub fisurat la turbina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si le mine se aude fasaitu, dar m-am gandit ca de la intercooler..Sincer, nu cred ca or verificat furtunele de la turbina, doar de la intercooler. Maine seara ajung ai mei acasa si o sa vad ce si cum. Din cate am inteles de la taica-mio, tot scoate fum si nu ii prea place cum trage + ca o avut consumu de 7.5-8 la mers normal..deci mare. Oricum, cat de curand o sa-i schimb si filtrul de aer cu unu pentru putere si consum (made in Deva, Romania) :icon_thumright:

P.S.: George..mi-am facut iluzii degeaba, dar tu ai 1.9 TDI, deci nu ai DPF...

La mine nu inteleg cum naiba trece de DPF tot fumul negru, ca exact ala ar trebui sa fie oprit..

Vlad, la tine ai zis ca nu scoate deloc fum, nu ? La orice turatie ai duce-o..?

Modificat de rio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, nu am nicio problema de fumegare :) , chiar si peste 4000 rpm

E posibil gandindu-ma acum sa nu ai o problema la furtunul ce intra in turbo

Mai plesneste din cand in cand iar simptomele cam astea ar fi, motorul nu mai trage si fum cat cuprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare posesori de 2.0 TDI BGW.

Am si eu o problema care am tot amanat-o din primavara cand am descoperit-o: termostatul e blocat pe deschis.

Ma poate ajuta cineva cu o imagine sau o schita cu locul unde este pozitionat la acest tip de motor?

Va intreb deoarce la noi in Arad am fost anul trecut sa schimb senzorul G62 la un service si au stat aia

1,5 ore numai sa dea de el ^_^

La un service la care am fost si mi-a gasit ca e blocat termostatul (am pus-o pe tester si au verificat temperatura;

nu aveam nici 65 grade si deja isi facea circuitul)

Mi-au spus ca ma costa manopera 150 Ron :blink: pt ca trebuie sa dea tota fata jos ca atunci cand se

face schimbul de distributie.

Asta in conditiile in care termostatul ma costa 45 ron. Mi se pare exagerat sa platesc de 3 ori mai mult manopera

si as vrea sa stiu daca intr-adevar e pozitionat in asa fel incat trebuie demontata toata fata pt a avea acces la el.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!