Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

revin cu noutati; am rezolvat problemele la motor(cand pornea la rece intrerupea o secunda chiar 2,pe timp de vara ,iar iarna mai multe;cand acceleram brusc la relanti ,intrerupea cand revenea la relanti;cand intra DPF ,consum instant era 0,8-0,9 si motorul mergea intrerupt,parca mergea in 2 sau 3 pistoane, DPF intra pe la in jur de 200km de mers si dura cam in jur 4-5min. in cate 2 sau 3 reprize cu pauza de 1-2min;consum cu 1-2l mai mult; relanti nu se putea regla cu VAG,nu accepta cod 12233) si acum povestea: am fost la reprezentanta VW cu aceste probleme,spunand ca nu imi place cum merge motorul cand intra DPF si ca vreau sa mai maresc relanti si ca banuiesc ca softul din ECU nu e ok ;relanti a spus ca nu se poate modifica nu exista la ei in program aceasta optiune;s-a intrat online cu GERMANIA pt. upgrade soft,dar cand i-au dat upgrade, au zis ca softul ECU e ultima versiune;am cerut atunci sa-mi schimbe ECU cu cel care il aveam de rezerva de la masina care am facut-o praf in accident,asta la insistentele mele, pt. ca nu e bine ca pot sa mi se arda bujiile, pt. ca sunt 2 tipuri de bujii(cu alimentare continua si prin impulsuri);am spus ca nu conteaza il schimbam pe raspunderea mea pt. ca m-am saturat de acest ECU stiind ca masina cealalta mergea bine;raspunsurile lor erau ,ca face din injectoare,ca din culbutori(poate sunt sparti)ca din ax came(l-am spus ca am uzura la pistonul 2 si 3)raspunsul meu a fost: de ce nu intrerupe la relanti,(cu exceptia cand intra DPF )si in timpul mersului la indifernt orice turatie,de aceea banuiesc ca ECU e de vina (softul);am cerut sa se copieze softul de pe un ECU pe altul ca sa nu le mai schimb; raspuns :nu se poate(ceea ce nu cred, dar asta e alta poveste)cost:200 lei, pt. ce?,pt. a respecta indicatile mele,pt. ca raspunsurile lor erau:ECU e ok si alte modificari nu se pot face. daca nu aveam ECU si nu insistam ,nu plateam bani degeaba,si plecam cu aceleasi probleme...concluzie: baieti sunt varza in meserie ,daca ma luam dupa ei schimbam injectoare, ax came, culbutori;,adevarul e ca adevarati meseriasi lucreaza pe cont propiu ..;.am fost sunat daca am fost multumit de servicile lor;.cand le-am spus ca nu mai calc pe la ei,plus ca le fac si reclama ;buna" ;,ca de ce?, ca pana la urma am fost rezolvat,,;,;,,dar a uitat sa spuna ca la indicatile mele,;,.acum am 500km parcursi si DPF nu a intrat, relanti se poate regla(cod 12233) consum mai mic ,pornire fara intrerupere ;masina este alta si asta datorita altui ECU, de fapt alt soft;;;un singur lucru a-si mai face daca se poate, a-si modifica avansul actual la relanti(0,0BTDC) la 4BTDC(prescris 4-2BTDC),dar nu stiu cum;am incercat din ax came, dar degeaba..;;;.;.; .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc releul pentru bujii? banuiesc ca in el este si comparatorul pentru ECU.

Revin si cu o poza unde se gaseste releul, in cazul in care nu ai dat de el.

post-47711-0-21408200-1288715128_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va multulesc pentru sugestii...DPF-ul asta numai probleme trage dupa el...poate are si parti bune :) cu siguranta am sa fac toate verificari si am sa revin cu comentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut fratilor de VW ;)

De curand si eu am devenit fericitul posesor al unui VW Passat Variant cu motorul tip BGW de 2.0 TDI cu DPF. Masina mi-am adus-o din Germania si pana in RO nu mi-a aparut nimic in bord (mentionez ca am facut cam 1800 km prin Deutschland). In seara in care am ajuns cu ea acasa in RO, pe drum, de cateva ori mi-a aparut clipind in bord martorul releului. Peste 15-20 minute disparea si in 30 minute iar reaparea cu aceleasi simptome. Culmea ca pana a rezolva cu RAR,ITP si inmatricularea, am condus prin oras cam o saptamana si acel martor al releului nu mai aparea. Cum ies din oras si-i dau putin mai tare (120-130km/h) iar apare martorul. Iarasi culmea, caci dupa ce mi-au turat astia de la RAR masina, pentru a identifica poluarea, in ziua urmataore in bord mi-a aparut si marotul DPF-ului, care nu dispare nicicum (am incercat sa o turez la drum extern, in zadar, nu dispare...). Peste inca 500 km mi-a aparut si mesajul sa verific franele. Cu franele cred ca ma clarific eu, nu e problema, dar cu releul si DPF-ul, o fi oare ceea ce mentionati voi mai sus, despre nivelul de lcihid din acel rezervor pentru DPF?

Ajutati-ma va rog cu un sfat. Intre timp planific sa ma duc la Servis sa o scanez cu VAG Com-ul. Aveti cumva alte sugestii? Mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii care e martorul pt DPF?

Te intreb deoarece, asa cum am scris si in postul #350, la mine cand a fost scazut nivelul imi dadea mesajul EMISSIONS WORKSHOP si era aprins corpul galben pt motor.La altii am auzit ca se aprinde/palpaie spirala de bujii/releu.

Poate la tine iti indica ambele acelasi lucru.

Verifica nivelul lichidului pt DPF. E un rezervor rotund sub locul rotii de rezerva. Se vede pe sub, daca e ridicata pe elevator.

Un alt simptom ar fi ca peste o anumita turatie (2500-2800) iti taie din puterea motorului, ceva de genul limp mode, daca e foarte incarcat DPF-ul.

Si in nici un caz sa nu te pui sa o mai turezi degeaba ca nu e dacie sa o turezi ca sa-i cureti carburatorul :blah:

Un prieten cu un Passat 1.9 AWB si-a rupt asa turbina in 2 :blink: ca a turat-o cand i se parea lui cu nu tragea prea bine.

Adevarul e ca la el alta era problema, vroiam doar sa iti spun ca nu rezolvi nimic daca o turezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii care e martorul pt DPF?

Te intreb deoarece, asa cum am scris si in postul #350, la mine cand a fost scazut nivelul imi dadea mesajul EMISSIONS WORKSHOP si era aprins corpul galben pt motor.La altii am auzit ca se aprinde/palpaie spirala de bujii/releu.

Poate la tine iti indica ambele acelasi lucru.

Verifica nivelul lichidului pt DPF. E un rezervor rotund sub locul rotii de rezerva. Se vede pe sub, daca e ridicata pe elevator.

Un alt simptom ar fi ca peste o anumita turatie (2500-2800) iti taie din puterea motorului, ceva de genul limp mode, daca e foarte incarcat DPF-ul.

Si in nici un caz sa nu te pui sa o mai turezi degeaba ca nu e dacie sa o turezi ca sa-i cureti carburatorul :blah:

Un prieten cu un Passat 1.9 AWB si-a rupt asa turbina in 2 :blink: ca a turat-o cand i se parea lui cu nu tragea prea bine.

Adevarul e ca la el alta era problema, vroiam doar sa iti spun ca nu rezolvi nimic daca o turezi.

Mersi Florin,

azi am fost la IVAS Galati, mi-au scanat cu VAG-ul, au identificat nivel aditiv combustibil scazut, trebuie sa-i fac refil si 2 bujii moarte. Placutele frana le-a midentificat si vizual, deci doar aceste defecte am avut, m-am speriat de geaba :D

Mersi inca o data, spor voua si sanatate masinilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere.

Nu e chiar o usurare ca e scazut nivelul aditivului pt ca te cam ustura la buzunar.

La reprezentanta e 285 ron/l si iti trebuie vreo 4 l.

Daca reusesti sa gasesti in alta parte il iei mai ieftin.

Eu am luat cu 200 ron ca mi-a adus cineva din Germania.

Bujiile poti sa pui si Bosch nu neaparat originale ca cele originale sunt cam 80-85 ron/bucata

iar Bosch le iei undeva la 30-35 ron/bucata.

Asa ca, una peste alta piese + manopera te scapi de 1000 ron. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, voi cu axu cu came nu ati avut probleme ? Chiar astazi am vorbit cu un prieten care-mi spunea ca vrea sa-si cumpere motorizarea asta si ca a vorbit cu mai multi care ii ziceau de arborele cotit..dupa 150 000 km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cel putin nu am avut si ma apropii de 200.000 km.

Spre sa nu cobesc :banghead:

Cel putin nu am auzit pe nimeni de problema asta,dar esti sigur ca e acelasi motor cod BGW?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraaa!!! am scos bujia de la cilindrul 4 si era topita :( asa ca am luat de pe motorul fostei masini una, iar acum la cateva zile dupa schimbare nu imi mai da emission workshop. In schimb am gasit ulei rosu pe scut si ambele tampoane de la motor curse :(

Onorabil sa am in 2 ani si jumatate doar racord flexibil, burdufe planetare, o bujie, un rulment roata fata si tampoane motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,baieti! E prima mea postare pe forum datorata unor probleme(normal)la masinuta.Am mesajul EMISSION WORKSHOP in bord,spirala bujii palpaie,poza cu DPF si mesajul DIESEL PARTICULATE FILTER-INSTR.Masina nu trage,la tester mi-a dat cod 18434 -(DPF) eficienta sub pragul admis.Mentionez ca am verificat nivelul de aditiv si dupa parerea mea mai am cam 1l aditiv.Va rog,daca a-ti avut vreunul vreo problema similara si daca s-a rezolvat doar prin completarea cu aditiv pt. ca de schimbarea DPF nici nu vreau sa aud ! :somnmare: Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o regenerare fortata. Pentru mai multe detalii vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. La masina mea passat 3BG, cod motor BGW tocmai iam pus aditivul pentru filtru de particule, au intrat aproape 4l, mecanicul la care am fost ia facut o regenerare in mers cu testerul pe masina, si la 2 zile dupa operatiune iar sa aprins martorul la bord. Stie cineva exact ce trebuie facut dupa ce se adauta aditivul? Mecanicul a vb cu cineva de la reprezentanta si deacolo iau spus sa fara regenerarea, dar din banuielile mele ar trebui facuta o operatiune mult mai simpla, ori ii trebuie spus ca sa completat lichid ori trebuie facuta ceva initializare cu vag. mentionez ca imbacseala la filtru nu a fost niciodata mai mult de 29,9%, atat a fost chiar cand am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-a pus aditivul in rezervor,cu vreun dispozitiv special sau pur si simplu l-a turnat ? Rezervorul era gol total sau mai aveai ceva lichid? Te intreb pt. ca eu mi-am demontat rezervorul si vrand sa vad exact cat lichid mai am,am desfacut unul din cele doua capacele care se vad din portbagaj si in acel moment mi-a tisnit in sus putin lichid,asta insemnand ca lichidul din rezervor este sub presiune !

Unde se afla senzorul G450(exhaust pressure sensors],este cel de la intrare in DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul a folosit un furtun subtine si un flacon cu gat ascutit sa intre in furtun, si la turnat pur si silmpu in rezervor. cred ca mai aveam putin lichid pt ca nu au intrat chiar 4l, pt ca au curs vreo 50-100ml prin cealalta duza. senzorul g450 nu stiu unde se aflasi nici nu mia zis mecanicu ca ar trebui schimbat.

am ceva manual pt filtru de particule, dami un mail sa ti-l trimit.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul a folosit un furtun subtine si un flacon cu gat ascutit sa intre in furtun, si la turnat pur si silmpu in rezervor. cred ca mai aveam putin lichid pt ca nu au intrat chiar 4l, pt ca au curs vreo 50-100ml prin cealalta duza. senzorul g450 nu stiu unde se aflasi nici nu mia zis mecanicu ca ar trebui schimbat.

am ceva manual pt filtru de particule, dami un mail sa ti-l trimit.

Salut

am si eu un passat cu aceeasi motorizare si sunt interesat de metoda prin care se poate umple rezervorul de aditiv (daca necesita manevre speciale sau scule speciale) si daca este obligatoriu sa fie umplut complet rezervorul deoarece mi-ar prinde bine sa iau numai 2 litri de aditiv (e mai ieftin). multumesc anticipat ptr ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca toti am vrea manualu ala pt DPF regenerat cu lichid.

il poti pune pe un FTP ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manualul in gasiti la adresa http://dl.transfer.r...48036c2e117.zip . sper sa va foloseasca. si apropo de pb mea, azi am schimbat o bujie la care imi dadea eroare si la prima pornire dupa schimbarea bujiei sa stins martorul de pe bord cel in forma de motor. a mai patit cineva la fel, se poate sa-mi fi rezolvat pb prin schimbarea bujiei?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Aveai cumva si mesajul "Emission workshop"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Aveai cumva si mesajul "Emission workshop"?

da. acela era singurul mesaj care aparea pe BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ar fi bine sa pui un vagcom pe masina si sa stergi eroarea deoarece iti ramane stocata.

Chiar daca nu mai iti da mesajul si nu mai e aprins martorul, eroarea e stocata pana e stearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este obligatoriu sa ramana. Se poate reseta si singura, la un anumit numar de porniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martoru se mai aprinde si de la bujii, iar odata schimbate se stinge automat. Am avut si eu problema asta, dar nu mai stiu daca erroarea a ramas stocata sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a ramas, de aia ziceam ca ar fi bine sa verifice.

Si am avut o chestie foarte ciudata: martorul la motor aprins si measjul EMISSIONS WORKSHOP, am pus vag si era eroare bujii cil 1 si 4, am verificat bujiile ca erau proaspat schimbate si erau ok. dupa stergerea erorii imi aparea la 3-4 zile. S-a intamplat ca a trebuit sa schimb termostatul si de la schimbarea termostatului nu mi-a mai dat eroarea si mesajul :blink:

Pana sa schimb termostatul banuiam ca e releul de bujii deoarece am verificat si contectorii de la bujii si erau ok, bujiile noi ala ramanea singurul.

Ce legatura are termostatul defect cu bujiile-releu de bujii nu-mi pot explica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manualul in gasiti la adresa http://dl.transfer.r...48036c2e117.zip . sper sa va foloseasca. si apropo de pb mea, azi am schimbat o bujie la care imi dadea eroare si la prima pornire dupa schimbarea bujiei sa stins martorul de pe bord cel in forma de motor. a mai patit cineva la fel, se poate sa-mi fi rezolvat pb prin schimbarea bujiei?

multumesc mult pentru manual, sper sa imi fie de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!