Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

am desfacut ieri bujiile si pe vreo 2 aveau ulei pe ele,asta e de ''bine'' banuiesc nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine daca ai gasit ulei pe ele.Inseamna ca iti ajune ulei in camera de ardere ori pe la semeringurile de la supape ori pe la segmentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca de asta imi mananca ulei,semeringurile te costa mult sa le schimbi ? supapele le-am schimbat anul trecut ce-i drept din toate 16 mi-a schimbat doar cele indoide(din cauza distributiei) mai exact 8 sau 9 le-a schimbat ,o sa fac o compresie sa vedem dar asa zic si eu ca se poate sa fie de le semeringuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu as stii exact sa iti spun cat costa semeringurile dar nu cred ca este mult.

Fa un test de compresie si vezi ce valori iese,si atunci iti poti da seama din ce poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la fel am si eu problema cu acest consum de ulei cam 500 ml la 1000 de km . golf 4 1.4 16 v codul motor AKQ. ce ulei ar fi bun sa pun in el sa vad daca mai consuma la fel de mult ? sau sa ii fac un test de compresie ? motorul merge destul de bine am facut si distributia da asta e ca papa destul de mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cyrus222 la consumul de ulei pe care il ai sincer nu cred ca daca vei schimba marca de ulei sau vascozitatea nu iti va mai consuma.

In prima faza un test de compresie si vezi ce valori are.In functie de valorile compresiei atunci vezi ce trebuie facut.Ori ai segmentii dusi,ori semeringurile de la supape.

Apropo ce ulei folosesti acum?cati kilometri are masina?scoate cumva fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 169 000 km fum nu scoate si ulei am bagat din omv 15 w 40 pt ca am ramas fara noaptea cand sa aprins martorul . innainte am avut castrol de 10 w40 acum il am amestecat . vreau sa il dau afara si sa bag un fel . de care imi recomanzi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina din semnatura merg cu ARAL 5w40 si am 163.000 km.

Intre schimburi imi consuma si mie ulei dar nu in cantitate mare cat sa ma bage la idei.Este un consum normal pentru un motor de 1.4 16V(imi consuma cam 1 litru in 10.000-15.000).

Primul lucru care trebuie sa il faci este sa dai jos uleiul din motor,si sa ii pui un 10w40 dar nu vei scapa de consumul de ulei.Uleiul care il pui in motor sa aiba norma de vw si ca si producator nu lua Castrol,poti incerca un motul,aral,mobil etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul pe bujie provine de la faptul ca nu mai este etans capacul de tacheti pe chiulasa.

Capacul este lipit de chiulasa cu un mastic special si nu cu o garnitura de cauciuc sau cu semeringuri.(vorbim de ulei gasit in compartimentul bujiei).

Ulei pe electrodul bujiei nu o sa gasesti niciodata,in cel mai rau caz o sa gasesti o crusta de ulei ars care devine casant ca si piatra.

Cand faci distributia dai si capacul de tacheti jos si la lipirea lui de chiulasa foloseste un mastic special (nu genul de mastic rosu de 10-12 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

skodita mea imi consuma/papa in jur de 1L la 2000 KM! din ce am aflat e posibil sa fie de la simeringurile de la supape? Sa fac test de compresie dc masina trage bine si consuma f putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat Belco(ulei belgian) de 10 40 W,si se vede diferenta am ~3000 de km de la schimb  si abia am completat cu 1 litru si un pic,si e ieftin (75 de lei 5 litri) si sincer nu vad vreo problema,merge ok,pe bujii tot am un pic de ulei dar na cunosc problema,pentru cine are consum de ulei sa incerce Belco in majoritatea cazurilor se vede diferenta,mie mi-a recomandat cineva de la service si chiar e ok,cu mult peste castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.Am un Golf 4 1.4 16v, cu 180000km si imi mananca ulei.Cred ca la 1500km aproape 1L. Precizez ca la compresie sta foarte bine , nu da fum nici negru si nici albastru ,nu am gst urme de ulei decat pe filtru de aer.Folosesc ulei 10w 40.

Si inca o problema ar fi ca se aude un tacanit in timpul mersului incepand de la 1500 pana pe la 3000 ture.

Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca ma incadrez neaparat in ideea topicului, dar problema mea este legata de o pierdere de ulei de undeva din spatele motorului la masina din semnatura, de undeva de sus nu reusesc sa-mi dau seama exact. Am verificat garnitura de baii de ulei, nu sunt probleme. La 2000-3000km completez cam 500ml. Probleme legate de mersul motorului nu sunt. Aveti idee cam despre ce ar fi vorba?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai uitat de sub masina ,si ti se pare ca curge din spatele baii de ulei,este foarte probabil sa fie garniturile de la epurator (c-am patit si eu ceva asemanator) , cat despre consumul meu de ulei la masina,trebuie sa-i schimb segmentii,a ajuns sa-mi consume si mai mult,si nici forta nu mai are abia abia merge cu 100 km/h ,o bag la segmentat saptamana viitoare,asta e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Salut. 

Am si eu o problema asemanatoare cu a voastra. Am cumparat de curand un golf 4 din 2002 motor 1.6 16v 105cp

I-am facut schimbul de ulei filtrele si tot. Dupa vreo 800-1000de km s-a aprins becul de ulei. Cand am verificat Surpriza..Nu mai aveam deloc ulei am completat cu 1L de ulei.

Am folosit castrol 10w-40.

Imi mananca cam 1L la 800 de km.

Masina are in jur de 165.000km reali 

Nu a fost folosita timp de 2 ani.

Masina merge perfect nu scoate niciun sunet ciudat trage foarte bine

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat este bine venit.

MS

Modificat de VW.DanieL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ar putea ajuta un mecanic bun sa-ti faca o segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cred ca problema e de la semeringuri supape, sau pierde pe undeva, sau il papa pe la epurator daca e imbacsit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce rol are acest epurator de ulei si cum poate genera consum de ulei?

Nu ar trebui sa apara pete de ulei sub masina?

Cum se poate verifica daca este imbacsit? Am inteles ca preventiv ar trebui inlocuite si garniturile sau ceva de genul asta.

De asemenea, m-ar interesa si unde se afla pozitionat acest epurator la o Bora 1.6 16V BCB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Epuratorul condenseaza vaporii de ulei din baie, mai exact acele gaze de carter. Daca ele nu se condenseaza, se vor ridica prin furtumul ce iese din epurator si se vor reintroduce in admisie. Deci o potentiala sursa de consum de ulei.

Apoi, garniturile acestui epurator  in timp ajuns sa curga, deci a dou-a sursa de pierderi.

El e positinat pe blocul motor, in partea din spate, se gaseste usor daca se urmeaza traseul furtunului ce intra in filtrul de aer. e o carcasa de plastic neagra mai maricica. 

Iti recomand mai intai sa iti cumperi un set nou de garnituri, costa f putin, daca mai retin bine parca am dat 10 lei pe un set, necesare daca vei da epuratorul jos, apoi dupa demontarea acestuia sa-l cureti f bine preferabil cu spray de curatat carburatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoare ff rulate  care CONSUMA ULEI ff mult...... inainte de a desface motorul incercarea moarte n-are 

pt  5wXX   recomand VALVOLINE VR1  5W50  cel mai bun in gama asta de vascozitate

sau pt 10wXX  pt cine foloseste semisintetic 10w40

rezistentul  la ardere  ce se consuma extrem de greu...avand un flash point de sintetic (230grd)

COMMA  EUROLITE  10W40  (ulei made in UK (anglia) f bun la pret si calitate)

(gasiti la orice mag piese auto ce lucreaza cu intercars)

 

pt a cauta vascozitati pe tipuri de motoare pana in 2006  gasiti in chart-ul urmator

 

http://www.ltrom.ro/media/lub-chart-elf.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Consumul de ulei la motoarele pe benzina la masinile sh din import (nu doar VW, ci si Opel si altele) se datoreaza segmentilor de raclare cocsati (blocati) pe canalele pistoanelor, datorita schimburilor de ulei rare (nemtii schimba rar uleiul, 30-40.000 km, iar uleiul degradat incarca segmentii de raclare si blocheaza canalele si orificiile de scurgere din pistoane).

Motorul merge bine, uneori fumul este invizibil si totusi uleiul este consumat/ars. Testul de compresie nu va arata nici o problema (compresia va fi buna, segmentii de obicei nu sunt uzati, insa segmentii de ungere/raclare fiind blocati nu mai curata bine oglinda cilindrilor).

Spun asta pentru ca majoritatea se reped spre simeringurile de supape, ca apoi sa constate ca nu au rezolvat nimic. La fel o pierdere de timp si bani sunt si experimentele cu uleiuri diferite. In concluzie - consuma ulei - trebuie segmentare (uneori e suficienta scoaterea segmentilor, verificarea fantei lor, curatarea canalelor din piston si punerea la loc a segmentilor daca au fanta corespunzatoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!