Jump to content

fise din silicon


tipatescu
 Share

Postare recomandată

Vroiam sa spun ca impedantza (un fel de rezistentza electrica) e mai mica la tensiuni mari si mai mare la tensiuni mici (pentru a evita armonicele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tipatescu

    16

  • MikeRG

    10

  • forumist tacut

    9

  • tonic

    8

eu am fise siliconice luate de la dezmembrari de la diverse modele de masini ( nici nu stiu modelele ca erau intr-o gramada de fire ) si nu are ABSOLUT nici o treaba ca e de alt model .

singura problema e sa nu fie intrerupte

atunci sunt intr-adevar probleme :banghead:

aaaaera sa uit

fisele pe care le-am luat de la dezmembrari le-am si taiat la lungime pe deasupra ... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat rezon are Ultimu'! :banghead: Atata o dam de gard (fisha :banghead: ).... Nene, siliconice sau nu, de cupru sau de fibra de carbon, daca izolatzia e buna mashina MERGE, neicushorule! Cumparatzi voi j'de fishe noi, ca si oamenii aia tre' sa traiasca, nu? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merge.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa spun ca impedantza (un fel de rezistentza electrica) e mai mica la tensiuni mari si mai mare la tensiuni mici (pentru a evita armonicele).

<{POST_SNAPBACK}>

La carte atata zice: sa aiba rezistenta 4-10 ohmi. Nu zice nici de silicon, nici de sarma (in 64 cand facura astia masina mea nici nu cred ca auzisera de silicon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat rezon are Ultimu'! :banghead:  Atata o dam de gard (fisha :banghead: ).... Nene, siliconice sau nu, de cupru sau de fibra de carbon, daca izolatzia e buna mashina MERGE, neicushorule! Cumparatzi voi j'de fishe noi, ca si oamenii aia tre' sa traiasca, nu? :P

<{POST_SNAPBACK}>

da dar cu silicon merge mai rotund, si la pipait e mai misto :P si consuma cu 0.01% mai putin :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiile care conteaza la fisele de broscoi, fiindca la broasca absolut nika n-a fost pus de amorul artei, sint rondelele alea de cauciuc care impiedica jegul sa intre sub tablele de racire si sa se depuna in spatiul foarte strimt din jurul orificiului in care se insurubeaza bujia. Probabil, tot rondelele astea opresc aerul de racire sa iasa prin gauroaiele din table. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io nu le aveam ... acum aflu de ele. Nu strica niste rondele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiile care conteaza la fisele de broscoi, fiindca la broasca absolut nika n-a fost pus de amorul artei, sint rondelele alea de cauciuc care impiedica jegul sa intre sub tablele de racire si sa se depuna in spatiul foarte strimt din jurul orificiului in care se insurubeaza bujia. Probabil, tot rondelele astea opresc aerul de racire sa iasa prin gauroaiele din table. Parerea mea!

<{POST_SNAPBACK}>

Numa ptr. aer sunt puse alea acolo, jegu il baga turbina, praful adunat de ea din atmosfera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io nu le aveam ... acum aflu de ele. Nu strica niste rondele ...

<{POST_SNAPBACK}>

vezi ca se potrivesc burdufele de cap de bara de Dacie 1300 parca, nu tin la fel ca rondelele originale, dar cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar asa ca fapt divers legat de fise de silicon sau originale vreau sa va povestesc ce am patit eu. Masina am luat-o cu fise din silicon noi frumoase rosii.....a mers bine pana la un moment dat cand un dobitoc i-a infipt o bujie la cilindrul 3 un pic stramb si a stricat ghiventul, si ca urmare nu mai facea compresie suficienta si mergea prost. s-a schimbat chiulasa (ca era in garantie) dar tot aveam iimpresia ca merge prost. pana la urma nu stiu ce i-am mai facut....oricum i-am luat un set de fise originale de broasca 9au si rondele, au si lungimea la fiecare cilindru...etc...ce mai..... originale) - au costat putin peste 2 milioane :D .

dar masina merge perfect, chiar nu pot sa ii reprosez absolut nimic, iar acum da cand i-am pus o pompa de benzina noua nouta parca merge si mai bine (o fi doar o chestie subiectiva???/ nu stiu...)

oricum cred ca tipatescu are dreptate cu lungimea si impedanta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ma rog ... era doar o chestiune tehnica, pentru ca sunt in domeniu si stiu ce inseamna detaliile in proiectare. Daca vreti, va fac demonstratie ce intirziere apare sau cum se deformeaza impulsul electric, folosind un osciloscop cu 4 canale si fac si o poza ... :D Si tot ca o chestie tehnica ... impedantza se masoara tot in ohmi, dar nu cu ohmetru ... ci cu o punte RLC; spre exemplu cablurile siliconice care le am acum pe masina au peste 50 kO ... deci de peste 10.000 de ori mai mult ! Numai ca asta e masurat cu un ohmetru nenorocit, cu cu puntea ... Oricum, vad merg ireprosabil, desi nu sunt incintat suta la suta tot din motivele expuse mai sus. Masina porneste cu ele, vorba aia la sfert de cheie si pe vreme ploioasa, fara tarantele (am incercat chiar azi). Deci ... cartea spune ea ceva, dar nu spune tot adevarul ...

Acuma eu nu stiu daca fisele originale sunt calculate si daca sunt facute ca la carte ... lucrurile se mai schimba intre timp si indolentza e mare si oameniii aia trebuie si ei sa traiasca, vorba lui mishu...

Eu sunt convins ca masina merge, dar vroiam sa spun tot adevarul. De crezut, crede cine vrea si intelege ... restul e doar parerea mea personala.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, eu v-am zis niste lungimi de cablu - aspectele legate de rezistenta electrica a fiecarui cablu imi scapa

dau exemplu practic - acu 4 ani mi-am luat setul Champion pentru broasca Triple silicone etc etc

avea fisa centrala lunga cat o zi de post - desteptul de mos care m-a ajutat la motor - hartsti! cu clestele ca "e prea lunga si te incurca..." ca in bancul cu ciobanul... la mers!

am mai umblat eu pe la contactul metalic si l-am securizat a.i. sa nu mai iasa

de mers merge impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint sigur ca majoritatea dintre noi cind vor sa scoata o bujie trage de cablu. asa este? si asta poate sa strice un cablu in special aceste cabluri noi care nu mai au sirma in miez. exista un cleste special facut pentru "tras" jos cablurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiile care conteaza la fisele de broscoi, fiindca la broasca absolut nika n-a fost pus de amorul artei, sint rondelele alea de cauciuc care impiedica jegul sa intre sub tablele de racire si sa se depuna in spatiul foarte strimt din jurul orificiului in care se insurubeaza bujia. Probabil, tot rondelele astea opresc aerul de racire sa iasa prin gauroaiele din table. Parerea mea!

<{POST_SNAPBACK}>

N-au cum sa opreasca nici un jeg, ca daca nu le pui (pe ele rondelele), pe acolo iese aer, nu intra. Ceea ce e cam nasol, ca aerul ala de iese ar trebui sa raceasca motorul.

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta si spunea bubu in partea a doua a mesajului - etansarea partii de jos a motorului de partea de sus pentru a nu trage aer cald in turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
forumist tacut
a venit si vremea lor (a fiselor) sa fie suspectate pentru "productia" de ulei cu miros de benzina. :D

;)

mi-am pus si io silicoanele ;) la bubu si ... guess what?

A intinerit bubu cu vreo 15 ani! ... si io cu vreo 5 ;) .

Este foarte clara diferenta, merge mult-mult mai bine.

Productia de benzina din baie a scazut la 0 - am urcat pe Rarau (super abrupt si serpentinos) si s-a comportat excelent.

Multam cui a fost cu ideea si lui Pac o "caruta" de multumiri pentru fise ;) .

O sa vin si cu poze de la eveniment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

mi-am pus si io silicoanele  ;) la bubu si ... guess what?

A intinerit bubu cu vreo 15 ani! ... si io cu vreo 5  ;) .

Este foarte clara diferenta, merge mult-mult mai bine.

Productia de benzina din baie a scazut la 0 - am urcat pe Rarau (super abrupt si serpentinos) si s-a comportat excelent.

Multam cui a fost cu ideea si lui Pac o "caruta" de multumiri pentru fise ;) .

O sa vin si cu poze de la eveniment.

<{POST_SNAPBACK}>

Ce fel, de unde le-ai luat, cat au costat ? Ca vrem si noi ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut
Ce fel, de unde le-ai luat, cat au costat ? Ca vrem si noi ...
pai cam asa:
reluam: razoare, mag de oltcit, fishe tesla, 310krol setul PLUS 1 fisha de 80 (carrefour, fisha A80 de la bosch - 160krol). preturi si stocuri verificate marti, 03.05.2005

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

mi-am pus si io silicoanele  :

Productia de benzina din baie a scazut la 0 - am urcat pe Rarau (super abrupt si serpentinos) si s-a comportat excelent.

<{POST_SNAPBACK}>

zi-mi si mie te rog, in ce fel au influentat fisele de silicon scaderea productiei de benzina din baie la zero?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fise noi (de silicon sau nu, important este sa fie noi. De cupru nu prea mai sunt acum) insemna pierderi mai putine pe fisa deci scanteie mai buna pe bujie, mai departe scanteia buna ardere "mai completa" deci benzina care nu mai ramane in camera sa spele peretii si sa se scurga in baie pe linga segmenti.

Asta nu inseamna ca fisele noi sunt solutia absoluta si definitiva. mai sunt si alte cauze care pot provoca aceste simptom:buji proaste, amestec prea bogat, carb defect sau infundat, bobina slaba, avans prost reglat etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fise noi (de silicon sau nu, important este sa fie noi. De cupru nu prea mai sunt acum) insemna pierderi mai putine pe fisa deci scanteie mai buna pe bujie, mai departe scanteia buna ardere "mai completa" deci benzina care nu mai ramane in camera sa spele peretii si sa se scurga in baie pe linga segmenti.

Asta nu inseamna ca fisele noi sunt solutia absoluta si definitiva. mai sunt si alte cauze care pot provoca aceste simptom:buji proaste, amestec prea bogat, carb defect sau infundat, bobina slaba, avans prost reglat etc....

<{POST_SNAPBACK}>

merci, cam la asta ma gandeam si eu, dar am zis ca mai bine intreb..

Sa te mai intreb ceva:

este chiar asa mare diferenta cu benzina care ramane "nearsa", sau altfel intrebat, ramane chiar asa multa benzina nearsa...eu imi inchipuiam ca odata pornita arderea in cilindru se arde oricum tot ce e pe acolo...doar daca e avansul total aiurea reglat...poate.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dovada este la cei care se plang ca le creste nivelul la ulei :D.

Serios vorbind acum, benzina in baie nu are de unde sa ajunga decat pe traseul carburator, camere de ardere, pe linga segmenti in baie.

Acum in functie de mai multe lucruri care nu merg bine (exemplele de mai sus) poate ajunge mai multa benzina, si asta se vede la nivel, sau mai putina care se evapora in timp si nu prea realizezi ca ai benzina in baie. In general se intampla iarna cand socul nu merge, motorul e rece, pata calda nu merge si vaporii de benzina condenseaza pe cilindri si nu ard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut
zi-mi si mie te rog, in ce fel au influentat fisele de silicon scaderea productiei de benzina din baie la zero?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu spun ca merge mai bine masinuta pentru ca sunt fisele de silicon, dar este klar ca merge mult mai bine cu fise NOI.

Aveam un hobby permanent (de nevoie) sa tot curat bujiile; de obicei erau negre si urate si umede; acum am scos bujia 1 (care se mazacea cel mai rau) si arata super - doar am suflat peste ea si am pus-o la loc.

De cand am avut benzina in ulei am skimbat in ordinea asta: garnitura de la pompa de benzina, setul motor, cuiul ponto (cum s-o fi scriind), platinile, delco, carburatorul; si pana acum totul degeaba...

Nici eu nu-mi imaginam ca poate sa fie scanteia proasta; credeam ca este sau nu scanteie. Testam scotzand pe rand cate o fisa - si se auzea motorul in 3 cilindri - deci scanteie era...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

suna ca o reklama... :D :D ;)

"cumparati acum un set nou de bujii si primiti gratis un Lamborghini!!!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!