Jump to content
Mad Cow

Lupo - Probleme pornire

Recommended Posts

sk100it

Am facut doua ture cu el,iar motorul acum merge rotund si nu mai da in nas,cum facea.

Nu am putut face alte teste,caci trebuie schimbate furtunurile de frana si facut itp-ul,ca il are expirat,pe motiv ca nu am putut ajunge cu el la statia itp,pe motiv ca nu vroia sa mai porneasca.

Oricum am gasit un lucru absolut palpabil,bujiile ancrasate,caci probabil ca mai haleste si ceva ulei si fisele intrerupte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv
On 4/2/2019 at 9:02 PM, lupo_bv said:

Ar fi interesant să te uiţi la aspectul bujiilor şi să ne spui ce aspect au, ar fi un indiciu important.

Dacă ai fi răspuns la întrebarea asta primeai răspunsul de atunci. Nu degeaba te-am întrebat;).

Pentru cine mai are probleme cu pornirea la benzinare şi are bujiile umede pot fi două cauze majore: ori sistemul de aprindere cu tot ce cuprinde el e la ECU la bujie ori este distribuţia sărită.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sk100it

Cu pocainta,recunosc,nu m-am uitat.Am vazut diagnoza si m-am luat dupa ea.De aceea masina si-a batut joc de mine la modul horror.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Oricum daca mai ai problema cu G28, ala nu prea se strica. Se rod sau rup firele care duc la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sk100it

Azi lupul a luat cu brio ITP-ul.Am  schimbat bielete antiruliu,furtune frana si cilindrii frana spate impreuna cu tambure si ferodouri.Insa cel mai important aspect este ca dupa inlocuirea fiselor de bujii a disparut mersul intrerupt si datul in nas cand motorul este rece.Tamburii vechi se exfoliau de rugina exact ca pielea de la sarpe .

 

Edited by sk100it

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adi alb

Buna. Daca a mai patit cineva sa nu ii porneasca dimineata la rece doar la saptea,opta cheie iar daca porneste dupa 10 sec se opreste iar o pornesc iar se opreste de cateva ori si dupa aceea nu mai am treaba toata ziua. Am pus pe ea vag com si nu da eroare nimika. Am verificat pompa de benzina si baga 3 bari buji noi fise si bobina. Oare ce sa fie cod motor auc

Edited by Adi alb

Share this post


Link to post
Share on other sites
chrys1989

Buna, postez pt un prieten.

"O sa-mi mai incerc norocul si postez si aici. poate poate totusi am un picut de noroc... si are cineva o idee..

am patit brusc, problema care se vede in video. in sensul ca am mers aproape zi de zi cu ea, si intr-o dimineata, brusc, a inceput sa faca asa.

Mentionez ca inainte cu o saptamana si-un picut, am schimbat asa: carter, axe came, pompa de ulei 4 culbutori(=tacheti hidraulici). intre ultimul service(cand am schimbat astea) si problema am mers cu masina, cam 1 saptamana jumate, zi de zi, si-am facut aprox 500 de km.

saptamana trecuta am schimbat pompa de benzina, clapeta de acceleratie, am golit tot rezervorul, si-am pus OMV MaxxMotion 100plus. face fix la fel. 

din ce-am citit eu pe formul la vw ar putea fi: termostatul (blocat pe deschis) sau un senzor de temperatura.(desi in bord am avut 89 de grade, de cand am luat masina)

in momentul de fata, masina are simptomele astea doar la pornire. dupa ce se incalzeste motorul, merge bine. daca o opresc si-o pornesc din nou, cat e cald motorul, porneste la sfert. 
problema e insa, cand e rece motorul.  Porneste foarte greu, multe chei, ca sa ramana pornita. apoi, dupa ce intr-un final porneste(aprox 3-4 minute), trebuie sa o mai las putin sa se mai incalzeasca. daca incerc sa plec de pe loc, sau calc acceleratia, moare instant(se vede in video, dupa minutul 4:40)
dupa ce o las inca putin sa se incalzeasca, am impresia ca pana in 2000 de ture, se chinuie sa se tureze. 
dupa ce se incalzeste si mai mult(aprox 5 minute) merge perfect.

mecanicul meu, a spus ca nu are idee ce poate sa aiba, si nu ar vrea sa inlocuim piese doar de dragul de a le inlocui. cumva.. ii dau un picut dreptate. dar, daca continui sa chinui sa pornesc masina asa, ii vreo sansa sa stric si altceva?
a mai patit cineva, similar?
mentionez ca ii vorba de un lupo din 2001, motor de 1.4 75cp, benzina.  
becul de check engine, e de la egr, care-i asa de cand am luat masina, pana acum nu or fost niciodata probleme de pornire."
 

https://www.youtube.com/watch?v=HpUdyAqHe3Q&feature=youtu.be

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Termostatul în nici un caz nu crează probleme la pornire.

Cauze posibile:

  • regulator presiune combustibil (trebuie verificată presiunea în rampă  cu manometrul, se verifică presiunea şi menţinerea presiunii timp de 10 minute, se poate vizualiza şi pe vcds care este presiunea pe timpul încercării de a porni)
  • partea de aprindere: asta se poate verifica uşor
  • senzorii de temperatură lichid răcire şi aer
  • senzorul de presiune MAP
  • senzorul de pe axa cu came
  • senzorul de pe arborele cotit

Pentru studiul problemei este nevoie de vcds, multimetru, manometru cu adaptare pentru măsurarea presiunii în rampa de admisie

Acum ca să începi de undeva trebuie văzut ce-i lipseşte de nu porneşte: scânteia, combustibilul sau amândouă?

Aşa că după mai multe încercări nereuşite de pornire scoate bujiile şi fă-le o poză, poate oferi indicii despre prezenţa lipsa combustibilului şi cu ocazia asta verifici şi dacă dau scânteie

 

PS Ce cod are motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
fabbs123

salut. eu sunt prietenul in cauza. 

motorul are codul AUA. 

Restul, care le-ai spus.. voi incerca sa le verific cu un mecanic.

Axul cu came, a fost inlocuit de aprox 2 saptamani. pompa de benzina, a fost inlocuita saptamana trecuta..

 

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Ok. Chiar dacă a fost înlocuită pompa de benzină presiunea mai depinde şi de regulatorul de presiune.

Caută un mecanic care are răbdare, ceva cunoştinţe despre electricitate şi ceva scule: un vcds este indispensabil. Vezi ce ştie/poate verifica şi unde nu ştie scrie aici, eu îţi pun documentaţia şi te duci cu hîrtiile la el.

Aia cu bujiile o poţi verifica şi tu (mă refer la o poză cu bujiile).

Share this post


Link to post
Share on other sites
fabbs123

incerc sa le desfac si sa fac o poza. mecanicul o zis ca-s ok bujiile..

planuiesc sa ma intorc inapoi in Cluj, si sa incerc cu un mecanic de-acolo. Asta de-aici, sincer, nu prea mi-o dat impresie foarte buna, si o tinut masina o gramada fara sa se uite la ea..

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Păi nu la starea bujiilor mă refer ci la aspectul lor care oferă indicii despre funcţionarea motorului, starea amestecului, etc

O întrebare: consumul cum este? în sarcină scoate fum negru?

Share this post


Link to post
Share on other sites
fabbs123

sincer, n-am vazut fum negru, nu am consum iesit din comun, consumul ii la fel ca inainte..

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

OK. Atunci vezi ce rezolvi cu mecanicul şi revino aici cu rezultatele. Dacă ai ceva cunoştinţe de electricitate şi un multimetru mai poţi face tu unele verificări.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri