Jump to content

Lupo - Probleme pornire


Mad Cow

Recommended Posts

Salut, am si eu o intrebare. Astazi am mutat masina din fata blocului pana in spate la garaj. Nici o problema. Am dat o fuga pana sus si dupa 15 min am vrut sa plec. Surpriza. Nu mai pornea. Cand am pus contactul senzorii si-au facut treaba si s-au stins, dar cand sa porneasca se auzea asa un click-uit si nimic. am inceput toti senzorii sa se aprinda si sa se stinga, mai mult cele doua ace (turometru si vitezometru) au inceput sa tremure si mai mult s-au resetat atat km cat si ceasul la 0. am incercat de vreo 3 ori si la fel ... are cineva vreo idee ce s-a intamplat din senin ? e un Lupo din 2002 cu motor de 1 L.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    15

  • sk100it

    10

  • radu negoita

    5

  • Mad Cow

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria slaba,bornele nu fac contact, fire de masa etc. In prima faza verifica bateria, eventual pune-o pe un redresor. Precis mai este ceva topic pe undeva , si ca sa nu ai probleme cu moderatorii dai cu search inainte :wub: .

Link to post
Share on other sites

Corect! Bateria nu e slaba! Daca era nu se oprea asa dintr-odata; cand dadeai contactul pornea demarorul de cel putin cateva ori! Cu siguranta e un contact sau bornele!

Link to post
Share on other sites

se pare ca nu e bateria .... bornele sunt bine fixate, nici urma de oxidare, totul pare la locului lui, plus ca farurile lumineaza chiar foarte puternic .... simtomele au ramas la fel .... pun contact si nimic. vreo idee inainte de a o tracta la reprezentantza VW ?

Link to post
Share on other sites

Cauta la electromotor, sa nu ai un plus sau un minus destrans,ancearca sa lovesti electromotoru cu un ciocan. Cauta un fir gros si punei masa de la borna de minus direct pe caroserie, poate e rupta masa ce face legatura dintre caroserie si motor

Poti sa ai lumina buna la faruri daca nu ai amperaj pt pornire

Cand dai la automat nu se aud relele?

Edited by Zabin
Link to post
Share on other sites

Poate totusi bateria e slaba.

Stinge farurile si opreste orice consumator de curent si mai incearca odata.

Muta bateria de pe alta masina si vezi daca porneste.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ca sa inchid acest topic era bateria. Cu toate ca am reincarcat bateria cu redresorul vreo 10 ore tot nu a vrut sa porneasca iar simtomele au ramas la fel. Am zis ca inainte de a o tracta sa incerc sa-i dau curent de la a mea si culmea a pornit la cheie. Am facut cateva ture cu ea, dar din pacate a doua zi nu a mai pornit. Probabil trebuie alta baterie. Zabin probabil avea dreptate, nu mai are amperaj. Ciudat este ca nu a avut niciodata simptomele unei baterii descarcate, si totusi a murit asa, brusc. Farurile inca stralucesc ca si cum ar avea o baterie noua .... ciudat

Link to post
Share on other sites

o curiozitate doar ...m-am uitat acum la baterie (Varta 12V 175A 36 Ah) si am vazut ca pe lateral are 2 aerisiri sau ceva si doar una are un dop mic negru ... ar fi trebuit sa fie si in partea cealalta 1 dop ? banuiesc ca bateria trebuie sa fie inchisa ermetic si poate lipsa acelui dop mic degru dintr-o parte sa fi dus la distrugerea ei ? si inca o curiozitate ... are 1 singur capac negru (restul sunt albe) iar cel negru are o tija si in capat o bilutza ... ce rol are ?

Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

e o baterie cu "magic eye" care iti indica daca densitatea lichidului din element (si teoretic incarcarea bateriei) e ok - verde

problema e ca desi magic eye indica verde pot fi alti elementi dusi (cel in care se gaseste magic eye fiind optim incarcat)

Edited by FABIAn RuSu
Link to post
Share on other sites
electronstietot

Daca bateria are doape/capacele care se scot verifica/complecteaza nivelul electrolitului ,eventual cu un densimetru verifica densitatea elementilor trebuie sa fie egala cat de cat 1,24....1,28,daca are lipsa apa/distilata atunci merge incarcata,si foarte important daca este umflata pe lateral daca atunci cand o apesi cu mana se simt placile umflate bateria ESTE PA.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

E din cauza la Electromotor si la mine a facut la fel :icon_thumright: Trebuie acu sa o duc la un electrician sa repare electromotoru :P

Link to post
Share on other sites

Si eu am patit o poveste asemanatoare am pun contactul si s-au aprins toti martori si nimic nu a pornit nici pompa de benzina ni eletromotorul nimic un mic click atat am mai incercat de cateva ori si era la fel primul lucru care mi-a venit in minte e IMOBILIZATORUL si de la ala era am pus alarma si am dezactivat-o si a mers. am vb q EOZ si mi-a s[us cand se mai intampla sa i-am borna 10 min si sa incerc atunci. apropo am bateria noua am luat-o anu trecut si electromotoru e reconditionat iarna trecuta..... daca nu itit pleaca nici pomapa de benzina e imobilizatoru se aude un mic bazait de sub bancheta dinn spate

Link to post
Share on other sites
.... daca nu itit pleaca nici pomapa de benzina e imobilizatoru se aude un mic bazait de sub bancheta dinn spate

Bazait-ul de sub bancheta din spate vine tocmai de la pompa de benzina, ce se afla in rezervor. Iar zgomotul respectiv este dovada ca pompa isi face treaba.

Cand masina nu porneste din cauza imobilizatorului nu va face niciun zgomot nefiresc, pt ca toata treaba este electronica.

Sistemul utilizează o unitate de emisie şi recepţie (emiţător de răspuns) integrată

Edited by WNS
Link to post
Share on other sites

Poate nu m-am exprimat eu bine imi cer scuze daca nu se aude bazaitul de la pompa e imobilizatoru, nu se aude nimic...

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

daca masina nu recunoaste cheia sau este o problema la imobilizator , motorul porneste normal dar se opreste imediat si ramane o pictograma cu o cheita aprinsa in bord ! (o mica completare la ce a scris WNS )

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
cristi - sibiu

La mine cand a facut figura asta - mi-a murit motorul in intersectie si masina n-a mai pornit, toate ceasurile de bord s-au stins - problema a fost bateria. Un element facuse scurt. Am inlocuit bateria si a mers totul perfect.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

si eu am aceeasi problema .nu e bateria,e de la alternator.mi-am masurat incarcarcarea si nu incarca suficient.+ ca in momentul in care deschizi usa se aude un bazait care tine cam 10sec...cineva a zis ca ori blocul de diode sau releul de incarcare.daca stie cineva exact ce are...orice informatie e bine venita.

si eu am aceeasi problema .nu e bateria,e de la alternator.mi-am masurat incarcarcarea si nu incarca suficient.+ ca in momentul in care deschizi usa se aude un bazait care tine cam 10sec...cineva a zis ca ori blocul de diode sau releul de incarcare.daca stie cineva exact ce are...orice informatie e bine venita.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salutare all..

Deoarece nu pot posta topic nou, am cautat unul deja existent care sa se asemene cu problema mea. Oricat am cautat insa nu prea am gasit informatii.

Iata ce mi se intampla: cateodata (cam o data la 10 porniri), cand dau la automat, da in gol, nu invarte motorul.. cutia de viteze este manuala, si pot porni la cheie masina daca o imping putin sau daca o bag intr-o viteza si dau la cheie fara sa calc ambreiajul...(se misca cativa cm)

Ideea este ca, eu unul, cred ca este electromotorul (am cumparat masina de cca 2 saptamani), doi ani a stat nepornita in garaj la vechiul proprietar. Masinuta este din 2000, motor 1,4 ....(e in poza de avatar :) ). Problema mare este ca socru-meu - fost mecanic de locomotiva - tot zice ca e de vina volant, nu are toti dintii sau sunt foarte uzati ... ca asa se comporta.. am vazut un topic referitor la volant- cum se comporta , dar nu referitor la pornire. Mentionez ca in mers, nu face nici un fel de zgomot, motorul merge rotund, bateria e noua, deci nici un fel de alt simptom...

So, cineva help me cu o parere avizata? I s-a mai intamplat cuiva?

Multumesc

PS tot incerc sa scriu V.O.L.A.N.T.A - dar imi ia cuvantul volant... deci cititi cu a la sfarsit....

Edited by lordmishu
Link to post
Share on other sites

cosmin_meme, bazaitul acela e normal - se amorseaza pompa de benzina, la momentul deschiderii usii soferului.

lordmishu - daca nu gresesc, motorul este pornit de electromotorul conectat la volant. Intre volant si electromotor, eu cred ca mai degraba ar muri electromotorul. Si exista niste zgomote specifice. Poate ca nu e nici una din cele 2 piese, poate problema e de la altceva. O scanare ar fi foarte buna in acest sens..

Link to post
Share on other sites

@llex... ms mult de help. acuma intrebarea este scanare cu ce? si ce insemna vag com? am tot vazut referiri la treaba asta: vag com! Scanarea asta se poate face la un service ceva? sau la reprezentanta? daca stie cineva? o adresa, un contact? Ms mult si multam de ajutor, eu fiind nou pe aici....

P.S. Masinutza a vazut-o un tip care lucreaza la un service Porsche VW... a fost tare ce a zis cand l-am intrebat ce parere are despre ea (nu am nici un fel de legatura cu tipul, nici prieten, nici ruda...) Galusca? Smechera galusca! (se referea la Lupo...) el conduce un BMW X5... isi permite sa o faca galusca, da i-am spus ca tin la masinutza.. si culmea este ca m-a si inteles...

Edited by lordmishu
Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa te duci neaparat la un service pentru a face o scanare. Iti recomand sa te duci la o intalnire saptamanala ori joi, ori duminica (vezi topicul cu Intalniri Spontane) si sigur te va ajuta un forumist.

P.S.: Cred ca as putea sa te ajut si eu, dar lasa o modalitate de contact (preferabil completeaza-ti profilul cu nr. de tel si id de messenger)

Edited by FiReBuRn
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
lordmishu

Domnilor.... intrebare pt toti posesorii de Lupo - intalniri doar cu masinutze Lupo se fac? ar fi super tare sa strangem 5- 10 masini...arata intr-un fel si plus de alta cred ca sunt probleme specifice (gen problema mea - cu motorul care nu mai porneste).

Intre timp - dupa mai multe incercari si variante - fara a merge la service - am descoperit ca daca nu calc ambreiajul si las schimbatorul de viteze pe "liber" masina porneste la sfert! Daca apas ambreiajul si/sau e in viteza , incepe sa faca figuri (sa nu mai porneasca). Any ideea?

p.s. mi-am propus sa ajung si eu duminica la intalnirea de la 11 de la polivalenta...

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

cred ca sunt probleme specifice (gen problema mea - cu motorul care nu mai porneste).

Intre timp - dupa mai multe incercari si variante - fara a merge la service - am descoperit ca daca nu calc ambreiajul si las schimbatorul de viteze pe "liber" masina porneste la sfert! Daca apas ambreiajul si/sau e in viteza , incepe sa faca figuri (sa nu mai porneasca). Any ideea?

poate ti-a zis deja cineva cam ce ar fi .. acum incerc si eu sa o fac ( imi spun doar parerea).eu cred ca ai probleme la ambreiaj si banuiesc ca ar fi placa de presiune sparta. scuzele mele daca ma insel.. oricum nici tu nu ai scris ce se intampla mai departe de pornire. salve!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...