Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut am numai eroarea asta

1 Fault Found:
 
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 
            P1196 - 35-00 - Electrical Malfunction
Am controlat firele si sunt bune.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cu ohmetrul dacă la sondă între 1 şi 2 ai 3 Ohmi şi dacă pe mufa care vine la sondă pe aceeaşi pini ai tensiune cu motorul pornit la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am masurat la pini 1si 2 am tensiune 9,65 cu motorul pornit la relantiu.Legat de cealalta masurare am scos mufa, am masurat si am 0,00.Legat de masurarea ohmi trebuia sa scot mufa ca sa masor?Pe pinul 2 si 4 am 51,2 ohmi.Motorul era cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o alta masuratoare pt mufa cu 6 pin

Verificați funcționarea sondei lambda -G39- și de lambda 
controlul în amonte de convertorul catalitic cu ajutorul funcției 
"Citeste bloc valoare măsurată", grup de afișare numere 030, 031, 
032, 033 și 041 → capitolul 01-6. 
În cazul în care valorile specificate nu sunt atinse: 
- Opriți aprindere. 
- Deconectați conectorul cu 6 pini de la sonda lambda - 
G39 -. 
- Utilizați multimetru portabil pentru a măsura 
rezistență între contacte de 3 și 4 din 
conectați. 
Nota 
La temperatura ambiantă (circa. 20 ° C) 
rezistența elementului de încălzire este de cca. 1 la 
5?. Rezistența crește considerabil 
chiar dacă temperatura crește doar puțin. 
Înlocuiți sonda lambda - G39- dacă un deschis 
circuit este detectat. 
- Verificați tensiunea de alimentare sau linii la 
lambda încălzire sondă -Z19- în funcție de 
diagrama curent. 
Dacă rezistența și tensiunea de alimentare sunt 
OK: 
- Conectați multimetru portabil pentru 
de măsurare de tensiune la contactele 1 + 5 de 
mufa. 
- Porniți motorul și măsura tensiunea de alimentare. 
? Valoarea specificată: 0,40 ... 0,50 V 
- Opriți aprindere. 
Dacă se ajunge la valoarea specificată: 
- Înlocuiți sonda lambda -G39- → 1.6 
l / 75 kW motor, mecanica 
componentele; Rep. Gr.26. 
În cazul în care valoarea specificată nu este atins: 
- Cabluri de testare și conectori cu fișă 
în conformitate cu diagrama de flux de curent. 
În cazul în care nici o vină a fost găsit: 
- Înlocuiți unitatea de control a motorului → Capitolul 2
O fi si asta corecta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tine te interesează numai elementul de încălzire pentru că acolo ţi-a dat eroarea. Verificarea elementului de încălzire se face cu mufa scoasă. Dacă arată 0 ohmi înseamnă că este în scurt, dar atenţie ce scală selectezi la multimetru, pentru că dacă selectezi una prea mare dă 0. Selectează scala cea mai mică de ordinul ohmilor. Vezi mai exact în ataşament cum se măsoară.

Ce ai măsurat tu între 2 şi 4 nu este relevant, este o rezistenţă internă a ECU.

Practic, ca să fie totul ok, rezistenţa elementului de încălzire trebuie să fie în jur de 3 ohmi (s-ar putea să difere în funcţie de temperatura elementului în momentul măsurării) şi să primească o tensiune de 11-14V cel puţin cu motorul rece, nu ştiu dacă se modifică după ce se încălzeşte motorul.

Aceste valori se verifică neapărat cu mufa scoasă.

 

Procedura de mai sus este valabilă ca principiu, dar pinii nu sunt ok. La AZD schema sondei este asta

post-40889-0-57286500-1412865468_thumb.j

 

Atenţie să nu faci scurt între ceilalţi pini în afară de 1 şi 2 în timpul funcţionării chiar şi cu mufa scoasă pentru că rişti să se strice senzorul din sondă.

lambda.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc sa masor din nou.Cea mai mica valoare pe care o am la multimetru este 200 dupa vine 2k-20k-200k-2m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aia de 200 trebuie să măsori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat pe 200 am 0.35 iar pe 2k 0.03.Tensiune cu motorul pornit am 9.45-9.65 cu motorul rece afara erau 18°.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scala de 200 trebuia să arate 3 nu 0.35, dar trebuie ţinut cont şi de clasa de toleranţă a instrumentului de măsură. Dacă valoarea de 0,35 este reală atunci elementul de încălzire este ca şi în scurt. Şi mai trebuie să fii sigur că ai măsurat pe 1-2 şi nu 5-6 (între firul maro şi cel bicolor albastru-galben).

Asta este părerea mea, aşteaptă poate mai are cineva vreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am scanat motorul iarasi si nu mai am nici o eroare pe el ,adica nu mai zice nimic de senzorul map ,dar miroase a benzina cand o pornesc dimineata si la relanti tot asa face ,tremuratul se simte doar in caroserie nu si la turometrul,cum pot verifica daca este senzorul map dus? Si as mai incerca sa-l curat ,dar cum ? Adica cu motorul cald sau rece ,cu bateria scoasa , ? Si am spray pt carburatoare e bun ? Imi puteti spune cat ar costa un senzor nou pt azd ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic,dimineata e normal sa miroase putin timp a gaze.Catalizatorul inca nu e incalzit destul sa le preia prin ardere completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara din masina ,si inainte nu sesizam mirosul si nu aveam nici vibratia ,am mai obserat ca atunci cand ii dau cheie se tureaza putin peste 1000 de ture lucru care inainte nu se intampla ...oricum maine voi curata senzorul ,egr,clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uita sa adaptezi clapeta si egr-ul dupa curatare.Vibratii nu tari am si eu dar am probleme cu sonda lambda asta dupa ce se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca am programul vag com 409 si vedem ce iese .cert e ca trebuie sa fac ceva ca ma baga la gropa cu consumul ,cu jante pe 15 (195/65/15) scoteam si 7 ,5 in oras cand nu era foarte aglomerat ,acum am 215/45/17 si sub 11 nu o scot :( adica mult prea mult si nu aveam vibratia inainte .mapul a mai fost curatat acum vreo 2 ani si chiar schimbat cu altul nou care mergea mult mai prost ca vechiu ,la curatat pe cel vechi si pus inapoi ,egr are 2 ani (nou)si de atunci nu a mai fost curatat ,clapeta cred ca are 2 luni de cand am curatato, de 2 ani eu nu am mai avut probleme cu masina si consum ok si viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de 215 dar ca sa am consum de 11 ar trebui sa merg cu a 2-a.Nu ar trebui sa ai consum asa mare doar de mergi mult in coada adica mergi cu 1-a si dupa a 2-a si rar treci pe a 3-a.Eu pot sa-ti dau exemplu asta vara cand am fost in tara am avut consum de 7-8 oras iar pana la granita(Iasi-Arad) 5,9 trcand si pe la Brasov pt a vede castelul Bran(benzina mol 100).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine plec din buc si bag rompetrol de 98 si ii dau blana sa mai curat si catalizatorul ,cu cele de 195 am scos vara asta buc-brasov dus 7 mers sportiv si brasov- buc mers normal (maxim 120) scos 4,6 adica acum am foarte mare diferenta ...si inca ceva inainte cand plecam de pe loc consumul mediu imi arata 15,5 si dupa 10 metri scadea ,acum imi arata tot 15,5 (sta blocat) dar dupa 5-600 metri ,creste brusc pana la 28% si dupa scade pana pe la 12-13 si mai scade putin depinde de trafic ,sper sa fie senzorul map si dupa curatare sa se amelioreze considerabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit azi cum arata la mine tinind cont ca am probleme cu lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca e putin off-topic , dar tot  UN AZD de 1.6 16v 2001 e vorba

   

   A inceput sa faca probleme bateria mea...E Varta de 60Ah 540 A originala wv-audi din 2000 ( 00 30 pe borna) ..Am o intrebare pentru cei ce si-au schimbat recent sau cat mai recent , ce fel sau marca de baterie ati folosit ?

 

 

       Care ar fi printre cele mai bune...Asdori sa pun tot o baterie pana in 65-70 Ah si intre 580-650 A :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza marca conteaza cum sunt facute adica sa aiba elementii (care sunt in baterie si stau in acid) din plumb nu din hartie.Sunt multe baterii acuma depinde si cat vrei sa te tina.Eu folesesc b...h.Ca sa pui baterie de 70 mai intai verifica de sta in suportul pentru baterie ca nu cred ca sta adica o sa intre mai fortat dar capacul care vine deasupra o sa ste cam cracanat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bateria acum 3 luni cand am luat masina pentru ca aveam una de 45 Ah. Acum am Varta - Silver Dynamic 63/610 si se potriveste perfect in locasul ei.

De performante mai vorbim dupa ce mai treece ceva vreme pete ea ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edy, mai degraba cauta sa aiba curentul de incarcare mia mare, ca amperaj las-o atat cat era si ce-a originala. Nu e indicat nici sa pui o bateria mai mare ca nu are sens, va dura mai mult sa se incarce, smdp. Plus, desigur cu cat sunt mai mari in amperaj sunt si mai mari in volum.

Ca si marca, nici o baterie aftermarket nu se aseamana cu cea oe. Toate sunt o apa si un pamant.

Eu am avut Varta si nu prea am fost multumit de ea.

Voi lua sincer data viitoare Rombat, sunt mai ieftine si daca ma tine 3 ani macar eu ma voi declara multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,azi am curatat senzorul map,egr,clapeta acceleratie si teava dintre ele .a fost ceva de munca, senzorul avea calamina pe el ,egr curatel pt ca nu are decat 2 ani clapeta si ea curata ca doar ce o mai facusem ,teava murdara nu cred ca a fost curatata ,Montat totul inapoi ,si dat o tura ,am plecat tot cu 15,9 la suta consum mediu doar ca tot nu citeste repede decat dupa vreo 6-800 metri ,crescut la 28 la suta si dupa sa scada ,dupa 8 km ,aprins in bord epc si triunghiul ,si nu se mai accelera ,tras pe dreapta pus testerul: 2 Faults Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553 - 35-10 - - - Intermittent,  17912 - Intake Air System: Leak Detected   P1504 - 35-00,cred ca tin de clapeta ,le-am sters ,dat dupa 180  sa vedem consum si arata ceva de gen 10% ajuns acasa si adaptat clapeta ,egr nu am putut ,nu a vrut ,a mai dat 3 erori :17812 - EGR System: Basic Setting not Performed<Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting<Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting.,sters din nou toate mai putin cea cu egr nat performed ,nu vroia ,am lasatt-0 asa ,dupa 2 ore pus laptopul si stupoare nu mai era eroarea si egr adaptat :) acum voi vedea cum merge ...acum am o rugaminte cine stie un electrician bun si nu foarte scump ,imi omoara bateria ceva ,daca nu o pornesc 24 de ore e moarta a 2 zi 

a si trepidatul tot mai este dar nu se vede la turometru ,este posibil ca tremuratul sa fie din cauza ca tamponul motor sau cutie cum ii se spune pe partea soferului este moale ,adica moale ca si schimbatorul se misca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am rezolvat cu eroare cu sonda lambda am scos sigurata si am pus-o inapoi si a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!