Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

imi poate spune cineva ce semnifica aceasta piesa din chenar ? post-143203-0-74355700-1415563797_thumb. si daca e ok sa se auda un "ticait" usor in timpul functionarii...multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ticaie? e grav ca s-a mai discutat si gaseai raspuns berechet pe forum.

E canistra de carbon iar tacanitul e electrovalva sa care e absolut normal sa faca asa.Sa te ingrijorezi cand nu o sa mai auzi deloc ticait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut 2 Vw Bora in decursul timpului, prima am vandut-o a doua a ramas la parinti. Cand am aduso din Germania acum 2 ani avea 162000 km, mi se parea ca nu trage cum trebuie in comparatie cu fosta mea bora. Am schimbat:

-bujii

-bobine

-curatat clapeta si adaptat

-curatat injectoare

-senzor map nou

-filtre schimbate

-ambreiaj nou, verificare daca distributia e la punct.

-motoru nu papa ulei deloc, deci ma gandesc ca are compresia buna

Nici o imbunatatire masina trage din ce in ce mai prost, parca in suturi. Mecanicii habar nu au nu sunt in stare sa ii dea de cap.

Masina pur si simplu nu trage cum trebuie (parca ar avea 50 de cai . Peste noapte cateodata porneste mai greu, bateria e noua totusi. Am comandat acum o pompa de benzina sa vad daca e vreo diferenta. In concluzie, nu trage parca e innecata. Cand apesi pedala in mers de acceleratie smuceste. Nu are nici o eroare pe tester. Acceleratia are lag dar asta am inteles ca e o problema generala. Mi s-a schimbat total parerea despre acest motor, e motor simplu dar trebuie sa schimbi tot motorul pana gasesti problema si mecanicii sunt praf.

Am ramas surprins neplacut cat de rau trage masina cand am fost in vara in Romania. Abia urci dealu cu a 2 a...

Ce parere aveti? A avut cineva problema asta?

Modificat de vladmury
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dute undeva in afara orasului, sau daca gasesti in oras uin loc mai retras fara prea mult traffic, si umbla cu el vreo ora in turatii mari, si eu am avut aceasi problema. Eu cand am luat masina tragea, dar nu se simtea cei 105 cai. Un prieten mi-a recomandat sa fac acelasi lucru ce ti-am spus si tie. Dupa ce am facut cateva ture prin oras in turatii extreme ( 5500-6500) si am mai iesit un pic si din oras si i-am dat in gura si in drum mai lung, in a 4-a, 5-a tot in turatii mari, pot spune ca parca nu mai e acelasi masina pe care l-am luat si m-am obisnuit. Acum apas un pic pe acceleratia si in 1-a parca sare masina din loc. Pot spune ca cel mai bine trage in 4500 5500 de turatii. Trage de rupe, nu am ce sa zic, numai benzina sa ai in rezervor :-) Incearca, poate o sa ai noroc. Bafta.

 

P.S. verifica dupa si joja, ca eu am ulei 5/40 si la fazele astea mi-a c-am papat un pic de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tommy_dj ...cu tot respectul, dar rezolvari de genul mers turat cu masina nu stiu cat timp ...sunt asa de nivelul povestilor spuse de babute duminica, pe podet. Normal ca masina trage de rupe la 4.500 + de rotatii, pentru ca acolo are cuplul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit niste posturi pe tema asta, dar nu au fost concludente.

Care este consumul normal (l/h) al AZD-ului la relanti si la ce turatie se obtine acesta?

Care este turatia de relanti in functie de temperatura exterioara, cu motorul cald si cu motorul rece?

- sub 0 grade

- la 10 grade

- peste 20 de grade

La mine:

# consum la relanti la 9 grade temp exterioara cu motorul cald oscileaza intre 0,9 si 1 l/h cu tendinta catre 1

# turatia de relanti nu a scazut (cu motorul cald) sub 850 rpm niciodata, testat primavara, vara si toamna.

* motorul meu momentan consuma ulei multicel 1l/2500 km, nu stiu cum influenteaza asta consumul, caut un mecanic bun sa schimb semeringurile de la supape si/sau segmentii daca e nevoie.

Astept un raspuns de la cine cunoaste binisor lucrurile astea sau valorile voastre pentru punctele mentionate de mine.

Multumesc! Drumuri bune si fara evenimente!

Modificat de merisanubgd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tommy_dj ...cu tot respectul, dar rezolvari de genul mers turat cu masina nu stiu cat timp ...sunt asa de nivelul povestilor spuse de babute duminica, pe podet. Normal ca masina trage de rupe la 4.500 + de rotatii, pentru ca acolo are cuplul.

 

Stiu ca la 4500 are cuplul maxim, dar acum se comporta altfel si cand pun piciorul pe acceleratie. Si asta pana in 2000/2500 de turatii. Ca doar nu umblu in oras cu turatii de 4/5000.. te gandesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e pompa de benzina defecta mai ales daca porneste greu dimineata cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales ca am observat cateodata moare motorul cand intrii in intersectie de exemplu...s-a intamplat de cateva ori. Ma gandeam si la urmatoarele:

 

-catalizator infundat

-EGR infundat

-clapeta de acceleratie problematica 

 

E enervant si acel lag pe care pedala de acceleratie il are. Apesi pedala si doar dupa 0.5 secunde reactioneaza. Sa fie din soft, sa fie ceva defect....e o enigma masina aceasta. 

Consuma cat un motor turbo si nici nu trage. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai idee daca se poate rezolva cu Vag Com problema asta de intarziere..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, nu stiam ca se poate face si update de soft. Afecteaza pe termen lung aceasta operatie? As curios, daca am destule avantaje asi face si eu,.. si pe mine ma enerveaza delay-ul la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.La plecarea de pe loc in treapta 1 am vibratii.Numai in treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a facut numai dimineata poate eram somnoros o sa vad si maine.Mai am o problema si poate unul dintre voi a mai patit-o.Am probema cu sonda lambda 1 ce dinaintea catalizatorului si anume "17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent " si am inteles ca este rezistenta din sonda care nu lucreaza numai ca daca las masina in rampa cu botul in sus pentru 10 minute alarma dispare si se reaprinde dupa o stationare de ceva ore pe loc drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu cauciucurile astazi si am observat la roata din fata doua mufe care imi ajung in zona discului, nu prea imi dau seama de la ce ar putea fi (am facut niste sageti cu rosu in poza)....sa fie de la ABS ambele(poate vorbesc iurea)? am auzit discutii de genu senzori la placute de frana dar nu stiu daca e cazul...post-119736-0-56367200-1416076819_thumb.

Modificat de teege
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din dreapta este ABS, iar cel din stanga senzorul de pe placuta, cand se toceste placuta 90% ti se aprinde in bord un check. De obicei gasesti doar la roata stanga fata senzor de placuta, sa nu cauti disperat si pe dreapta ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ... Multumesc pentru lamuriri. Senzorul pentru placuta de frana are martor separat sau e pe check engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mn are martor separat, am inteles ca sunt si fara martorul ala separat, dar cred ca alea nu au senzor deloc... Daca ii scoti mufa si pornesti motorul ar tb sa se aprinda, e un cerc galben cu niste accente stanga dreapta parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor, golf 4 din 2001, in treptele 2-3-4-5 intre turatiile 2300-2500 se aude un huruit fie ca accelerez fie ca las masina in frana de motor, peste sau in treapta 1 nu se aude. De la ce ar putea fi?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!