Jump to content

Trapa Golf3/Vento


UPO
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema la un golf 3. Cand e prea cald si masina sta in soare trapa nu mai gliseaza si nu mai raspunde la comenzi. Care ar fi problema?

E cel mai probabil ca se "lipeste" geamul de garnitura...si motorasul cand intampina rezistenta interpreteaza ca e cursa la capat si se opreste...un pic de ulei siliconic pe garnitura ar trebui sa rezolve problema

Ar mai fi de luat in calcul si faptul ca la caldura orice material se dilata asta fiind valabil si pentru contactele de sub plafon unde sunt butoanele de comanda ale trapei. Acolo ar trebui dat cu contact spray pt rezolvare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare motorasul are un termocontact de suprasarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un golf 3 din 92 cu trapa el. si vreau sa stiu daca e ok faptul ca trapa mea culiseaza doar spre spate (de ridicat nu se ridica)...

cine poate sa ma lamureasca si pe mine. mersi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea spre exemplu se ridica. Am 3 butoane care reprezinta comenzile la trapa. Am sa fac o poza ca sa te lamuresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un singur buton ce functioneaza fata-spate... deci asta ar insemna ca asa e facuta trapa mea, doar pe orizontala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o poza sa ne lamurim. si eu tot un buton am , dar din el se comanda trapa sa se ridice si sa culiseze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hey, primul post in prima problema :huh: . Am Golf 3, 1993, motor 1.4. Problema mea cu trapa am mai vazut-o pe forum, nu insa si o solutie. Mai exact: se ridica normal, se inchide perfect insa pentru a culisa trebuie sa apas repetat butoanele, daca tin apasat se blocheaza. Am uns mecanismul vaselina+spray ulei(din exterior fara sa demontez) cred ca nu sunt rupte culisele. Ce sa fac sa nu se agraveza problema si sa se deschida normal? tks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia ca merge putin si se opreste si iar merge putin si iar se opreste este din cauza motorasului.Trebuie sa schimbi doar motorasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Totusi miscarile de inchidere si ridicare sunt liniare, deloc sacadat. O sa incerc manual(manivela) sa vad daca se deschide greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact chestia asta am avut`o si eu la vechea trapa.Nu culisa decat sacadat, dar se ridica si cobora liniar.La trapa veche nu se auzea decat un click cand culisa,dar la asta noua care am pus-o se aude un click cand incepe culisarea iar dupa vreo 5cm se mai aude un click si trapa merge putin mai repede.Ca si cum ar avea ''2viteze" una de forta care s-o miste de pe loc iar cealalta sa o culiseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hey, primul post in prima problema smile.gif . Am Golf 3, 1993, motor 1.4. Problema mea cu trapa am mai vazut-o pe forum, nu insa si o solutie. Mai exact: se ridica normal, se inchide perfect insa pentru a culisa trebuie sa apas repetat butoanele, daca tin apasat se blocheaza. Am uns mecanismul vaselina+spray ulei(din exterior fara sa demontez) cred ca nu sunt rupte culisele. Ce sa fac sa nu se agraveza problema si sa se deschida normal? tks

Salut! Daca tot nu i-ai dat de cap incearca sa demontezi tot ansamblul+ motorasul si sa degresezi bine ambele sine de mizeria acumulata in timp + uleiurile care s-au adaugat ingreuneaza deplasarea ei. Dupa acestea inainte sa o montezi, cu grija trebuie sa aduci capacul trapei sau doar "culisantele " daca demontezi si geamul, in pozitia deschis vertical! ca si cum l-ai deschide in sus pentru ca acele "cabluri" care antreneaza glisoarele trebuie sa fie bine aliniate(in caz contrar motorasul le va angrena inegal iar atunci exista posibilitatea sa se blocheze) . Apoi conecteaza motorasul la mufa aceea de la plafon si cu ajutorul butonului de comanda al trapei, incearca sa il aduci la pozitia de deschis vertical al trapei (ca si cum deschizi trapa in sus). Este simplu, cand actionezi pt deschis vertical " geamul in sus" motorasul are rotatii mai putine! fata de deschiderea orizontala "cand intra in plafon".

In ultima instanta cu ajutorul unui spray cu vaselina gresezi din nou sinele si rotitza motorului si il montezi pe restul mecanismului.

Indicat este sa probezi intreg sistemul trapei inainte de a-l monta pe plafonul masinii, adica poti sa legi doua fire conectate la bateria masinii si la lamele motorasului . Schimba polaritatea motorasului invarsand firele pe baterie pt ca trapa sa poata glisa in ambele pozitii.

P.S. Asta vara trapa mea a avut parte de acelasi tratament pentru a fi 100% functionala. Si a mers desigur

Bafta!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca multi dintre noi au aceasta problema,cu trapa elctrica,printre care ma numar si eu.

Dar daca este cineva care a rezolvat problema asta,fara sa demonteze tot ansamblul,il rog frumos sa "iasa la lumina" cu o explicatie...cred ca ne-ar fi de mare ajutor multora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai Seby curaj ... cu siguranta merita sa mergi vara cu trapa deschisa :D suuuper!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trapa merge sacadat sunt 2 posibilitati:

1. motorasul care cupleaza doar in prima 'treapta'

2. sine murdare neunse.

Mai cititi si voi si nu postati aiurea.Este a3a oara cand scriu

Numai bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am culisa pe stanga rupta. Poate ne combinam vreo 2-3 la o trapa. Fiecare ia ce ii trebuie? geam, culise, motoras, buton, samd. Hai sa facem o lista pe pm sau mess. Fiecare ce are nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate piesa nu se poate face numai la strung. Are o forma geometrica foarte complicata. Originala este facuta prin turnarea sub presiune a unui aliaj de aluminiu foarete dur. Operatiile necesita masini unelte speciale si foarte multa manopera. Cred ca vor iesi costuri foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face la freza fara probleme, cine stie vre-un atelier la care sa mergem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E usor de spus ca se face la freza (@nicV -- la strung nici vorba!!!). Dar mai trebuie sa atasezi melcul acela pe post de surub care misca trapa inainte si inapoi. Eu spun ca e mult mai usor sa schimbi cu una SH dar buna decat sa te complici. Daca se apuca cineva sa o faca la freza poate iti cere peste 1 mil. si cu 2 - 2,5 mil cumperi o trapa completa de la dezmembrai. Eu am cumparat cu 2 mil toata trapa (motoras, sticla, sine, culisante [-alea care se rup] si furtunele).

In 2 ore am inlocuit totul in fata casei (nu la service) si tine cont, am Vento unde e un chin sa scoti din masina plafonul ala de carton. La G3 e usor, deschizi hayonul si il tragi afara...

Iar ca sa nu se mai rupa, o data la 6 luni trebuie unse cu vaselina sinele, culisantele, tot ce misca defapt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine mai aude de vreo trapa la dezmembrari si un pret bun la ea il rugam sa dea un PM. La mine: cvag3 pe yahoo sau aici pe forum pm. Ma apuc sa fac lista cu necesarul de piese. Pentru a nu aglomera forumul dati mesaje pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu desfaci complet trapa, vezi ce piesa/ piese este rupata , comanzi una noua ( intre 1-2.5 mil ) si gata. Totodata cureti intregul sistem . Am cumparat de la dezmembrari o trapa, chipurile functionala ptr 3 mil , iar cand am verificat se bloca in anumite pozitii. La demontare am constatat ca de fapt avea o piesa indoita. Am incercat s-o indrept pana cand s-a si rupt. Rezulat : una noua. Bilant : cheltuiala dubla !!!! Aviz amatorilor !

Modificat de Paul.Iasi
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea merge cu reparatul...cand se rupe cablul acela in mod sigur sunt uzate si alte componente...si poate reusesti sa il schimbi, dar o sa fie problema cu reglatul etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... aliaj de aluminiu foarete dur...

Antimoniu se cheama si e cam fragil. Eu am demontat trapa, am curatat furtunasele de evacuare a apei dar meseriasul pe care ma bazam sa faca culisantele a zis ca nu se baga. Am pus o bucatica de metal peste culisanta, fixata de niste suruburi si acum trapa este semi-functionala (nu culiseaza complet). Am reusit sa o faca si sa se inchida din alarma, la armare :mellow:

Acuma ce rugaminte am eu la voi ... daca aveti o schema a piesei (culisanta), cu toate dimensiunile ... mi-a promis un amic ca incearca sa o faca la o masina CNC la el la firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am inceput sa am o problema de curand,a fost mai caldut zilele astea si cand am incercat sa deschid trapa mi-i se tot blocheaza si tot trebui sa o apas sa o deschid de tot,sau sa o deschid manual.asta doar in cazul cand vreau sa o dau in spate.si cum se raceste putin afara,imi merge ca noua. :P stiu,nu e un lucru neaparat necesar,dar am defectul acesta ca vreau sa fie totul ok cu masina.stiu ca nu e prea posibil asta dar macar sa stiu ca am incercat sa o fac.tin f mult la ea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!