Jump to content

Montare Ac


sabinescu
 Share

Postare recomandată

950 cu 13 este dimensiunea...dupa 2 incercari am reusit sa-mi elucidez dilema...cureaua de a/c e singura de pe traseu cu 13 latime, restu sunt pe 10(de aici nu ieseau calculele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eugen_zim

    14

  • maibunu

    10

  • milika

    6

  • ovidiucotet

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

950 cu 13 este dimensiunea...dupa 2 incercari am reusit sa-mi elucidez dilema...cureaua de a/c e singura de pe traseu cu 13 latime, restu sunt pe 10(de aici nu ieseau calculele).

Cum e? ai reusit? functioneaza? eu inca nu reusesc sa gasesc intinzatorul pt compresor.

Voiam sa te intreb ce ai mai facut pe langa montatul instalatiei ca atare( partea de sub bord, radiatorul, compresorul, conductele, instalatia electrica) - adica:

- garniturile ce exista in instalatie - le-ai schimbat cu altele noi?

- agentul de racire - ai gasit R12?

- mai esxista un sistem de valve la intrarea din compartimentul motor in compartimentul de sub bord - le-ai schimbat?

- compresorul inainte sa-l montezi, l-ai dus undeva sa-l verifice, sa-l unga, sa-l curete?

- pe langa agenta de racire am inteles ca in instalatie se pune si un ulei special, pe baza de esteri (ulei esteric), ceva in genul.

- epurator sau nu stiu exact cum se cheama-piesa ce sta atasata radiatorului, in lateral, am inteles ca ar fi indicat sa fie schimbat.

Daca nu ai pus r12 si ai pus r134A, am inteles ca ar fi nevoie sa fie schimbate garniturile (o-ringurile), vavele si epuratorul ala; tu ce ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am montat tot ce tine de a/c la incinta motorului.

Am sa incerc sa-ti raspund in ordinea ta.

Da le pun NOI...gasesti oringurile cam pe la 1 leu

Freonul il pun la un prieten care lucreaza numai cu ac si el mi-a spus ca va fi ceva mai greu de gasit....in fine vede el

,,Sistemul de valvala intrare,, te referi la cea a recircularii? daca da, ei bine o caut electrica pentru ca eu nu il pun pe vacum ci pe buton, recircularea la mine va fi la a doua faza a butonului.

Compresorul poti sa-l verifici ...pretenu asta al meu la verificat punandu-l in tensiune si apoi daca trage(el a stiut mai bine)

Uleiul din freon se pune la incarcare.

Filtrul de langa radiator se schimba....in jur de 1,5 mil

Ps daca vrei sa te pun in legatura cu tipul acesta; imi spui :somnmare: ...eu am ales sa montez tot si apoi sa vina el sa-mi spele instalatia si sa schimbe filtrul, oringurile si ce mai e, apoi sa-i puna freon ulei si sa-mi creez eu instalatia electrica.

Aaaaaa am ultat ...sa te folosesti de supapa de presiune de pe traseu(ea inchide curentul pe compresor daca nu e presiune pe instalatie).

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai cumparat (sau urmeaza sa cumperi) filtrul de langa radiator ("in jur de 1,5 mil")?

Care este acea supapa de presiune de pe traseu(ea inchide curentul pe compresor daca nu e presiune pe instalatie)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la pretenu de mai sus...acum ca o fi la alt pret...nu-s ce sa zic, poate are el treburile lui...atat mi-a zis ca e.

Supapa aia e una mare cu 4 pini...vine plusul prin ea pleaca mai departe spre compresor si mai are un plus de pleaca din ea pe electroventilator...asa stiu eu(corectati-ma daca gresesc)

Ac-ul meu este luat de pe un 92...poate difera supapa.

O sa caut o poza cu ea...nu o sa intelegeti mare lucru ca o am sparta...in concluzie a trebuit sa-mi comande omu una noua :Driver: .

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-in instalatia de AC cu agent de racire R12 se poate pune agent R134A dar trebuie inainte scos tot uleiul si curatata instalatia.

-agentul R12 nu se mai fabrica din 2002 deoarece nu corespundea normelor de mediu si a fost inlocuit cu R134A care este aproximativ identic numai ca trebuie folosite uleiuri diferite

-ca sa faci trecerea la R134A am curatat instalatia radiator/trasee/ compresor/vaporizator/valva de expansiune schimbat oringurile cu oringuri pe R134A (sunt de culoare mov), ventilele si inlocuit canistra de dezumidificare

uleiul penntru R134A este un ulei siliconic special iar in instalatia de Corrado intra 350ml de ulei si 1120g freon

ca un sfat suplimentar daca gasiti reductii la ventile cu trecerea de la R12-R134A cumparatile si pe acelea servisurile care mai dispun de furtune pentru instalatia R12 sunt aproape inexistente

anul trecut am facut toate aceste operatii la instalatia de AC a Corradoul meu si sunt foarte multumit

Modificat de maibunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa respectiva e valva de presiune.

are 2 roluri cand ai presiune prea mare pe instalatie trece electroventilatorul pe treapta 2 iar in cazul in care e daja pe treapta 2 opreste compresorul de AC-ceeace rezulta o problema la instalatia de climatizare

(presiunea pe furtunul pe care se conecteaza aceasta valva este intre 3,5bar si 9bar maxim)

in cazul in care ai presiune prea mica ( sub 3bar) nu porneste compresorul

post-1523-1269602718_thumb.jpg

Modificat de maibunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei interesati va las un link de la un magazin de piese din USA care trimit si in Romania (ceva mai greu dar trimit) si au cam tot ce tine de reconditionarea intalatie de AC la VW plus multe alte piese http://www.autohausaz.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-in instalatia de AC cu agent de racire R12 se poate pune agent R134A dar trebuie inainte scos tot uleiul si curatata instalatia.

-agentul R12 nu se mai fabrica din 2002 deoarece nu corespundea normelor de mediu si a fost inlocuit cu R134A care este aproximativ identic numai ca trebuie folosite uleiuri diferite

-ca sa faci trecerea la R134A am curatat instalatia radiator/trasee/ compresor/vaporizator/valva de expansiune schimbat oringurile cu oringuri pe R134A (sunt de culoare mov), ventilele si inlocuit canistra de dezumidificare

uleiul penntru R134A este un ulei siliconic special iar in instalatia de Corrado intra 350ml de ulei si 1120g freon

ca un sfat suplimentar daca gasiti reductii la ventile cu trecerea de la R12-R134A cumparatile si pe acelea servisurile care mai dispun de furtune pentru instalatia R12 sunt aproape inexistente

anul trecut am facut toate aceste operatii la instalatia de AC a Corradoul meu si sunt foarte multumit

eu am gasit pe unii care au furtune pt instalatie care merge cu r12. sunt pe mihai bravu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu! eugen poate ma poti ajuta si pe mine cu un sfat .....este un senzor de temperatura a lichidului de racire (alb) care apartine de instalatia de aer cond. ..la mine nu functioneaza senzorul respectiv si la service mesterul mi-a pus firele alea de la senzor in scurt ca sa porneasca instalatia ..asa ca ar fi simplu cred eu sa pun un buton in bord de la senzorul respectiv astfel sa pot inchide si deschide ac-ul ..intrebarea mea este daca e bine asa? daca nu as strica ceva as rezolva 2 lucruri deodata..as avea si un buton pt ac si nici nu as mai cheltui bani pe alt senzor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

respectivul senzor opreste/porneste AC in functie si de temperatura apei din instalatia motorului si datatorita faptului ca ai un singur electroventilator nu 2 ca la masinile mai noi cu instalatie de AC daca nu pui respectivul senzor si se incalzeste excesiv apa e posibil sa ai ceva probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am comandat astazi (VAG 026 906 161 -poate mai intereseaza pe cineva) 70 ron..totusi ar fi fost interesant sa am buton pentru aer pt ca ma dispera AC asta vacumatic ( de multe ori vreau sa dau drumul la ventilatie si fara sa-mi dau seama dau drumul la AC )

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este diferenta intre instalatia de mk3 si cea montata pe mk2? Se pare ca am gasit una de mk3, dar nu am vazut inca instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este total diferita, compresorul are fulie lata, tubulatura interioara nu se potriveste, panoul de comanda este diferit ......................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu o schema electrica pentru instalatia de AC ? (de pe golf 2)

acele garnituri de pe instalatie in afara de varianta comenzii pe net, in alta parte nu pot fi gasite? (un magazin de piese auto..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le gasesti probabil in orice magazin mai mare de piese auto.

In Bucuresti am gasit ceva oringuri de mai multe dimensiuni la Alpadrino si mai toate oringurile le gasiti pe calea Plevnei vis a vis de ANL...acolo este un magazin in care gasiti numai rulmenti, semeringi si oringuri de orice fel...am inteles ca mai sunt magazine de genul la noi.

Eu am reusit sa montez tot si acum A/C-ul asteapta sa fie incarcat si sa-i dau curent :Driver:

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratilor am si eu cateva intrebari PENTRU CE-I CE AU A/C OEM pus pe masina:

Pe unde vine traseul de scurgere?...unde are gaura de vizitare spre exterior in caroserie?...daca-i cu un furtun, pana unde si pe unde merge?

Ma refer strict la scurgerea de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la corrado este prin fata pe la motor exact in dreptul galeriei de evacuare acoperit de o folie de protectie termica

post-1523-1271063082_thumb.jpg

Modificat de maibunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa e si la golf 2. e o teava de aprox 10 cm si are in capat o supapa de cauciuc

post-12834-1271063404_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa....

Alex ai si un cod la piesa aia cu supapa?...eu am doar stutul care-mi iese din tulumba aerului :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost nevoit sa imi cumpar respectiva piesa noua pt ca a mea era sparta si nu vine cu nici o supapa sunt 2 garnituri (una care vine pe caroserie si una care face imbinarea intre teava si carcasa de ac din interior) si o teava de plastic de 7cm

Modificat de maibunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

191820119A asta am comandato si a venit cu ganituri cu tot dar cu toate ca zice ca e o valva este de fapt doar o teava goala de plastic

post-1523-1271067401_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!