Jump to content

Montare Ac


sabinescu
 Share

Postare recomandată

am o instalatie AC demontata de pe o mazda,singura problema mai grea ar fi montarea compresorului,nu nstiu pe ce suport,pe ce curea.Rog pe cei care au daca ma pot ajuta cu o poza ceva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eugen_zim

    14

  • maibunu

    10

  • milika

    6

  • ovidiucotet

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

chiar nu aveti o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu da nu imposibil. Daca prind un G1, cu A/C, fac poza..................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat radiatorul din fatza...foarte simplu ,,,,....urmeaza compresorul ,dar mai intai sa vad o poza ceva sau poate fac rost de vre-un suport...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat radiatorul din fatza...foarte simplu ,,,,....urmeaza compresorul ,dar mai intai sa vad o poza ceva sau poate fac rost de vre-un suport...!!!

Te-am tot cautat pe mess...

Am incercat sa-ti arat mai multe tipiri, am adunat poze ....:D

Dar esti de negasit.

Sper din suflet ca nu ai mai fost pe net ca sa montezi AC-ul ^_^

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia e mai complexa decat un compresor, un radiator si un suport.

suportii difera de la diesel la benzina, la diesel suportul e facut ca sa aduca alternatorul mai in fata, ca sa evite injectia. sunt 2 curele: una pe vibro, pompa de apa si compresor, si alta pe compresor si alternator.

in interior aerotermele sunt diferite la modelele cu A/C, eu am 2 conducte care intra in tulumba cu ventilatorul, iar corpul central are o valva legata la panoul de comanda prin niste vacuumuri, care merg si la tulumba cu ventilatorul. panoula de comanda mai are si un segment de instalatie separat, la fel si compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

dan moise compresorul decupleaza cind nul folosesti.adica il poti oprii?

La mine fostul proprietar tocmai de aceea a dat instalatia jos ca mergea non stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera suportul de la 1,6 la 1,8 de la 1,8 la 1,8 sunt mai multe tipuri etc...si mai multe variante de combinatii la fulii ...depinde de pozitia alternatorului pe suport si a compresorului....de ex am acas 2 suporti ptr aceeasi chestie total diferiti ... depinde de modelul de alternator ce vine montat ca la compresor pozitia e aceeasi... si daca incepi sa montezi un radiator un compresor e frectie la picior de lemn ...in primul rand ca nu rezolvi nimik...pana nu ai totul nu vei avea aer rece in masina si in al doilea rand intra praf in radiator compresor etc daca nu e complet inchisa...

Modificat de plimbaursu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresorul porneste prin mutarea parghiei de comanda, si mai porneste cand treci pe dezaburire. mai poate fi pornit/oprit si din buton, dar inca nu ne-am lamurit daca asta e sistem original sau nu.

ideea de baza e ca daca vrei sa mearga instalatia, tre sa fie completa pana la ultimul furtunel si cablu.

la mine fata de golf2 fara aer difera: tulumba cu ventilatorul, torpedo, panoul de comanda, sistemul de parghii ( are niste vacuumuri pana la ventilatorul de interior ), aeroterma de interior are o capsula vacuumatica legata la parghii, grila aia cu semnele de ventilatie, comutatorul de trepte, configuratia fuliilor.

instalatia mai are niste fire si niste relee separate...nu e chiar asa simplu. chiar si furtunele instalatiei de racire difera, pt ca trebuie sa ocoleasca alternatorul.

ce zice armando mai sus cu fuliile si suportii, e cea mai simpla parte de rezolvat, si oricum e imbarligata.

parerea mea e ca ce vrea sabinescu sa faca acolo, n-are sanse de reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine :blink: la mine instalatia e ceva mai simpla si butonul are cod de vw...tre sa l caut in etka sa ma lamuresc si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Dan moise nu cred ca mai inteles.

Eu intreb daca compresorul decupleaza de la rotatia curelei care il angreneaza sau merge tot timpul precum alternatorul.Sunt compresoare care au un ambreiaj in interior si decupleaza antrenarea mecanica a motorului la compresorul AC.

Ca restul tulumba, conducte etc sunt montate la mine la masina dar nu vreau sa il roteasca motorul non stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulia compresorului oricum se invarte tot timpul, e legata direct la vilbrochen, dar compresorul functioneaza doar cand e cuplat, prin acel ambreiaj de care zici.

armando, daca n-ai toate alea, ceva nu e in regula, nu vad de ce ar fi diferite instalatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in al doilea rand intra praf in radiator compresor etc daca nu e complet inchisa...

In compresor si in radiator nu are cum sa intre praf, ele facand parte dintr-un circuit inchis, sub presiune, prin care circula freon. In schimb, daca nu ai filtru de polen, evaporatorul - care se afla in calea aerului care vine de afara si este plin de condens in exterior cand functioneaza aerul conditionat vara - o sa ti se imbacseasca cu "noroi".

Dar tu ai si filtru de polen.........ce-ti pasa tie :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Apropos de filtru de polen.

Pe unde se schimba ca la mine nu am gasit nici un locas.Pe sus nici o sansa, iar la ventilator sub torpedou nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stai, ca doar armando e norocos cu filtru ala, nu toata lumea. daca ai, tre sa fie in partea dreapta a masinii, sub tavita aia d la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah am descoperit ca exista 2 modele de filtre de polen pe g2 :) ...exista o varianta lunga ...cel putin de 2 uri in lungime ca al meu...dar nu mai intra calculatorul ala de sub stergatoare daca se monteaza filtru ala.... al meu e scurt .. si nu deranjeaza pe nimeni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mi-am luat o instalatie completa de AC de pe un kr si vreau sa o montez pe SB-ul meu. Partea din interiorul masinii cred ca se va potrivi exact. NU stiu cum am sa procedez cu montarea compresorului si a radiatoruuli. Cel mai dificil mi se pare partea cu montatul compresorului si banuiesc ca va fi nevoie de repozitionat alternatorul.

Rog pe cineva care dispune de poze, schite etc. sa ma ajute.

Am cautat pe forum si nu am gasit mai nimik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul vine prins pe suportul care-i si ac-ul si singurul lucru care trebuie sa-i faci, este sa-i pui o fulie mai mica....daca nu o ai, ti-o pot da pe a mea ca model ca o am data jos acum(numai sa ai pe cineva in B sa o faca aici).

Compresorul a/c pica aproximativ in locul vechi al alternatorului si va fi angrenat pe vechiul traseu al alternatorul....intinderea o ai pe suport sub el.

Alternatorul primeste de la compresor miscarea printr-o curea foarte mica, suportul de intindere al alternatorului e putin diferit pentru ca el va pica putin mai sus.

Sper sa te ajute pozele ...vad totusi ca neamtu ala a facut o improvizatie la intinzatorul alternatorului(el exista ca piesa oem) dar poti sa-ti faci o idee. :))

L.E. acum am vazut ca in pozele astea sunt angrenate diferit.

La mine angrenajul e asa

1 Vibro / pompa apa/ compresor a/c

2 Vibro/ pompa de apa / pompa se servo

3 compresor ac/alternator

Sper sa nu fi gresit. :)

Ps am unit topicurile de montare a/c :frigbaitata:

post-1474-1267622386_thumb.jpg

post-1474-1267622395_thumb.jpg

post-1474-1267622404_thumb.jpg

post-1474-1267622415_thumb.jpg

post-1474-1267622427_thumb.jpg

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru imagini si sfaturi

am cautat in etka si am gasit cateva scheme in care se vede clar diferenele ce exista intre modul de fixare al compresorului la motoarele pe benzina si cele diesel. instalatia pe care o am provine de pe un kr .

deci intrebarea este: merg pe improvizatii sau pe original? voi ce spuneti?

scheme instalatie AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....pai instalatia in mare ar trebuii sa fie identica, numai ca la 16v are un supliment(UN PLUS) pe modul, care intra o data cu compresorul si asista relantiul(pentru ca-mi pica atunci cand este actionat compresorul)...firul verde :icon_cool:

Mult mai simplu e sa optezi catre actionare la buton...e mai rar butonul dar merita :)

post-1474-1267651152_thumb.jpg

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul asta e OEM? Intreb pentru ca pare foarte nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o e m si este intr-o conditie mai mult decat buna.

Partea nasoala este ca are acelasi cod cu butonul de ceata....numai ca acest cod pentru us reprezinta a/c si pentru eu reprezinta ceata.

Nu prea poti sa-l gasesti decat rar pe la noi sau des pe afara. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am ramas si eu impresionat de starea butonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a monta pe diesel ai nevoie de un suport special care se prinde de cel pe care vine alternatorul acum, vezi pozele!

post-3464-1268897517_thumb.jpg

post-3464-1268897522_thumb.jpg

post-3464-1268897517_thumb.jpg

post-3464-1268897522_thumb.jpg

Modificat de milika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cureaua din poza ta ma intereseaza(eu o am dar e mai mare....nu stiu de ce)...stie cineva ce dimensiune trebuie sa aiba cureaua vibro/apa/compresor :) .

Am tras ieri toata ziua sa pun tot si ma oprit o curea sa-i dau cheie :)

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!