Jump to content

Schimbare Lichid Frana La 2 Ani


Thheo
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

cum mai exact ai facut? caci eu intr-o zi am vrut sa aerisesc conform procedurii ross-tech ( abs-bassic setting- grupul 003) dar nu s-a intamplat nimic,nici un zgomot sau ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acolo la abs-breaks ... incepe testul acela de tot trebuie sa ii dai activate-press pedale-next-activate ... un prieten mi l-a facut ca eu nu am interfata ... e chiar simplu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laur, mergi in Basic Set, grupul 002, pentru Passat

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

nu am nimic in grupul 002, nici in 001. Doar in 003 am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

This procedure details how to bleed the ABS pump when replacing brake fluid. This procedure is NOT necessary unless your ABS pump has gone completely dry. For normal brake work including fluid replacement, hose replacement, pad replacement, etc. this procedure is NOT necessary. Also, this procedure does not take the place of good ol' fashioned brake bleeding with one person operating the pedal while the other person opens the bleeder valves one by one and collects the discharged fluid.

There are certain test conditions that must be met before doing this procedure:

*

Vehicle must on a lift or safe jack stands with no wheels touching the ground

*

Ignition should be in the "On" position

Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump in many older VW Golf, GTI, Jetta, and Audi TT:

[select]

[03 - ABS Brakes]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set.

Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump in many older VW Passat and Audi A4/S4, A6/S6, and A8/S8:

[select]

[03 - ABS Brakes]

[basic Settings - 04]

Group 002

[Go!]

This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

exact procedura asta o am si eu. Doar ca mie nu-mi apare nimic in grupul 001 sau 002 ( scrie not avaible). Doar in grupul 003 imi apare ceva,ceva cu test engine nu mai stiu exact, dar se umplu toate 4 casutele,si nu face nimic. Trebuia sa se auda pompa abs cum cupleaza si cateva click-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot gandi decat ca nu respecti vreuna din conditii, de aia ti-am pus toata procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

nu stiu ce sa zic. eu doar pun contactul, apoi 04 abs- bassic settings si cand dau sa selectez grupul la 001 scrie not avaible, la 002 la fel si doar la 003 imi apar casutele,nu mai stiu exact ce scrie acolo. Dar o sa fac un screenshot si va arat,deocamdata sunt la serviciu de vreo 3 zile si nu stiu cand ajung acasa. Oricum nu am probleme cu franele dar eram curios de ce nu pot sa aerisesc cu vcds. Mai citisem undeva parca la unele modele Jetta,Caddy aerisirea se face in grupul 003.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA OUTPUT test nu basic setings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu dupa ce am schimbat placutele si discurile de frana aveam pedala de frana destul de maole si tinea jos.......am aerisit ABS-ul cu VAG-COM iar pedala a devenit un pic mai tare si cel mai important franarea incepe de la apasarea fina a pedalei (adica tine sus)........deci in cazul meu nu am schimbat lichid de frana dar totusi a fost necesara acea aerisire din ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat din nou lichidul - ultima oara in martie - cu un dispozitiv special, fara a se face pedale ( doar s-a desfacut ventilul pe fiecare roata, s-a scurs cel vechi pina la 200ml intr-un recipient gradat ). Lichidul vechi era putin inchis la culoare dar nu semana cu cel schimbat anterior. ( schimbat si el cu ajutorul unui dispozitiv specific operatiunii )

Impresii ? In prima faza, nimic spectaculos. Dar am constatat, in cei aproximativ 40km facuti ulterior, pedala are aceeasi cursa si intensitatea frinarii este cam la fel, indiferent de viteza de deplasare ( iar sentimentul ca a 2-a pedala e mai ...tare, nu se regaseste ) ! Lichidul folosit in martie - Ate dot 4 . Cel de acum, dot 5.1 de la toyota. Asta am gasit cu 5.1 !

Cost ? 100 de lei , ca si in martie ( materiala, manopera )

Timp ? _ aproximativ 30 - 40 de minute .

Concluzie? _ intotdeauna, se pare, e loc si de mai bine. Totodata, recunosc, nici astazi nu s-a facut aerisirea ABS-ului din vag-com dar mi s-a spus ca aparatul ar face singur aerisirea instalatiei in mod automat .

Modificat de dan boariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

intrebare : cand se schimba ambreajul se pierde lichidul de frana ? intratul in viteza se imbunatateste daca il scimb? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pierde, intratul in viteze nu se modifica daca schimbi lichidul, dar e bine de schimbat.

E descris in topic motivul schimbarii ,citeste topicul si vei intelege. :)

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima oara cand am schimbat lichidul am optat sa il schimb in service, fara pedale, etc, ci cu aparatul acela special. Ambreiajul nu s-a aerisit fiinca mi-a zis ca o face pe riscul meu, pt ca poate nush ce pison sa cada inauntru.. la ce s-a referit??Pistonul de la amreiaj, cum sa cada ala?

Eu cand am schimbat cu metoda clasica nu s-a intamplat nimic de genu'...adica, mergea ambreiajul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cand "aparatul acela special" face vacuum ,nu trage numai lichidul dar face ca si pistonasul de la cilindrul receptor sa vina inapoi ;iar legatura intre pistonas si furca ambreiajului e facuta cu o tija care poate cadea atunci cand tu "tragi" pistonasul inapoi ,nemai fiind "sprijinita" la ambele capete

post #280

aerisirea ABS-ului cu VCDS nu este necesara la schimbarea lichidului de frana decat daca pompa de ABS a fost golita (prins aer in instalatie sau inlocuita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, posibil, desi nu cred ca el voia sa pune cava pe stut sa traga , pur si simplu doar sa slabeasca niplul acela de aerisire. In cazul asta nu e pericolul acela, sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aerisirea se face clasic ,adik unu face pedala si altul da drumul la "stut" (aerisitor) nu se intampla nik la ambreiaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu se intampla nimic cadn aerisesti cu aparat cu vacuum. Nu face vacuum atat de tare sa traga pistonasul inapoi. Idem daca se schimba lichidul cu aparatul cu presiune. Insa probabil le-a fost lene sa ajunga la aerisitor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat prima data lichidul de frana in primavara la 4 ani de la cumpararea acesteia. S-a folosit lichid ATE.

Nu am simtit absolut nici o diferenta in franarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferente cred ca simti numai in conditii extreme...cobori transalpina...

la mers in oras nu folosesti franele la maxim pt mult timp incat sa creasca semnificativ temperatura.

daca nici inainte,nici acum nu ai aer in instalatie se simte la fel.

asta nu inseamna ca nu este ok ca ai facut schimbul...

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a simtit diferenta cand am schimbat lichidul prima oara la reprezentanta. Luasem masina S-h si nu stiu daca inainte fusese schimbat si cand. Dar dupa schimb, la apasari de pedala scurte una dupa alta in ritm haotic, frana era sensibil mai buna decat inainte, adica raspundea la fiecare apasare. Inainte de asta, parca aveam un delay foarte mic, insesizabil de catre cineva care nu era obisnuit cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic cadn aerisesti cu aparat cu vacuum. Nu face vacuum atat de tare sa traga pistonasul inapoi. Idem daca se schimba lichidul cu aparatul cu presiune. Insa probabil le-a fost lene sa ajunga la aerisitor....

da, astia erau tot aia care nu mi-au schimbat vaselina de la capul planetarei cand am pus burduf nou.

Eu pur si simplu nu-i inteleg pe oamenii astia...n-au pic de interes fata de client numa sa te jacmaneasca de bani si "p-aci ti drumul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut.Vin si eu cu o intrebare legata de sistemul de franare:am schimbat lichidul de frana in primavara,acum cateva saptamani am observat ca dupa un drum daca stau pe loc cu motorul pornit la calcarea pedalei de frana se aude un zgomot la motor ca si cum s-ar tura mai tare,dar fara sa modifice acul la turometru sau consumul la relanti.Mentionez ca shimbul lichidului sa facut dupa metoda clasica cu aerisire pe fiecare roata nu cu aparat special.

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat si eu lichidul de frana zilele astea cu un aparat special la service. Au turnat 2 litrii de lichid de la Ferodo (FX-100 parca) in aparat si l-au conectat la rezervor. Apoi pe rand s-au desfacut aeristoarele pe rand la fiecare roata unde s-au scurs aprox. 400ml de lichid/roata. N-au facut nicio aerisire cu vcds si nici la ambreiaj.

 

Nu am simtit nicio diferenta la franare, masina se comporta la fel. Lichidul care l-au recuperat era negru (au zis ca asa se coloreaza de la garnituri) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 litri ??? dar unde au bagat atata lichid, si in radiatorul masinii ...??? ori a avut nevoie si mecanicul de 1 litru ...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!