Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

@ gavrochem. Multumesc pentru link. Interesant ca acolo scrie ca Evo are valoare octanica mai mare de 99. Am sa merg la benzinarie si fac poza, dupa care o postez aici sa se vada ca in benzinarie scrie EVO 95 euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wesmike este vorba de benzina EVO simplu. am denumit-o eu EVO 100 pentru ca asa avea denumirea inainte. Daca toate statiile Mol sunt la fel atunci este ultima pompa din sirul de 4 unde scrie EVO Euro 5. pe aia de 95 scrie ca e de 95. Sau poti sa te iei dupa pret. 4.21 lei/litru adica din aia mai scumpa :P Aia de 95 trebuie sa fie sub 4 lei.

Altfel nu stiu sa-ti explic :P dar sigur trebuie sa gasesti si la voi ca doar e aceeasi benzinarie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Aerofan . De asta am cumparat .. EVO 95 Euro5 cu 4,21 lei. Oricum inca o remarca!... Cu benzina asta nu-mi mai face detonatii in toba daca accelerez si las repede piciorul de pe acceleratie. Pare-se ca acceleratia e mai prompta si masina nu sta "pe ganduri" cand intri in depasiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e de 95... belive me. E peste 98, sigur iti spun... nu stia ala din peco sa-ti spuna dar e benzina superioara peste 98. Dar oricum e mai buna decat ce bagam pana acuma.

Aia de 95 se cheama Tempo si aia de 100 EVO. Nu mai au cifre, le-au inlocuit cu nume. uite aici

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... inseamna ca am nimerit-o bine. Daca ma va multumi si in continuare, ma castiga si pe mine de client Mol-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A gasit cineva o solutie viabila la acest tremurat la relanti- ca eu am mers aproape o luna si cu Alto 101 de la Rompetrol si intr-adevar masina tragea parca mai bine- dar dupa cum ma asteptam era imposibil sa fie doar de la benzina!!!

Eu inca nu am schimbat oringurile de la injectoare!

Vb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Am si eu urmatoarea problema:In urma testarii actuatori modul 01 am gasit doua erori:supapa aerisire rezervor N80 -scurt la masa

ventil dozare combustibil N290 scurt la masa.

Va rog sa-mi spuneti si mie unde sunt cele doua elemente. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

vreau sa va vorbesc putin despre golf-ul meu 1.6 fsi din 2002. Am luat-o din germania la 85 000 km? sa zicem, ca asa scria pe bord, am venit acasa, pe la 90 000, fac si eu distributia ca tot omu` si ce sa vezi o rola crapata pe raza , sa zic asa, am schimbat si uleiul si filtrele, foarte incantat de noua jucarie. A trecut o luna chiar doua si ce sa vezi la relanti tremura putin, iar cand puneam contactul mai mai ca ziceam ca un 1,9 tdi, troncanit puternic de scurta durata, da ce zic asa-i modelul. m-am gandit ca relantiul o fi de la bujii, si le schimb, dau comanda vin pe original cu (platina) bosch cu cerculetele si v-urile de rigoare, le scot pe cele vechi, si ce sa vezi intacte, ba vreo 2 nu prea lucrau, zic sa verific bobinele, da, curios functionau perfect. Cu noile bujii si bobine verificate tremura din ce in ce mai rau dupa ce motorul se incalzea, pe deasupra parca "dadea nas" cand schimbam vitezele in accelerare, m-am gandit la egr, dau sa demontez, si ce sa vezi ..... calamina grupa mare, de la ce sa fie carburant prost sau ulei, e ulei ca nu pierde, ca nu se vede pe joja,.......curat pun la loc si merge la fel. intretimp am verificat instalatia de climatizare si multe alte nimicuri cum sunt furtunele, tevile, alte supape ce erau la vedere, sonde , apropo dadea o eroare pe sonda lambda, da care? nu stiu. Curiozitatea cu sonda ca avea valori oscilante. Am veriicat gazele dadea iar niste ciudatenii. Vreau sa va mai spun ca m-au ajuatat vreo 3 ingineri auto si vreo 3 mecanici auto, toti avand acelasi scop.........costuri minime.

A mai trecut jumate de an si incepea sa ma enerveze tremuratul, iar unul dintre prieteni a venit cu o idee GENIALA: hai sa-i luam compresia!

Si ce sa vezi compresie 7, 8, 7, 9, ce sa fie ?

Sa va spun tot eu uzura motor, din acest motiv tremura, si cu timpul nu mai demara cum trebui si tragea greu, saracuta se ducea ea la 160 da cu chinuri si consum.

O zi intreaga(10.00 - 15.30) am demontat in 2 motrul, ca e ca dracu pus, si graja mare sa nu se rupa una alta.

Pistoanele sunt uzate la maxim blocul si pistoanele functionau ca 4 clopotei, pur si simplu pistoanele se loveau de bloc

Astazi am spalat si curatat tot, calamina la greu.

Bucuria mare a fost cand am constatat ca blocul e brici la fel si arborele. Adevarul ca ma asteptam sa fie blocul din aluminu cu camasi de fonta sau ceramica vezi tuareg si ala e pe viata sau altul.

Acum trebui rectificat la supape si chiulasa, schimbat pistoane pe original(segmenti, prezoane, etc)

CONCLUZIA: masinuta a fost forjata in draci, a avut aditiv in ulei la greu dat fiind si culoarea ciudata a arborelui

Deci, ca sa inchei ca am scris destul, luati si voi o compresie la motor ca nu strica si nu minte, dar faceti-o la oameni priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pune pe alte ganduri si ce spui tu.. Insa ma gandesc ca daca ar fi uzura la motor ar trebui sa pape ulei in draci..

La mine nici ulei nu papa.. si fuge si 200, greu de la 180 la 200 dar se duce.. Tie banuiesc ca iti mai manca si ceva ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata i-am dat cheie si a luat-o din prima cu erorile de rigoare. Acum se simt cei 110 caluti obositi

Printre multe mici probleme a aparut si una de 470 lei, ce e interesant ca am observat-o cand motorul era gata de pus pe masina, si m-a mai intarziat vreo 3 zile (o teava cu burduf metalic). In zona burdufului era o fisura de aprox. 10mm (foto), afumata bine. Pe acolo intra aer fals.

post-24342-1250065856_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata i-am dat cheie si a luat-o din prima cu erorile de rigoare. Acum se simt cei 110 caluti obositi

Printre multe mici probleme a aparut si una de 470 lei, ce e interesant ca am observat-o cand motorul era gata de pus pe masina, si m-a mai intarziat vreo 3 zile (o teava cu burduf metalic). In zona burdufului era o fisura de aprox. 10mm (foto), afumata bine. Pe acolo intra aer fals.

Hmm foarte interesanta povestea cu teava si burduful metalic.. saptamana asta programez revizia si nu plec de la mecanic pana nu verific teava aia.. exista un spray ceva care sa ma ajute sa descopar pe unde trage aer fals? (cumva spray de carburator?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa va mai zic.....dupa toata povestea asta, masinuta merge perfect ;), si dupa ce am shimbat si benzina merge si mai perfect. Azi am implinit 700 de km cu "noul motor", si drept cadou am dus-o la reprezentanta sa-i intre cineva in creeri sa vada cum ii merge. Raspunsul merge perfect doar ca se va strica iar daca nu bag carburant de calitate.

Sper ca sambata sa-i schimb si tachetii ca sunt vreo 6 cam galagiosi si cam scapa ulei (pentru cei interesati de tacheti in general se gasesc de la 22 de lei bucata pana la 50 de lei)

De cand am reparat-o si pana azi a vazut 3 vag-com-uri care tot timpul aratau altceva si faceau altceva, dar cel care a vazut tot a fost cel de la reprezentanta, plus ca astia stiu exact si ce inseamna eroarea respectiva.

Si cam asat a fost povestea mea de 8 000 de lei si FSI-ul care in sfarsit toarce si el normal, si fuge de mananca asfalt, bla, bla, bla,.......................ma mai laud mult ?

Daca nu stiati: -are pompa de apa suplimentara pentru incalzire rapida pe timp de iarna

-cel mai ciudat alternator(nu se repara, nu se desface, se sparge)....a fost si asta alta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On topic : Cam mare investitia de aproape 2000E intr-o masina care acum face maxim 6k ("shasa cai frrrrumosi").. Cu timpul am observat ca acest FSI este cu totul diferit fata de restul modelelor de golf MK4.. In sensul ca toate piesele incepand cu baia de ulei, sonde lambda si terminand cu switch-urile din iala care indica daca usa este deschisa sau nu, sunt diferite si mult mai scumpe decat celelalte modele de MK4. Sunt de parere ca acest motor poate sa functioneze in parametrii la care s-a vrut de catre VW numai in Germania unde carburantul este altul si praful si mizeria sunt lucruri de care nu prea te lovesti. Cu siguranta cea mai proasta motorizare pe benzina a celor de la VW..

Off topic : Vesti uluitoare!!! am rezolvat toate problemele cu masina.. Nici nu mai tremura la ralanti.. trage perfect acum.. nu mai dau banii la revizie ca proprietarii de masini mai cu pretentii.. totul este perfect..

Cum am reusit? Am vandut masina..

Acesta este ultimul meu post in acest topic.. pentru cei care nu au observat mi-am schimbat nick-ul odata cu masina, acest topic nu ar trebui sa fie inchis pentru ca o sa fie multi dintre voi cu probleme diverse la aceasta motorizare.. Pentru cei care vor sa intrebe cate ceva despre FSI nu ezitati sa folositi PM.. Multa bafta in continuare si sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am observat ca atunci cand masina incepe sa tremure, ignition timing sta constant pe valoarea de 18.8 BTDC ... cred ca e vb de grade. Cand isi revine din tremurat acest ign timing incepe sa varieze intre niste valori mult mai mici (ATDC si BTDC). Poate cineva mai priceput ne poate da niste explicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, in pline cautari de MkIV benzina, am tras o concluzie simpla dupa ce am citit si recitit topicul acesta si cel din sectiunea vesus (1.6 vs 1.6 FSi)

avantaj -> 1.6 FSi un motor cu 10% mai multa putere, 10% consum redus, consuma mai putin sub 3000 rpm si trage mai bine dupa 3000 rpm. (toate astea in comparatie cu 1.6) si nu in ultimul rand cutie cu 6 rapoarte !

dezavantaj -> motor prea pretentios de intretinut in conditiile din tara noastra (dovada problemele mai mici sau mai mari ale posesorilor)

spun asta ca o concluzie cat se poate de scurta a tot ce s-a discutat despre acest motor pentru cei care vor sa achizitioneze aceasta motorizare in viitorul apropiat. sper ca n-am gresit cu ceva sau sa fi omis vre-un aspect important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am si eu o intrebare! nu sunt inca posesor de masina, dar saptamana trecuta am gasit una care mi`ar placea. golf 4 ,1.6 FSI .. frumoasa:) ..

la pornire motoru se aude ca un diesel si porneste subturat(600-700), urmand ca in 2 secunde sa revina la 800-900rpm + martoru sonda lambda sta aprins mereu.

proprietaru a zis ca o vinde ca n`are bani.... eu tre sa o duc la test, si sa platesc.....poate sa fie ceva grav?

posesorii de FSI ... ma indemnati sa imi cumpar FSI?

merci .. messenger warmupmix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu zgomotul gen diesel la pornire, este normal, sunt tachetii hidraulici.

E foarte posibil sa porneasca subturata din cauza clapetei de acceleratie care trebuie curatata, mai multe detalii gasesti intr-un topic mai sus.

Fa-i o diagnoza si spune-ne ce ai gasit.

Sunt de parere ca ar fi foarte bun si un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Este primul meu post pe acest forum.

Au trecut 2 saptamani de cand am achizitionat autoturismul din semnatura. Tara origine germania. Cutie automata.

Am schimbat distributia si au inceput problemele. Pornesc masina dimineata, in momentul in care cuplez in D se opreste motorul. Face asa o data sau de doua ori cand motorul este rece. a facut si in R acelasi lucru. Tot restul zilei indiferent de cate ori merg cu masina nu se mai opreste. La relanti din cand in cand o mai apuca tremuratul. mentionez ca ieri am pus benzina de 100 de la OMW si la fel mi s-a intamplat dimineata.

Va rog ajutati-ma in rezolvarea problemelor!

Mentionez ca azi merg sa schimb uleiul si filtrul de la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor posesorilor de 1,6 FSI.

Si eu am acelasi motor si aceleasi simptome ca si ale voastre, sau mai bine zis aveam (aproape au disparut). Am masina din martie anul acesta si am facut cam 10 000 de km. In tot acest timp am cautat service-uri peste service-uri si mecanici peste mecanici sa-mi explice ce se intampla cu trepidatul motorului la relanti o data cu variatia consumului instantaneu. Am testat-o cu VAG-Com-ul de nu stiu cate ori nu aparea nici o eroare (exceptand o data cand am ramas in 3 pistoane pentru ca se arsese o bobina de inductie ... dar simptomele erau vizibil diferite).

Ca sa nu o mai lungesc pentru ca banuiesc ca si voi a-ti facut cam acelasi lucru, la mine rezolvarea a fost relativ simpla, schimbarea bateriei masinii (nu glumesc). Saptamana trecuta incepuse sa porneasca la a 5-6 cheie (cat a fost cald la sfert de cheie) ... am verificat bateria si era cea din fabrica (avea 7 ani ... Tudor). Dupa ce am analizat bateriile am ales un Bosch Silver S5 63 Ah si 610 (V) curent la pornire.

Ieri am facut aceasta operatie ... iar imediat dupa am remarcat ca acel tremurat de la relanti aproape a disparut (zic aproape pentru ca acum turatia sta cat se poate de constant si f rar mai apare o variatie a ei de scurta durata). Per total se aude altfel motorul, trage altfel ... e altceva.

Nu ma intrebati care ar fi explicatia pentru ca nu stiu sa v-o zic ... si decat sa zic o tampenie mai bine ii las pe altii mai in masura sa justifice sau nu ce am descris eu mai sus.

Sper sa va fie si la voi aceeasi problema si sa sa rezolve cat mai curand.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poate fi de la baterie. Nu stiu de la ce ar putea fi tremuratul acesta, dar frate-miu si-a luat si el FSI de vreo 3 luni si nu are nici o problema cu acest tremurat .. motorul merge perfect si are si mai multi km ca mine (peste 140.000). Vreau sa spun ca nu o menajeaza nici la calitatea benzinei, ii pune si de 95 si de 99 si merge la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu credeam asa ceva ... si nici toti mecanicii si service-urile la care am mers ... eu doar va spun cum s-a intamplat. Mentionez ca altceva nu am mai schimbat in ziua respectiva.

Puteti incerca cu o baterie noua sau cat de cat buna imprumutata de pe la vreun prieten si vedeti daca are sau nu rezultat (aveti grija ca s-ar putea sa va ceara codul de casetofon dupa ... eu am schimbat-o cu o a 3-a baterie in paralel care sa tina tensiune in sistem si sa nu imi reseteze codul respectiv ... care nu l-am gasit pe nicaieri).

Sincer nu cred ca aveti de pierdut ... in cel mai rau caz eliminati o varianta.

Alte variante posibile (cele date de mecanici):

1. IGR-ul (care l-a intrebarea cat m-ar costa sa il schimb ... au schimbat ei subiectul :D )

2. un brat (pivot) de sustinere a motorului (cel central amplasat sub masina) - nu l-am vazut deci de aceea nu stiu sa il descriu exact ... doar l-au verificat si au zis ca nu e de acolo;

3. Ambreiajul / 4. Volant(a) ... aceste aspecte am vrut sa cred ca nu sunt .. si vreau sa cred in continuare :biggrin: (nu ma intelegeti gresit ... tin foarte mult la masina mea, i-as schimba tot ce ar parea ca are vreo problema cat de mica ... dar ... strang si eu putin cate putin si le schimb pe rand)

5. asta mi-a placut cel mai mult ... asa face el ... e normal pt un FSI ... :)

Pot sa mai zic ca intr-adevar daca puneam benzina Premium 99 de la Petrom trepidatul era mai putin deranjant, dar varia aleator ca si in rest. Am incercat si solutii de curatat injectoarele (2-3 ori) si Octane Booster ... dar dupa ce am vb cu baietii din service m-am lasat de sporturi de genu asta. Din ceea ce mi-au zis (si au fost mai multi) toate chimicalele astea mai mult dauneaza decat ajuta. Dar cu toate astea trepidatia respectiva reaparea.

Off: si masina mea are 145.000 km ... 2002-2003 an de fabricatie (pe cartea masinii e trecut 18 iulie 2002 daca tin eu bine minte iar pe talon 2003) iar la capitolul benzina si eu fac cam la fel (nu-mi permit, nu din alte motive). Singurul lucru care pot sa i-l fac e sa bag benzina 95 de la Petrom (nu Petrom V) care am inteles ca ar fi buna. Cand pot Premium 99 tot de la Petrom si atunci se simte intr-adevar o diferenta (cu carrera 100 de la OMW chiar nu simt nimic ... trage la fel ca si cu Premium 95).

Momentan mai mult de atat nu stiu ce sa va mai zic ... daca mai aveti intrebari ... cu cea mai mare placere.

Multa bafta, :D

Modificat de Ravenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lucru care pot sa i-l fac e sa bag benzina 95 de la Petrom (nu Petrom V) care am inteles ca ar fi buna. Cand pot Premium 99 tot de la Petrom si atunci se simte intr-adevar o diferenta (cu carrera 100 de la OMW chiar nu simt nimic ... trage la fel ca si cu Premium 95).

Nu va mai prostiti cu benzina pentru ca benzinele noastre nu sunt calitative... tot ce are 16 valve necesita benzina de 98 sau peste. Cum benzina noastra nu e calitativa si aia de 98 e un fel de 95 sau 91 imaginati-va cum e aia de 95...

Incearca sa bagi EVO 5 de la MOL, cea mai scumpa, la mine functioneste, mai am tremurici dar asa de slab incat trebuie sa fii foarte atent sa-i simti.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si eu am aceeasi problema cu tremuratu la relanti,dar numai la rece,dupa ce se incalzeste motoru nu mai am aceste probleme....cind o pornesc dupa mai multe ore de stationare are o variatie de turatie de 1000 1200 vreme de 30 secunde ,timp in care are si un tremurat usor dupa care isi revine.Am inteles ca ar fi senzoru de temperatura al lichidului de racire....am sal schimb sa vad daca asta e cauza.Benzina bag de 4 luni petrom99,dupa ce am bagat un an de 95 si am reusit sa stric sonda lambda....merg cu martorul chek aprins de un an si ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Aerofan"

Referitor la calitatea benzinei de la noi sunt constient ca e mult sub ceea ce scrie ca ar fi ... o sa incerc sa bag numai de la 98 in sus (ma refer la ce scrie la pompa).

"rica_42"

- Cat despre partea cu tremuratul la relanti si variatia turatiei intre 1000 si 1200 am inteles ca este normal pentru sezonul rece ... in timpul celor 30 de secunde sunt reglati diversi parametri. Cel putin asta e explicatia care mi-a dat-o un mecanic. De alfel este si destul de plauzibila, zic asta pentru ca pe masinile mai vechi (cu carburator) iarna (si nu numai) trageai socul pentru a porni motorul si cateva secunde il lasai tras pana se incalzea putin ca sa nu moara.

Mentionez ca si mie mai imi face asa ceva (ultima data acum 2 zile cred), totusi din cate inteleg eu tie iti face de fiecare data cand o lasi mai mult ... la mine a fost acum 2 zile dupa nu stiu cate luni in care nu a avut nici o treaba si azi dimineata nu a mai facut.

Acum nu stiu daca chiar asta e in cazul tau sau nu ... incearca sa o duci la o diagnosticare si sa vezi ce erori iti da computerul (pe langa Check-ul care il ai deja aprins).

Sper sa te fi ajutat cu ceva (macar sa stii ca nu esti singurul cu problema asta :) ),

O seara buna in continuare.

Modificat de Ravenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Cine ma poate ajuta sa rezolv urmatoarele erori date de wag-com:

17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached

P1031 - 35-00 - -

17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

P1035 - 35-00 - -

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

P1033 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

Possible Causes

Intake Manifold Flap blocked/tight

Intake Manifold Tuning Valve (N136) faulty

Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) faulty

Possible Solutions

Check Intake Manifold Tuning Valve (N136)

Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)

Check Intake Manifold Flap

Unde se afla reperele astea G336, N136, manifold flap?

Pentru manifold de la reprezentanta VW mi s-a zis ca:

Pozitia 22 din imaginea atasata poate fi defect.

Acest reper comanda unitatea aia de vacuum (poz nr. 17),

care la randul ei actioneaza clapetele la galeria de admisie at. cand masina e in sarcina sau la pornire.

Deci: este posibil ca defectul sa fie pozitia 22, sau un fir electric care leaga acest senzor.

Astept pareri de la voi.

post-50899-1260262954_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!