Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Salut.I-am dat de capat problemei cu smunciturile.Inainte de a curata clapeta de accelaratie personal,am fost la un "mester" despre care se spune ca e mecanic bun care mi-a "curatat-o" bagand o surubelnita infasurata intr-o carpa si fortand clapeta pina la capat...A invartit de doua ori pe-acolo si ...gata.S-a curatat....Neavand incredere am ajuns acasa am dat clapeta jos si am facut-o luna cu un spray de curatat umbland cat s-a putut de delicat cu ea.Am pus-o la loc si de-atunci doar in socuri a mers la ralanti....De curand am facut un test cu vag-comul la colegu Istef si clapeta imi da eroare la resetare...Nu se deschide complet atunci cand pun contactul,cum ar fi normal...Mi se pare ca e sarit arcul acela sau s-au rupr catva zimti de pe roritele alea din angrenaj...S-a mai intamplat la cinava asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu ralantiul neregulat pot spune ca am avut si eu o problema similara si la mine am gasit mufa sparta de la senzorul de temperatura a gazelor evacuate *(Exhaust Gas Temperature ).Dupa ce am fixat mufa la locul ei s-a schimbat si mersul la ralanti.Ca pozitionare este imediat dupa prima sonda lambda.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. La un golf 4 FSI, probleme " tremura la relanti" : am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat bujiile, au ramas bobinele de inductie - merita investitia {cam 6 mil} Ps: La testare nu a dat eroare la sonda lambda, deci nu acolo e problema.

Ce ar mai putea fii?

Sa schimb bobinele de inductie?

Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da banii degaba daca la scanare nu-ti da bobinele si nu simti ca merge in 3 pistoane. Mai cauta solutia. Daca era sa schimb piese sa scap de relantiul oscilant axcum aveam cu vreo 2000 de euro mai putin si nu stiu de ce am impresia ca relantiul tot asa facea. Inca mai caut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata, cand motorul e rece, tremura tare la relanti, turatia creste pana la 1100 ture, timp de aprox 1 min, dupa care isi revine, merge normal, are totusi un usor tremurat la relanti si cand motorul e cald.

Am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat bujiile, iar la diagnoza am cateva erori la aprindere, dar nu sonda lambda.

Un mecanic a zis ca sigur e de la bobinele de inductie { asta fiind boala motoarelor FSI} iar celalalt a zis ca pot fii mai multe cauze.

Cam ce ar mai putea fii???

Mrs mult anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si erorile pe care le-a gasit la motor. De obicei cand se duce o bobina de inductie se duce de tot, aka masina merge in 3 cilindri tremura toata masina la ralanti si martorul din bord de check engine iti clipeste din cauza ca benzina nearsa din cilindrul cu pricina ajunge in catalizator. In acest caz simti diminuari accentuate de putere.

Pana sa arunci 600 ron pe patru bobine mai fa o diagnoza si posteaza erorile gasite pe engine.

LEDIT: Ai adaptat clapeta de acceleratie dupa ce ai curata-o?

numai bine.

PS: Referitor la diagnoza te pot ajuta gratis cu una in zona titan (dupa ora 19) si in zona P-ta domenii intre 10 si 18. Sau poti merge la intalnirile saptamanale vwforum. Sau poti cauta topicul legat de diagnoze de pe forum.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrs10Gbr - aceeasi problema o am si eu de ceva timp. Am incercat foarte multe, de la schimbat una din bobinele de inductie care dadea semne ca moare, pana la schimb de ulei, etc. Ce am observat e foarte ciudat: daca e frig afara, problema dispare. Locuiesc in Norvegia acum si temperaturile sunt mult mai scazute. Dimineata cand plec, totul e in regula, dupa-amiaza cand ies de la serviciu si se nimereste sa fie si soare in ziua aia, la prima cheie turatia sta la 1100 vreun minut, dupa care cade la normal. Daca sunt nori si e racoare, porneste normal.

In aceeasi ordine de idei, azi dimineata mi s-a intamplat si mie o chestie destul de nasoala. Dupa ce am pornit, cum ajungea motorul la relanti, cum fluctua turatia foarte mult - 400 - 900 de ture si motorul se zgaltaia. Cand acceleram, totul era in regula. Am oprit si am lasat motorul vreo jumatate de minut la relanti, dupa care turatia s-a stabilizat la valoarea normala. Daca acceleram, totul normal, dadeam drumul la pedala, la fel normal. Am desfacut capacul la motor si am zis sa ma uit un pic la ulei. Fara sa imi dau seama, am desfacut capacul pe unde pui ulei, moment in care motorul a inceput sa se zgaltaie puternic si sa incerce sa traga aer pe gaura respectiva (se simte la mana cum vrea sa traga aer pe acolo, iar daca apropii usor capacul, incearca sa il aspire). Cum pun capacul la loc, se linisteste. E normal? Mie nu mi se pare. Temperaturile aici sunt in jur de 10-15 grade acum, deci nu extrem de frig.

Ar mai fi cateva lucruri de mentionat:

- de 2 luni am martorul de la sonda lambda aprins, a aparut dupa ce am alimentat de la un omv din serbia si nu s-a mai stins; masina a mers normal pana acum si eroarea aia probabil trebuie doar stearsa, banuiesc ca nu e sonda stricata; mi s-a mai intamplat de vreo 3 ori in RO sa imi apara, dar se rezolva cu vag-com si era de la benzina proasta.

- acum 2 zile am observat ca nivelul de ulei este sub minim (becul nu se aprinsese) si am mai completat cu acelasi tip de ulei, dar cumparat din alta parte(nu am pus prea mult). Ieri a mers bine masina...

- am avut o bobina de inductie pe moarte, care afisa voltaje variatoare la relanti, dar turatia nu se modifica cu mai mult de 20-40 de ture si daca scoteam capacul de la ulei nu era nici o chestie.

Ma poate ajuta cineva, va rog... Aici te costa 200 de euro doar ca sa iti spuna ca masina e stricata, nu si ce anume e stricat si mi-e cam frica sa merg cu ea, sa nu stric ceva si mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este normal sa traga aer pe la busonul de alimentat cu ulei.

OFFTOPIC: Stiu ca suna aiurea dar cand verifici uleiul trebuie sa stea masina pe plan drept! ( ;) nu radeti, mie mi s-a intamplat: aveam doua roti pe bordura :icon_cool: si am verificat niv uleiului care 'disparuse' ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu sa verific nivelul cu masina inclinata :icon_cool:, stiu povestea. E normal sa traga un pc de aer sau ceva, dar la mine, cand scot capacul ala, se zguduie tot motorul si mai mai sa moara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca afecteaza intr-un fel sau altul presiunea uleiului cand scoti capacul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit unitatea vacumatica din .de .. costa 100 de euro cu tot cu TVA. Zilele astea o sa merg la mecanic si o sa desfac galeria de admisie, curatat cat se poate de bine si evident schimb unitatea vacumatica cu pricina. Tare curios sunt sa vad ce e in galeria aia de admisie.. Revin cu un post dupa ce raman fara bani ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrs10Gbr - aceeasi problema o am si eu de ceva timp. Am incercat foarte multe, de la schimbat una din bobinele de inductie care dadea semne ca moare, pana la schimb de ulei, etc. Ce am observat e foarte ciudat: daca e frig afara, problema dispare. Locuiesc in Norvegia acum si temperaturile sunt mult mai scazute. Dimineata cand plec, totul e in regula, dupa-amiaza cand ies de la serviciu si se nimereste sa fie si soare in ziua aia, la prima cheie turatia sta la 1100 vreun minut, dupa care cade la normal. Daca sunt nori si e racoare, porneste normal.

In aceeasi ordine de idei, azi dimineata mi s-a intamplat si mie o chestie destul de nasoala. Dupa ce am pornit, cum ajungea motorul la relanti, cum fluctua turatia foarte mult - 400 - 900 de ture si motorul se zgaltaia. Cand acceleram, totul era in regula. Am oprit si am lasat motorul vreo jumatate de minut la relanti, dupa care turatia s-a stabilizat la valoarea normala. Daca acceleram, totul normal, dadeam drumul la pedala, la fel normal. Am desfacut capacul la motor si am zis sa ma uit un pic la ulei. Fara sa imi dau seama, am desfacut capacul pe unde pui ulei, moment in care motorul a inceput sa se zgaltaie puternic si sa incerce sa traga aer pe gaura respectiva (se simte la mana cum vrea sa traga aer pe acolo, iar daca apropii usor capacul, incearca sa il aspire). Cum pun capacul la loc, se linisteste. E normal? Mie nu mi se pare. Temperaturile aici sunt in jur de 10-15 grade acum, deci nu extrem de frig.

Ar mai fi cateva lucruri de mentionat:

- de 2 luni am martorul de la sonda lambda aprins, a aparut dupa ce am alimentat de la un omv din serbia si nu s-a mai stins; masina a mers normal pana acum si eroarea aia probabil trebuie doar stearsa, banuiesc ca nu e sonda stricata; mi s-a mai intamplat de vreo 3 ori in RO sa imi apara, dar se rezolva cu vag-com si era de la benzina proasta.

- acum 2 zile am observat ca nivelul de ulei este sub minim (becul nu se aprinsese) si am mai completat cu acelasi tip de ulei, dar cumparat din alta parte(nu am pus prea mult). Ieri a mers bine masina...

- am avut o bobina de inductie pe moarte, care afisa voltaje variatoare la relanti, dar turatia nu se modifica cu mai mult de 20-40 de ture si daca scoteam capacul de la ulei nu era nici o chestie.

Ma poate ajuta cineva, va rog... Aici te costa 200 de euro doar ca sa iti spuna ca masina e stricata, nu si ce anume e stricat si mi-e cam frica sa merg cu ea, sa nu stric ceva si mai tare.

La mine problema dispare daca e cald afara, daca plec cu masina la pranz nu tremura deloc relanti-ul, nu merge in trei pistoane, trage bine, e totul ok. La mine la frig imi face probleme - dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Martorul din bord a inceput sa licare la pornire, acum 6-7 luni, imediat ce am adus-o din Germania, iar dupa un timp a ramas aprins, nu s-a mai stins.

Eu bag benzina 95 acum pentru ca am incercat atunci de toate, 100 Carera de la OMv, 99+ de la PetromV, si cu aditivi si degeaba. M-am cam resemnat cu trepidatiile astea de dimineata, probabil m-am obisnuit.

Dar, ma gandesc la iarna ce se apropie si nu asi vrea sa stau ca prostul in frig ca doar nu mi-am luat Dacie, sa fiu nevoit sa incalzesc motorul 15 minute inainte sa plec.

Mrs mult pt info, o sa ma ocup de " Mrs-ul meu " si sper sa-i dau de cap.

Am citit pe link-ul ce mi l-ai dat info despre erorile pe care le aveam la scanarea de atunci si o sa merg cu ea sa-i fac o noua scanare, sa-i curat injectoarele, sa-mi verifice compresia si daca e cazul sa curat din nou clapeta sau poate doar sa o resetez si poate am noroc.

Zi buna.

Mrs din nou pt info.

Pune si erorile pe care le-a gasit la motor. De obicei cand se duce o bobina de inductie se duce de tot, aka masina merge in 3 cilindri tremura toata masina la ralanti si martorul din bord de check engine iti clipeste din cauza ca benzina nearsa din cilindrul cu pricina ajunge in catalizator. In acest caz simti diminuari accentuate de putere.

Pana sa arunci 600 ron pe patru bobine mai fa o diagnoza si posteaza erorile gasite pe engine.

LEDIT: Ai adaptat clapeta de acceleratie dupa ce ai curata-o?

numai bine.

PS: Referitor la diagnoza te pot ajuta gratis cu una in zona titan (dupa ora 19) si in zona P-ta domenii intre 10 si 18. Sau poti merge la intalnirile saptamanale vwforum. Sau poti cauta topicul legat de diagnoze de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare :angry:

Eu mi-am luat golful de vreo luna si ceva. Am observat ca dimineata cand o pornesc face un zgomot ce tine vreo 2-3 secunde (am inteles ca din cauza tachetilor hidraulici... chestia m-a speriat un pic pt k am avut supernova pana mai curand..), dupa care ramane accelerata ceva timp dar isi revine si nu se pune problema de trepidatii puternice. Chestia e ca ce scrieti voi aici ma infioara!!! Oricum desi nu am stiut, am bagat benzina de la OMV 98 si 100 parca, desi am fost tentat de 95. Bine ca are omu unde sa se informeze. VA MULTUMESC PENTRU INFORMATIILE PE CARE LE POSTATI AICI. Sper sa nu am probleme cu masina, ceea ce va doresc si voua! Ciao! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la mine in legatura cu relantiul. Desi multa lume mi-a spus sa schimb EGR-ul eu m-am incapatanat sa spun ca nu e de la ala si am continuat sa caut problema la masina.

Sambata de la ora 1 pana la 5 am scanat tot ce exista la masina sa vad parametrii, culmea este ca nu am gasit nimic dubios.

Ieri am avut o sclipire si in timp ce oscila relantiul m-am pus sa scot pe mufele de la motor. Am scos sonda lambda si nu s-a schimbat nimic in comportament, am scos senzorul din vasul de expansiune.... tot asa nimic, am scos mufa EGR si..... si..... masina torcea, relantiul stabil, motorul abia se auzea.

Aha........ am prins problema. Se pare ca EGR-ul are probleme si ca supapa ori se blocheaza la un moment dat ori bobina are momente cand nu merge. Am facut deja comanda la un EGR nou si cam atat. Faza interesanta e ca nu-mi dadea erori de EGR ci doar una de amestec. De aceea am cautat problema in alt loc.

Acest post doresc sa fie atentionare pentru cei care mai patesc ceva de genul sa stie de unde provine problema. Sincer.... scoateti pe mufe in timp ce va face probleme relantiul si vedeti unde se opreste haoticul, de acolo e problema, nu va mai luati dupa erori ca va mancati nervii :) Asta in anumite cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate curata, l-am curatat de 3 ori, fara nici un rezultat. De aici am tras concluzia ca e gata bobina sau se blocheaza undeva in bobina. Supapa misca foarte usor.

Cat costa? Hmmm destul :wub: de unde l-am luat eu este 480 Ron sau 510 Ron depinde de firma. In Germania este 108 Euro. Ca sa vezi ce scumpa-i Romania :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update legat de trepidatiile la relanti la mine. Motorul pare sa isi fi revenit singur, doar azi-dimineata parca ar fi vrut sa tremure un pic. Ce ma framanta, totusi, e de ce simte nevoia sa traga asa mult aer pe la capacul de la ulei. Daca deschid capacul, e ca un aspirator mic si motorul mai mai sa moara. Any ideas, anyone?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am rezolvat problema tremuratului la relanti, de la pornirea de dimineata in special.....

SIMPLU : AM RESETAT CLAPETA DE ACCELERATIE PE CARE AM CURATATO ACUM APROX 5 LUNI , TOT CU

SCOATEREA BORNEI, DAR ACUM AM LASAT 5 MINUTE CONTACTUL PUS, AM PORNITO APOI, AM MAI LASATO 5 MINUTE

CU MOTORUL PORNIT, AM OPRIT MOTORUL SI "GATA".

DE TREI ZILE NU A MAI TREMURAT DIMINEATA.

MRS MULT PT INFO FURZIZATE DE ACEST FORUM.

DRIVE FAST & SAFE !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu mersul neregulat si smunciturile la ralanti se pare ca e de vina senzorul de oxigen care imi face probleme.

La o scanare cu vagul,colegul istef a sters eroarea din bord,dar dupa 2 luni a reaparut.Nu ramane decat sa-l schimb si sa vad daca mai face dupa...Sunt curios sa vad cum a rezolvat colegul zero 3 problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva timp revin cu un post.. Pentru cine nu isi aduce aminte am avut o supapa vacumatica rupta (tija ei) pe care intre timp am inlocuit-o.

Operatiunea de inlocuire a supapei respective a necesitat demontarea galeriei de admisie..

Dupa cum observasem tremuratul la ralanti disparuse odata cu ruperea tijei, lucru care m-a pus pe ganduri.. In fine piesa a costat 100 euro + 500 de mii manopera. Am curatat galeria de admisie, totodata am aflat si ce rol are acea valva (supapa vacumatica). Si anume aceasta actioneaza un numar de 4 lamele din interiorul galeriei de admisie, lamele ce joaca rolul de "inchidere/deschidere a cailor ce lasa aerul sa intre in motor". La curatare am observat ca aceste lamele ( sunt pe un ax care le actioneaza simultatn ) agata de peretele galeriei de admisie, posibil fiind ca din aceasta cauza sa se fi rupt si tija cu pricina.

Dupa inlocuirea valvei cu pricina surpriza.. becul s-a aprins iar.. am o eroare : 16492 - Manifold - Barometric sensor signal too high.. sau ceva de genul.. urmata si de ceva de sonda lambda..

O sa il rog pe colegul forumist bescu sa ma ajute cu o scanare.. si o sa postez codurile de eroare in detaliu.. Deci problema mea este legata de galeria de admisie, posibil ca la asamblarea galeriei de admisie, mecanicul, sa nu fi montat corect ceva pe acolo.. Ralantiul este normal acum.. fara tremurat.. dar acest lucru ma duce cu gandul ca supapa vacumatica s-ar fi rupt din nou.. Astept ceva pareri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut.

Am rezolvat problema tremuratului la relanti, de la pornirea de dimineata in special.....

SIMPLU : AM RESETAT CLAPETA DE ACCELERATIE PE CARE AM CURATATO ACUM APROX 5 LUNI , TOT CU

SCOATEREA BORNEI, DAR ACUM AM LASAT 5 MINUTE CONTACTUL PUS, AM PORNITO APOI, AM MAI LASATO 5 MINUTE

CU MOTORUL PORNIT, AM OPRIT MOTORUL SI "GATA".

DE TREI ZILE NU A MAI TREMURAT DIMINEATA.

MRS MULT PT INFO FURZIZATE DE ACEST FORUM.

DRIVE FAST & SAFE !!!!

Revin......problema inca se manifesta- tremurat la relanti de dimineata la pornire.......dar mai rar !

Nu i-am dat de cap, dar.....o las 1 min de dimineata, eventual o si mai ajut un pic cu acceleratia, si dupa in vad de drum, trage f bine !

M-am cam obisnuit !

Sal!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Din pacate azi dimineata mi-a murit masina aproape de tot. Am pornit si totul parea ok. Cand sa plec de pe loc, motorul a inceput sa se zguduie si sa fluctueze in putere. Cum treceam de 2000 de ture, totul era ok, sub 2000, se zguduie tare si se aude ciudat, ca si cum ar merge in mai putini cilindri sau nu stiu.. Pe bord martorul de la sonda lambda era aprins de cateva luni, dar nu i-am dat importanta (probabil de la niste benzina proasta). Acum insa, a inceput cand sa clipeasca atunci cand motorul se zguduie sau cand turez prea tare. Sub 2000 de ture nu mai are putere deloc, abia misca masina de pe loc. M-am uitat la ulei si era sub nivel(martorul de pe bord, de ulei, nu era aprins). Am completat cu jumate de litru, pana a ajuns la un nivel ok, am pornit si la fel facea.

Lasand masina la relanti am iesit sa ma uit afara si la teava de esapament se auzea ca un pacanit, ca si cum ar scoate gaze intermitent, nu continuu. Fumul iese alb la culoare, nimic suspect. Uleiul era putin negricios, dar nu parea nimic de speriat, au trecut oricum vreo 9000 de km de la schimb. Din pacate nu am curaj sa merg intr-un service cu ea, fiindca o scanare banala aici (NO) costa 250 de euro plus inca 15% manopera (adica oboseala mecanicului, sau nu stiu ce vor prin asta). Orice ajutor e binevenit.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a ars o bobina de inductie. De aceea merge in socuri. Sfatul meu este sa nu mai mergi cu masina pana nu schimbi bobina pentru ca omori catalizatorul. Bobina nu mai da scanteie, amestecul nu mai arde in cilindru deci rezulta ca-ti trimite benzina nearsa in catalizator. Acolo de la caldura se aprinde, deci arde catalizatorul. Uita-te in capul bujiilor si vezi care bobina e umflata, ma refer palsticul de pe ea. Daca nu se vede atunci ia o bobina si schimba pe rand fiecare bobina pana cand dispare mersul iregulat. Asta-i munca romaneasca ca sa nu mai platesti ptr scanare :(. Oricum e cam scump 250 de euro pentru o scanare. Unde e asta sa stiu sa ma feresc daca ajung in viitor prin strainatate si am nevoie de scanat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!