Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Am fost pina la masina si m-am uitat si se pare ca e in aceeasi zona.Motoarele sunt cam la fel.Am sa incerc sa-l curat,dar trebuie sa astept pina se raceste motorul.Sper ca asta sa fie buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatie senzor MAP, aici spune tot despre senzor. El da informatii la ECU care regeaza amestecul. Primind informatii eronate ECu incearca sa regleze amestecul pe baza informatiilor primite de la senzorul RPM, de acolo rezulta oscilatii si tremuraturi. Hope i'm right. In cazul meu am :P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un spray WD pentru contacte si am inceput sa dau pe la toate mufele motorului. Nu am putut sa dau la MAP (Manifold absolute pressure) din cauza pozitiei foarte incomode in care acesta este montat. O sa merg la mecanic sa dau cu spray restul mufelor care poate au mai ramas.

Deocamdata nici o schimbare, motorul prezinta aceleasi manifestari "erratic idle" (sufocare cronica cum ii spun eu).

Sincer imi vine sa ii dau drumu` la ulei si sa il tin cu viteza intai in blana pana se gripeaza, macar asa stiu ce are.. Sunt satul pana peste cap.

Revin cu amanunte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioai :) da scoate MAP-ul afara si da-i cu "flit" (spary de curatat) sa vezi ca o sa functioneze. Incercarea moarte n-are. Nu te mai necaji ca se rezolva. Tine capul sus ca-i vii de hac. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu posesor al unui motor de 1.6 - 16 V cod motor AZD.De cand o am nu am auzit inca pe cineva care are acest tip de motor sau similar sa nu aibe probleme cu trepidatia la relanti.Dupa parerea celor mai multi specialisti piesa cea mai mult raspunzatoare aceasta trepidatie/fluctuatie este clapeta de acceleratie care,dupa o anumita uzura nu se mai comporta ca si una noua.Turatia la relanti este de 600-650 rpm,prea mica dupa un anumit nr de km,o remapare probail ca ar putea mari relantiul la macat 800 rpm...nu s-ar mai simti fluctuatuiile..Mai sunt desigur inca o gramada de componente ale motorului care pot avea legatura cu asta .....ai posibilitatea sa schimbi toate componentele cu cu piese noi =>rezolvarea problemei.

Eu sunt unul din cei care au luat sistematic posibilele cauze si am incercat sa rezolv problema.Mi s-a spus ca nu merita si ca asa fac toate motoarele peste 100 kkm.Inlocuind bujii si alte piese relativ ieftine rau nu am facut dar nici nu se vad modificari esentiale.Am curatat inclusiv sensorul MAP si toti ceilalti pe care i-am vazut cu spray de contacte.Ar fi fost prea frumos sa fie doar atat,asfi fost prea norocos.La unii ar putea fi si o problema electrica, deci e bine a fi verificat,masurat alternatorul si sistemul de incarcare,la altii ar putea fi sonda lambda raspunzatoare,in alte cazuri eventuale probleme mecanice ( distribuite etc ).Cele mai nasoale sunt sitautiile in care nu exista eroare ...cazul meu.

Dupa parerea unui bun specialist cu care am vorbit cred ca noi ne comportam prea romaneste si incercam sa rezolvam probleme de genul asta,care sunt destul de delicate cu minimul de efort financiar.Neamtul nu face asa...exista o problema,se inlocuieste tot pana problema dispare.De aia masinile alea merg perfect,nemteste.Lamine a mai ramas de verificat sistemul electric in totalitate de un electrician care se pricepe sa faca asta iar daca nici atunci nu se rezolva problema ma voi consola cu ideea ca asta este.Ce ma deranjeaza este ca masina nu face asa decat la relanti...in mers sunt uimit si incatat totodata de puterea ei.Totusi conducand un diesel la serviciu va spun cu mana pe inima ca nu exista grad de comparatie.

Va urez o zi placuta si va recomand un diesel ( pompe duse daca se poate ) si eu sunt aproape sigur ca nu o sa va mai placa cum merge motorul pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta turatia intre 700 si 800, dupa cate stiu eu relantiul trebuie sa stea undeva la 750 +/- 50. Nu cred ca e de la clapeta, cel putin in cazul meu. Facea rar, daca este ceva la clapeta, normal e sa faca tot timpul. a mea are 130000 de km si bag mana in foc ca-s reali (din moment ce nu-mi ia ulei, nu scoate fum, trage si am luat-o de la un neamt neamt.).

Acum la mine nu mai face, eu totusi cred ca senzorul ala-i de vina, poate e pe duca si de aceea se comporta asa. Cum am mai explicat, senzorul ala da semnale la ECU ca sa regleze amestecul optim sa fie arderea completa. Daca ala primeste informatii eronate atunci incearca sa regleze relantiul dupa senzorul de turatie. ECU nu stie cat de reale sunt informatiile de aceea nu se aprinde nici un bec pe bord, daca senzorul se duce, atunci se aprinde becul pe bord. Plus ca senzorul ala e facut in China.... va mai mirati ca merge cum merge?

Gaseste unu de imprumut si vezi daca-ti mai face. Si eu am primit informatii de la marii mecanici de dacii (ca Doamne rari is aia care se pricep la masini straine si sa si aibe ceva scule serioase nu doar patent si cheie franceza) ca cica tre sa schimb EGR-ul sau sa schimb sondele lambda. Am scanat totul sa vad daca merg in parametrii, am luat date din autodata si am comparat. Totul e OK, am curatat senzorul si am avut norocul sa fie ala murdar.

Daca nu vedeam cum arata galeria de admisie cand am dat jos clapeta sa o curat cred ca acum sschimbam tot in ea. Neamtu nu se complica cu curatenia. Ptr neamt e pierdere de timp, pentru noi nu, ca 300 de euro la ei este ca 300 de ron la noi si si noi am schimba tot in ea daca ar fi 50 de ron 100 de ron si asa mai departe. Asta-i secretul la ei. Nivelul de trai. Dar mai sunt si din aia economi care mai au timp liber si se pun si curata piesele ca sa nu mai dea banii pe ele.

Trust me, am trait si prin Germania putin cat sa mai stiu :coffee_lol:

Uite aici ca sa intaresc ce am spus

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Aerofan.Ai mai avut probleme cu masina?...La mine si la Zero3 e cam greu sa umblam la MAP ca sunt multe conducte si furtunase intortochiate pe-acolo.La noi senzorul este mai mult de jumatate bagat sub carcasa care acopera distributia...Ti s-a aprins vre-un bec in bord din cauza caruia sa-ti fi dat seama ca e acest senzor problema?Exista posibilitea sa fie MAF-ul(debitmetrul) de vina pt smunciturila si oscilatiile la ralanti,sau senzorul de temperatura ?? :))

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul bec care s-a aprins a fost check engine. Dar sa povestesc pe scurt care a fost faza:

Am plecat in concediu in Croatia. Am alimentat de la Arad cu benzina de 98 de la MOL. Am ajuns in Croatia si am mai bagat benzina completare, tot de 98 de la INA (nume de benzinarie in Croatia). Pe drum inapoi bineinteles a trebuit sa bag iar benzina dar nu am gasit de 98 ci doar de 95, tot de la INA, am bagat putin ca am spus ca intru in Ungaria si bag de 98 de la MOL. pe drum incoace nici un Peco pe autostrada de la Balaton la Budapesta. Am iesit sa bag benzina ca mi s-a aprins becul in bord si au intrat toti in panica. Am bagat de la MOL de 95 ca nu aveau de 98. De ce am povestit asta? Pentru ca pe capacul de la buson scrie clar 98 si astfel a fost o prostie ca am, bagat de 95 (parerea mea).

Cand am ajuns acasa, las pe toata lumea duc masina la garaj. Dupa ce deschid usa si ma bag la volan vad ca relantiul oscila foarte rau. Intre 600 si 1000, motorul mergea urat si se auzea cum tface pisica cand toarce (vrrrrmmmm vrrrrmmmmm).

Tre sa curat clapeta de acceleratie zic eu, s-a imbacsit de la benzina de 95. A 2-a zi ma duc la a mei in vizita si ce zic eu? Hai sa curat clapeta si sa o resetez. Am curatat doar fata, adica nu am dat-o jos ci cat am putut sa o curat cu carpa. Am resetat instalatia si-i dau cheie (aici am facut o greseala, nu am asteptat stingerea becurilor pe bord), s-a aprins becul check engine....

Bun, i-l sun pe Dragos, colegul nostru forumist, hai ca am o probema si-mi trebuie scanare. Ma duc la el ma scaneaza si-mi da eroare 16555 Fuel system too lean. Sterge omul eroarea, reseteaza clapeta cu Vag-ul, plec si-mi zic ca-i infundat filtrul de benzina. Ajung sa-mi iau filtru si cand dau cheie iar becul aprins. De acolo ma duc la mecanicul meu sa-mi schimb filtrul. Ma gandeam ce are oare, banuiam benzina ca s-a reglat ECU pe 95 si acum pana-si revine dureaza, filtru infundat, pompa de benzina, clapeta s-a dus.

In fine, ajung la mecanic si ma baga la VAG. aceeasi eroare. I-mi zice EGR sau sonda lambda, eu nu cred zic catre el, nu are cum. Se pune omul si-mi da jos clapeta, pe partea ailalta zici ca erai in mina asa arata. O curata, reseteaza clapeta si plec. Totul e ok, fericit nevoie mare, nu mai am nici o treaba.

a 3-a zi ma duc la lucru si pe drum la un semafor vad ca oscileaza iar, ii dau o talpa scurta pe loc si-si revine. Eu nu-mi revin si incep sa caut pe net de nebun ce poate sa aibe. Toti cu care am vb aici in Arad i-mi spunea-u ca e EGR-ul, sonda lambda, clapeta e dusa, bujiile, pompa de benzina si asa mai departe.

Intr-o zi ma enervez si ma duc iar la mecanicul meu sa o scaneze si sa vada ce are ca eu nu mai am nervi de ea. O ia iar la puricat, nici o eroare, ii spun sa-mi scaneze sonda sa vad daca-i in parametrii, EGR-ul, pompa de benzina, bobinele de inductie, tot. Intr-un final se da mecanicul cu parerea.

- schimba bujiile daca nu le-ai schimbat. Pac am taiat-o sa-mi iau bujii, ajung la el se pune sa mi le schimbe si observa ca una nu era stransa cum trebuie. La care el vezi ca am descoperit problema? Zic catre el ca nu cred ca de la aia e. Relantiul avea oscilatii dar nu tot timpul daca era de la bujie sigur facea tot timpul.

Plec de la el, ajung la garaj si iar o vad cum oscileaza. In momentul ala am zis ca-i dau foc direct. M-am pus sa resetez clapeta cu bateria. Am resetata-o odata si tot asa facea. M-am pus a 2-a oara. Dupa a 2-a resetare iar nu am lasat becurile sa se stinga pe bord si iar s-a aprins becul check engine (atunci mi-am dat seama ca din cauza aia s-a aprins cehc engine si prima oara, e valabil doar dupa ce resetezi clapeta, daca nu ai resetat-o si-i dai cheie pana nu se sting becurile nu se aprinde becul, doar cand ai resetat-o la prima cheie daca nu astepti sa se stinga becurile se aprinde check engine).

Il sun pe mecanic ca ma duc inapoi. Ala ma astepta cu mufa, eu am zis ca nu vreau mufa ci vreau chei sa demontez EGR-ul si senzorul MAP. Multumita postului lui Bescu si cu care am vb personal la telefon am desfacut senzorul MAP. Am curatat senzorul, am spray-at EGR-ul desi era curat, am montat totul la loc, am bagat mufa in ea, resetat si sters erori si uite-ma azi fericit ca am scapat de problema.

Cand a dat jos mecanicul corpul clapetei, am avut curiozitatea sa ma uit in galerie, la fel era ca pe clapeta, ca mina :Driver:

Concluzie: asa mi-am dat seama ca e senzorul ala, sau poate a fost de la benzina si pana am umblat sa curat senzorul si asa mai departe s-a autoreglat ECU pe benzina asta. cine stie, eu raman la concluzia ca e senzorul ala, prea brusc s-a terminat de cand l-am curatat.

Scuze de monolog :huh:

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo!!Exact asa face si motorul meu la ralanti;Ca si cum ar toarce pisica...Si dupa asta isi schimba turatia,consumul...Si iarasi revine...

Sincer as fi super multumit sa fie senzorul ala!..Sau macar sa stiu care e problema din cauza careia face asa!!!!....Am sa-l verific. Am scanat totul cu vag-com si nu mi-a dat absolut nici o eroare,nimic.

Ma bucur pentru tine ca ti-ai rezolvat problema si i-ai dat de capat.Sper sa o rezolv si eu.Multumesc ca ai avut rabdare si ai explicat totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gupidu cred ca pana la urma o sa ne impacam cu ideea tremuratului la ralanti..

Nici la mine nu sunt erori stocate si masina trage aproximativ bine ( ~ 11 sec 0 - 100 km/h )..

Turatia la ralanti este adevarat ca oscileaza intre 720 si 680, un pic cam joasa as spune eu, iar consumul la ralanti indicat in bord scade cateodata cand motorul functioneaza normal chiar si la 0.4L/h osciland intre 0.4 si 0.5. Cu clima pornita 0.7 - 0.8.. Acum parca regret un pic ca nu am luat un diesel PD.. Insa benzina are si ea farmecul ei..

O sa revin cu "rezultate" pozitive sper.. deocamdata o mai las asa pentru ca banutii ii directionez catre concediu.. Multumesc pentru raspunsuri :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit ceva pe VWvortex (nu e reclama sunt fratii nostri de peste Atlantic :coffee_lol: ). Verificati si asta:

"Ok everyone. I think i have fixed the problem

The line that runs from the canister located in the fender was not on the manifold tight. This would explain the shutter and the loopy idle. Everything appears to be runns great again. I will post up to confirm in a few days. I hope this thread will help people in the future. CHECK ALL YOUR VACUME LINES"

Si aici alt post:

Problem still stands, not as bad though. This is def a very funky situation. I am just going to put TB gasket on and see if that makes a difference. The idle problem has really smoothed out

I wonder if the periodic bucking can be FPR related? I did polish the intake, some metal could have remained behind and got sucked through the FPR. I will swap out injectors and FPR this weekend. Stay tuned. Also, post up ideas.

Si alta continuare:

I dont think the seafoam will do anything for my problem. I am going to replace the gaskets tomorrow and pray it fixes the problem.

My loopy idle has dissapeared since i found a loose vacume line that runs to my charcoal canister. My bucking problem still stands though. It is so violent! banghead.gif There is a major leak and i think it is on the upper manifold gasket. I will let everyone know what's up tomorrow. As for the others who said they have problems with a loopy idle. Check to see if you have a sticky EGR. This can simulate a vacume leake if stuck open.

Yes i did. MAF is functioning fine just like the ISV i thought.

I replaced the upper intake gasket and also sprayed intake cleaner into the ISV and fixed the problem. Only time will tell! Stay tuned.

-Bad MAF?

-Clean TB?

-Clean ISV?

-Rotor Magnet / Cam Position Sensor good?

-Ground wires good?

-O2 sensor / sensor harness good?

-ECU good?

-Plugs / Plug wires good?

-Ignition Switch good?

-All vaccum lines good?

-Motor Mounts tight? (if loose, can cause engine bucking/movement)

-Throttle Position Sensor good?

-Fuel filter / Fuel pump still good? Just a few items to check over......I had the same problem....turned out to be multiple items that added to one big problem. MAF was bad and front engine mount had come loose causing the engine to slightly shift under throttle, thus causing a bucking feeling.

Scuze de lungul post dar mai bine cititi aici, merita, pe bune, aflati multe. In caz de probleme cu engleza apelati la google translate.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca am o problema cu MAF-ul(debitmetrul).Nu se intampla absolut nimic atunci cand scot mufa de la senzor.Nici nu creste turatia,nici nu scade,nici consumul nu creste si nici nu-mi da o eroare in bord.Credeti ca e dus debitmetrul?Deocamdata nu are cine sa-i faca o scanare,dar am s-o fac cat de curand se poate.

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incredibil! in sfarsit s-a aprins si la mine becul "check engine" in bord.. am facut o scanare cu o interfata mai ciudata (ca un aparat micut cat un tel mobil, nu stiu acum cum se numeste) si codul erorii pentru ca doar pe el l-a putut citi aparatul respectiv este P1031.

Am aruncat si o privire in autodata, fugitiv asa, insa acolo zicea ca si posibile cauze : "agatarea clapetei de acceleratie, IAT, admisia".

Dupa ce pun maine interfata VAG-COM o sa pot sa postez intreg codul de eroare.. Personal consider ca becul ala este un rau necesar si cum orice rau se spune ca este spre bine.. sper ca o sa rezolve si prea stresanta problema cu ralantiul.. I'll keep you posted!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ajuta :) uite aici despre codul asta: Codul VAG: 17439 Codul de eroare: P1031. Aici e problema: Intake Manifold Tuning Valve (N136) Setpoint Not Reached. iti spun de 2 saptamani sa cauti la senzori la admisie :)

Dar am si o veste proasta. Pe vwvortex am gasit ca poate fi si asta:

P1031 HO2S Heater Current Monitor Control Circuit Banks 1 and 2 Sensor 1

iti tin pumnii sa fie doar problema de sus.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu spui ca sunt norocos aerofan.. este intr-adevar doar eroarea de mai sus si anume :

17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached

P1031 - 35-00 - -

Am dat clear de cateva ori insa eroarea apare din nou la fiecare pornire aproape.. Ma poate lamuri cineva ce sa verific/curat/schimb mai exact?

Este vorba de admisie din cate inteleg eu.. Sa aibe eroarea asta vro legatura cu tremuratul la ralanti si smuciturile aferente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat pe autodata si in atasament ai zonele unde trebuie sa cauti. scuze de entuziasm dar ma bucuram ca poate trebuie sa cureti ceva. nu ma bucuram de necaz. Scuze daca a sunat a bucurie de necazul altuia.

Ia la puricat tot ce este legat de galeria de admisie, senzori, clapete. Este legat de ceva date care nu le primeste ECU. poate este de la ceva contact sau un fir dus. iti tin pumnii sa fie ceva usor de reparat.

Scuze inca odata.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit ceva la motor.. nu stiu cat de relevant este la problema tremuratului la ralanti insa sper ca acolo sa fie buba.

Am fost la mecanicul meu si la o privire asupra furtunelor din jurul galeriei de admisie am vazut o valva cu o forma sferica-turtita de culoare neagra care este actionata printr-un furtunas (de vacuum cred). Aceasta valva actioneaza printr-o tija o supapa probabil, al carui rol sincer nu il cunosc deocamdata, tija care la mine este rupta si deci valva respectiva nu isi mai indeplineste rolul. Valva cu pricina este pozitionata chiar deasupra primei bobine de inductie de langa busonul de la ulei si tija respectiva este fabricata din plastic.

Este foarte posibil ca eroarea generata sa fie legata de acea valva insa nu sunt la fel de sigur ca ar putea sa fie si cauza problemei mele legata de ralanti, se poate sa fie pur si simplu "o alta defectiune aparuta pe parcurs". Desi in mod evident supapa cu pricina ar trebui sa fie deschisa la ralanti pentru ca valva respectiva se vede cum lucreaza daca bagi/scoti furtunasul de vacuum inapoi.

O sa plec cu masina asa pana la munte, mecanicul mi-a spus ca nu o sa fie probleme, desi nu sunt foarte sigur, nu prea am de ales. Luni cand ma intorc o sa merg cu masina sa gasesc fie un remediu fie sa comand/inlocui piesa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am exact aceleasi probleme tremurat la relantiu si moare motoru, pana acuma am bagat benzina 95 de pa petrom , si mai nou de 2 zile am bagat OMW carrera 100, nu mai face aprape deloc nu se mai imte nimik , merge aproape perfect , oare sa fi fost benzina devina? sau filtru de benzina sa fie infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit ceva la motor.. nu stiu cat de relevant este la problema tremuratului la ralanti insa sper ca acolo sa fie buba.

Am fost la mecanicul meu si la o privire asupra furtunelor din jurul galeriei de admisie am vazut o valva cu o forma sferica-turtita de culoare neagra care este actionata printr-un furtunas (de vacuum cred). Aceasta valva actioneaza printr-o tija o supapa probabil, al carui rol sincer nu il cunosc deocamdata, tija care la mine este rupta si deci valva respectiva nu isi mai indeplineste rolul. Valva cu pricina este pozitionata chiar deasupra primei bobine de inductie de langa busonul de la ulei si tija respectiva este fabricata din plastic.

Este foarte posibil ca eroarea generata sa fie legata de acea valva insa nu sunt la fel de sigur ca ar putea sa fie si cauza problemei mele legata de ralanti, se poate sa fie pur si simplu "o alta defectiune aparuta pe parcurs". Desi in mod evident supapa cu pricina ar trebui sa fie deschisa la ralanti pentru ca valva respectiva se vede cum lucreaza daca bagi/scoti furtunasul de vacuum inapoi.

O sa plec cu masina asa pana la munte, mecanicul mi-a spus ca nu o sa fie probleme, desi nu sunt foarte sigur, nu prea am de ales. Luni cand ma intorc o sa merg cu masina sa gasesc fie un remediu fie sa comand/inlocui piesa respectiva.

Este posibil ca aceasta sa fie cauza problemei tale. Este vorba despre admisia variabila. Acea valva, care are tija rupta, are rolul de a actiona o clapeta in interiorul galeriei de admisie. Nu stiu cum este la GIV dar, poti sa verifici daca nu cumva exista si un potentiometru actionat de acea tija, potentiometru care ar avea rolul de a trimite informatie catre ECU privind pozitia clapetei despre care vorbeam. Deci, ECU da comanda pentru pozitionarea clapetei iar raspunsul pe care il primeste inapoi(privind pozitia acesteia) este eronat.

In poza de mai jos (valabila pt. 1,6FSI Octavia2/GV/...) ai asa:

22. Potentiometrul

24. Valva (cu tija rupta, in cazul tau) care actioneaza clapeta din galerie.

28. Electrovalva (cea care deschide linia de vacuum catre valva de mai sus.

Sper sa-ti fie de ajutor :Driver:

post-3949-1217822095_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult xxnelu schema imi este de ajutor, o sa o printez si merg cu ea la mecanic.. intrebarea mea este de ce tocmai acum cateva zile s-a aprins becul in bord si eroarea aferenta legata de valva cu pricina? de ce nu s-a aprins acum 2 luni si jumatate cand au aparut problemele cu tremuratul? sa fie ceva pe admisie care a blocat respectiva valva si in momentul cand aceasta a fost actionata s-a rupt acea tija?

Maine merg la mecanic sa incerc remedierea acelei "tije", nu am idee cum se numeste exact si cat costa, am inteles ca trebuie comandata de pe extern si dureaza o saptamana pana ajunge piesa. Thx again!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceesi problema ca Zero3 cu masina,da' la mine din cate am vazut acea tija despre care se spune ca ar fi problema,este intreaga.Ce-i drept,la mine inca nu s-a aprins nimic in bord,dar simptomele sunt exact aceleasi ca a colegului Zero3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Este posibil ca aceasta sa fie cauza problemei tale. Este vorba despre admisia variabila. Acea valva, care are tija rupta, are rolul de a actiona o clapeta in interiorul galeriei de admisie. Nu stiu cum este la GIV dar, poti sa verifici daca nu cumva exista si un potentiometru actionat de acea tija, potentiometru care ar avea rolul de a trimite informatie catre ECU privind pozitia clapetei despre care vorbeam. Deci, ECU da comanda pentru pozitionarea clapetei iar raspunsul pe care il primeste inapoi(privind pozitia acesteia) este eronat.

In poza de mai jos (valabila pt. 1,6FSI Octavia2/GV/...) ai asa:

22. Potentiometrul

24. Valva (cu tija rupta, in cazul tau) care actioneaza clapeta din galerie.

28. Electrovalva (cea care deschide linia de vacuum catre valva de mai sus.

Sper sa-ti fie de ajutor :)

xxnelu ma poti ajuta si cu un cod pentru piesa respectiva? am incercat sa lipesc tija respectiva dar a tinut doar cateva zile dupa care s-a rupt iar..

Nu stiu ce se intampla acolo dar motorul sta la ralanti mai bine cu tija respectiva rupta decat cu ea normala.. Are cineva o explicatie logica?

Cum fac sa aflu codul piesei respective pentru ca vreau sa o comand si nu stiu ce denumire/cod are..

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se numeste "Vacuum Unit" si are codul 036129061A si mai are atasat de ea un "throttle valve potentiometer" cu codul 036907385C. Din ce an e masina ta?

LEDIT: xxnelu, poza pe care ai postat-o este pentru cod motor BAD? ceea

ce am gasit eu arata ca in imaginea atasata:

17 este "vacuum unit"

19 este "throttle valve potentiometer"

Ansamblul pare putin diferit decat in imaginea pe care a postat-o xxnelu.

LEDIT: 2 xxnelu acum am vazut ca ce ai pus este pentru O2/G5 :vaidecapulmeu: .

numai bine.

post-11830-1218725706_thumb.jpg

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica rectificare la ceea ce ai spus legat de potentiometru...in engleze ii zice, "Potentiometer for intake manifold flap". :icon_thumright:

Codul motorului pt. care am pus poza (asa cum tarziu ai observat :rolleyes: - glumesc ) este BLF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa aflu cat costa piesa respectiva.. si o sa o inlocuiesc.

Am de gand sa mai fac 2 verificari la masina asta :

- desfacut/verificat/curatat admisie;

- schimbat toate bobinele + set bujii.

Daca nu rezolv problema nu stiu ce o sa fac cu masina..

Multumesc mult abuwz si xxnelu !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!