Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns. Toata tarasenia e in Norvegia.

M-am uitat la capul bobinelor (nu le-am scos), dar pareau ok toate,nimic in neregula. Am dat comanda de un cablu pentru ultima versiune de vag com, sper sa nu fie vreo teapa.

M-am gandit si eu ca e una din bobine, de aceea si martorul de sonda lambda, care probabil detecteaza prea multa benzina arsa aiurea. Ce e ciudat este ca daca turez motorul la 2500 +, nu mai are hopuri si totul pare in regula, numai ca martorul clipeste (spre deosebire de relanti, cand e afisat continuu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In turatii nu se mai simte ca nu functioneaza toate bobinele. Oricum trebuie sa ai grija, pe bune se arde catalizatorul. Nu ca ar fi o tragedie, din contra ai simti masina mai nervoasa insa nu-ti mai ies gazele la inspectie.

:D Asa scump e o scanare in Norvegia? Am fost in Suedia si eu la vreo 300 de km de Oslo si am vazut preturile in general ca sunt mari dar de la preturi mari la 250 de euro scanarea e drum lung. Sigur nu e 250 de coroane? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2200 nok, mai exact. Scanare + diagnostic. Mai platesti in afara de asta inca 15% nu stiu pentru ce. Nu stiu ce inseamna scanare + diagnostic, dar orice ar fi, e clar ca nu include piese si manopera, din moment ce nu le-am zis decat modelul masinii, nu si problema.

P.S. :offtopic: Am platit 550 nok pe un tuns normal acum 3 zile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Din pacate azi dimineata mi-a murit masina aproape de tot. Am pornit si totul parea ok. Cand sa plec de pe loc, motorul a inceput sa se zguduie si sa fluctueze in putere. Cum treceam de 2000 de ture, totul era ok, sub 2000, se zguduie tare si se aude ciudat, ca si cum ar merge in mai putini cilindri sau nu stiu.. Pe bord martorul de la sonda lambda era aprins de cateva luni, dar nu i-am dat importanta (probabil de la niste benzina proasta). Acum insa, a inceput cand sa clipeasca atunci cand motorul se zguduie sau cand turez prea tare. Sub 2000 de ture nu mai are putere deloc, abia misca masina de pe loc. M-am uitat la ulei si era sub nivel(martorul de pe bord, de ulei, nu era aprins). Am completat cu jumate de litru, pana a ajuns la un nivel ok, am pornit si la fel facea.

Salut TechMan,

Te rog sa mai scrii aici cum rezolvi (si daca rezolvi problema), pentru ca mi s-a intamplat si mie acum 2 zile exact acelasi lucru: mi s-a aprins in bord martor de "control electric motor / evacuare gaze" - http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52290

Prima chestie - m-am uitat la ulei, era sub nivel si l-am completat cu 0,5 litri, dar si dupa asta inca apare semnul in bord.

Sunt curios daca este vreo bujie sau sonda lambda... ?

PS: Eu am schimbat ultima data uleiul acum vreo 16-17.000 km. - pur si simplu am lasat de pe o luna pe alta... :-(

Sper sa nu fie foarte grav nici la mine nici la tine / altii cu probleme d-astea !

Merci !

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata astept sa imi vina bobina de inductie, am dat comanda deja. Cum imi vine, o si schimb (ca tractoristul, le iau la rand si vad cand merge ok, capetele par ok la toate) si postez ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca este vreo bujie sau sonda lambda... ?

Vlad, daca te referi la masina din semnatura, vezi ca nu ai bujii, decat cele incandescente si in cazul ala se aprindea martorul ala galben cu spirale iar de sonda lambda la diesel ce sa mai vorbim... nu aveti asa ceva. In caz de bec galben verifica EGR-ul. La mine asta a fost problema.

Pentru diesel incearca aici. Noi suntem "specialisti" in benzinare :)

In caz ca e benzinar, martorul ala se aprinde din cauza EGR-ului, sondei lambda, senzorului MAF, trage aer fals sau eventual contacte imperfecte pe la acesti senzori.

Alte cauze ar mai fi injectoarele infundate, blocarea EGR pe deschis, murdarie pe sonda lambda, benzina proasta. In toate aceste cazuri ai avea simtome la masina de mers iregulat.

Poti sa mai incerci o chestie, mergi la drum lung de vreo 50 de km insa nu mergi subturat. Adica o tii pe la 3 - 4000 de ture sa se curete.

Bafta

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, daca te referi la masina din semnatura, vezi ca nu ai bujii, decat cele incandescente si in cazul ala se aprindea martorul ala galben cu spirale iar de sonda lambda la diesel ce sa mai vorbim... nu aveti asa ceva. In caz de bec galben verifica EGR-ul. La mine asta a fost problema.

Aerofan, cu raspunsul tau incep sa le pun cap la cap si sa inteleg problema (sper).

Acum 1 an am avut probleme ca nu pornea motorul din cauza blocarii (tijei) EGR-ului pe inchis. Si de atunci nu l-am schimbat/curatat.

(Ma multumeam pur si simplu cu solutia de a misca de tija atunci cand nu pornea motorul).

( http://vwforum.ro/index.php?showtopic=41100&hl= cu link-ul care m-a ajutat foarte mult http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=128812 )

Cu ceea ce mi-ai zis tu, ma gandesc ca tija aia de EGR este foarte imbaxita, iar acum (cand totusi porneste masina) se intampla sa raman blocata pe deschis.

Daca e asta, o fi scump/complicat (manopera multa) sa fie schimbat ?

Te rog da-mi un termen legat de ce ar trebui schimbat - ca sa nu ma duc la service si sa nu ma abureasca aia ca vor sa-mi schimbe altceva.

Este vorba de "schimbat EGR", pur si simplu ? Sau "schimbat tija EGR" ?

Este complicata procedura de curatare ? Ca sa stiu la ce sa ma astept de cei din service.

Am vazut pe un forum strain "Don't scrape this out when the intake is attached to the engine as some could fall in, and get stuck inside, and bend a valve."

PS: Oricum, cred ca o sa incerc intai cu o turare in viteza a 3-a pana la 3000-3500 ture, cum am facut mai demult, cu scop de curatare.

Ar fi OK si asta ? Oricum nu face rau, nu ?

Merci mult !

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad C. - aici este topic pentru motoare pe benzina. Nu ai vrea,totusi, sa scrii intr-unul din topic-urile din aria TDI? In plus, daca ai inceput o discutie intr-un topic nou (cel indicat de tine), incearca sa pastrezi discutia acolo, nu pe tot forumul. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am cumparat o bobina de inductie, am desfacut capacul la motor si le-am verificat pe toate. Cilindrii 1, 3, 4 pareau ok. Doar la cilindrul 2 bobina mirosea a benzina cred (sau a ceva sintetic in orice caz, ulei amestecat cu benzina, nu stiu..). Am pus bobina noua si am incercat sa pornesc. Pur si simplu electromotorul invarte, totul e ok, doar ca motorul murea imediat. Am incercat atunci sa apas usor acceleratia chiar dupa ce invart de cheie. Rezultatul e ca motorul porneste si daca il tin accelerat e bine (n-am incercat sa mut masina din loc, dar se simte ca nu mai are aceeasi putere), cum dau drumul la pedala si ajunge la relanti, incepe sa tremure si aproape sa moara. E posibil sa fie dusa si bujia, sau..? Am pus cablul sa vad ce erori are, dar din pacate nu am prins decat una, ca am ramas fara baterie la laptop si era prea frig afara sa ma mai intorc. Era ceva cu low nox emissions sau in genul asta.

Aveti vreun sfat? O sa incerc maine-poimaine sa bag din nou laptopul, cam cum ar trebui sa diagnostichez, la ce ar trebui sa ma uit?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu aceeasi problema nerezolvata,inca!Nu stiu pina cand....Masina imi face inca figuri la ralanti.Am schibat senzorul de noxe iar la diagnoza nu imi apare decat "18012 - Internal Control Module: Output Driver IC Error/P1604 - 35-10 - - - Intermittent...Masina se coporta la fel; mers neregulat la ralanti,cresterea consumului,schimbarea regimului de functionare a motorului(cand se copmporta parca ar trege din greu,cand merge rotund).Toate astea numai la ralanti,precizez!

In perioada cand senzorul NOX a fost defect masina nu imi facea absolut nici o figura(sper sa nu fie doar o impresie de-a mea).

Toate aceste schimbari ale turatie la ralanti au aparut dupa ce am fost la un "mester"(mecanic foarte apreciat de altii) pe care l-am rugat sa-mi curete clapeta de acceleratie.A luat o surubelnita,infasurata intr-o carpa si a dat de cateva ori in sus si in jos in corpul clapetei...si gata.A curatat-o!Nu mai are rost sa va spun cat mi-a luat,ca o sa radeti de mine.Am plecat de la el,am ajuns acasa,am demontat-o si am curatat-o eu cu spray degripant....De atunci numai probleme am!

Am citit pe un site olandez www.gerritspeek.nl ce inseamna aceasta eroare!... "Internal Control Module Malfunction" sau "Steuerger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cazanradudaniel

Se pare ca motoarele astea FSI dau de cap multor oameni.

Am si eu tot un 1.6 FSI (BAD) care are fix aceleasi simptome...

Si anume, cand motorul este cald, consumul instantaneu 0.8-1l/h sau ceva de genul asta... se simte o trepidatie... consumul scade la 0.5l/h si trepideaza motorul...

Asta e problema cu care de fapt m-am cam obisnuit pentru ca asa face de cand am adus-o din Germania...

Alta este problema care ma deranjeaza mai mult. De ceva timp simt anumite "intreruperi" ale motorului. Adica mici smucituri (doar la relanti) ale motorului, neregulate...

Credeam ca este de la benzina... pentru ca am mai patit acest lucru prin iarna. De atunci am inceput sa alimentez doar de la OMV (numai Bucuresti), fapt ce m-a facut sa cred ca am rezolvat problema.

Timp de 2 luni masina nu a mai avut acele "ezitari" la relanti si mergea chiar foarte rotund.

De curand am alimentat de la OMV din Buzau... dupa care au reaparut "intreruperile" la relanti.

Sa nu fie benzina de aceeasi calitate in Buzau cu cea din Bucuresti? Nu stiu...

O sa va tin la curent dupa ce alimentez din nou din Bucuresti daca se vede vreo diferenta. Am pus acum si niste aditiv pentru desfundat injectoarele.

In orice caz... problema cu schimbatul regimului motorului cand este cald nu a disparut niciodata de cand am masina (aprox. 1 an) si tare as vrea sa vad daca exista vreo rezolvare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema pe care o ai de cand ti-ai adus masina din Germania o am si eu. Eu sper sa fie de la o bobina de inductie cauza ... dar din lipsa de fonduri nu am reusit sa le schimb. Cat despre a doua problema, poate fi de la clapeta de acceleratie. Incearca sa o cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Bobinele ies din calcul pt. ca mai am un golf cu acelasi tip de bobine si le-am schimbat intre ele iar clapeta de acceleratie este foarte curata... Filtre, ulei, bujii schimbate (BOSCH)... Deci astea sigur nu sunt problemele... In orice caz e greu si sa gasesti pe cineva care sa stie cate ceva despre motorul asta. La mecanici ma refer. Sau cel putin nu am gasit eu...

Nu cred ca mai are rost sa spun ca in ECU nu e inregistrata nici o eroare...

Modificat de cazanradudaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine are variatii la relanti chiar si de 100 de turatii uneori. Motorul este 1.6 AZD 105 CP. Am schimbat la revizie bujiile, toate bobinele, filtre noi, numai benzina de 98 de la petrom.....si tot la fel face. Nu mereu.....dar face, se simte, se vede...ma mai gandesc la sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu am gasit inregistrata vreo eroare. Totusi nu cred ca e o problema specifica motoarelor FSI. Am auzit si posesori de alte tipuri de motoare pe benzina plangandu-se de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Deci la mine nu variaza turatia la relanti, turometrul sta in acelasi loc, dar merge neregulat motorul... asta se simte pt. o fractiune de secunda, o mica trepidatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Am alimentat din nou de la OMV si relatiul neregulat nu a disparut... Am facut plinul cu Carrera 95 (mi se parea mie ca merge mai bine cu dintr-asta, chiar daca nu e logic...)

Astept sa o consum pe asta si o sa fac plinul cu Carrera 100 data viitoare dar sincer nu cred ca e din benzina... Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai testat-o cu vag-comu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A precizat in postul #138 ca nu are inregistrata nici o eroare.

La mine una din cele 4 bobine are 2 umflaturi mici, si ma gandesc ca din cauza acelei bobine apare acel relanti neregulat. Nu are nimeni din Botosani o bobina de rezerva ca sa-mi dea si mie sa fac o proba ?

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Pana la urma exista vreo posibilitate de a testa aceste bobine si sa ne dam seama daca ele functioneaza corect?

Ele practic sunt monitorizate de ECU si in cazul in care ele nu mai merg deloc dau eroare... dar daca functioneaza cateodata defectuos mai inregistreaza erori? Maine incerc sa le mai schimb inca o data intre ele si sa vad daca exista vreo schimbare... Sa vad daca gasesc 4 fara nici o umflatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Ca sa lamurim problema... am schimbat toate bobinele si bujiile (am pus acum NGK in loc de BOSCH).

Dupa cum ma si asteptam... nu asta e problema. Motorul are acelasi mers neregulat.

Sincer incep sa cred ca astea sunt motoarele... As vrea totusi sa stiu daca exista cineva cu un asemenea motor care nu are probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta pana mergi in strainatate si o sa bagi benzina de acolo si o sa vezi cum toarce motorul.... benzina e buba... ecu regleaza nonstop injectia si avansul, de aia ai tremuraturi... eu ma obisnuiesc deja ca nu am ce face... poate daca-mi deschid peco si-mi prepar singur benzina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!

Revin cu un nou post!

Aseara am fost la mecanic si am gasit o tija rupta{ de plastic} care actioneaza niste lamele din galeria de admisie - motorul avand admisie variabila>

- se afla in partea inferioara a galeriei de admisie si cica ar veni cu tot cu acea parte a galeriei

- stie cineva daca se gaseste separat

- sau se poate lipi

- cam cat costa- asta o fii cauza trepidatiilor de la prima pornire

- oricum sunt hotarat sa schimb si toate bobinele de inductie

- o sa revin cu un post dupa reparatie

post-31020-1237316758_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul acela costa ~100euro. Nu este adevarat, gasesti doar actuatorul! Noteaza codul dupa el si mergi la orice magazin auto. Colegul zer0trei a patit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut piesa, ca am trimis o cerere pt aceasta piesa si cei de la Atokarma nu o au.

Masina e deja la reparat, o sa curat si injectoarele - si mai mult ca sigur o sa schimb si bobinele de inductie.

O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!