Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Nu la toate fctioneaza adaptarea din baterie.Pt datul in nas,o solutie ar fi,dupa ce ai eliminat din calcul injectoare,valori compresie,presiuni,aer fals,regulator presiune,etc,etc,un alt soft.Asta in fctie de uzura masinii(km).Inca o chestie:daca problema a aparut dupa schimbarea distributiei,exista posibilitatea ca sa fie un pic "sarita de la punct".

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema tot la acest tip de motor...am o eroare ..ventil supapa galerie admisie,valoare prescrisa atinsa cod eroare 17439,,,am umblat la supapa vacumatica tija lucreaza normal...am curatat clapeta de acceleratie...am adaptato prin acea met cu borna bateriei,merge vnormal masina,sterg eroarea dar imediat reapare cam asta ar fi explicatia

Da,am avut si eu problema asta-la mine era blocata tija cu voletii.Dai capacul jos si uitandu-te la motor in stanga,in zona jojei ai o supapa rotunda al carei piciorus actioneaza un potentiometru ce actioneaza la randul lui tija cu voletii.scoti din supapa electromagnetica care produce vacuum furtunasul si,cu el cuplat la supapa tragi si impingi cu gura pana vezi ca piciorusul misca potentiometrul.Poate fi blocata tija(cazul meu),poate fi rupt piciorusul sau valva electromagnetica nu produce vacuum(asta se verifica cand scoti furtunasul-daca se depresurizeza inseamna ca produce).Incerc sa fac si ceva poze si revin. am incercat asa ceva am suflat tija se misca nu stiu ce ar mai putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Trebuie sa schimb corpul cu clapete de la admisie, si nu pot identifica piesa din schema atasata, pentru un Golf ca cel din semnatura - BAD. Sa fie cumva nr 2?

Multumesc anticipat.

post-16336-0-90644300-1318271865_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura clapeta e in piesa 36 deci,aia e.

cam asa zic si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp am avut si eu probleme in zona ,datorita mersului subturat(sotia)s-a blocat tija cu voletii si aprindea check engine.Tija e chiar in tulumba mare-1,in desen e pozitionata aiurea.Iti poti da seama uitandu-te la motor direct,potentiometrul 19 actionat de supapa vacumatica 17 este chiar in capul tijei,la iesirea din galerie .Presupun ca o ai gripata,nu?Ideal e sa dai jos galeria de admisie si sa o speli,nu te grabi sa cumperi nimic.Gasesti si pe youtube care au curatat minunea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@vali zak

am avut si eu problema cu misfire (la mine era pe cilindrul 3). Am schimbat injectorul, a disparut eroarea, insa tremuratul la relanti a ramas. La fel si problema cu pornitul de dimineata.

Pana la urma , singura concluzie ce o trag din cele 14 pagini de pe forum e ca masina asta a noastra e cam "mimoza" si refuza sa functioneze normal decat in parametrii optimi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,perfect adevarat....eu m-am incapatanat sa nu schimb nici macar o piesa si dupa trei rezervoare cu mol evo si ceva aditiv in unul din ele nu mai stocheaza erori,a scazut consumul....parerea mea e ca fiind primul model de fsi a fost testat in piata,banuiesc ca urmatoarele motoare fsi sunt mai performante.....Trecand peste tremurat il prefer fata de un 1.6 clasic care consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru cei cu BAD-cum va porneste agregatul acum ,cand a venit frigul?a mea porneste doar la a doua cheie,la prima da sa o ia dar nu reuseste-intrerup contactul si cand dau iar la automat porneste foarte usor si fara probleme....aveti ceva solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un test si pe vag arata temperatura la 103 grade iar ceasul arata 90....de aici sa fie buba?Senzorul care citeste temperatura lichidului de racire unde ar fi situat?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mare diferenta...la peste 10 grade diferenta,deja e cam dus.Ar trebui sa il gasesti infipt in bloc sub flansa de la termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vali zak aceasi problema am avut-o si eu iarna trecuta, incercam sa pornesc si oricat as fi dat la automat, masina nu pornea la prima cheie, la a2-a pornea perfect !

Rezolvarea in cazut meu a fost schimbarea filtrului de benzina si benzina. Inainte mergeam cu mol 95, de atunci, de cand am avut problema asta am alimentat numai cu 99+ de la petrom si nu am mai avut probleme, cu asta de 99 se simte diferenta destul de mare, nu mai am nici fluctuatii ale relantiului nici pierderi de putere.

Tu cu ce benzina alimentezi ?

Poate asta e problema si la tine !

Sper sa iti fi fost de ajutor !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am noutati-ieri si azi a pornit la prima cheie,fara sa fac nimic deosebit.Nu ar fi o problema ca nu porneste la prima(abia ia ulei)atata timp cat porneste la a doua super-ideea e sa nu se agraveze.Valorile intre engine si instruments la rece au 4 grade diferenta,cred ca senzorul e ok desi la cald pe engine arata 103 grade iar pe ceas era fix la 90.Alimentez numai mol evo(cea mai scumpa).Cu 99+ aproape am blocat un injector-nu am fost multumit.Cat despre filtre si ulei -folosesc filtre Mann si ulei Castrol 5w40 schimbate la 7-8000 km(atat face masina pe an).Nu cred ca e filtrul pt. ca asa a facut si iarna trecuta si era alt filtru,tot proaspat schimbat dar atunci foloseam 99+.Am observat o chestie:cand porneste din prima se aude pompa de inalta cu zgomot de diesel,cand porneste din a doua nu cloncane....supermasina!!!De cand am G4 pot sa va spun ca nu ma plictisesc deloc!

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am eroarea cu cod 17439 .

Al Bundy a precizat verificarea tijei de la actuator.La mine e rupta.

Din ce cauza credeti ca s-a rupt?

Am vrut sa lipesc aceasta tija cu poxipol insa nu am reusit sa dau jos capatul de tija care ramasese acolo.Pentru asta trebuia sa desfac cele 2 suruburi de la G336 si nu am acces la celalalt surub datorita acelui capac de plastic (de protectie) pentru cureaua de distributie.

Cum se poate desface G336 fara a demonta distributia?

Multumesc in avans.

post-72110-0-24987100-1323626142_thumb.j

post-72110-0-27709700-1323626165_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piciorusul s-a rupt pentru ca e blocata tija cu voletii....trebuie sa demontezi galeria de admisie(toata tulumba aia mare de deasupra) ;astfel ai acces la toate componentele(potentiometrul G336 ramane pe galerie) si degripezi si tija cu voletii....poate faci si ceva poze-retii detalii tehnice,e problema des intalnita si ne-ar fi de folos.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...

Senzorul G336 este nr.14 in poza de mai sus.Daca te uiti atent,exista "saibele" 12,13.

Exact pe acel loc este o tija la interior (aceea e tija cu voletii???) ........care,mai departe este in legatura cu tija de la actuator.La mine,aceasta se misca usor,nu e blocata.

Ma gandesc ca daca scot G336 as putea sa am acces la acea tija sustinatoare cu tija actuatorului.

Pentru asta as incerca sa rup un pic din plasticul care are rol de aparatoare pentru cureaua de distributie,ca sa am acces la acel surub.

Ce parere aveti?

post-72110-0-12210900-1323714884_thumb.j

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai....daca vrei neaparat sa desfaci surubul ala ....vei reusi.Poti sa dai o gaura in carcasa de plastic care sa iti permita sa desfaci....apoi,dupa ce remontezi gaura o astupi simplu cu mastic....cred ca e mai simplu si mai elegant sa dai jos galeria,cu ocazia asta o cureti si vezi cum se prezinta si tija cu voletii-e posibil sa se fi gripat,moment in care a rupt tija actuatorului iar acum se poate misca usor nu neaparat ca e deblocata,se poate sa se fi rupt si sa se miste usor doar o parte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service,cu alta problema (s-au olarit doua suruburi care se infileteaza in tamponul stanga-ce tine motorul.....am schimbat distributia acum o saptamana si cand au strans suruburile......le-au strans atat de tare ca dupa cateva zile era sa cada motorul pe scut.....filetele erau terminate).

Am dat alte filete cu metric 14 si am schimbat si suruburile.Acum e ok.

Mi-a spus si mecanicul ca ar trebui data jos admisia,precum spui tu dar...momentan m-au scurtcircuitat astia de lovele.

Ideea este ca o sa ma duc s-o desfac dar ar trebui sa am o valva cu tija intreaga,pentru ca doar sa dau jos admisia si ...atat...nu prea imi vine.

Apropo...stii cat costa o valva?.......550 Roni......nu-i rau nu?? :icon_thumleft:

Din moment ce aflu ceva....scriu aici....

Ai cumva o valva intreaga,cu tija buna.....de imprumut.....sau de cumparat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am,are la Volks pe la 400....e firesc sa dai jos admisia cand ai piesa intreaga....sh nu cred sa gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut neaparat sa pot scoate capatul mic din tija,ce ramasese prins in a doua tija ca s-o reconstruiesc si....am tras tare in sus (inspre parbriz) si ...am rupt urechea.

O sa vedeti ca in sasiul de aluminiu a-l cutiei de admisie,daca te uiti foarte atent,exista o decupare frezata exact cat sa poata intra capatul tijei de la valva.Am dorit sa ridic tija in sus,ca sa ajung in acel punct si mai apoi sa trag inspre dreapta si sa scot capatul.Din pacate imi mai trebuiau cam 2 mm si nu am reusit pentru ca ...parca era intepenita......bine...nici nu stiu exact cum actioneaza acea tija...si nici cat de mare este cursa ei..probabil trebuia pornit motorul ca sa ajunga sus......

Mentionez ca am desurubat cele 2 suruburi de la G336 si l-am scos afara....in ideea ca as fi putut sa scot si tija 2.

Concluzii.....

Acea tija 2 (tija cu voletii) este prinsa probabil pe interior cu o siguranta,deoarece nu iese pe la senzorul G336.

Am construit o ureche din cupru si am lipit-o peste tija 2.

Am montat intreg ansamblul si pare in regula......sa vedem daca tine.....

Postez cateva poze cu valva si tija lipita cu poxipol.Dupa ce am gaurit axial tija,am introdus o sarma de cupru de cca. 2mm in forma de U pentru intarire (se vede in poza) si capetele le-am indoit in sens invers pentru a stabiliza foarte bine tija.Intre acestea am pus poxipol si dupa 24 de ore am slefuit si apoi am adaugat poxilina pentru o intarire suplimentara.A urmat din nou o slefuire.

Dar.......care este motivul ruperii tijei daca cursa pentru a misca potentiometrul este de doar 15-20mm??

post-72110-0-57892100-1324318444_thumb.j

post-72110-0-13857300-1324318464_thumb.j

post-72110-0-84730300-1324318471_thumb.j

post-72110-0-18228300-1324318480_thumb.j

post-72110-0-93736500-1324318485_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rupt datorita blocarii intro anumita pozitie a tijei cu voletii.E destul de frecventa treaba,inclusiv in vest-uite ceva filmulete cu unii care au demontat si curatat( ei nu au demontat doar galeria,au dat jos chiulasa probabil pt. alte probleme):

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info.

Din pacate mi s-a aprins din nou martorul la bord......cam dupa 2 zile...

Crezand ca a cedat din nou tija sau ....una din ele....am verificat.

Sunt in regula.

Aseara,inainte de a pleca la drum,am deconectat bateria cca. 10 min. dupa care am pus contactul 2 min. si apoi am pornit.

Martorul nu mai era aprins,am facut 5 km si apoi am oprit.Am pornit din nou si era in regula.

Dimineata,dupa pornire s-a aprins din nou.

Credeti ca aceasta eroare nu se poate sterge doar cu deconectarea bateriei si trebuie obligatoriu mers la service pentru stergerea ei??

Pareri??

Alte probleme pe care le constat......

1.Cateodata simt ca vibreaza volanul,de ex. cand stau la semafor dar fara ca turometrul sa se miste.

Daca opresc motorul si-l pornesc,volanul nu mai tremura.

Rezervorul e pe jumatate plin.

2.Dimineata....in jur de 0 grade.....nu pleaca de la prima cheie.

Am schimbat toate bujiile,am demontat electromotorul la service,e ca nou,nici urma de uzura,l-au gresat un pic si l-au montat la loc apoi au ridicat din umeri.....

Am comparat nivelul de zgomot la drum in habitaclul meu de la FSI cu un alt golf 4 1,6/16V ....

Diferentele sunt mari.

La 100km/h la FSI,parca am motorul in fata mea si zgomotul de rulare este foarte mare comparativ cu celalalt.

In stationare,cu motorul pornit,ambele sunt la fel.

Ma gandesc ca la FSI s-a renuntat la calitatea antifonarii dar in schimb interiorul arata mai bine.

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,eu am obsv un consum fff mare la mine cam de o luna....cam 8 9 la suta am facut un test de actuatori si am vazut ca supapa dozare combustibil scurt la masa,sa fie asta cauza?si unde se afla acea supapa:sau ventil permutare galerie admisie valoare prescrisa atinsa ,ar putea fi si asta o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni vreo sugestie legata de ce am scris mai sus?pot aceste erori influenta consumul?Stie cineva unde se afla acea supapa de dozare combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vorbeam mai sus de consumul cam mare dar am uitat sa precizez ca acest consum il aveam in germania cu benzina de acolo,,cum am ajuns in romania totul sia revenit la normal.....miam dat seama ca benzina din germania este de vina dar nu stiu ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!