Jump to content

Golf Mkiv Zdr


Jacku

Postare recomandată

Ca un necunoscator pot spune ca arata bine dar practic aceste furtune la ce te ajuta, astea de apa?

Am vazut azi-dim in oras un passat 2003 1.8T, tare tare as vrea sa vad cum merge un motor dasta :Driver: , cati cai are?

Link către comentariu

Arata mai bine, si sunt mai bune decat cele vechi, in sensul ca nu se crapa sau ceva. Motorul are incepand de la 150 de cai, si in varianta stock nu e asa de impresionant. Insa cu investiti minime ( soft + evacuare se transforma :) )

Link către comentariu

am condus in seara asta un 1.8T cu soft si atat pe un passat b5. Am condus-o si fara soft acum ceva timp. Uriasa transformarea si este o masina cat se poate de stoc. Benzina e benzina orice s-ar zice...

Link către comentariu

Sa vezi cand ai un soft cum trebuie si macar downpipe-ul schimbat. E...saltul ca de la stock la soft din nou.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Baietii de la Forge s-au tinut de cuvant, azi a venit FMGOLFIND - si mi l-au dat si pe rosu cum i-am rugat.

Se va monta cat de curand...impreuna cu un filtru ITG.

Doua intrebari pentru cei care cunosc. Vreau sa montez strut-bar fata - exista varianta pe golf 4 la care sa nu trebuiasca sa gauresc oalele? Ce ati mai montat?

Vreau sa schimb si bucsele fata - sa pun din nou powerflex sau sa iau OEM de cupra?

post-7148-0-65050000-1311783518_thumb.jp

Link către comentariu

in ce sens simtit diferenta cu alt downpipe?te referi la "decatalizare"?

A mea e stock 100% si in afara de soft nu prea m-as baga.

Daca te referi la bucsele mari de bascula,am eu de Cupra ,foarte dure la inceput,dupa 3-4 luni s-au lasat destul de mult.

Link către comentariu

S-a simtit diferenta ca evacuarea este mult mai eficienta..se simte cum "respira mai bine" - Urca mai repede in ture, turatia scade mai repede cand iei piciorul dn gaz. Evacuarea de 150 cp de la golf este extraordinar de restrictiva. Si evacuarea nu am facut-o decat, am catalizator magnaflow cu 200 de celule.

La bucsele de bascula ma refer...eu dupa 1 an de mers cu ta-technix si roti pe 18 le-am facut praf, trebuie sa le schimb.

Link către comentariu

La ITP ai emotii cu acest tip de catalizator?

Dupa ce faci o resoftare Stage1 mai zdravana putin gen 190(TCM)-209 CP(Revo) poti merge linistit cu restul stoc?merge acelasi IC,furtune...etc sau risti sa bubuie ceva?Nu ma refer la ambreiaj,ala stiu ca tine de blandetea ta.

Cu bucsele de cupra ti-am zis,eu am jante de 16 ,suspensie stoc,dupa cateva luni s-au inmuiat binisor.Si merg pe drumuri de la decente in sus.

Link către comentariu

Cred ca cea mai buna afacere ai sa o faci daca pui bucse pline (Cupra,R32,TT), sincer nu o sa fii dezamagit deloc, ti-as recomanda sa le pui pe original, vei simti diferenta !

Link către comentariu

@HUdrea - NU am emotii deloc la ITP... Si daca faci remap la Revo cu siguranta nu o sa ai probleme. E foarte important ca cel care iti face softul sa stie sa livreze puterea astfel incat sa nu creeze stricaciuni componenetelor. Eu sunt cu internele stock, si am stage 2. Sunt un pic mai jos cu boost-ul ca nu am FMIC..si cel de fabrica este foarte mic, nu face fata. Am schimbat si N75_ul, FPR-ul si DV-ul, normal.

@H0lyBoy - am avut powerflex...si au cedat cu suspensiile vechi si cu jantele pe 18. Acum am jante pe 17, si supensii tot sport, dar putin mai moi. Ai codurile de produs ca sa le comand direct?

Link către comentariu

Deci sa inteleg ca se cam confirma mitul cu Powerflex pt drumurile din Ro.Si eu am fost tentat de ele, dar am renuntat si am pus acestea de R32 si sunt super multumit...

cod produs - 8N0 407 181 B

Sa imi comunici ce pret au avut la tine,sunt curios si sincer nu mai stiu cat am dat eu pt ele :) !

Link către comentariu

O sa caut si eu pretul. Insa cred ca trec si eu pe R32. O sa vad maine cand ma duc sa schimb bobinele la PBN.

Intre timp, filtru ITG si FMGOLFIND + BUjii NGK Iridium. TOate montate azi la boosted.ro - aka Nadir

Aa..si am facut si dyno - avand in vedere ca am niscaiva probleme cu bobinele, am scos 214 cai la motor - aprox 180 la roata.

O sa pun cat de curand si graficul. ORicum o sa mai fac o data dupa ce schimb bobinele.

post-7148-0-51745600-1312217809_thumb.jp

post-7148-0-14851300-1312217817_thumb.jp

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

abia astept sa vad masina cu bobine noi si cu intercooler :D in rest arata ok ;)

185426_213160222067906_119869758063620_661442_529708_n.jpg

si sa imi zici cand ai timp sa vii sa ne uitam la frane ;)

Link către comentariu

Mi-au schimbat azi la PBN o bobina, in urma actiunii de rechemare. Restul erau schimbate intre timp... Am pus si originale si pe producatorul original, si se schimba doar cele cu codul cu J la sfarsit. Cu aceasta ocazie am dat comanda de bucsele mari de bascula ( codul de la H0lyBoy) 110 ron bucata si bucsele mici - 70 ron bucata. + spoilerul spate de V6 - 300 de ron.

Pentru cei care vor sa beneficieze de discountul de 20 % pentru masinile mai vechi de 5 ani - atentie ca acest discount se da doar pe piesele comandate dupa seria de sasiu, pentru inventii gen fusta de V6 si alte treburi nu e valabil discountul.

Link către comentariu

Am pus astazi bucsele de bascula de R32 - si cele mici si cele mari, acum masina se simte mult mai inchegata.

Am pus si garnitura intre turbo si downpipe - sper sa imi dispara eroarea din bord.

Pe de alta parte am reusit sa dau de niste mecanici care se pricep - mi-au zis de ce nu mergeau franele cum trebuie - problema la pompa de servo.

revenim

post-7148-0-55893700-1312813996_thumb.jp

Link către comentariu

Ce eroare ai? martorul motor aprins in bord? parca nu trebuia sa ai eroarea asta cu stage 2... si 214 cai mi se pare destul de putin avand in vedere ca esti stage 2.(asta daca ai k03s)

Link către comentariu

Eroarea e din cauza ca imi lipsea garnitura dintre turbo si downpipe si rasufla pe acolo. si 214 din cauza ca am intercoolerul stock si sunt cu boost-ul la 6, in loc de 9 cat ar trebui. Bine, 214 mi-a iesit si cu bobine vechi si cu 2 bobine care faceau figuri. Oricum urmatorul dyno o sa il fac cu stage 2 full , dupa ce pun FMIC. Teoretic ar trebui sa fie aprox 240.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ca tot n-am mai scris:

Deoarece aveam cateva zgarieturi de la diversi, masina a intrat la vopsit total ( culmea, exact acum cand s-a facut frig - brr). O sa pun poze inainte si dupa.

Sper cand o scot, sa iasa si cu urmatoarele modificari:

Bara rigidizare fata

Furtunele de vacuum schimbate cu furtun siliconic ( am cumparat furtunul, trebuie sa ma apuc sa il pun in weekend, cand ma duc la service)

Ambreiaj + volant schimbat - dupa ce am tot citit pe net, varianta care sa imi ofere un feeling stock + sa tina cresterea de cuplu si putere este cu volant single mass de Corrado G60 si disc + placa + rulment de VR6.

Short shift de audi tt - piesa originala, scade cam cu 25 la suta amplitudinea miscarii schimbatorului, insa feelingul ramane smooth.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am iesit din nou pe sosea :).

In aceasta lunga pauza s-a intamplat asa:

Cateva furtunase de vacuum schimbate, deoarece imi dadeau erori ( fuel too lean, missfire pe toti cilindrii, mers innecat..etc)

Ambreiaj schimbat: volant single mass de G60, ambreiaj ( disc + placa) de VR6 ( thanks volksman pentru suport + ca la indemnul meu se poate plati acum la el cu card avantaj, ceea ce va recomand :)

OEM short shift - piesa de pe Audi TT - nu e placebo. Se micsoreaza cursa schimbatorului cu aproximativ 1.5 cm.

Vopsire integrala pe casco - am scapat in sfarsit de zgarieturile care imi stateau pe creier de fiecare data cand spalam masina. O sa pun si cateva poze inainte si dupa vopsire :).

Am dat jos farurile si le-am curatat. Parca am luat ceata de pe ochi...aveau mazga pe lentile...

Saptamana asta imi soseste si FMIC-ul... insa probabil il voi monta la inceputul lui decembrie. Sper sa rezist pana atunci :)

Aseara am schimbat si microswitchurile de usile din fata ( thanks Florin), am setat inchiderea geamurilor din telecomanda masinii si am setat acele indicatoare sa se aprinda la punerea contactului.

Modificat de Jacku
Link către comentariu

De unde ai luat furtunasele? Pret?chiar sunt mai bune decat cele oem?spunemi care e treaba cu bucsele de r32? Sunt cele pline,nu? Nu este mai rigida masina?

Link către comentariu

Si a venit si intercoolerul :)

@ Cruccificxio: furtunasele le-am luat o parte pe original de la porsche, si o parte de la nadir - furtun siliconic de vacuum la metru :). Nu e mai rigida, ( sau cel putin nu imi dau eu seama ca suspensia e oricum tare), doar o simt mai inchegata

post-7148-0-34497600-1321433604_thumb.jp

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si daca tot a venit anul nou, avem si update-uri :

Am cumparat strut bar de S3 - sus - jos, pe care l-am montat cu ajutorul colegilor de la " La service". Thx Skumfreak si Yce pentru suport. Prima senzatie e...impresionanta. Masina nu mai scartaie la orice groapa, pare mult mai inchegata. Probabil cand o sa cumpar si pentru spate...o sa fie o cu totul alta masina. Verdict: pentru golf 4, un upgrade must-have. In plus, cu piesele de S3 am pastrat si look-ul OEM.

Urmeaza - Instalez la loc carcasa originala de filtru, filtrul BMC panel curatat ca nou, impreuna cu admisia de R32 ( snorkel + piesele din spatele farului). Am pus si poza cu ansamblul, diy aici: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2772457

Modificarile fac parte din incercarea mea de a pastra pe cat posibil look-ul OEM. Sa vedem cum o sa fac cand va trebui sa montez intercoolerul....

post-7148-0-87063900-1326300391_thumb.jp

post-7148-0-36551300-1326300399_thumb.jp

post-7148-0-03882000-1326300412_thumb.jp

post-7148-0-42319700-1326300421_thumb.jp

post-7148-0-70061600-1326300430_thumb.jp

post-7148-0-36309000-1326300439_thumb.jp

post-7148-0-39566200-1326300448_thumb.jp

Link către comentariu

400 ron cea de sus, 200 ron cea de jos + cateva suruburi, ca le-am luat tot pe original. Nu are burete, e fierul mai gros acolo :)

Link către comentariu

Este burete. Eu am banuit ca astfel nu loveste plasticul de la scut in ea si sa dea zgomote neplacute. Eu stiam ca e de LCR cand am luat-o. Am simtit si eu diferenta in bine dupa ce am pus-o dar parca nu asa impresionant. Poate ca de la cea superioara e diferenta care te-a uimit :D. Un cod pentru cea superioara, daca se poate?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!