Jump to content

Golf Mkiv Zdr


Jacku

Postare recomandată

probabil ai alte fuzete si bascule, care de la inceput fac loc unor roti mai mari fiind motorizarea mai mare.

eu am 235 cu 8,5 et 35 si janta imi vine la rasul aripii.

Link către comentariu

basculele si fuzetele inclin sa cred ca sunt la fel. DIferenta e ca tu ai et 35 si eu am 42.

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai pus de mult poze...imediat cum ma reglez cu fondurile vine o folie pe geamuri..si intre timp ma gandec si la un detailing complet....

post-7148-1244643700_thumb.jpg

post-7148-1244643707_thumb.jpg

Link către comentariu

Am vazut masina live :) Stai cumva in zona Nicolae Grigorescu? Arata foarte bine :icon_thumright:

Link către comentariu

Am un prieten, care sta la blocul din spatele locului tau de parcare si o vad de cate ori trec pe acolo:) Nu m-am oprit niciodata sa ma uit de aproape si as vrea sa te intreb cateva chestii. Capota e facuta cu fibra? Ai avut probleme cu ea de genul sa crape etc? Ai vopsit toata capota sau doar zona modificata? Cat te-a ajuns vopsitul. Voi face si eu capota si sunt curios de cat o sa ma coste vopsitul!

Link către comentariu

Capota e prelungita din tabla, nu e din fibra. Nu as putea sa iti spun un pret...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bad mothafucka :)

drum pana la bacau, plin de radare. Dus - mers 70 localitati...in afara 130-140 cu varfuri de 180 unde era liber si se putea merge - cnonsum 10.6l/100 km, condus sportiv

intors: 60 localitati, 120 in afara, in depasiri maxim 140, mers lejer: 7.9l/100 km. Deci se poate :angry: ( a se nota ca merg cu roti pe 18, cauciucuri de vara 225/40/18)

post-7148-1249464566_thumb.jpg

post-7148-1249464585_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

pai ce ai facut la Bacau Jackule? eu de obicei fac drumul ala in 3 - 3.5 ore, si e ok. consumul nu e rau pentru motorul pe care il ai... frumoasa poza de sub masina! oricum, sa iti triasca!

Link către comentariu

Arata bine.

Dar unde e evacuare acolo jos? :D

Merita un turbo back, e alta masina chiar si fara soft.

Link către comentariu

merita multe...insa deocamdata sunt alte prioritati. O sa ii schimb toate bucsele, sa pun powerflex. Ma gandesc si la alta evacuare..de fapt ma gandeam de mult...si o sa vina..:D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pana una alta, ca ma tot intreba lumea: asa suna BOV :

Zilele astea va primi distantiere 2 cm, si va fi ridicata cu aprox 1.5 cm.

Link către comentariu
  • 2 months later...

N-am mai scris de mult aici...Odata cu rotile de iarna cu cauciucuri goodyear ultragrip 7+ 205/55/16 de care sunt foarte multumit deocamdata, masina a primit si distantierele promise. Acum pot sa pun si roti cu 5 * 112 si 5*100.

Astazi am bagat-o iar pe elevator, si primeste bucse powerflex: dog bone, basculta fata-spate, bucse caseta. Mai am de pus cele de la bara stabilizatoare, dar alea nu erau pe stoc pe nicaieri. De abia astept sa vad cum se simte masina cu noile bucse :) :rolleyes:

revin cu impresii

Link către comentariu

Suna destul de bine BOVul, dar parca e prea discret. :) Probabil din exterior cu capotra inchisa se aude destul de bine...

Link către comentariu

E prea discret ca nu are presiunea aia la care lucreaza sti-ul sau alea pe care le auzi pe strada. Important e ca se aude misto din masina.

Revin cu impresii, am luat masina cu bucsele powerflex montate.

am pus asa: bascule fata - cele din fata si cele din spate, suportul de caseta de directie, si dog-bone - suportul motor.

ca si feeling, e cu totul alta masina. e mult mai sharp, reactioneaza mult mai precis la miscarea volanului, e si un pic mai rigida, o sa revin cu impresii si dupa ce fac mai multi km.

O schimbare de asemenea radicala este ca acum se simte motorul. masina vibreaza usor...si parca motorul e langa tine pe scaunul din dreapta...se simte cand il accelerezi, se simte cand e in frana de motor... Momentan imi place feelingul acesta sportiv. sa vedem mai incolo...

Ce pot sa mai spun sigur este ca franarea s-a schimbat complet. Daca inainte la o frana brusca intra abs-ul clar, acum am franat si masina s-a oprit parca infipta.

deocamdata sunt 100% multumit de investitie. Revin cu impresii dupa cateva sute de km in legatura cu ele.

Link către comentariu

Bucsa pt suport caseta de directie a fost dificil de inlocuit?

Felicitari pentru masina!

Multi km fara probleme si evenimente! :cool:

Numai bine!

Link către comentariu

Nu au fost dificil de inlocuit, le-au pus destul de repede mecanicii.

Am mai facut azi cativa km prin oras...pot confirma ca este alta masina. DOg-bone-ul de la powerflex da un feeling foarte sportiv, se simte si cea mai mica zvacnire a motorului in volan :biggrin:

Link către comentariu

Salutare, tocmai am terminat de citit toate paginile si vreau sa iti spun ca imi place, incerc sa te ''copiez'' cat de mult, dar la acel interior nu am sanse inca nu am gasit la dezmembrari piele bej si mai ales sa scrie RECARO! Imi plac si jantele enorm.

Cu suspensia reglabila de la TA Technix si eu am pusa pe golful meu si is multumit dar... vreau sa te intreb daca si tie ti se invarte suspensia fata cand vriezi cu masina aproape pe loc si daca iti suna arcu cand virez pe loc? in rest as vrea sa stiu daca si tie ti se pare un pic cam dura? si cum ii cu jante mari, ii buna combinatia ca eu vreau sa imi cumpar jante dar mie cam frica sa pun pe 18, eu ma gandeam pe un 16 sau 17 max. Ce parere ai ? merci

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu

Nu inteleg ce vrei sa spui cu "se invarte suspensia". Arcul nu suna in nici un fel..

Am uitat sa spun ca intre timp a primit si stergator pentru luneta de golf 5. Cost 130 lei ( brat, lamela, capacel , piulita). O investitie care face toti banii :icon_cool:

Cat despre rotile pe 17, 18 : depinde pe ce drumuri mergi. Cu 18 arata foarte bine, insa o sa simti si cea mai mica pietricica de pe drum, plus ca o sa simti diferenta la buzunar cand cumperi cauciucuri, sunt sensibil mai scumpe. Te sfatuiesc sa iti pui 17, si o sa fii multumit e compromisul ideal intre aspect si functionalitate. eu am trecute in talon 225/45/17, si cred ca o sa dau jantele pe 18 si o sa imi iau unele pe 17 cu buza lata. Ma mai gandesc pana la vara. depcamdata merg cu rotile de iarna, care sunt 205/55/16 si pot spune ca e mult mai confortabila, insa se simte in curbe talonul mai mare al cauciucului.

si ca un update, ieri am fost cu masina la mania detailing pentru un interior. Tot respectul pentru marius, face o treaba extraordinara, si tin sa spun ca nu am recunoscut interiorul cand a terminat. Am aflat si eu cu ocazia asta care este culoarea reala a interiorului :rolleyes:. Cat timp a lucrat el acolo, am profitat de faptul ca eram in garaj si am desfacut si eu farurile, si le-am dat cu silicon auto la imbinarea intre sticla si far ( cel din dreapta se aburea cand o spalam). Deci a fost o zi foarte constructiva.

Cu ocazia asta, am curatat si bov-ul si se pare ca nu era foarte murdar. O sa incerc sa fac cateva poze cu interiorul curatat, sa vedeti diferenta.

Modificat de Jacku
Link către comentariu

salut

felicitari pt masina si pentru modificari...de bun gust:) tot ce ai facut....interiorul e foarte cool:)

vroiam sa te intreb de suspensii...cu cati cm ai lasat-o mai jos?vreau sa imi iau si eu suspensii sport si sunt curios cum ar veni cu ele pe masina...vreau sa imi fac o idee..la mine o sa coboare cu 40mm? sa nu fie prea jos!...si nu vreau sa dau banii pe ele(nu sunt reglabile)..sa fie prea joasa masina, am jante de 17 (225/45/17 fata si 245/45/17)

bafta

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

40 s-ar putea sa fie cam mult...o sa ajungi ca mine sa ai probleme la sleauri din asfalt si alte alea. nu iti recomand sa o lasi mai mult de 30.

ontopic, powerflex rullz. este alta masina. chiar si cu vibratiile pe care le da dogbone-ul de la powerflex, e cu totul alt feeling.

si...ca tot a fost ziua mea...mi-am facut un cadou. mie si golfului. ceva ce trebuia sa iau de mult. boost, afr, oil temp. vor fi montate in consola centrala, intre mp3-player si suportul de pahare.

post-7148-1259775827_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!