Jump to content

Suspensii Sport


dragos_85
 Share

Postare recomandată

fratilor, suspensia asta sport nu va incomodeaza pe drumurile patriei?

masina nu da cu burta de toate bordurile?

Nu .Am suspensia de 1 an si nu am lovit masina pana acum nici macar o singura data pe 'burta' sau baia de ulei sau altceva sub ea. Cu grija se poate

Suspensie kw -40 combinata cu roti pe 17 cu cauciucuri pe 40

post-8397-1241699151_thumb.gif

post-8397-1241699210_thumb.gif

Modificat de D_M_X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 341
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dreamer

    24

  • cipriangolf

    15

  • ovidiu89

    13

  • sonnic53

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci pana la urma care e mai eficienta si din ce privinte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspensia normala este mult mai confortabila pentru drumurile noastre , daca ai o masina cu motor de 100 cp si ai impresia ca o suspensie sport este un "must have" te inseli , o sa iti bataie creieri in cap .

pe de alta parte suspensia sport poate sa ii dea un alt look masinii prin coborarea gardei .

acum fiecare cu pretentiile lui insa din ce am vazut pana acum pe acest thred tot mai multi renunta la ea in favoarea celei normale .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma care e mai eficienta si din ce privinte ?

Cea normala nu te zgaltaie si pastreaza bucsaraia si pivotaraia un timp mai lung pe masina

Cea sport: stabilitate marita in viraje,manevrabilitate crescuta a masinii in situatii limita,masina franeaza mai bine, arata mult mai bine un g3 lasat.In functie de setari suspensie -cauciucuri poti atenua zgaltaielile. De ex o suspensie 40-40 combinata cu roti pe 15 cu cauciucuri 205 si talon pe 50 va atenua mult mai usor gropile decat o roata pe 17 cu 205 si talon pe 40.

Vei schimba placutele cu 5-7tkm mai repede decat normal si bucsaraia v-a ceda ceva mai repede. Dar la cat de ieftine sunt ptr g3 eu zic ca merita.

Acum depinde si cat de asfaltat este orasul tau.La noi in ct nu prea avem grija gropilor.Mai sunt pe ici pe colo dar in gen nu avem prb.

Depinde de tine ce vrei de la masina si ce vrei sa faci cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu G3 si suspensie sport 40/40. A auzit el de undeva ca ar merge amortizoare stock pe gaz cu arcurile de la suspensia asta... se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D_M_X - gropi nu sunt insa linii de tramvai sunt .

Chiar in drumul meu zilnic sar peste 3-4 cu 40-50 daca prin mai liber , cu o suspensie sport .... cred ca nu as mai face asta . Orasele la noi fie ca se numeste Constanta fie ca se numeste Bucuresti sunt prea dupe pentru o suspensie sport . Intotdeauna exista si varianta sa reduci viteza ori de cate ori este nevoie .

Ca look si ca stabilitate nota 10 insa pentru confort ... cred ca lasa de dorit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu G3 si suspensie sport 40/40. A auzit el de undeva ca ar merge amortizoare stock pe gaz cu arcurile de la suspensia asta... se poate?

Se poate numai ca telescoapele se vor duce mai repede ptr ca ele nu au fost gandite sa lucreze cu arcurile respective.

D@ny la partea cu comfortul ai dreptate.Dar prefer sa ma bazez pe masina in situatii limita decat sa sar de pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D_M_X - la tine o suspensie sport este ok insa pentru un motor de pana in 1.8 eu zic ca nu ai ce performante sa imbunatatesti cu o astfel de suspensie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la 1.4 ai ce imbunatatii...in curba poti sa meri tare si cu 1.4...nu trebuie sa ai putere :D :D

amortizoarele stock merg cu arcuri sport max. -30mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cam asa ii...de ex eu nu pot sa ma duc prea tare in curbe caci simt ca o sa cad din scaun :icon_thumright: ii greu cu vaporu'. si totusi ar mai putea masinutza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

de cateva luni mi-am pus si eu sachs super touring pe masina mea , amortizoare toate 4 + arcuri taiate o spira .. si nush ce la ele..

teapana - in curbe nici nu se clintea , cand puneam frana , cand plecam cu demaraj , dar ma cam zdruncina . la strazile noastre e nasol

ma gandeam sa schimb amortizoarele cu altele normale , dar sa pastrez arcurile ,

ar fi ok ? nu sunt arcuri sport sunt taiate o spira .., dar mai am si 2 sport de spate.

o parere ?sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa renunti la arcurile alea cu 1 spira taiata.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu suspensie sport pe golfuletul meu (asa am cumparat-o) dar dupa cateva luni de chin am schimbat-o cu una stock...am cumparat suspensia cu 500 RON de la dezmembrari si sunt foarte multumit ( amortizoarele sunt Monroe pe gaz), nu bate nimic si "calatoria " e mult m-ai confortabila, suspensia sport e pt drumurile din occident, la noi ... "of road" :) :mellow:

Modificat de florin250
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Avand in vedere ultima patanie la masina daca are cineva suspensie normal si vrea sport PM sa vb mai multe ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am tot citit post-uri de tot felul, unii se lauda cu suspensia sport, altii cu suspensia stock. Ei bine eu nu as vrea nici asa, nici asa, am suspensie stock pe G3-ul meu, toate bune, doar ca fata e vizibil mai sus decat spatele, nu am masurat exact, spatele are cam 4 degete de la roata si fata are vreo 6 degete de la roata(am gasit si eu o unitate de masura :wub: ), ce as vrea eu e cam asa: cum sa fac sa mai las fata la nivel cu spatele (preferabil sa fie putin mai joasa fata decat spatele)? Sper sa fi fost precis si sper sa citesc niste sfaturi. MS. Numai bine

Am pus si o poza sa se vada diferenta. MS

post-58504-1263238091_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si a mea,pana la urma am schimbat arcurile din fata cu altele de la o alta motorizare.Cred ca era 1.6 nu stiu exact,cauta niste arcuri de pe o masina cu un motor mai usor decat al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica de pe un Golf 3 cu motorizare 1.4? Crezi k ar fi vreo diferenta? Si sa iau de la dezmembrari ... cum imi dau seama daca sunt arcurile ok? Pun cam multe intrebari, stiu, dar sunt lucruri pe care nu le stiu si daca se poate si binevoiesti tu sau alt coleg, sunt gata sa le ascult. Multumesc, toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea si eu sa pun niste arcuri mai rigide pe spate da sa nu coboare tare.. arcurile pe care le am sunt stock de pe GL cam uzate + ca am jante ats pe 15 et 20 j7 si cand am 4 in masina cam atinge la aripi la hopuri, denivelari. Ce arcuri imi recomandati, sa pun niste arcuri de gti, vr6 daca se potrivesc ? astept niste pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica de pe un Golf 3 cu motorizare 1.4? Crezi k ar fi vreo diferenta? Si sa iau de la dezmembrari ... cum imi dau seama daca sunt arcurile ok? Pun cam multe intrebari, stiu, dar sunt lucruri pe care nu le stiu si daca se poate si binevoiesti tu sau alt coleg, sunt gata sa le ascult. Multumesc, toate cele bune.

Mtorizarea trebuie sa fie mai usoara,nu stiu daca motorul de 1.4 e mai usor ca 1.6.Vezi ca pe arc sunt niste buline diferit colorate care iti indica cat de tari sunt.Cauta pe net si poate gasesti exact ce inseamna acele culori,gasisem eu mai demult cand mi`am schimbat arcurile.

Acum nu am timp ca trebuie sa plec,poate am sa incerc sa`ti caut eu mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat ByZ, o sa ma uit in weekend cand am timp si o sa caut si pe net sa vad cum e cu bulinele alea, daca s-or mai vedea pe arcurile mele. Ziceam si eu de diferenta de motorizare pentru ca nu cred k e diferenta de la 1.4 si 1.6 sunt motoare simple de tot si mici ca dimensiuni, de-aia intrebam, oricum multumesc de sfat si o sa ma uit dupa bulinele alea. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa te uiti la arcurile tale si sa vezi ce buline ai.Pot sa iti zic daca sunt de pe motorizarea ta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

eu am amortizoare BILSTEIN si arcuri galbene cred ca sunt cele stok masina sta foarte bine pe viraje dar cam topaie un pic peste denivelari ,aceste amortizoare sunt pe gaz sau sunt sport stie cineva sa imi spuna si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ByZ, arcurile mele sunt arcuri negre, stock, unde sa ma uit dupa bulinele alea, sus, jos? Si uite, cum spune DumitruConstantin, ca masina topaie pe la denivelari, si a mea e destul de tare, rigida oarecum, iar telescoapele sunt tot stock, pe ulei. In curbe tari luate cu 80, 100, acolo se simte ca se lasa pe o parte, in rest sunt bune, nu ma plimba sus jos dupa un hop :) Spune-mi doar unde sa ma uit dupa bulinele alea si in weekend vin cu detalii. Daca as reusi s-o las de fata mai jos nu as pune alta suspensie niciodata, ar fi numa buna. Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie cam pe la mijlocul spiralei niste buline sau codul lor.Baga capul sub aripa si trebuie sa se vada.Iti faceam o poza dar e tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primavara am sa trec si eu pe suspensie sport.

Mi-am gasit arcuri sport APEX (nu stiu cat de buna e firma) dar voi afla pe propria piele.

Astea APEX care le-am gasit imi coboara masina cu 30 mm, adica 3 cm. Sper sa pot folosi amortizoarele stock la ele.

Atentie posesorilor de golf 3: pe puntea fata suspensia difera , sunt 2 tipuri de arcuri si amortizoare in functie de anii de fabricatie, inainte de luna 09.1994 si dupa aceasta data.

Modelul vechi are o inaltime a arcurilor cu 15 mm mai mare iar diametrul spirei este mai mic cu aproximativ 0.4 mm !

De accea cand va luati arcuri sport aveti grija sa vedeti pentru ce ani de fabricatie se preteaza si in functie de asta luati si amortizoarele care trebuie.

Suspensia APEX care vreau sa o pun e de pe un golf din 97, deci nu sunt pentru tipul meu de golf care e din 1994 prin urmare am sa schimb si amortizoarele. Am sa-mi pun stock dar modelul dupa septembrie 1994.

Daca ma insel pe undeva va rog sa-mi spuneti. Orice sfat e binevenit dat fiind faptul ca n-am avut inca suspensie sport pe nici o masina proprietate personala.

In alta ordine de idei am sa pastrez in garaj si vechea suspensie de care sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!