Jump to content

Suspensii Sport


dragos_85
 Share

Postare recomandată

Ce parere aveti de arcurile HD(heavy duty) pentru puntea spate am inteles ca sunt la fel ca si lungime cu cele stock dar au spirele mai groase si mai rigide, masina e cam cu 2-3cm mai lasata de spate decat fatza si se lasa prea mult cand urca 2 in spate, cam cu cat s-ar ridica spatele cu arcurile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 341
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dreamer

    24

  • cipriangolf

    15

  • ovidiu89

    13

  • sonnic53

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina din semnatura, un diesel din 97, a venit cu suspensie sport fixa(arcuri rosii si amortizoare mov)....sunt ilizibile si ruginite, asa ca-mi este greu sa deslusesc provenienta lor. De 2 ani de cand am masina si-au facut treaba decent.....am facut si ceva km...cam 60000 si cu mici episoade deranjante care sunt in special iarna si pe portiunile cu drum nasol!!!Insa e vremea sa o schimb.....si am hotarat sa pun o reglabila pe principiul ca iarna o pot ridica si vara pot avea parte de stabilitate sporita si o tinuta sportiva.As vrea sa stiu in gama supensiilor reglabile entry-level( FK, TA-Tehnix, Jom, SuperSport, Raceland, Automotive, Tuningart...etc), in special din utilizare directa, care este compromisul ideal? Un feedback cu plusuri si minusuri e binevenit. Va salut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,miam montat suspensie sport reglabila si nu sunt reglate corect pe fata imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca asta sa fie motivul pentru care se aud zgomote pe dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred/verifica piulita de sus care strange flansa.cea care vine sub capacul ce se vede peste aripa. cea care preseaza arcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si este stransa,ma gandesc ca suspensia dreapta fata fiind mai ridicata ca imi intra 3 degete intre roata si aripa iar cea din stanga imi intra 2 degete mai fortat,suspensia dreapta fata sta mai in aer daca ma intelegi.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu e stransa piulita aia din ce zici tu..parerea mea. da jos amortizorul cu tot si monteaza pe rand.arc,capac,piulita care strange arcu. apoi pui pe masina si deasuprea pui palaria si piulita. prima piulita strangeo la maxim.  ... ( excludem ca poate ai rulment spart sau mai stiu eu ce pe acolo ) :) .  atentie ca daca dai amortizorul jos trebue facut unghiu de fuga apoi ca sigur nu nimeresti la fel cand al montezi...amortizorul. spor.... inainte cu suspensia veche se auzea acel zgomot?


incearca sa le dai pe amandoua la maxim ridicate si vezi daca se mai aude...incearca doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa le reglez pe amandoua la fel si vedem daca mai face figuri,eu sper sa nu dar.....luni fac rost de cheie de reglaj ca nu am si vad.cu suspensia veche se mai auzea cate ceva dar nu atat de puternic si in plus am miscat  de masina si nu se misca flansa deloc.Plus ca eu am lasat flansele care au fost pe amortizoarele reglabile nu leam mai pus pe ale mele.iti da senzatia cand misti de masina ca e amortizorul terminat dar cel care lea avut pe masina mia spus ca la el nu aveau nici o prblm.daca nu rez nik cu reglajul si tot se aude fac o constatare la un servis si vad cemi spune sau in ultima instanta caut sa cumpar  arc + amortizor tot reglabile.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine cand am pus suspensia.sau potrivit flansele mele de la amortizoarele vechi...nustiu acum ce sa zic..incearca sa suspenzi partea care cloncane si ridica in scurt dar brusc de roata .ca si cum ar juca ia in pietre...si vezi daca se aude zgomotul. .... daca se aude clonc clonc infundat e din amortizor,adica piulita de care tiam zis eu e slaba si joaca capacu de sub aripa. daca se aude zgomot metalic....poate sa fie flansa tocita,si daca te uiti pe marginea ei se vede fierul(cat de putin daca se vede conteaza, trebue sa fie perfect imbracata in cauciuc), rulmentu spart ,crapat. vezi mai exact ce si cum se aude. se aude mereu ? se aude la drum denivelat? sau doar gropi bolovani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se potriveau flansele vechi doar ca nu leam mai pus eu ca am zis sa fie toata suspensia cum a avuto  baiatul de unde am luato.se aude si cand e drumul denivelat cat de putin  si cand misti de masina ca si cum verifici daca sunt bune amortizoarele .cand edrumul bun foarte putin spre deloc dar cand sunt gropi e jale.Am sa fac cum miaai spus tu sa verific si o se le reglez la fel si vad dac se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pus flansele lui poate chiar sunt duse...verifica


de obicei alea suna . daca ziici ca tu nu aveai probleme inainte cu clampaneala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ridicat msina pe cric si am impins in sus de roata si imi iese flansa cam 3 cm 4 in sus e normal asa ceva?plus ca atunci cand sta normal pe roti intre flanse si tabla intra un deget.den ce am observat flansele sunt la dimensiune cat cat gaura unde vin puse.Alea vechi care leam avut eu pe masina au un guler si plus ca nu intra un deget intre ele si tabla niciodata.deci cred ca am gasit problema,Maine ma duc sa le pun pe ale mele originale la amortizoarele regla bile si vad daca mai face figuri.o avea ce va daca mai merg cam 7 km asa cu ea?mersi salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic. daca cu flansele tale nu statea asa, cred ca de acolo e jocul care zici tu. punele pe ale tale daca zici sigur ca sunt bune si vezi ce iese.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu suspensie reglabila ta-technix cu 2 arcuri rosii pe amortizor,unul mic si unul mare. Pe fata e totul in regula, compresia maxima e pe arcul mic si e rigida dar pe spate nu reusesc sa-l strâng decât pe cel mic,isi face compresie pe ambele si nu are pic de rigiditate. Stie cineva cum funcționează astfel de modele? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai doar cel mic se regleaza din el o dai si sus detot si tot din el o lasi si jos pe burta.Incearca sa inalti masina din arcul mic si vezi cum sr comporta si invers adica sa o lasi jos.Cel mare nu are treba sa se regleze.SI eu am acelasi tip de suspensie reglabila insa eu am avut prblm pe fata ptr ca am pus alt tip de flanse adica cele rotunde in loc sa le pun pe cele cu guler  si golful meu e tot din 93 si mi se ridica roata in sus cand impingeam de ea  daca o puneam pe cric.La tine sta fixa sau se misca cum spun eu pe fata.Si ce tip de flanse ai pus?sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt http://www.4tuning.ro/images/suspensii-sport-reglabile-marca-ta-technix-pentru/suspensii-sport-reglabile-marca-ta-technix-pentru-054af11274f70e7ee4-600-0-1-95-1.jpg numai ca la mine arcul mic e sus, asa le-am luat... Pe fata, sunt multumit, sunt rigide, pe spate nu. Cat despre flanse, parca sunt cu guler din cate îmi amintesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginea care am vazuto cele de jos sunt ptr golf 3.La mine atat pe fata cat si pe spate arcul mic este jos adica intra primul.nu inseamna ca daca asa leai luat asa sunt si corect montate.verifica amortizorul poate el este de vina.De exemplu la mine cand leam cumparat aqm o luna am descoperit ca amortizorul de pe partea dreapta fata e mort terminat.Aqm trebui sa-mi cumpar amortizor.Sau poate nu are chestia aia la jumatate care delimiteaza arcul mare de cel mic Cum este?


Salut mesaj catre toata lumea CINE MA POATE AJUTA  ARE CINEVA UN AMORTIZOR DE GOLF 3 TA TECHNIX DREAPTA FATA  PRECIZEZ CA SUSPENSIA ESTE REGLABILA DOAR PE INALTIME  SI ARCURILE SUNT ROSII ADICA MODELUL MAI VECHI PUTIN.MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si amortizoarele, dar pe fata tot cel mic e sus si e bine. Inelul de metal este intre arcuri. Daca le las jos aproape de tot devine rigida dar intra si roata cam 4-5cm sub aripa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu in viitorul apropiat vreau sa-mi iau o suspensie reglabila...deci pot sa apar probleme si la reglarea amortizoarelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e posibil sa fie din amortizoare si dupa qm tiam spus arcul mic adiac acela mai subtire  trebui sa fie jos pentru ca din el se face reglarea.parerea mea este sa te duci la un servis sa faci o constatare te costa 20 lei si vezi ce iti spune.bafta


Daca ai posibilitate sati iei una noua care costa 200-250 euro asa te sfatuiesc daca nu si iei second hand verifica amortizoarele pentru ca altfel vei pati ca mine.intalnestete cu cumparatorul si verificale.aqm eu trb sa schimb amortizorul si sa fac unghiul ptr ca in acest moment roata de pe partea q amortizorul praf sta inclinata putin asta si dupa ce am schimbat flansele ca initial asa am crezut ca imi bate de la flanse,spor la treaba.sunt si avantaje ca ti le poti regla cum vrei si cand vrei ptr ca se regleaza usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut intrbare pentru ORION13 aceasi problema am si eu tia dat cineva ceva solutii sau ce ai mai faqt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema, daca sunt 5 persoane in masina chiar si fara bagaj imi atinge aripa de cauciuc, intrebarea mea este daca problema ar fi din arcuri sau din cauza anvelopelor pentru ca sunt prea late si atinge pe exteriorul cauciucului, inloc sa intre sub aripa. Adica cum e normal sa intre anvelopa sub aripa sau aripa nu trebuie sa ajunga in dreptul anvelopei. mentionez ca am anvelope 195/55/R15. Sper ca am explicat bine.:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate rotile?sau doar pe fata? mai probabil telescoapele sunt uzate.ca sa verifici asta apasa pe fata si daca nu e rigida masina inseamna ca-s uzate.pe spate la fel , sau ridica in sus de aripa cat poti de tare apoi brusc da-i drumul si vei vedea ca arcurile nu lucreaza impreuna cu telescoapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar pe spate am problema asta. Dar asta ma interesa cel mai mult, cum ar fi normal, sa intre anvelopa sub aripa sau nu trebuie sa ajunga deloc aripa in dreptul anvelopei. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la tine este de la suspensie o data , sau janta a 2a oara, pentru ca arcul daca este moale se lasa si iti atine cauciucul in aripa.nuti incape 195 sub aripa. 2 .  janta ar fi problema daca este prea lata .aici nu ma descurc . dar daca J sau ET prea mare  am inteles ca iese prea in afara.si de asta iti da in aripa. si eu cu suspensia sport la fel stau . cauciucul chiar langa aripa , pentru ca daca il bag inauntru imi atinge... deci ai 2 variante.ti masina mai ridicata de spate daca e suspensie reglabila. SAU daca iti place sati intre cauciucul dedesupt schimbati jantele .cauciucul nu conteaza. dar vezi sa nuti atinga apoi in oala de la amortizor spate :D.   si eu am 195,50.15  si atinge spatele daca bag roata sub aripa.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca o prima problema ar fi din amortizoare posibil sa fie terminate.sa schimbi jantele nu cred ca ai de ce mai repede puneti cauciucuri 195 40 sau 45 r 15 si ai sa vezi ca nu osati mai atinga.Am avut pe masina 205/40 r17 si numi atingea deloc si asta fara suspensie reglabila parerea mea ca jantele nai de ce sa le schimbi.spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!