Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Depinde mult de intervalul de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba ,parerea mea e conteaza uleiul ;am  mai multe motoare "in grija" cu peste 200K ,pe care daca le desfaci poti jura ca au fost asamblate ieri ,zero depuneri ,iar eu reviziile le fac doar cand "le spune" computerul (15-30K) la "fiat" chiar la 40k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne spui si noua uleiul asta bun care nu lasa depuneri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Selenia  WR 5-40 si 5-30 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as avea emotii cu castrol Professional, cred ca acele cazuri de motoare servisate in reprezentante si care arata nasol sunt victimele hotiei (nu schimba uleiul), nu ale calitatilor proaste ale uleiului. Eu am servisat numai in reprezentanta de 7 ani (inclusiv castrol proff vrac, la butoi mare) si nu am avut probleme cu nimic (Doamne ajuta in continuare). Dar se pare ca voi trece pe Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

castrol magnatec nu-i professional ? adica nu-i un ulei bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magnatecul e cat se poate de semisintetic si e sub Castrol Edge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e numai la Fiat cu Selenia.... Sub sigla Peugeot este Fiatul ducato, cu acelasi motor de Ford. Fiat baga in ele Selenia, Peugeot baga Total, Ford baga evident.. Ford oil. Motoarele au intervalul de 48.000 km si unii chiar atunci il schimba.. Insa scapa putine, pe la 200.000 km deja sunt cam praf. Cei care schimba omeneste, la 15.000 , le duc la 400.000

PS Professional din denumirea castrol, desemneaza un ulei facut sa fie vandut doar in reprezentante si in unele magazine auto. Nu in alte stabilimente.

La fel Motul nu veti gasi decat in Service sau magazine piese auto ( asa e politica lor, nu il veti gasi niciodata la supermarket sau benzinarie )

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinnel in gama Magnatec se regaseste si Magnatec Professional folosit preponderent de reprezentante (uleiul are culoare verde si la ultraviolete este fosforescent)

 

 

 

 

post-34129-0-46135600-1436304400_thumb.j

post-34129-0-19059000-1436304407_thumb.j

post-34129-0-48381500-1436304423_thumb.j

post-34129-0-79161900-1436304469_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fosforescenta se foloseste pentru a verifica daca uleiul a fost schimbat cu adevarat, este cerinta VAG.

 

Aceasta dispare dupa ~1.000Km, daca-mi aduc aminte corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un prieten cu un golf 4 2002 motor 1.4 AXP, problema este ca consuma ceva ulei, adica vreo 600 grame in vreo 3500 km. uleiul pe care l-a folosit a fost 5w40 de la Castrol. Km in bord sunt vreo 105K, tin sa cred ca sunt reali deoarece cand a cumparato era distributia originala pe masina. nu se vedea sa se fi umblat la suruburile de la suport motor stanga. ce ulei ati recomanda sa foloseasca in continuare, 5 sau 10w40, ceva de la  Liqui Moly.  10w40 ar fi Liqui Moly Mos2 si Liqui Moly Leichtlauf 10W40, sau varianta de 5w40 Top Tec 4100. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am toptec 4100 in 1.8t si in 4000 de km nu s.a miscat de la maxim pe joja. Pt 130 de lei este f bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un 5w40 fie toptec fie alt producator gen fuchs sau valvoline e cel mai ok.

Modificat de kennzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am o rugaminte, pt un motor benzina 1.6 16v AZD (consuma ulei 1l la 3000km, stiu, necesita segmentare+ simering-uri supape), ce ulei imi recomandati sa aleg dintre cele doua, sper sa pot obtine o atenuare a consumului de ulei, pana voi reconditiona motorul. Am ales aceste uleiuri pt pretul rezonabil, avand in vedere consumul de ulei si eventuale completari. Va multumesc frumos!

 

 

http://www.emag.ro/ulei-motor-wolf-vitaltech-5w50-5l-8314728/pd/D7N3ZBBBM/

 

sau

 

http://www.emag.ro/ulei-motor-motul-6100-synergie-10w40-5l-2475/pd/DVM5ZMBBM/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un Fuchs ieftin, 4 litri la 100-120ron, ai distribuitor oficial in Bucuresti (lubasyst).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul nu are norma de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pobibil sa fie o norma veche, el cred ca are nevoie de minim 502 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si cu 501.01

 

Poti incerca w50-ul insa nu te astepta la minuni, nu vorbim de o neetanseitate si de un blocaj al segentilor astfel incat e cam frectie la picior de lemn.

10w-ul nu isi are rostul, degeaba e mai gros la rece daca la cald e tot 40.

 

Ideal ar fi un ulei cu cat mai multi detergenti, insa eu zic ca sub 5w sa nu te bagi, nu are rost.

 

Incearca un motul sau Liqui Molly 5w40, sunt cele mai groase decat restul gamei si macar sunt 502.00, care o o norma mai buna decat 501.01.

501.01-ul mai mult de 7000 Km in motor nu trebuie tinut.

 

Insa strange bani, segmenteaza si schimba semeringurile si ai terminat balciul.

Nu exista remediu total prin ulei la problemele specifice ale 1.6 16v-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un 5w50 de la mobil nu l-ar ajuta xu consumul panna la segmentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui sa il ajute. Poate un 10w60 chiar daca nu mai are segmenti ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, il si ajuta, insa sa nu isi inchipuie cineva ca nu va avea consum de ulei. Insa, finalul e inevitabil si cel mai bine pt motor e segmentarea si schimbarea semeringurilor supapa.

 

Depunerile acelea ce blocheaza segmentii raclori sunt asa de tari incat nici mama uleiului nu le mai dizolva.

Redarea elasticitatii semeringurilor e alta treaba, 10w60-ul in special de la Mobil 1 are multi adiviti pt asa ceva, 5w50-ul are si el destui, insa un consum asa de mare la azd (si 16 16V in general) il cauzeaza din pacate segmentii raclori blocati si nu semeringurile.

 

Un ulei bun calitativ, cu aditivi ce previn depunerile pe segmenti (aici 5w30-ul e campion), schimbat la timp e cheia longevitatii in cazul de care vorbim.

Remedii specifice la probleme specifice, nicidecum nu putem generaliza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma intreb totusi daca in cazul motoarelor mai vechi care cer doar norma 505.00 sau 502.00 este ok un ulei cu norma 507/504.  Spre exemplu aditivii dintr-un ulei de transmisie GL5 nu sunt ok pentru  cutiile de viteze de generatie mai veche care cer GL4.    Sa nu cumva acei agenti de curatare puternici si ce mai au in plus uleiurile cu norma 507/504 sa afecteze  garnituri si simeringuri vechi de 15 ani din TDI'urile noastre.

 

  Eu sunt tentat in masina de la semnatura sa folosesc 5w30... am folosit 5w40 in ultimii 5 ani cu un consum aprox 500ml/10 000km.  Toate configuratoarele de pe siteurile de uleiuri imi recomanda 5w30 LL 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ptr toate tdi-urile se recomanda acum 504/507 5w30 ptr ca teoretic contine si intrece norma specifica 505.01. Al meu motor nu e prea fericit cu 5w30. Am incercat de proba ...e mai zgomotos, mai "dezechilibrat" . Nu cred ca se pune problema aditivilor cum e in cazul normelor de cutie unde un gl5 iti va nenoroci simeringuri si garnituri la o cutie proiectata ptr gl4.

Unii sunt multumiti de 5w30... eu nu. E doar o chestie empirica de auz , nu spun ca nu e bun desi pe termen lung cred ca uzura e mai pronuntata fata de un ulei 505.01. Mai nou si astea sunt C3. Eu unul ptr ca nu am dpf nu vad nici un motiv ptr care sa le folosesc...iar ca idee voi trece pe uleiuri hd( schaeffer , delvac) astea sigur sunt mid sau chiar full saps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca Amsoil are ulei fullsaps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!