Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Buna,

Iti multumesc @forceturbo, m-am exprimat gresit probabil.

Cati km ai de cand ai resofarea? Pentru ce mod/tip de mapare ai optat, cati cp ai aproximativ? Cu volant nu ai probleme, avand in vedere ca AVF are deja 310Nm pe volant care este si pe cel de 101cp (sursa nesigura, din auzite).

As mai avea o intreabre, probabil aiurea, consumul l/h se schimda dupa remapare?Sau consumul in general?

Sper sa nu fii postat gresit.

Multumesc

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut vreo 70.000 de la resoftare. Am facut stagiul 1, safe, dus la maxim. Am intre 160 si 165 CP, nu am fost la test dyno.

Pe masina am inca ambreiajul si turbina cu care a iesit din fabrica. Nu folosesti cuplul maxim prea des, daca nu mergi la liniute.

Da, consumul mi-a scazut , in prima perioada dupa remapare, cam cu 0,5 l/100. Dar dupa ce a trecut iarna si m-am obisnuit cu noua putere am inceput sa am talpa mai grea. Asa ca mi-a revenit consumul la cel care era inainte, dar in alte conditii de condus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cele "N' pagini citite despre chiptuning, tot nu am reusit sa obtin un raspuns la intrebarea: "In cazul benzinarelor de 1.6 8v 102CP cod motor BSE ce echipeaza Octavia Tour 2 in urma resoftarii este necesara alimentarea cu benzina cu CO mai mare decat in specificatiile autovehiculului?" In Manualul acestei versiuni este trecut foarte clar: CO95 sau CO91. Am citit ceva despre niste detonatii care ar putea aparea daca nu se foloseste CO98 dupa chiptuning. Poate cineva sa lamureasca aceasta chestiune in mod transant?

Cu multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am sa-ti raspund eu (cu info de la TCM TURBO). La stage1 pe masina ta (si orice alt motor benzina ) nu este necesara folosire benzina numai de top. Avansul este "cuminte" si nu sunt probleme. La un stage1++ DA este nevoie doar benzina buna buna, iar daca a fost alimentat cu benzina RON95 atunci nu depasesti 4000rpm ca sa nu ajungi in zona de risc . Deci mergi linistit la destinatie fara a ajunge la 4500+ rpm. cu softul race.

1.6mpi cu stage1 la TCM castiga 10cp / 16Nm (si mult cuplu mediu) , se face pe mufa OBD si sunt zeci de clienti multumiti cu acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Dragos! Din ce am citit pana acum pe 'n'-spe forumuri, am inteles ca si la benzinare merita din plin o resoftare facuta de cineva la modul profesionist si ca acea lipsa de cuplu la turatii mici poate fi compensata fara probleme prin resoft pentru o utilizare normala, cu grija pentru masina. Nu imi era clara problema cu cifra octanica. Oricum, felicitari! Am observat ca cei de la TCM Turbo Romania stati cel mai bine la orientarea pe client dintre toate firmele de chiptuning de pe la noi. In toamna, dupa ce trec prima revizie, ma voi numara cu siguranta printre clientii dvs.

Modificat de silpower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9TDI 131CP.

La cati cp s-ar putea duce (cu toate componentele originale) fara sa ii fie afectata fiabilitatea ?

Am observat la altele, ca dupa remapare scot nori de fum negru dupa ei. (nu imi doresc acest caz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ... in functie de cat de bine sunt facute hartiele...

Un plus de pana la 30% din putere, in functie si de nr de km ai masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpyon, citeste si cu cateva posturi mai sus! Pentru alte detalii vezi TCM-Turbo sau cauta alte firme.

Privind fiabilitatea nu iti da nimeni garantie. Sunt niste reguli de respectat la condus ca sa ai parte de masina, fara reparatii. In privinta fumului, daca faci remaparea la o firma specializata nu vei avea. Din pacate sunt si firme care folosesc softuri piratate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpion,eu am undeva in jur de 180 cp acum (nemasurati pe dyno) din motor de 131 cp,la motor nu sau schimbat din piesele interne originale nici din cele externe,adica turbo,injectoare,intercooler.Eu am avut initial powerbox si de vreo 5k de km aprox. am facut si resoftare,powerbox il am pe masina cam de 23k de km.Acum masina are 218k de km si merge fara probleme.Piesele care le-am inlocuit dar nu din cauza resoftari sunt: chit de ambreiaj+volant cu simpla masa,un filtru de aer sport BMC,este acelasi model cu cel original numai ca nu mai trebuie sa il schimbi,doar il speli la 10-15k de km,suspensi sport reglabile pe inaltime si alte frane pe fata cu discuri cu striati si gauri marca Sparco,sunt facute pt masinile care merg pe pista,tratate la -196 de grade pt a nu se ovaliza daca sunt incinse tare,dar astea ultimele le-am schimbat mai mult pt siguranta mea,avand o putere mai mare e nevoie si de frane mai bune,deci parerea mea este ca pana la 160 de cp poti sa o duci linistit fara sa afectezi ceva,fa-i o resoftare si vei fi foarte multumit si pe urma vezi tu daca vrei mai mult :icon_thumleft: .Legat de fumul negru a mea la condus normal nu fumega deloc,atunci cand ii dau cox si la viteze mari de peste 180 km/h noaptea am mai observat in oglinda cand luminau masinile din spate ceva umbra de fum,dar era la talpa,trage oricum mult mai bine decat inainte si fum am vazut ca scot si alte masini care nu sunt resoftate atunci cand ii dau cox,deci eu in privinta fumului nu mi-as face probleme,la ITP nu am avut probleme privind noxele.Sper ca ti-am putut fi de ajutor,multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu deja aproape 2 ani si vreo 35000 de km de cand am facut resoftarea la Mihai Nistor, dealer TCM la Cluj si masina se comporta impecabil, nu am schimbat nimic la masina inafara de consumabile. In privinta fumului pot sa spun ca daca inainte mai scotea fum cateodata, acum nu am mai vazut. Eu ma declar 100% multumit atat de performantele masinii cat si de fiabilitatea dupa chiptuning. Ce am mai constat, nu stiu daca are legatura cu remaparea, valorile de compensare a injectoarelor au scazut (s-au imbunatatit) cu mai bine de 0,5 fata de acum doi ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati avea o Bora ALH 90CP ~ 100.000Km , ce fel de chiptuning ati face? Un +25 ar fi cel mai safe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu pe un golf 5, 75 cp si pot sa confirm ca masina s-a schimbat total (mult in bine),am facut deja 5000 de km nici o problema mecanica.De consum habar nu am ca nu imi arata pe compiuter e VDD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar se simt asa bine cei maxim 15cp? Mai mult nu cred ca se pot scoate dintr-un MPI de 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

din 1.4MPi se scot cu stage1 un 6-7cai frumosi .. dar cu siguranta pot fi mai multi cu eliminare catalizator , o admisie de aer si o toba finala sport (dar tot nu sunt minuni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi cu motoare aspirate, se simte diferenta in bine si dupa schimbul de filtru de benzina, aer si ulei si de asemenea ulei nou in motor. In primii 100 de km, se simte ca si cum ar fi alt motor sub capota, deci eu sunt de parere ca putin peste 5 cai in plus in mod constant, merita!

Vara asta sper sa ajung si eu sa fac operatiunea asta, dar am inteles ca la mine pe Leon 1M 1,6 16V se face chip-uire cu schimbarea cip-ului din ECU. Am mai intrebat deja la TCM si asta mi s-a spus. Sper sa ne auzim curand! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar ajunge eliminarea catalizatorului,modificarea evacuarii si admisiei? La ce putere s-ar ajunge cu tot cu stage 1?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal'tare!Este normal consumul de 10% la 1.9 bkc dupa remap la un condus sa zicem sportiv cu o medie de turatie de 2600-3000 rpm

Consumu imi iese cam la fel si in orash si afara (circul in spania)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mare zic eu

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o medie de turatie de 2600-3000 rpm

Avand in vedere ca este medie ceea ce spune, inseamna ca ajunge frecvent peste 4000 rpm. Nu conteaza numai turatia ci, mai ales cat de tare apesi pedala (cum ajungi la acea turatie). Daca de la 2500 rpm ii dai blana pana la 4000 rpm (si mai sus) acolo iti creste foarte tare consumul.

Eu am 1,9 AVF si scot un consum de 7-8 mixt. Asta cu o medie de turatii pe la 2200. Deh, circul in Romania, iar in Ardeal sunt mai putine autostrazi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul e la fel si in oras si in afara, cu un diesel e posibil sa scoti la fel inafara ca in oras? doar nu merge constant la 4000 nici in oras si nici in afara, deci eu tot sustin ca e mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar inainte de remap cu acelasi stil de condus , cat consuma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

si-a facut cineva remapare la un 1.6tdi 105cp [eventual pe skoda octavia 3?]

ce rezultate / efecte + si - se simt si dupa cati km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina remapata si in oras, la un mers normal am consum de 5.5, MAXIM 6, asta daca merg mai turat cu ea, in rest consum de 5.5%.

De mers, merg cu motorul turat la 2000rpm, iar cand schimb, schimba dupa 2500rpm. Cu treapta a III-a la 2500rpm rulez cu viteza de 70km/h.

In schimb, daca ii dau talpa si schimb numai dupa 4000rpm si merg cu ea turata numai la 3000rpm, automat consumul imi creste la ~7% in oras.

Maine plec la mare si atunci voi vedea si cat consuma in afara orasului si voi posta aici cand ma voi intoarce ce consum am scos si cu ce viteza am rulat.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar inainte de remap cu acelasi stil de condus , cat consuma ?

Inainte de remap in afara 6 si prin orash 8 cam asta era maximul .

Aici merg in afara orasului cu o viteza de 140-150 ,interesant este ca daca nu trec de 2100 rpm pare sa consume normal cum am depasit pragu asta,,, ca merg cu 2500 sau 3700 rmp imi sare la 10 media

Ce ar putea fi defect sau ar trebui sa verific :-?? fum nu am deloc

Sa nu se intelega ca ma plang de consum :sly: dar ma gandesc ca e cam mare totusi .

Modificat de ciuley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci un log si vedem

STOE cred ca tu zici consumul din BC nu?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!